Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Kanna_Endo

dj. 08 gen. 2009, 12:43

Nightsirk_ch ha escrit:
crumusant ha escrit:
Kanna_Endo ha escrit:

Ah, pels qui no l'hagin fullejat mai ni vist en scans, no us espanteu amb el dibuix del primer volum. Tots i que els personatges semblin deformats comparats amb els de l'anime, l'estil evoluciona molt ràpid.
.


jajaja si això passa amb mols Bleach mateix o Rave... sort que evolucionen XD i segur que ni han més


Això tbé passa amb Naruto, Inuyasha, OP, Yu yu hakusho... el que passa és que amb força rapidesa, com comenteu el dibuix evoluciona força i agafa una continuïtat fins al final.

Nightsirk!!


Home, jo no solc tenir gaires manies amb el dibuix dels còmics (per mi el guió i els personatges estan molt per sobre de si el dibuix és magnífic o no), però la veritat és que, quan vaig veure el primer volum, em va sobtar. Quan hagi escrit prou missatges per posar enllaços, penjo la comparativa XD
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 08 gen. 2009, 12:44

Inuyasha evoluciona imperceptiblement, eh? Mal exemple xD
I tens tota la raó Kanna, tant en lo del dibuix, com en lo dels castellans que salten.
 
Kanna_Endo

dj. 08 gen. 2009, 12:57

Uzu ha escrit:
I tens tota la raó Kanna, tant en lo del dibuix, com en lo dels castellans que salten.


És que ja s'ha arribat a un punt que la gent, per tal d'emplenar fòrums/blogs, salta per qualsevol cosa. Que si un manga només es publica en català, que si el paper ja no és tan gruixut com abans, que si el color del llom és molt lleig, que si no té sobrecobertes tot i que l'edició original tampoc en tenia... I el més fort del cas és que moltes vegades l'obra en qüestió no els interessa ni se la pensen comprar! La gent està avorrida com una mala cosa. He de reconèixer que de tant en tant em diverteix llegir com es foten els plats pel cap (els fanboys/trolls tenen la seva gràcia), però la veritat és que la història ja comença a cansar bastant. Valdria més que comentessin les obres en qüestió, que corren moltes més crítiques d'edicions que no pas d'arguments.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 08 gen. 2009, 13:20

És que, no sé, tenint en compte que abans no la tenien en castellà, i ara que surt en català, tampoc, no sé pq ploren, pobrets.
Veig més lògic queixar-se de la qualitat de la edició/traducció d'una obra que compres, o que compraries si aquesta qualitat fos decent, però de sèries que ni de lluny, em sembla d'immadur total.

Collons, que ningú t'obliga a comprar-lo!

Però bé, els que passegem per webs espanyoletes ja estem acostumats a aquesta "racionalitat", je.

p.d.: Vaig a queixar-me a Glénat France, que allà tenen molt més manga que aquí. Què s'han cregut aquests francesos???
 
Kanna_Endo

dj. 08 gen. 2009, 13:38

Falta d'interès és el que tenen, perquè si de veritat vols llegir una obra i surt en una llengua relativament semblant a la teva, fas l'esforç. Jo sé anglès i francès, però d'italià ni idea i hi he llegit manga perfectament. Per què? Doncs perquè m'interessava i perquè les llengües romàniques s'assemblen suficientment com per entendre l'imprescindible. I tampoc és que se'm fongués el cervell de l'esforç, t'hi acostumes de seguida i aprens vocabulari :P I si sortís manga en gallec (per dir alguna cosa), doncs me n'alegraria; i, si m'interessés l'obra en qüestió, me la compraria. En euskera ja seria un altre tema XD, però me n'alegraria igualment. No em moro de l'enveja com certs elements ¬¬, i menys per obres que no em van ni em vénen. Corre molt de freak cap quadrat... De totes maneres, no val la pena discutir-hi: és picar ferro fred. Jo he tingut discussions (per no dir baralles) d'aquesta mena live action i no s'arriba enlloc XD

P.D. I més barat!!! És veritat, què s'han cregut? XD [I contribueixen a la meva ruïna, a sobre!]
 
Kanna_Endo

dv. 09 gen. 2009, 15:14

Ramen para dos (ho sento, encara no em deixa posar enllaços) acaba de confirmar que Yawara! només es publicarà en català. Ja tenim polèmica de l'estil Kinnikuman per temps :bleh:

De totes maneres, ja m'agradarà veure què en pensaran tots aquests nous fans que han descobert Urasawa per Monster/20th CB/Pluto i que diuen que volen totes les seves obres. Per mi que la majoria no passarà del primer volum XD Sempre igual, "moltes" queixes perquè no se'n fan mil edicions, però després no hi ha pràcticament vendes. Si les editorials es refiessin del que diuen els quatre gats d'Internet, ja haurien fet fallida totes XD
 
Godai
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 76
Membre des de: dc. 06 abr. 2005, 11:08
Contacta:

dv. 03 abr. 2009, 13:32

ABRIL: "Cinturó Negre/Yawara!" volum 1 - 224 pàgines - Blanc i negre - 7€ / volum
sèrie completa de 29 volums - col·lecció Manga en Català Seinen - periodicitat Bimestral - per saber més? :yeah:
www.Japanzone.cat - Portal en català de manga, animació, cinema asiàtic i cultura japonesa
 
Avatar de l’usuari
Pachem
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 500
Membre des de: dg. 02 abr. 2006, 20:04
Ubicació: Mallorca

dv. 03 abr. 2009, 14:04

Molt bona notícia. Crec que per aquest podré fer un esforç económic, igual que amb Vagabond.

Gràcis per la notícia.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dg. 05 abr. 2009, 11:13

7€? ^^u

M'esperava que costés el mateix que els altres que estan publicant a 5€
És clar que en els altres van més endarrerits qu en castellà i Yawara! ni existeix en castellà :bleh:

Bé, es farà un esforç ^^
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 05 abr. 2009, 11:13

Sent bimestral gairebé no representa gasto, però et tiraràs 5 anys de pujades de preu anuals xDD
 
Diegol10
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dg. 18 març 2007, 00:57
Ubicació: A la torre d'en Karín

dj. 30 abr. 2009, 22:33

jo me l'he comprat avui.... kins records!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

dv. 01 maig 2009, 00:28

 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dv. 01 maig 2009, 09:28

Lucci ha escrit:

Si, avera si ara s'animen i fan més obres en català ^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dg. 03 maig 2009, 19:15

Amb Cinturó Negre (Yawara!) ja es el desé manga en català de Glénat.
Per un nou manga en català, potser pel Saló del Manga o ja de cara l'any que ve que s'acabaran KOR (Abril'10) i Love Hina (Agost '10).

En tot cas ja es veurà.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants