Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Syradriel
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dg. 23 des. 2007, 18:19

dt. 07 abr. 2009, 16:49

jo definitivament ja tinc ganes que acavi el manga de detectiu conan, vale que es un gran manga pero tot te un limit xD ja se mesta acavant lespai de lestanteria :(
 
Lain

dg. 17 maig 2009, 22:45

uuuf veig quem no sóc l'única que detesta Conan :juas: !
Déu méu, trobo que hi han detalls massa irreals. Es que allà on va el Conan es mor algú! Millor que es quedi a casa xD! Aquest paio cada dia es troba amb un mort i a sobre es sorprèn de que es mori algú davant seu XD. Bé, és veritat que el manga és molt millor, perquè han enfonsat el Titanic amb l'anime, la veritat. De totes maneres, mai m'ha agradat Conan, ni l'anime ni el manga... El trobo repetitiu...
Bé, espero que facin ràpid el final =^^=.

:adeu: ~ Lain
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 17 maig 2009, 23:19

Algun dia acabarà? :lol:

NS!!
Imatge
 
Godot
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 31 oct. 2011, 20:01

Re: Detectiu conan final?

dl. 31 oct. 2011, 20:58

Sí, tot els casos són sempre iguals, amb una plantilla,quan no és dels típics que van a un lloc qualsevol i es produeix un assassinat, és dels que es queden atrapats en una mansió d'alguna montanya i comença a dinyar-la gent, o sinó els que també considero els pitjors de tots, les motivades de la lliga dels detectius júniors xD.
Els últims que he dit són els que més odio, i encara més si és dels que busquen una mena de tresor seguint unes pistes que troben desordenant caràcters japonesos xD, amb aquests em vénen ganes d'apagar la tele o parar de llegir el manga xD.

Igualment m'agrada molt, encara que si que hi ha molts capítols que sobren xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants