Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 27 abr. 2009, 23:57

Nightsirk ha escrit:
Una altre clau de les victries de Sasuke envers tot tipus de rival és que domina gairebé perfecte els tres tipus de lluita: Taijutsu, ninjutsu, gengutsu.

Fals.
La clau de Sasuke és ser el personatge preferit de l'autor.
I com l'autor és tan i tan "bo", doncs passa el que passa.

pista: i per què és tan bo en taijutsu ninjutsu i genjutsu? pq és el preferit de... va, tu pots, que ja cada cop falta menys!! ;)

et costa macho... ara confonen la incapacitat amb la tossuderia...

Per només dir tres: Pain, Madara i Orochimaru es follen a Sasuke en genjutsu i ninjutsu, que per alguna cosa el primer té la tècnica successòria de la que deriven totes les tècniques, el segon està a un nivell molt superior a qualsevol altre i Orochimaru sabia fer més que chidoris.
I no dic més pq em fa pal explicar algo que ni entendràs, i pq ara no em surt el nom de l'immortal (hidan?).

Si Sasuke "és fort" i "guanya", és pq és la puteta de l'autor, així que no et flipis, no és cap mèrit. Potser té més mèrit Konohamaru i tot.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 28 abr. 2009, 00:22

Jajajaj.

I ara em surts amb aquesta resposta.

I que vols que et digui?

Doncs mb, aquesta és la teva opinió, a diferència de tu, no poso fake a les teves opinions i sé respectar. Algo més important que parla de manga.

Nightsirk!!
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 28 abr. 2009, 00:26

No és la meva opinió, ho diu l'autor.
I per si no ho sabies, autor > nightsirk.
I tant a ell com a mi ens importa poc el que diguis.

Així que vinga, en comptes de molestar-me per MP anant de guai i insultant-me com si fos un nightsirk, millor llegeix un bon llibre. Ens faràs un bé a tots.
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dt. 28 abr. 2009, 10:47

Doncs jo no se on veus tanta qualitat en l'emo la veritat.Comparemlu amb en naruto.

Taijutsu:Si en Naruto esta en modu sage li carda un pallisot de cal deu.

Genjutsu:Aqui sha de deixar en dubte,perque no se sap el que li va deixar l'Itachi a en Naruto.Encara que sempre podria apendre com el 8 cues a que no li afectessin els genjutsus i adeus sharingan.

Ninjutsu:Aixo es cuestio de opinions pero cal recordar que en Naruto te un pou sense fons de chackra.

Quant de canrinyu que us teniu eh....es u que te l'amic night que li acabes agafant apreci :lol: :lol:
Night si per cada garrofa set caigues una dent no podries ni menjar, mira que dir que mai has faltat el respecte :lol: :lol: :lol:


Itachi crec que en Jiraiya era mes fort que l'Itachi i que els unics que van ser millors van ser en minato i en sarutobi en sus anyos mozos No dic que l'Itachi fos dolent,al contrari era el uchiha ems fort darrera en madara pero l'ero senin es massa per qualsevol :yeah: Paz i amor y el plus para el salon!!!!! :bleh:

Adeu!!!
Imatge
"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 28 abr. 2009, 17:01

Siegriefd ha escrit:
Doncs jo no se on veus tanta qualitat en l'emo la veritat.Comparemlu amb en naruto.

Taijutsu:Si en Naruto esta en modu sage li carda un pallisot de cal deu.


Discrepo de la teva opinió i et diré pk: Val que Naruto en modo sanin és molt fort i ràpid però de moment, diria que la rapidesa de Naruto no tindria que ser un gran problema per l'emo Sasuke que dieu: Primer pk amb el sharingan que té Sasuke, Naruto ja pot ser més ràpid que el llamp que =ment esquivaria els seus atacs. EL sharingan el fa reaccionar instintivament aixi que segurament tpoc li serviria de mil a Naruto la seva ultra rapidesa amb el mode sanin.
La força ja és un altre tema que no sabria que dir-vos. Naruto està clar que en modo sanin és molt fort.
I després: al igual que el mode Sanin, el sharingan té un temps limit per fer-se servir per tant, només cal que Sasuke activi el sharingan quan l'altre es posi en modo sanin per aturar-lo almenys en quan a velocitat parlem.

Siegriefd ha escrit:
Genjutsu:Aqui sha de deixar en dubte,perque no se sap el que li va deixar l'Itachi a en Naruto.Encara que sempre podria apendre com el 8 cues a que no li afectessin els genjutsus i adeus sharingan.

Ninjutsu:Aixo es cuestio de opinions pero cal recordar que en Naruto te un pou sense fons de chackra.


Això que comentes de la herència de Itachi ja es veurà però de moment, no sabem res de res aixi que la herència aquesta, Kishimoto se la treurà de la màniga quan més li convingui fer-li un power up extrem a Naruto.

En quan a ninjutsu potser si que t'hauria de donar una mica la raó. Naruto sembla que mai se li acabi el seu chakra i si no en té prou, tbé té el del kyubi tot i que el seu pare li tornés a posar el sello més resistent de nou, això no prova que el noi pugui fer servir el chakra de la bèstia que porta dintre.

Tot i això, hi ha una cosa que em dona maldecap. Va arribar un punt, diria que desde que Naruto es carrega a Hidan que ataca fent servir el cap, i això és un nou Naruto ja que abans aquest atacava a la babala. Per molt que Sasuke tingui més sang freda que Naruto i sàpiga en tot moment quan atacar i quan no, no sabria que dir d'aquest nou naruto que pensa per fi en el que fa.

Siegriefd ha escrit:
Quant de canrinyu que us teniu eh....es u que te l'amic night que li acabes agafant apreci :lol: :lol:
Night si per cada garrofa set caigues una dent no podries ni menjar, mira que dir que mai has faltat el respecte :lol: :lol: :lol:


Itachi crec que en Jiraiya era mes fort que l'Itachi i que els unics que van ser millors van ser en minato i en sarutobi en sus anyos mozos No dic que l'Itachi fos dolent,al contrari era el uchiha ems fort darrera en madara pero l'ero senin es massa per qualsevol :yeah: Paz i amor y el plus para el salon!!!!! :bleh:

Adeu!!!


Ja sabem tots com és l'Uzu i més o menys com soc jo i tpoc és el fil per parlar-ne però és que ja començava a estar-ne fart dels seus fails agresius que posa sense soca ni volta que encara recordo un cop que fins i tot Crumu li va tenir que dir que parés de fer-ho ja que se li anava la olla amb tants Fails.

EN fi, jo ja he dit la meva opinió.

Jo reconec que segueixo mirant la sèrie per aviam com acaba amb Sasuke pk la resta bueno, està bé per pasar la estona però per poca cosa més xD

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dt. 28 abr. 2009, 17:14

Jajajajaja! Uzu i Night... heu caigut en una definició recursiva xD

Ara anem per passos. Comentaré dues coses que han dit l'Uzu i en Siegriefd (com em costa escriure el teu nom, cullons):

Uzu ha escrit:
Per només dir tres: Pain, Madara i Orochimaru es follen a Sasuke en genjutsu i ninjutsu


A veure, o t'has equivocat escivint genjutsu i ninjutsu, o crec que estàs equivocat en la teva idea. Si aquesta i fos una o sí que (potser) estaria d'acord. El que crec que falla de la teva frase és que aquesta implica que l'Orochimaru es folla a en Saske en el camp del genjutsu. Jo crec que estàs totalment equivocat, per dues raons:
1) L'Itachi es folla a l'Orochi en genjutsu (tal i com s'ha vist).
2) En Saske guanya a l'Itachi en la batalla de genjutsus. Fins i tot venç al mangekyou.

Ara bé, com ja he dit, si la "i", fos una "o" (cosa que faria que la frase deixés d'implicar que l'Orochi és millor en genjutsus, llavors segurament, estaria d'acord. Tot i que al parlar d'en Pain i en Madara ho fem desde la semi-ignorancia).


Sie ha escrit:
Genjutsu:Aqui sha de deixar en dubte,perque no se sap el que li va deixar l'Itachi a en Naruto.Encara que sempre podria apendre com el 8 cues a que no li afectessin els genjutsus i adeus sharingan.


Això són massa suposicions. A més, en Naruto ja va intentar que no li afectessin els genjutsus i va fotre un bon FAIL. Per altra banda, em sembla que el 8 cues ho podia fer gràcies al seu bijuu... I com tots sabem el Kyuubi no és gaire bo amb els genjutsus. (Recordem que en Madara el va controlar).
Per altra banda, jo també estic amb tu... En Naruto segur que té un anti-sharingan gràcies a l'Itachi :bleh:

Sie ha escrit:
Ninjutsu:Aixo es cuestio de opinions pero cal recordar que en Naruto te un pou sense fons de chackra.


En això estic d'acord també... Però no per la quantitat de chakra. Sinó perquè en Naruto ha dominat una tècnica (ninjutsu) que ni el Yondaime va poder. I per altra banda, en Sasuke domina mooooooltes tècniques i de molts elements... Així que les dues bandes són discutibles.

Sie ha escrit:
Taijutsu:Si en Naruto esta en modu sage li carda un pallisot de cal deu.


Això jo crec que també és discutible. Si en Saske no tingués el sharingan sí que en Naruto seria mooooolt millor. Però en realitat no sabem què és millor... El avanç del moviment que pot veure en Sasuke o la velocitat de en Naruto. És discutible...



Així que en definitiva jo crec el següent:

En un Naruto vs Sasuke el resultat dependrà totalment del regal que li va fer l'Itachi a en Naruto.


En quant a Jiraiya vs Itachi... sé que mai es sap... Però em decanto bastant més per l'Itachi... cosa del Sharingan... Dubto molt que en Jiraiya pugués fer res contra el sharingan... O fins i tot contra l'última tècnica amb la que fins i tot l'Orochi flipa. Dona igual que en Jiraiya es poses en mode ermitaño... Si el raig que li va endinyar en Saske (amb tota la força de la natura) no fa acabar amb l'Itachi... Tampoc ho faria el taijutsu en mode sennin. És que aquella tècnica és invulnerable... Un atac inbloquejable... I una defensa impenetrable xD
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dt. 28 abr. 2009, 17:30

Night, crec que t'has equivocat en tot! Jejejeje, ara et dic perquè:

Primer pk amb el sharingan que té Sasuke, Naruto ja pot ser més ràpid que el llamp que =ment esquivaria els seus atacs.


Això no és cert (i no és una opinió, és un fet). El sharingan té un límit. Sinó els Uchiha serien omnipotents xD A més, per molt que vegi per on li ve el cop, si el seu cos no és capaç de moure's a una velocitat suficient per esquivar-lo se'l menjaria.
En fi, en aquest tema crec que no podem assegurar res.

Naruto està clar que en modo sanin és molt fort.


D'on has tret que es diu "modo sanin"? Potser m'equivoco jo eh... Però diria que no es correcte.

al igual que el mode Sanin, el sharingan té un temps limit per fer-se servir


En realitat, estic bastant segur que en Sasuke pot portar el sharingan tot el dia... i més. Així doncs, el fet de portar activat el sharingan no li causa gaire pèrdua de chakra amb el que les habilitats bàsiques que li dona el sharingan crec que les podria utilitzar tot el dia. Això ho dic basant-me en dues coses:
1) En Sasuke porta el sharingan sempre (almenys l'Itachi sí xD)
2) L'habilitat de "preveure el futur" és conseqüencia de la tercera aspa al sharingan, o sigui, no és una habilitat que es tingui que activar (com l'amaterasu, o el món imaginari aquell). O sigui, és una habilitat inherent al sharingan.

aixi que la herència aquesta, Kishimoto se la treurà de la màniga quan més li convingui


Jo no consideraria a això una "treta de màniga". Vosaltres a casi totes les novetats i power ups dieu que se'ls treu de la màniga... Però cullons, a una cosa que fa 100 capítols que ha passat... no em diràs que la seva conseqüencia és uan treta de màniga... Vull dir que en Kishimoto, desde fa 100 capítols ja sap en què consistirà l'habilitat donada... Així que no serà una treta de màniga.

Va arribar un punt, diria que desde que Naruto es carrega a Hidan que ataca fent servir el cap, i això és un nou Naruto


WTF? Segon combat Naruto: Naruto vs Kakashi... A mi em sembla que allà pensa. I no em refereixo al de l'spoiler.
Naruto, Sasuke vs Zabuza... A mi em sembla que allà també pensa.

Bé, ja diràs si creus que tinc una mica de raó o no :yeah: [/quote]
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 28 abr. 2009, 18:18

Sincerament, més que un o l'altre tingui o no raó, en realitat, crec que al pensar diferents fa que les nostres opnions, de vegades, siguin oposades.

MMM pel tema sanin, tens raó, se m'ha anat la olla. És modo ermitaño. Últimament al parla tant dels sanins:Oro, Yira i Tsu, doncs se m'ha encomanat la paraula que a més mola molt xDD.

Pel tema del sharingan no sabem la durada que pot tenir tot i que Itachi el tingui tot el dia activat no significa tpoc res, ni que el veiesim les 24 hores xD.

Primer: Itachi té una capacitat de chakra molt gran. Jo diria que potser una mica més que Sasuke, per tant, és normal que pugui fer servir el sharingan tot el dia. A més a més, que jo sàpiga, Itachi apareixia molts cops en vinyetes de la sèrie, o bé parlant amb Kisame o bé pel que sigui però molts cops sortia i no lluitant. Amb això vull dir-te que m'imaginu que utilitzar el sharingan mentre camines i tal no deu comportar una disminució tant gran del chakra com si fas servir el sharingan mentre estas lluitant, no sé ee ,seria una hipòtesi ja que aquets temes els estem tocant sense que Kishimoto ens hagi especificat gaire els detalls.


Segon: El tema de speed de Naruto en modo ermitaño i la reacció de Sasuke és com deia un moment parla per parla. Estic d'acord que Naruto és molt ràpid en el modo ermitaño i que no pel fet de què Sasuke pugui preveure l'atac, vol dir que el seu cos està preparat per anar a la mateixa velocitat que la seva ment i esquivar-lo però veient últimament la capacitat de reacció que té Sasuke davant les adversitats, em fa pensar que si que seria capaç d'igualar la velocitat de Naruto en modo ermitaño.

Un exemple de la capacitat de reacció de Sasuke és quan Deidara s'està apunt de inmolar i Sasuke invoca a Manda pk el protegeixi en mil·lèsimes de segon. Aquesta seria una bona raó no?

I deia treta de màniga a la "suposada" tècnica que Itachi li hagi pogut passar a Naruto ja directament Itachi li diu algo i se'n va.
Això has d'acceptar que és una patillada de les groses a més a més, ho trobo una mica forçat per part de l'autor.

Però bueno, com deia està bé devatir les opinions sempre i quan no et surti un individu i et posi FAIL i a pendre pel cul tot xD

EN qualsevol cas, estem especulant molt sobre un posible Naruto-Sasuke però ara que va avançant el manga m'adono que aquesta lluita té molts números pk no s'acabi produint. A no ser que Naruto vulgui que torni Sasuke per la força a la villa o a no ser que Sasuke tingui ganes de lluitar contra Naruto quan aquest el que volia ja ho ha complert i ara encara ben bé no sabem quin paper adjudicar-li en el manga pk això que sigui un akatsuki no em convenç :xiulant:

Nightsirk!!
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 28 abr. 2009, 22:27

Uchiha_Itachi ha escrit:
A veure, o t'has equivocat escivint genjutsu i ninjutsu, o crec que estàs equivocat en la teva idea. Si aquesta i fos una o sí que (potser) estaria d'acord.

Volia dir que aquells superen a Sasuke, o bé en el camp del genjutsu, o bé en el camp del ninjutsu, o bé en ambdós camps.
L'Orochi coneix més ninjutsus, i Itachi mai no ha lluitat ni seriosament ni en condicions òptimes contra Sasuke.

En Pain té el Rinnegan, que es d'on parteixen TOTS els jutsus. Així que per collons ha de ser millor.
I Madara va ser qui va aconseguir apagar el foc negre, més tard Sasuke però no es sap si per què en Tobi li va explicar.

I segur que Rock Lee se'l folla en taijutsu. Digui el que digui el bocas.

I amb el llest que insulta per privat com un covard d'escola primària i es trepitja la boca al caminar, ja ho resumeix bé l'Uchiha_Itachi el que hi ha i el que pensem i el que sabem:
Uchiha_Itachi ha escrit:
Night, crec que t'has equivocat en tot!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 28 abr. 2009, 22:52

Jajajajaj quanta manipulació Uzu amb els teus comentaris, i quina pena que fan :lol:

Com solen dir en castellà: "mientes más que hablas"

I ja per finikitar el tema dir que al Sasuke el podeu agafar per mil llocs, o li podeu trobar 1000 defectes però una cosa està clara: Si no és el més fort és dels més forts i això és una gran evidencia.

Nsirk!!
Imatge
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dt. 28 abr. 2009, 22:55

Preneu-vos amb calma si us plau, mare meva... Si argumenteu i l'altre no ho vol entendre o no ho veu, no us molesteu i deixeu el tema. Ai mareta...

:adeu:
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dc. 29 abr. 2009, 07:55

Què haig de fer si m'insulten impunement i com si res?
Què haig de fer si em diuen que sóc un mentider?
Què haig de fer si em molesta enviant missatges?
Què haig de fer si va parlant malament de mi amb la gent com si sabés alguna cosa?
Doncs com ningú fa res, jo li contesto.
A mi em borren els missatges i m'envien avisos, però hi ha que no els hi diuen res.
I com a mostra, l'últim MP que m'ha enviat. No és ni el primer ni el segon. Evidentment no li he contestat a cap.
Imatge
Ara, quan em pregunta com s'ha de fer alguna cosa, sí que sap demanar bé eh? Aish l'interés, com demostra qui val la pena i qui no.

I per no sortir del tema: Què haig de fer si algú que llegeix Naruto per la wikipèdia diu bestieses i es creu que parla bé?

Doncs això, si Sasuke és fort és exclusivament pq és el personatge preferit de l'autor, i l'autor no sap separar lo professional de lo personal. "professional"

Per cert, què rar que sigui dimecres i encara no hi hagi cap spoiler, ni fake ni no fake.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 29 abr. 2009, 08:11

Uzu ha escrit:
Per cert, què rar que sigui dimecres i encara no hi hagi cap spoiler, ni fake ni no fake.


Golden Week.
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dc. 29 abr. 2009, 08:14

Ja però aquest dilluns sí que ha sortit la revista xD
També es tocar ous, que s'acaba la golden week dimarts -.-
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dc. 29 abr. 2009, 11:55

Uzu ha escrit:
Volia dir que aquells superen a Sasuke, o bé en el camp del genjutsu, o bé en el camp del ninjutsu, o bé en ambdós camps.


Totalmenrt d'acord!

Itachi mai no ha lluitat ni seriosament ni en condicions òptimes contra Sasuke.


Encara més d'acord... Sinó en Saske no podria haver fet absolutament res.

En Pain té el Rinnegan, que es d'on parteixen TOTS els jutsus. Així que per collons ha de ser millor.


Això, encara que podria ser així, no té perquè. El sharingan prové del byakugan i ja em diràs quin és millor :bleh: Tots els humans procedim dels 'primitius' i ja em diràs qui és millor :bleh: (sí, hi ha excepcions...). Amb això vull dir que el fet de ser l'orígen no té perquè fer-lo millor... Cosa de l'evolució ^^

I Madara va ser qui va aconseguir apagar el foc negre, més tard Sasuke però no es sap si per què en Tobi li va explicar.


Se m'acut algú més que podria fer-ho! Almenys que podria haver-ho fet jajaja... En Kakashi! No sé si ha passat o se m'ha acudit... és només un apunt jeje

I segur que Rock Lee se'l folla en taijutsu.


Of Course!

Pau i amor :D
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 79 visitants