Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 50
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Naruto. [SPOILERS] Ritme Japonés.

dc. 10 des. 2008, 20:14

SPOILERS DE NARUTO!!
"Konohamaru està atrapat. Ebisu ataca per intentar rescatar-lo, però és repel·lit. Fins i tot encara que aquest atrapat, konohamaru intenta desxifrar els poders de Pain, però la seva ànima és lentament absorbida. Durant aquell moment recorda l'entrenament que va tenir amb Naruto.
El fum envolta a Konohamaru i de sobte Rasengan.
SEMBLA que el rasengan de Konohamaru s'hagi carregat a Pain.
Després hi surt una conversa entre Tsunade i l'altre Pain i pel que sembla per mitjà dels pensaments de Shizune, Pain troba el lloc on s'entrena Naruto. L'anirà a buscar?


Tot això està molt bé però no m'agrada gaire :s
Desde quan Konohamaru és tan fort o.O ???? Jo flipoo
El RASENGAN: una tècnica demolidora que només sabien fer el 4rt hokage y Yiraia. Després, Naruto amb menys de 15 dies la domina (parcialment pk recordem que no està acabada la tècnica) i ara de sobte Konohamaru tbé la sap fer!??? Nose, però la série per una banda perd emoció pel k sembla ara tothom pot fer de tot. Si que és veritat que konohamaru és el nebot del 3er hokage però a mi em sembla que això és fer-ne un gra massa sincerament.
Desde quan Naruto enseña a konohamaru si figura que des del principi de la série són rivals?
Trabarà Pein a Naruto? Això podria estar molt bé!!
Que en penseu vosaltres de tot plegat?

Nightsirk!!
Nightsirk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 18 gen. 2009, 01:40, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 10 des. 2008, 21:05

Que s'ha flipat. Ningú ha estat allà per ensenyar-li la tecnica al Konohamaru, que a més, resulta que es carrega a un Akatsuki que no ha pogut derrotar ni el seu mestre d'èlit ni molts altres ninjes superiors.

Naruto ha perdut el nord desde fa molt de temps i l'únic que li queda es una horda de seguidors que creuran (i alabaran, que és pitjor) tota les incongruències que es tregui de la màniga el senyor Kishimoto, igual que va fer el senyor Toriyama.

Jo només dic una cosa: Recordeu que uan de les bases per concentrar el chakra per executar una tècnica era fer segells amb les mans? Bé: Quan fa que no es veu un segell? Flipaven colors quan Haku els feia amb una mà i ara qualsevol ja no necessita o què ha passat? Zinkin plis!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 10 des. 2008, 21:28

És que en part mb això tbé tens raó!!
I saps, ara sembla k hi hagin rebaixes de rasengan!!
però és que no ho entenc ho sigui ara pasa com a bola de drac quan en Don Goten I en Trunks es transformen amb super guerrers només pel fet de ser fills de GOku i Vegeta doncs ara aquest Konohamaru només pel fet de ser nebot del 3er hogake ja és un crac? doncs no xD
I nose, tbé en part és el k tu dius...ara totes les técniques són rasengan, chidori i millorar aquestes técniques brutals quan a mi per exemple la gran bola de foc de Sasuke em flipava moltisim eren técniques més originals.
I nose, tot d'un plegat personatges secundaris cobren moly protagonisme con és el cas de Konohamaru... en fi aqui no hi ha qui entengui res...

Els veritables seguidors de naruto som aquells que esperem que SASUKE faci algu pk les altres coses apart del tema akatsuki sincerament no se si valen molt la pena ja...

comenteuuu vinga va!!

k les vostres opinions m'interesen i molt :D
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dc. 10 des. 2008, 22:23

Els veritables seguidors de Naruto som els que fa temps que vam deixar d'esperar res de la sèrie.
L'únic que falta per fer és canviar el nom de la sèrie per Sasuke.
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dc. 10 des. 2008, 23:01

Els veritables seguidors de Naruto som els que tenim ganes de que tota la vil·la de Konoha mori a mans de Akatsuki i quan Sasuke arribi allà, vegi tot el que ha fet i es suicidi 2 o 3 cops. Després, Naruto te el meu permís per acabar xD
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dj. 11 des. 2008, 01:16

Mireu, llegiu aquesta "review" de Naruto... Impressionant...

Link


Genial!

Uzu, ara sabràs de l'importancia de'n Sasuke... Encara que et sembli que s'ho tregui de la màniga jejeje

I també els hi agradarà a aquells que veieu en Naruto un DBZ2
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dj. 11 des. 2008, 01:28

Per cert, Nightsirk_ch, d'on és aquest spoiler? Perquè em sembla que aquest capítol encara ni existeix... Jo vaig llegir el del divendres passat... M'equivoco?? No serà un fanfic?

1) Yiraiya --> Jiraiya
2) En Kakashi també sap fer el Rasengan... (l'incomplet, evidentment). Així que no és una tècnica tant selecta. El millor del Rasengan és poder-ho combinar com ho pot fer en Naruto. Per si sol no és tant bo, sinó en Kakashi l'utilitzaria...
3) En Naruto bastant més petit que en Konohamaru actualment li va fotre un OWNED a fons a en Zabuza (un ninja que fins i tot es plantejava fer cops d'estat, un ninja que podria haver liquidat a en Kakashi...) i en aquell llavors ningú es va queixar... Evidentment, no el va vèncer, però comptant que només sabia dues tècniques ja em sembla prou flipat... Per molt original que fos el pla xD
4) Segueixo creient que allò és un fanfic. En teoria, el "Pain" que està lluitant contra en Konohamaru no té l'habilitat de repel·lir els atacs. El que té aquesta habilitat és el que ha "matat" a en ******* i ara està amb la Tsunade.
5) Sé que serà inevitable, però no vull entrar en discusions jejeje



(Tots sabem que Naruto ha perdut... però jo opino que no tant...)
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 11 des. 2008, 09:02

La complejidad de la relacion Naruto-Sasuke se ha perdido y cada capitulo se nos presentan mas y mas personajes, con el solo fin de que luchen y mueran, aunque Kishimoto ha planificado su obra, parece ser que Shinpudden lo hubiera hecho solo a largos rasgos, pues algunas cosas si encajan con la historia, pero se vuelven vacías, sin la emocionalidad de la primera parte.

Es una lastima y siempre me pregunto, ¿como un autor que dio tanta vitalidad y profundidad a su obra puede haber declinado en un mangaka tan mediocre?

Anda, el que he dit jo.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 11 des. 2008, 09:20

En estos 5 capítulos finales de la primera parte, la calidad grafica del anime en cuanto a diseño de movimientos es realmente notable y exquisita, las figuras se deforman para dar velocidad y la batalla se torna mas emotiva siendo el contexto de trasfondo lo mas importante.


Suposo que aquesta part és irònica. És impossible que algú digui que la animació dels personatges deformats i realment mal dibuixats sigui notable i exquisida.

Es un altre fan de Naruto defraudat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dj. 11 des. 2008, 10:13

Uzu, realment, el que has dit dista molt del que diu en aquest paràgraf. Tot i que potser sí que és el que penses... No és el que has dit (ni la idea) ^^

Maki, no, no ho diu irònicament. Suposo que això deu anar per gustos. A mi, personalment l'animació del versus de'n Naruto i en Sasuke em va encantar, igual que em va encantar l'animació del versus de'n Sasuke i l'Orochimaru al bosc. Però ja dic que suposo que deu anar a gustos... He vist a gent com tu, a la que li desagrada en cantitat ^^ i gent com jo a la que li encanta... I sí, m'he adonat que el dibuix és una merda (vs l'Orochi en Sasuke es disl·loca la nuca xD), però per mi aquest tipus d'animació (que no se l'han tret de la màniga a Naruto) m'encanta.

P.D.: Aquest tipus d'animació em sembla que té un nom... (Espero que amb aquest comentari no hi hagi bromes fàcils xD).
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dj. 11 des. 2008, 18:56

Només un faboy fanàtic elevat a mil podria treure tantes fonts no existents de Naruto. Naruto només agafa de fonts de tòpics (com tot shonen, que no vol dir ni dolent ni bo, l'usuari ja dirà si funciona i ha de tenir èxit) i de obres místiques, llegendes japoneses, etc.

Sobre l'animació, no ens excusem, és dolenta, pot agradar, però si aquella escena era bona llavors el capítol 4 de Tengen Toppa també és bona, i va a ser que no...
És una forma d'exagerar els moviments frenètics dels personatges, però Tengen Toppa també ho fa i molt millor, sense ocasionar danys seriosos a la retina.

Sobre el manga, jo crec que Kishimoto no dibuixa pas malament, el problema és que ha adoptat un estil que de vegades les cares semblen les més senzilles del món, i últimament en dissenys sempre acaba fent lo mateix, vaja, que va perdent originalitat a cada nou personatge que treu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 11 des. 2008, 19:07

Cal dir que el Kishimoto es curra bastant els edificis i les seves estructures, en canvi els personatges són plans, sobretot els últims, semblen trets del [hide=Parapa the Rapper]
Imatge[/hide]
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dj. 11 des. 2008, 20:03

Maki, doncs en això no m'hi havia fixat gaire, però tens raó... Per exemple, l'edifici (i ciutat) on viu en Pain em va molar bastant... Així tot underground jejeje
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 11 des. 2008, 20:46

Uchica Itachi estic gairebé segur que aquests spoilers són de debò, almenys, he consultat altres pàgines web i tbé posen el mateix.
A mi sincerament em toca molt el p****s que la primera part de naruto fos tan bona i acabés amb tanta emoció i k la segona part hagi començat tan bé però ara fa poc que l manga ha anat "decrexendo"
Com va dir Groucho Marx "nunca segundas partes son buenas" en aquest cas, la segona part comença mb amb el gaara i amb els de akatsuki però ara últimament està defraudant molt i ja només falta que es confirmi el rasengan de konohamaru ·_____·''
La série s'està tornant poc realista (dintre del ´context de la série). Arribat a aquest punt m'agradaria pensar k Sasuke es carregui a tot deu i ale, k el manga s'anomeni sasuke o les aventures de konohamaru xD
jA que aquest rasengan no pinta res en konohamaru!!


Pel k fa al dibuix últimament està decepcionant força tot i k els paisatges estan força treballats.
Si teniu la ps3 com jo, compreu-vos el nou joc de naruto k arriba fins al final de la primera temporada amb el combat de naruto kiuby vs sasuke amb sello, el joc està guapo.

vinga, segiu comentat ^^

I els que eu aportat els vostres comentaris moltes gràcies m'encanta rellegir-los i saber la vostra opinió!!

Nightsirk!!
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 11 des. 2008, 20:56

El joc de Naruto bond of nosequé és tan dolent com la sèrie des de fa anys.
Després de la invasió de la sorra... prrrt.
Molt de tan en tant, algunes remuntades, capítols que estaven bé.
Però la resta... al calaix de Bleach i Rave.

edito:
Ara he buscat un vídeo del combat Naruto vs Sasuke i...
[youtube]http://youtube.com/watch?v=ocNiMX0u_1w[/youtube]
Això és bona animació?
Una cosa és l'estil "pseudodeformed", que està bé i tal, però l'animació... pos què voleu que us digui, ni gustos ni no gustos. Està mal dibuixat.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=IxrAH5XIvM0[/youtube]Aquí també hi ha "pseudodeformed" i no dius "allò és sasuke o és una foca?"
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 50

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants