Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

Buscant una nova sèrie

dg. 01 març 2009, 17:01

Hola familia, :profident:

feia temps que no escrivia per aci :lol: com va tot?
Estic un poc lluny de casa (Washington DC) i com la tele yanki no és el meu fort, he estat mirant sèries que m'agraden (Trigun, Hellsing, Afrosamurai...)

teniu alguna en ment d'aquest tipus que em recomanarieu???

Gràcies ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
black_50
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 330
Membre des de: ds. 21 feb. 2009, 16:49
Ubicació: Aquí i allà...

dg. 01 març 2009, 17:07

o.O
Si k stas lluny !!
Buenu, no són d'aquest estil exactament, però les sèries que ara estic enganxat són : Death Note i Monster.
Espero k t serveixi d'alguna cosa.
:adeu:
Imatge

Requiem for a dream...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 01 març 2009, 18:26

black_50 ha escrit:
o.O
Si k stas lluny !!
Buenu, no són d'aquest estil exactament, però les sèries que ara estic enganxat són : Death Note i Monster.
Espero k t serveixi d'alguna cosa.
:adeu:


Death Note :juas: que bona que és per favor ^^

Mmmmm de quin estil t'agraden les sèries pk depen de tipus et recomanaria unes o altres. Has mirat OP, Bleach, Naruto? xD (les més populars vaja -.-)

Però tbé n'hi ha de menys populars que són molt bones com Samurai Champloo o Gantz.

Ja diras.

Per cert, Whasington mola, has anat a visitar la casa Blanca? quan jo hi vaig estar gairebé em van deixar entrar...va anar de ben poquet xD

Nightsirk!!
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 01 març 2009, 18:59

Val japonès subtitulat?
Code Geass.
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

dc. 04 març 2009, 01:20

gràcies.

Tinc Samurai Champloo i Gantz, i estic mirant de pillar una bona release de Bleach.. en sabeu d'alguna? :xiulant: Seguia la de Cloud, pero no hi ha mes capis.

Val japonès subtitulat (de fet m'agrada i tot): buscaré Code Geass (o envia'm un privat per veure on la puc trobar :lol: )
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

dc. 04 març 2009, 01:22

Nightsirk ha escrit:
Per cert, Whasington mola, has anat a visitar la casa Blanca? quan jo hi vaig estar gairebé em van deixar entrar...va anar de ben poquet xD

Nightsirk!!


És el meu segon cop aci, i espere que aquesta vegada si que puga entrar. Ho he demanat al "meu senador" (que gràcia em fa això de meu) i estic esperant... :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 04 març 2009, 01:34

xuxim ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Per cert, Whasington mola, has anat a visitar la casa Blanca? quan jo hi vaig estar gairebé em van deixar entrar...va anar de ben poquet xD

Nightsirk!!


És el meu segon cop aci, i espere que aquesta vegada si que puga entrar. Ho he demanat al "meu senador" (que gràcia em fa això de meu) i estic esperant... :yeah:


Ostres, m'has d'explicar quina exp és la d'entrar a casa de Ca l'Obama eee xD

Pot ser espectacular.

I per les sèries, a mi tbé em té prou enganxat això de en japo sub en castellà.

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

dc. 04 març 2009, 15:58

Berserk o Elfen Lied valen? Si es per gore, estaras molt content xD
 
Avatar de l’usuari
anilef
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: dj. 01 feb. 2007, 17:08
Ubicació: Alt empordà
Contacta:

dc. 04 març 2009, 16:27

Code Geass està molt bé i si et poses a mirar Berserk no desesperis si els primers 2 o 3 capítols no t'agraden desprès es posa interessant!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 04 març 2009, 18:49

anilef ha escrit:
Code Geass està molt bé i si et poses a mirar Berserk no desesperis si els primers 2 o 3 capítols no t'agraden desprès es posa interessant!


A mi això és el que em va passaR amb death note, el primer capítol el vaig trobar molt gore i tal i fins que no vaig veure el segon va pasar un temps. Vaig mirar el segon pk en aquell moment no tenia res més per mirar i m'havia baixat els dos primers d'animelliure aixi que vaig pensar en matar l'estona mirant-lo i vaig descobrir una pedazo sèrie que al final vaig trobar-la molt ben pensada, tot i que potser, una mica massa rebuscada però en termes generals, molt bona.

Anilef, per on puc baixar-me o mirar Code GEass? k ara m'han vingut ganes de veure-la a mi tbé xD

Nightsirk<!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dc. 04 març 2009, 20:03

Segons els teus gustos, sembla ser que t'agraden bàsicament d'acció pura i dura i sense demanar un argument molt sòlid.

Si has vist Hellsing, la versió pestiñe de Gonzo, mira Hellsing Ultimate, una sèrie d'Ovas que segueix el manga fidelment i la qualitat d'animació està prou bé.

Algo menys gore, que no pas innocent, Black Lagoon, amb tacos i zorras, molta acció pel·liculera, te la recomano.

Si vols ja flipar elevat a mil, acció desenfrenada i veure coses que sobrepassen fins i tot la metafísica, Tengen Toppa Gurren-Lagann.

Òbviament, t'he donat recomenacions segons el teu criteri d'acció (Tengen), acció+sang(Black), acció+sang+gore(Hellsing Ultimate). Totes japo subtitolat, excepte Black Lagoon que també la pots trobar doblada in spanish.

Lògicament, hi han recomenacions molt més bones, com Code Geass que t'han dit. Nights, busca a google Code Geass AU DD. Així de fàcil. Pensa que són dues temporades, la primera i R2, en total 50 capítols aproximadament. Recomano, una vegada vist la primera, no hypejar-se de la segona, o passarà com a L'uzu i a mí, chof patatero.
Lee l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 04 març 2009, 20:05, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dc. 04 març 2009, 20:05

On sempre et diem nictsirk.
 
Avatar de l’usuari
black_50
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 330
Membre des de: ds. 21 feb. 2009, 16:49
Ubicació: Aquí i allà...

dc. 04 març 2009, 21:05

Lee ha escrit:
Algo menys gore, que no pas innocent, Black Lagoon, amb tacos i zorras, molta acció pel·liculera, te la recomano.

=O
Feia temps que no sentia ap arlar d'aquesta sèrie, però jo també n'he llegit alguns i com en Lee te'ls recomanu.
Lee, merci per fer-me recordar aquesta col·leccio. ^^
Imatge

Requiem for a dream...
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

ds. 07 març 2009, 18:37

gràcies a tots. home Lee, això de "acció pura i dura i sense demanar un argument molt sòlid" tampoc és veritat :lol:

he vist Hellsing Ultimate i Black Lagoon, i tens raó en tot el que dius.

Fefinitivament hauré de buscar Code Geass.

:profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
black_50
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 330
Membre des de: ds. 21 feb. 2009, 16:49
Ubicació: Aquí i allà...

ds. 07 març 2009, 21:39

Ara n'estic miran una que es diu Noir i m'agrada.
si puc l'intentare penjar.
Imatge

Requiem for a dream...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants