Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

dt. 14 jul. 2009, 01:19

pillaoatoe ha escrit:
blue dragon, death note, full metal alchemist uff son totes bones

com esta afrosamurai?


doncs per a mi una de les millors series que he vist últimament per qualitat de gràfics i moviments... la història és un poc rara, però els últims 2-3 capitols són una passada.

Mushishi lenta... m'ho pensaré. gràcies. I buscaré Samurai 7 :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dt. 14 jul. 2009, 05:34

Si vols veure series bones algunes de les que t'ha dit en lain son bones, jo et recomanaria Saikano i Thexhnolize :yeah: Per cert una que em va agradar tot i ser per nenes va ser Marmalade Boy si t'agraden d'amorio segur que t'agradara.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

dt. 14 jul. 2009, 13:13

Una serie també bastant bona es Ergo Proxy :yeah:
Imatge
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

dt. 14 jul. 2009, 13:41

wachimiro ha escrit:
Per cert una que em va agradar tot i ser per nenes va ser Marmalade Boy si t'agraden d'amorio segur que t'agradara.


Per a mi és incomprensible entendre l'èxit d'aquest sèrie entre ambdòs sexes. De veritat, era dolentíssima. No només el dibuix, sino també els diàlegs, la història... I dubto que fos cosa només del doblatge. Tot un misteri per mi.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dt. 14 jul. 2009, 23:10

Al principi pensaba quina merda de serie, pero quan portes uns capitols t'enganxa per que ja no pots estar sense saber que passara amb les relacions dels personatjes, pero potser es cosa meva que sempre m'han agradat aquestes histories a lo maruja, ara la que miro sempre que puc es la de Dawson k fan al k3 a la tarda es que no tinc remei :D
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

dc. 29 jul. 2009, 02:46

624715380 ha escrit:
Una serie també bastant bona es Ergo Proxy :yeah:


és molt bona, però ratlla molt i al final, eixe rotllet que porten els personatges... no sé. Em va agradar :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Harver_Stick
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dc. 29 jul. 2009, 21:25

dc. 29 jul. 2009, 22:31

Veig que than recomanat Berserk... Si vols veurela, abans llegeixte el manga, que es BONÍSSIM. L'anime es incomplert i es salta coses, per tal d'acabarla sense deixar masses caps sense lligar...

Pero en fí, recomanacions... A mi magraden bastant els mechas, o sigui que aquí les tens XD:

- Mobile Suit Gundam (i també Zeta, ZZ, G, After War X, Wing, Victory, i altres. NO shan de veure SEED, SEED Destiny i 00)

- Gunbuster (Top wo nerae! Gunbuster) i la segona part, Top wo Nerae 2! Diebuster

- Super Dimensional Fortress Macross

- Full Metal Panic!

- Overman King Gainer

I que no siguin de mechas...

- Kamen no Maid Guy

- Needless (tot i que l anime encara està sortint, i prota 4 capitols ara mateix)

- Sayonara Zetsubou Sensei (si vols riure molt)

- Akumetsu (només hi es en manga, pero es BONISIMA)

Les tres primeres que he posat son bastant antigues, sobretot Macross i Gundam (i poc conegudes aquí), pero son MOLT bones. En quant a Gunbuster, es el millor que ha fet la Gainax mai.
Imatge
She is Deadly, she is Beautiful... SHE IS LETHE!//Unleash the fury of your Super Robot!
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

ds. 01 ago. 2009, 02:42

Harver_Stick ha escrit:
Veig que than recomanat Berserk... Si vols veurela, abans llegeixte el manga, que es BONÍSSIM. L'anime es incomplert i es salta coses, per tal d'acabarla sense deixar masses caps sense lligar...

Pero en fí, recomanacions... A mi magraden bastant els mechas, o sigui que aquí les tens XD:

- Mobile Suit Gundam (i també Zeta, ZZ, G, After War X, Wing, Victory, i altres. NO shan de veure SEED, SEED Destiny i 00)

- Gunbuster (Top wo nerae! Gunbuster) i la segona part, Top wo Nerae 2! Diebuster

- Super Dimensional Fortress Macross

- Full Metal Panic!

- Overman King Gainer

I que no siguin de mechas...

- Kamen no Maid Guy

- Needless (tot i que l anime encara està sortint, i prota 4 capitols ara mateix)

- Sayonara Zetsubou Sensei (si vols riure molt)

- Akumetsu (només hi es en manga, pero es BONISIMA)

Les tres primeres que he posat son bastant antigues, sobretot Macross i Gundam (i poc conegudes aquí), pero son MOLT bones. En quant a Gunbuster, es el millor que ha fet la Gainax mai.


Moltes gràcies... però que són series "mechas" ??

Estic poc tret amb aquest vocabulari.

:lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
botifarreitor
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dg. 11 nov. 2007, 20:47
Ubicació: entre l'Albufera i el Carraixet

dl. 10 ago. 2009, 17:29

Hola, ¿com vas per eixos mons de Déu?
Fins on jo sé, lo de "mechas" són els de super-robots, corregiu-me si m'equivoque.
I un altre suggeriment, no sé en què pensava l'altre dia com per a no posar-la, però la meua sèrie favorita ha sigut Cowboy Bebop, espere que t'agrade si la veus. :yeah:
Au! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

ds. 15 ago. 2009, 05:20

botifarreitor ha escrit:
Hola, ¿com vas per eixos mons de Déu?
Fins on jo sé, lo de "mechas" són els de super-robots, corregiu-me si m'equivoque.
I un altre suggeriment, no sé en què pensava l'altre dia com per a no posar-la, però la meua sèrie favorita ha sigut Cowboy Bebop, espere que t'agrade si la veus. :yeah:
Au! :adeu:


eixa l'he vista... mooolt bona :lol:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants