Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
algogoku

dl. 24 nov. 2008, 00:30

Lamento el doble post però qui vulgui veure la nova OVA de DBZ JA ESTÀ DISPONIBLE en japonés sense subs a la web que vaig posar al anterior post. Això sí, no os oblideu primer de baixarvos el mangabrowser for Shonen Jump que es troba asota a la mateixa pagina, eh.

Vaig a vorela ara. NOMÉS es pot veure gratis fins al 31/01/2009.

Edito: Bah, quina merda de reproductor, em va com el cul, a trompicons. A algú li va igual de mal? Per cert, veig que ve amb subs en anglés, molt millor.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 24 nov. 2008, 01:14

Remarcar un fet més interessant, i és que també es pot veure allà on ha dit l'algogoku l'OVA de Letter Bee.
Gran manga.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

dl. 24 nov. 2008, 02:01

Senyores i senyors, el nou opening del OVA:

http://es.youtube.com/watch?v=ffBxXnuiybI

Jo crec que si el que pretenien era fastidiar de bona manera el gran opening del Cha-la Head Cha-la ho han aconseguit, perquè a part del recolorat molt bo que té no hi ha res, inclós l'animació en moltes situacions és pitjor i menys fluida que a l'original.

Mira que han tingut anys per fe-ho com déu mana...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Gemus
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: dv. 12 gen. 2007, 16:27
Ubicació: En un sueño que nadie más pudo haber tenido

dl. 24 nov. 2008, 15:28

Ja està disponible per descàrregar l'OVA. Cliqueu aquí.

Edito: Me'n oblidava, està subtitulat en anglès, i la qualitat és bona.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

dl. 24 nov. 2008, 16:56

Gemus ha escrit:
Ja està disponible per descàrregar l'OVA. Cliqueu aquí.

Edito: Me'n oblidava, està subtitulat en anglès, i la qualitat és bona.


Avisa que està en format .flv, que no és un format que tothom conegui.

Ja he vist la pelicula i buff... quina manera de cagar-la, la veritat.
Imatge
 
algogoku

dl. 24 nov. 2008, 17:27

format .flv = flash, no? com youtube, oi?

Bé, per això estan els programes per convertir arxius...
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dl. 24 nov. 2008, 23:18

Amb els ffdshow ben configurats podreu veure el video FLV a qualsevol reproductor.

La meva opinió es neutra. Per una banda m'ha agradat molt el poder tornar a veure a Goku i amics en una aventura nova (curta, tot s'ha de dir). No tinc cap queixa en el dibuix, s'assembla molt al estil actual simple de Toriyama. El canvi de color dels Saiyans és raro, pero queda bé (se suposa que és el color que Toriyama s'imaginava quan dibuixava el manga). El Goku agrícola em sembla una bona idea, ja era hora que l'home fes algo per a mantenir la seva família, que ha salvat el món molts cops i mai ha rebut res a canvi. Ah, i l'opening m'ha encantat :)
I per l'altra banda, hi ha coses molt rares que no m'han agradat gens.
* Surt Lange i no surten Chaos ni Ten Shin Han?
* Vegeta humorístic? Tots sabem que era el personatge menys preferit de Toriyama, tot i així se l'han carregat i molt. Al final de la Z (posterior a aquesta OVA a la línia temporal) seguia tenint aquell caràcter carismàtic i orgullós.
* L'acció passa massa ràpid. Els nous personatges difícilment tenent un temps per a presentar-se i parlar. Ni tan sols personatges antics com Piccolo parlen gaire. Bé, era d'esperar d'un capítol de 23 minuts. Haurien d'haver fet una pel·lícula o 2 o 3 episodis.
* Què li passa al nivell de força de Gotenks?
 
algogoku

dt. 25 nov. 2008, 00:56

A mi també m'ha sapigut a poc però no era un OVA normal, era només una exhibició pels 40 anys de Shueshia però sí, 33 minuts que dura no donen per a una historia com a minim com a les altres pelis. Aquesta 'peli' sembla només per a recordar els atacs dels lluitadors i també una galería de tots (perqué surt la Lunch ara si feia temps que anava a la seva com a transportista com es veu al final de Bu?)

Després, perqué Goku porta la roba antiga amb l'escut del follet i el cinturó normalet? Perqué Krilin es posa també aquest kimono amb lo mal que queda amb pel? Semblen opción extres de personatges d'aquests extranys que sorten als videojocs del tenkaichi i tal...

Si, al Vegeta se l'han carregat del tot.

Bé, un ova oblidable més i tot que les altres pelis (com passará amb la d'imatge real...).
 
Avatar de l’usuari
frangabu
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1149
Membre des de: dv. 12 ago. 2005, 21:09
Ubicació: tarragona
Contacta:

dt. 25 nov. 2008, 15:31

algu sap si ja es pot veure en subtituls en castella? algu di aqui o fara en catala?
Imatge
Membre A.A.A.d'A. :beguts: Membre de F.A.A.A Membre A.S.A
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dt. 25 nov. 2008, 16:32

frangabu ha escrit:
algu sap si ja es pot veure en subtituls en castella? algu di aqui o fara en catala?


Jo els acabe de trobar!, aquí estàn per descarregar:
http://rapidshare.com/files/167269021/s ... a_2008.rar

Quedaràn una mica forçats damunt dels anglesos però que hi farem.
Jo vaig a vore-la que em feia mandra veure-la en subs. en angles...
 
Avatar de l’usuari
HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1261
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

ds. 29 nov. 2008, 12:42

Aqui els he trobat sense k estiguin muntats els 2 idiomes, només en castellà :yeah:

http://kalnobe.blogspot.com/2008/11/dra ... spaol.html
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

ds. 29 nov. 2008, 15:03

Patetica la peli, la veritat es que no esperava gaire pero encara ha sigut pitjor del que em pensava.

1r. L'estil de dibuix es dolent, es el mateix dels videojocs i no m'agrada gens.Les altres pelis seran una merda pero alemnys tenen el mateix estil que la serie

2n-Els uniformes.Si se situa despres de la saga de Buu per qué dimonis en Goku porta l'uniforme inicial? i en Vegeta no hauria de portat l'últim?
I en Krilin queda fatal amb el seu uniforme antic amb cabell

3r.Les musiques estan molt malament seleccionades.

4t.La barreja del "retorn" a la trama dels Saiyans i Freezer no té sentit amb la situació actual del personatges.

5é.Com ja van fer amb GT, i algunes pelis, es continuen destrossant personatges i ridiculitzant-los.Aquest cop li ha tocat a en Vegeta, que ara sembla un payaso estupid.Les discusions entre en Goku i en Vegeta son massa rebuscades.

6é.Si el que volien era que la gente veies un Superguerrer o un Kamehameha, es podien haver estalviat els diners i podrien haver fet un videojoc o donarlos als pobres.


PROU DE BOLA DE DRAC, que no se la carreguin mes
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

dg. 30 nov. 2008, 23:30

a tomadivx tambe es pot descarregar i veure-ho al youtube (mirar post corresponent)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
rakrak123
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 31
Membre des de: dg. 30 nov. 2008, 01:37
Ubicació: PPCC

OVA nou eamb subs en catala!!

dj. 04 des. 2008, 20:19

Ei gent, he aconseguit una versio del video en raw (es a dir, sense ca subtituls) i ara estic fent els subtituls en catala. Espero acabar-ho aviat, ja que ho vaig fent quant tinc temps!! Ja avisare!! Adeuu!!
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dc. 10 des. 2008, 12:46

Acabo de veure el capítol, i la veritat, no és gaire diferent de les últimes pelis que es van fer, amb un guió pobre i una acció ultraràpida, amb la creació de nous personatges que es podrien explotar molt més i, en canvi, fan una aparició anecdòtica, i amb incongruències que es desvien de la història original.
Ara bé, un cop feta la crítica seriosa, també crec que aquest capítol està molt bé per passar l'estona. L'estil de dibuix m'agrada (no es pot negar que, com a mínim, està ben treballat), i l'animació també m'ha molat. És entretingut, i malgrat la trama general no està gaire ben treballada, sí que trobo que hi ha certs gags que crec que estan ben treballats (per molt que el Vegeta quedi ridiculitzat, hi ha coses que fan gràcia).
Aquesta és la meva opinió

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants