Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Elda
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dg. 12 feb. 2006, 14:05

Detectiu conan final?

dg. 23 nov. 2008, 22:32

Hola,

Volia preguntar-vos si algú sap quan es el final del detectiu conan, perquè vaig llegir un article fa més d'un any que deia que Gosho Aoyama volia acabarlo cap a finals del 2008 i encara no he sabut res del fina...
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 23 nov. 2008, 22:33

Pos de moment no es sap res, així que com sempre, s'acabarà o bé quan deixi de vendre, o bé quan l'autor es cansi.
O mori.
És lo que té doraemon xD
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dl. 24 nov. 2008, 12:59

s'acabará quan en Conan torni a ser Shincihi, o sigui d'aquí a poc perque porta tan de temps essent petit que aviat tornarà a tenir 17 anys.

Odio les series infinites!!
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dl. 24 nov. 2008, 21:22

El problema no està en que sigui molt llarga si se sap fer bé... però agafar plantilla de capitol i ale, repetir i repetir... és depriment...

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dl. 24 nov. 2008, 21:27

i ames que ni hi ben poc que segueix la hisotira es pitjor que inuyasha!!!
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dl. 24 nov. 2008, 22:03

És molt diferent veure l'anime que llegir-se el manga. L'anime el maltracten, amb rellenos i històries desordenades. El manga té molta més continuïtat, és més agradable de seguir i guanya molt de sentit.
D'acord que la sèrie s'està fent llarga, però crec que l'anime està molt més mal plantejat.
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

dl. 24 nov. 2008, 23:28

El manga té moments èpics. I no es fa llarg (excepte quan Planeta et deixa 1 any i mig sense treure cap tomo XD), la història està molt ben plantejada i enganxa molt. Ara (segueixo la edició espanyola de Planeta), per exemple, està molt interessant. Pero sí, teniu raó. Aquest manga ha d'acabar ja, s'està fent etern. Per sort sabem que Aoyama ja té el final escrit des de fa molts anys, i així que suposo que haurà tingut temps per a fer-lo ben fet i donar-li el final que es mereix a la sèrie.

L'anime és fastigós. He de dir que jo vaig conèixer Conan gràcies al K3, però quan vaig començar a comprar-me el manga, vaig adonar-me que l'anime era molt molt dolent. Té massa relleno, molta censura i canvien coses de la trama principal (i per arreglar els erros que van introduïr, varen fer més relleno). Només se salven un parell de capítols especials i pel·lícules.
 
Kyuuchan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 157
Membre des de: dc. 19 des. 2007, 20:08

dt. 25 nov. 2008, 14:58

Vaig llegir fa temps que el autor ja te planejat el final i cuan va di alló ja va dir que Magic Kaito no acabaría amb Detective Conan, ultimament va estar fent Magic Kaito y va sortir el any pasat el volum 4 a Japó i aquest mes va arribar a Espanya. No crec que allargi més Detective Conan, només lo que ja te planejat. Y llavors segurament continuará amb Magic Kaito.
 
Avatar de l’usuari
--InuYasha--
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 489
Membre des de: dg. 06 nov. 2005, 14:22
Ubicació: A la mansió d'en Naraku
Contacta:

dt. 25 nov. 2008, 16:42

doncs a mi l'anime no em desagrada al contrari mes chicha jajajaja pero si k s'esta fent una mica llarga pero no crec que trigui a arribar el final (i crec que será un gran final :profident: :profident: )
Done'm corda a l'anime en català
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dt. 25 nov. 2008, 18:21

--InuYasha-- ha escrit:
doncs a mi l'anime no em desagrada al contrari mes chicha jajajaja


L'anime en si no és gens dolent, de fet, té molta força i està ben plantejat (pel que fa a la forma i a la presentació de la imatge, juntament amb la combinació amb el so). Que està ben fet, vaja. El problema es troba en el tracte que fan de la trama, la història i la cronologia. Jo crec que si fos una simple adaptació del manga (en l'ordre correcte i deixant-se de rellenos) seria molt bo, perquè aportaria la sinèrgia del moviment i el so a un manga que per si sol ja és molt bo.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 25 nov. 2008, 19:56

Serà que el manga de Conan no té relleno.......
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dt. 25 nov. 2008, 20:49

Per veure Conan prefereixo fer Objections! amb Phoenix Wright, que vacila més i la majoria dels casos estan correlacionats sigui en gran o petita mesura... I a més fa gràcia... xD

Bé, la veritat és que Detectiu Conan no s'ha de prendre seriosament com a obra per llegir, una llàstima perque si ara un nouvingut vol començar la sèrie abans es caga en el seu volum de pàgines i capítols... El problema és que cada XXX capítols 1 que segueix la trama. Jo vaig desistir de llegir scanlations per aquest motiu.

Una mica com Hajime no Ippo.
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dt. 25 nov. 2008, 22:47

Jo crec que la quantitat d'històres de detectiu conan són per donar una mica de sentit. Segur que si cada dos per tres sortissin els homes de negre no seria gens creïble i tothom diria que la història està mal plantejada i feta a correcuita.
A més, si ets un autor de misteri i tens tres-centes mil idees, per què no aprofitar-les? Creant un personatge nou, pastat al detectiu conan? Com el detectiu George, aquell que és diminut, i també hi ha un clon de l'Agasa? A mi em fa més mal que es creï una història idèntica per aprofitar les idees, que no pas aprofitar les idees amb la primera història que has creat, que ja és bona.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 25 nov. 2008, 22:52

Formatger ha escrit:
si cada dos per tres sortissin els homes de negre no seria gens creïble i tothom diria que la història està mal plantejada i feta a correcuita.

Ah, i que allà on passi en Conan mori gent sí o sí, és verosímil? xD

Formatger ha escrit:
A mi em fa més mal que es creï una història idèntica per aprofitar les idees, que no pas aprofitar les idees amb la primera història que has creat, que ja és bona.

I a mi que per una idea bona l'allarguis com un xiclet i a viure del cuento.
Evidentment, el que dius tu, també fa mal.
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dc. 26 nov. 2008, 19:05

Conan ja té el síndrome Jessica Fletcher des de fa temps, que el fa super caspós. Que consti que m'agrada la serie però dels 500 capis ( aprox que té ) li treuen 400 i queda una obra mestre.

Opinió personal e intransferible :lol:.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants