Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 06 gen. 2009, 13:42

A Whiskey Peak hi ha tombes d'abans que hi vagin els protagonistes.
A la versió oficial no sé, hi ha tantes versions que ara mateix no sé si mata als BW o no. Sé que hi ha com a mínim una versió en la que sí.

Nightsirk_ch ha escrit:
per exemple a Naruto es veuen com moren i en canvi a OP la mort és algu més relatiu coi xD

Home, si el que vols es veure gent morta pel terra i membres tallats per tot arreu i rius de sang, millor Berserk que no One Piece xD
I no, la mort a OP no és una cosa relativa. És una cosa que poques vegades es veu directament.
Però relativa, com a Bola de Drac, no.
Vull dir, Krilin quantes vegades ha mort? 24?

I séeeh, censurem pq no coneixem i és més fàcil censurar que conèixer.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 06 gen. 2009, 14:01

Maki ha escrit:
Segons em consta, al versió oficial, es que en Zoro sí que mata a la gent de Whisky Peak. Al cap i a la fi son els Milions de la Baroke Works.

Nightsirk, em pots definir "personatge pla"?


[i]Home, segons el meu entendre un personatge pla serien tots aquells personatges secundaris que van apareixen durant la série i que no tenen cap evolució en el transcurs de la historia ni evolucionen com a persona.[/b]

Per exemple: en Zoro evoluciona durant la série com podem observar madura i apren a tallar l'acer, descubreix técniques noves etc... Zoro és un personatge rodó La Nami evoluciona durant la série i s'adona que ella tbé ha de lluitar i que no sempre li pot deixar les lluites als nois.

Nightsirk!!
[/b]
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dt. 06 gen. 2009, 14:41

Nightsirk, m'estàs dient que en Buggy és un personatge pla? Que l'Alvida és un personatge pla? Que la Vivi és un personatge pla?... Mare meva... fes-t'ho mirar, que tots aquests personatges evolucionen, persegueixen els seus somnis, fan el que han de fer per aconseguir-ho.

Si ho compares amb Naruto on passats X anys tots els personatges secundaris tenen el mateix comportament, la mateixa motivació i les mateixes frases... allò són personatges plans.

Personatges plans a OP n'hi ha, són aquells que surten a 4 capítols comptats, però tota la resta evoluciona.

I sobre la mort... ja t'han dit, si vols sang i violència mira Berserk, Gantz o una d'aquestes on la gent mor tallant-se amb un ganivet de mantega. A OP la gent no mor perquè l'Oda ho ha volgut així i ja està, no li donguis més voltes. Apart, jo personalment prefereixo una certa equitat i saber que "morir" no és la mort a coses que fan a altres series on la mort depèn de la tirada de daus de l'autor de torn.

PD: One Piece té més cohesió i menys pifies de Naruto :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 06 gen. 2009, 16:39

Punch! ha escrit:
Nightsirk, m'estàs dient que en Buggy és un personatge pla? Que l'Alvida és un personatge pla? Que la Vivi és un personatge pla?... Mare meva... fes-t'ho mirar, que tots aquests personatges evolucionen, persegueixen els seus somnis, fan el que han de fer per aconseguir-ho.

Si ho compares amb Naruto on passats X anys tots els personatges secundaris tenen el mateix comportament, la mateixa motivació i les mateixes frases... allò són personatges plans.

Personatges plans a OP n'hi ha, són aquells que surten a 4 capítols comptats, però tota la resta evoluciona.



Perdona però veig que no has entés res de res

Em parles de L'Alvilda?? respondré com tu: sisplau fes-tho mirar, L'alvida des de quan ha estat un personatge rellevant, aquesta és dels secundaris no rellevants k l'únic objectiu és matar en Luffy. Quanta gent a OP té aquest objectiu? Uns quants i són més rellevants que l'Alvida aquesta. Vamos que és més rellevant el Helpepo quasi que l'Alvilda tiu ·_____·

I per favor, com vols que la Vivi sigui un personatge pla quan gairebé es fa de la tripulació d'en Luffy? el k passa és que al final Oda va declinar-se per la Nico Robin pk sabia que hi treuria més profit k no pas posant a la Vivi a la tripulació del Barret de palla.

Veig però k no has entès això de personatges secundaris.

Hi ha dos tipus de personatges secundaris els rellevants i els no rellevants. (en teoria)

La Vivi va ser un personatge secundari rellevant que evoluciona però per exemple en Mihauk és un personatge secundari rellevant (tot i que apareixi poc es trcta d'un shishibukai) que no evoluciona.

Per exemple en Koby i en Helmepo són secundaris no gaire rellevants (ja que apareixen amb comptagotes i de moment no són personatges de la marina amb altisims càrrecs, temps al temps) però son RODONS ja que tenen una progresió molt gran i a més en poc temps.

Aviam si aixi s'enten millor pk tpoc crec que costi tant.

I de Naruto, és veritat que tots segueixen sempre els mateixos objectius i que éls secundaris no són tan rodons com alguns secundaris de OP però jo diria que hi ha alguns secundaris com el shikamaru que si k és força rodó, ja no parlem de Gaara = personatge 100% rodó que canvia radicalment de comportament i de forma de ser.
Puch, per un altre vegada no em jutguis pk jo en el comentari anterior no habia mencionat en cap moment ni a Buggy ni a l'alvida ni a cap aixi k tpoc és per posar-se aixi que al cap i a la fi tot són opinions i crec que totes són = de valides, i em sembla que amb els arguments que t'he donat en aquest comentari són suficients per reconèixer quins personatges són plans, rodons, secundaris rellevants i secundaris no rellevants.

Res més a dir...de moment fins que surti alguna altre crítica al meu comentari escla xD

Nightsirk!!

Come on Federer come on!!


PD 2: Uzu, tenies raó ja he tret aquella part, però és que hi ha coments que et toquen l'orgull i a mi aqest que m'han posat que si l'alvida que si el buggy m'ha ferit l'autostima jajaaj llavors començes a escriure sense adonar-te que no pots spoilejar...jajaja

En fi, que ja esà tret, merci per adonar-te'n

Nightsirk!!
Nightsirk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 06 gen. 2009, 17:18, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 06 gen. 2009, 16:58

El que tu diguis, però només podem parlar fins ritme K3, així que ves editant xD
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dt. 06 gen. 2009, 18:19

Si creus que l'Alvida o en Buggy no són personatges rellevants, no tinc res més a dir... fins d'aqui un parell d'anys quan emeti el K3.

Ah, i jo he dit justament que la Vivi és un personatge rodó, com la gran majoría dels secundaris rellevants de OP (entre els que estàn Buggy, Alvida, Helmeppo, Koby, etc)

PD: En Mihawk també és rellevant.

PD2: No rellevants són el cranc i el camell d'Alabasta, els habitants d'Skypiea, gent així que apareix un cert temps durant la saga per ajudar puntualment i no té cap altra implicació.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 06 gen. 2009, 19:02

Punch! ha escrit:
Si creus que l'Alvida o en Buggy no són personatges rellevants, no tinc res més a dir... fins d'aqui un parell d'anys quan emeti el K3.

Ah, i jo he dit justament que la Vivi és un personatge rodó, com la gran majoría dels secundaris rellevants de OP (entre els que estàn Buggy, Alvida, Helmeppo, Koby, etc)

PD: En Mihawk també és rellevant.

PD2: No rellevants són el cranc i el camell d'Alabasta, els habitants d'Skypiea, gent així que apareix un cert temps durant la saga per ajudar puntualment i no té cap altra implicació.



Una pregunteta....ejem desde quan l'Alvilda és tan important???

És que jo flipo és com si em dius que el tiu akell que estava en una illa dintre d'un cofre és important francament l'Alvilda no crec que a la serie de OP faci res com pk puguem dir que és important.

LLavors en Jango i el Full Body juntament amb la tia akella que és la seva superior tbé són importantisims no? Escla si apareixen cada 70 episodis xD.

Aviam jo t'argumentava que Mihauwk era important pk és un shishibukai, però de moment apart de guanyar a zoro no ha fet res xD

tbé ha petat la flota de don krieg que no és menys.

L'Alvida per ser important que ha fet....pk de moment en Buggy la va liar en el patibul i gairebé Luffy la dinya pero Avida que va fer?
Si consideres quie salvar a Buggy és fer molt anem malament sincerament xD

pensa-hi

ale fins un altre

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dt. 06 gen. 2009, 19:39

La reunió dels Shichibukai on participa en Mihawk l'has vist?
La reunió de'n Mihawk amb en Shanks l'has vist?
Els esdeveniments actuals al manga els has vist?

En Mihawk hi té un paper, curt certament, però hi és, i tot fa pensar que en un futur pugui tenir un paper important. A part és membre dels Shichibukai, una força important a l'univers OP.

L'Alvida ajuda a en Buggy i acompanya a la tripulació. La part actual del manga l'has vist de que va?

Que no apareguin constantment no vol dir que no siguin importants, o ara em diràs que Barbablanca, AoKiji, Shanks i demés tampoc són importants?
A One Piece hi ha un món que gira i on hi passen coses, no tot es centra a la tripulació del barret de palla. No dic que els personatges aquests siguin l'eix central de la serie, però si peces d'un univers molt gran i fan evolucionar la historia en la seva manera.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

Re: One Piece (spoilers)

dt. 06 gen. 2009, 20:41

Formatger ha escrit:
Obro aquest fil per poder debatre sobre One Piece, però només fins allí on han arribat els capítols de tv3, per tal que els qui no ens haguem baixat més capítols subtitulats també hi poguem dir la nostra.
Demano sisplau que no es parli de res més enllà del capítol 290, ja que m'he esforçat molt per aguantar-me ^^u (em feia més gràcia mirar-me la sèrie ja doblada al català), i ara que n'estan a punt de fer de nous em faria molta ràbia que m'spoilejessin (o com es digui).


se suposa que no s'en sap res XD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 06 gen. 2009, 20:54

Punch! ha escrit:
La reunió dels Shichibukai on participa en Mihawk l'has vist?
La reunió de'n Mihawk amb en Shanks l'has vist?
Els esdeveniments actuals al manga els has vist?

En Mihawk hi té un paper, curt certament, però hi és, i tot fa pensar que en un futur pugui tenir un paper important. A part és membre dels Shichibukai, una força important a l'univers OP.

L'Alvida ajuda a en Buggy i acompanya a la tripulació. La part actual del manga l'has vist de que va?

Que no apareguin constantment no vol dir que no siguin importants, o ara em diràs que Barbablanca, AoKiji, Shanks i demés tampoc són importants?
A One Piece hi ha un món que gira i on hi passen coses, no tot es centra a la tripulació del barret de palla. No dic que els personatges aquests siguin l'eix central de la serie, però si peces d'un univers molt gran i fan evolucionar la historia en la seva manera.


Puch, sento decepcionar-te però aqui no podem spoilejar o la ilusió d'alguns nois quedarà reduïda a un no res xD, hi això k jo abans sense volguer tbé he espoilejat i he tingut que modificar el meu coment.

Només et vull comentar una cosa. Punch, en seriu, estigues tranquil que segueixo OP des de fa molts i molts anys i sé la saga actual per on van, el que fan i deixen de fer, i tot això que has comentat ja ho sabia, no em ve de nou.

L'únic que et vull di són dos coses:

Primer, no crec que em facis canviar d'opinió fàcilment xD, a no ser que em donguis arguments sólids.
Segon, tot això que has dit, està mb però bueno dona = millor aqui no parlar-ho pk no vull spoilejar sense volguer. L'únic que em sap greu pk et penses que amb aquestes coses que has comentat de l'ull de falcò et penses que per això aquest shishibukai és més important i ho és de important però em sembla que no tant com et penses. Ara bé, en un futur tindrà més importància? ja es veurà ;-)

Nightsirk!!

Come on Federer come on!!
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 06 gen. 2009, 21:03

No pateixis, que si tu fa anys que segueixes OP, segur que en Punch fa el doble o el triple d'anys que la segueix, així que no va per aquí la cosa xD

Ara que hi penso... ja farà... mmm 3 casi 4 anys crec, que segueixo OP a ritme japonès mensual.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 06 gen. 2009, 23:33

Jo els segueixo desde mes o menys on s'han quedat a l'anime aquí, just per a la lluita de'n Zoro i en Kaku.

Pastamachine!!

Tingues en compte que Oda tracta molt bé els personatges ja passats i et va responent a coses com "que tal l'entrenament de'n Koby?" Que veiem sobre el capitol 50 que s'uneix amb en Helmeppo a la Marina, entrenat per el Vicealmirall Garp.

Bé, crec que tothom que esta seguint aquest post va amb el ritme japonés, no se si algú que la seguia per TVC no s'ha posat a llegir, almenys, fins al final de Ennies Lobby...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

Re: One Piece (spoilers)

dc. 07 gen. 2009, 00:06

Maki ha escrit:
Bé, crec que tothom que esta seguint aquest post va amb el ritme japonés, no se si algú que la seguia per TVC no s'ha posat a llegir, almenys, fins al final de Ennies Lobby...


segons sembla l'autor del post XD

Formatger ha escrit:
Obro aquest fil per poder debatre sobre One Piece, però només fins allí on han arribat els capítols de tv3, per tal que els qui no ens haguem baixat més capítols subtitulats també hi poguem dir la nostra.
Demano sisplau que no es parli de res més enllà del capítol 290, ja que m'he esforçat molt per aguantar-me ^^u (em feia més gràcia mirar-me la sèrie ja doblada al català), i ara que n'estan a punt de fer de nous em faria molta ràbia que m'spoilejessin (o com es digui).
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dc. 07 gen. 2009, 00:25

Així és. Valoro la paciència.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 07 gen. 2009, 00:29

La gent que encara va pel 290 li queda molt OP per disfrutar :)

Per cert...se sap quan començaran a emetre els nous capítols? i fins quin arribaran?


Nightsirk!!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants