Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
 
Avatar de l’usuari
Daiben
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dl. 07 jul. 2008, 17:44

dc. 15 abr. 2009, 16:23

algogoku ha escrit:
Acabo de veure el 2º i es veu que no només han tret el 'relleno' sino també coses que sortien fins i tot al manga, cada cop m'agrada menys. En aquest capi han tret una petita escena quan s'en va raditz amb gohan i goku diu El mataré!!! donant un cop al aigua. I després quan idea lo de la cola, falta el troç on diu que no pot ell sol i llavors s'uneixen roshi i krillin i parlen de resucitar si moren i tal, agafen el radar i es donen compte que no ha sortit del planeta (i això que tot surt al manga). Directament, del moment de la idea, s'escolta a cor petit dient: vosaltres no podreu amb ell i blablabla...

O sigui, que no tot lo tret es relleno, també hi ha historia del manga...


Per una part es comprensible, tot en 100 episodis, han de treure historia si o si, no entenc perque no la han fet de 150 per exemple, si fan les coses que les fasin bé. Y ja que estan podrien ferla amb el dibuix de l'opening per veure una cosa nova, pero clar, aixo es mes barat y dona diners iguals...perque molestar-se...
 
drakna
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 17:14

dj. 16 abr. 2009, 18:01

gran decepsio akabo d veure el primer : encara tenia fe d que la redibuixesin pero aixo.... o podria aver fet un fan (fanatista) amb bastan curru pero o agues fet millor
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

ds. 18 abr. 2009, 14:41

Vaig veure el primer i de veritat... vaia xurro. Conyàs dels gordos... puto Toriyama, deu dormir en futons forrats de diners.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 18 abr. 2009, 15:51

Tranquils, si el Curti no la treu, no haurem de sofrir aquest refregit en català.
Imatge
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dg. 19 abr. 2009, 22:23

steffy ha escrit:
Vaig veure el primer i de veritat... vaia xurro. Conyàs dels gordos... puto Toriyama, deu dormir en futons forrats de diners.


Quina culpa te Toriyama? quin comentari més pocasolta, no et sembla?
Això és cosa de la Toei Animation. És un "gancho" per a les noves generacions, ni més ni menys. No és un regal per als fans ni res en que vulguin invertir massa. És una manera com una altra de fer cuartos amb els nous fans que faran. Perquè així no se'ls esgoti encara la gallina d'ous d'or.

Per als que no ens agradi el nou ritme i la censura que hi apliquen sempre tenim Bola de Drac Z (per als que hagueu vist el capitol 3 veureu que han esborrat literalment tota la sang d'en goku i en raditz i que ara els forats que tenen al pit, no son forats, semblen més aviat blaus. I a més han censurat la "tita" d'en goku jajaj)

Patétic, però potser ara al Japó s'han posat més durs pel que fa al contingut violent/sexual de series que van destinades a un public que al Japó és més aviat jove. Perquè sí, al Japo, Bola de Drac era un producte destinat a nens.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 19 abr. 2009, 22:24

Penses que en Toriyama no cobra per fer això?
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

dg. 19 abr. 2009, 22:32

Uzu ha escrit:
Penses que en Toriyama no cobra per fer això?


qui ha dit això?
no sabia que cobrar perque fan servir una creació teva per emetre a la tele i ala vegada lucrarse volgués dir que mereix q se l'anomeni "puto Toriyama"
jaja vamos jo flipo a vegades...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 19 abr. 2009, 22:36

La veritat, no sé pk us carregueu tant a Toriyama.

Qui en la seva situació no deixaria que fesin un "remake" d'una sèrie que ha fet història a tot el món per obtenir més pavos (diners)?

Per cert, avui he vist un capítol de Goku que intentava treure's el carnet de conduir, em pensava que ja l'havia vist però pel que sembla n'hi ha dos capítols on Goku i Cor Petit es volen treure el carnet.

Bonisim per fer unes rises però no tenia gaire argument la veritat xD

Nsirk!!
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 19 abr. 2009, 22:38

Doncs llavors no diguis el que dius, pq vamos:
albert wesker ha escrit:
Quina culpa te Toriyama? quin comentari més pocasolta, no et sembla? Això és cosa de la Toei Animation.


Nicsirc, toriyama s'ha cavat la tomba, s'ha matat, s'ha tirat, i s'ha enterrat ell solet durant moolts anys.



edito pel de sota: I qui que et diguem que estiguis lo que sigui que et pensis que he dit? Deixa les drogues xD
Uzu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 19 abr. 2009, 22:43, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 19 abr. 2009, 22:42

I qui diu Uzu que estigues responen a les crítiques que li esteu donant a Albert?

LLegeix millor anda xD Només donava una opinió.

Nsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

dg. 19 abr. 2009, 23:22

albert wesker ha escrit:
no sabia que cobrar perque fan servir una creació teva per emetre a la tele i ala vegada lucrarse volgués dir que mereix q se l'anomeni "puto Toriyama"
jaja vamos jo flipo a vegades...

Jo sí que flipo xD
 
algogoku

dt. 21 abr. 2009, 15:48

Vist el 3er. En resum, la historia de Raditz que duraba uns 6 capis al Z, aqui s'ha reduït a la meitat. Com ha dit un altre usuari que ara no trobo el seu missatge, la mort de Goku i Raditz, el forat al pit ara es com un blau, i quan Raditz escup sang a terra abans de morir, es veu que fa el geste però no treu res. Apart ara es veu seguit al Raditz amb els ulls blancs acabat de morir. M'agradava més l'original que no es veia el primer pla aquest.

EDITO: Ah, i per fi es treu un pensament que feia la gent quan la primera imatge de Vegeta se'l va veure pellroig i amb una armadura vermella i taronja, dient que era per culpa del planeta en el que hi era. Ara es veu que era el que jo pensava, que es veu que no va agradar l'aspecte del personatge, massa colorí, i el van posar moreno com més tard surt.
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dt. 21 abr. 2009, 20:10

algogoku ha escrit:
EDITO: Ah, i per fi es treu un pensament que feia la gent quan la primera imatge de Vegeta se'l va veure pellroig i amb una armadura vermella i taronja, dient que era per culpa del planeta en el que hi era. Ara es veu que era el que jo pensava, que es veu que no va agradar l'aspecte del personatge, massa colorí, i el van posar moreno com més tard surt.


El canvi de color va ser per una cagada monumental de Toei, que sense consultar a Tori van "pintar" els dos personatges com volien, en aquell moment a la Jump ja havien aparegut però no cap artwork en color d'ells.

Pel que fa a la censura, la normativa en general a Japó s'ha tornat més exigent que anys abans i algunes cadenes pressionen als estudis per a que no es passin amb el gore i tal, que això no treu que es passin d'estrictes. Potser una versió DVD/BD quan surti a la venda deixi de banda aquesta censura com sol passar a moltes altres sèries, que també de vegades redibuixen les escenes (ho dubto amb Toei).

I pel que fa a la sèrie, si l'anime original tenia KOALITY, una remasterització també tindrà KOALITY. Només vaig veure el primer capítol via yutub però haurien de tallar-li els ous als productors/directors, alguns retalls d'escena a escena són brutals, per exemple que dos estiguin parlant, canvi de càmara i apareix el tercer al costat. FAIL.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dc. 22 abr. 2009, 10:56

Hola, no estic molt posat en això de Dragonaball Kai, l'altre dia vaig veure l'opening pel youtube i em pensava que era una versió redibuixada de DBZ.

I era per confirmar si el que he anat llegit en aquest fil és cert, de que es tracta d'una versió sense openings i ending originals, amb dos bandes negres tapant mitja pantalla per poder dir que és 16:9, amb censura, i retallada a saco per a que duri aproximadament 100 capítols. I l'únic que aporta suposadament són nous efectes de so.

És això, o se m'ha escapat res?
Imatge
 
algogoku

dc. 22 abr. 2009, 11:18

Básicament, es això.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants