Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
algogoku

dl. 13 abr. 2009, 00:48

Donçs si haguessis seguit la serie original al Japó al seu moment t'hauries cagat xDDD Varen ser, si no m'equivoco, 10 anys seguits fent un capitol per setmana (els 5 minuts que anuncia Freezer que li queda a Namek, per a ells va ser uns 6 mesos, aixi normal que va baixar l'audiencia). Et veig com als comics del Ibañez que sorten els personatges amb barba blanca llarga i teranyines esperant xDDD...

Bé, ara que recordo, tots els que varem seguir BD desde principis del 90 varem estar també 10 anys per veureho tot, GT inclós... En el meu cas, dels 15 als 25.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 13 abr. 2009, 00:59

Mare mevaaaaaaa o.O

Jo és que aviam, al néixer al 90 és difícil que seguis la sèrie quan va sortir, que diria que va ser sobre el 80 llarg però segurament la deuria veure amb 7 o 8 anys o sigui sobre el 97/98. Recordo que feien un capítol per dia i per acabar la sèrie que ja eren gairebé 300 capítols doncs es tiraven com un any i poc per fer-la tota. Si això li afegeixes els capítols de BD que deuen ser uns 150? doncs per fer BD i BDZ es tiraven gairebé dos anys. xDDD

I recordo que BDZ la van repetir forçes anys... :xiulant:

Ecara recordo que abans de BD feien uns documentals del mar del pal: viatges amb submarins o coses per l'estil, o feien Mazinger Z, i després recordo veure l'arale ^^

Nightsirk!!
Imatge
 
algogoku

dl. 13 abr. 2009, 01:05

Al Japó va ser del 86 al 96 i aqui del 90 al 2000.

Encara recordo quan haviem d'esperar passar tot l'estiu per tornar a veure episodis nous, quina emoció i tot allò, brrr...
 
Avatar de l’usuari
Pachem
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 500
Membre des de: dg. 02 abr. 2006, 20:04
Ubicació: Mallorca

dl. 13 abr. 2009, 04:09

sí, el tall després de Cel.lula va ser força dur... dels anteriors no soc molt concient perque era petit.
Imatge
 
Diegol10
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dg. 18 març 2007, 00:57
Ubicació: A la torre d'en Karín

dl. 13 abr. 2009, 18:33

Nightsirk ha escrit:
Uzu ha escrit:
Doncs no la segueixis, ja veus tu xD


SI que la seguiré Uzu el que passa és que no se com seré jo amb 21 anys, si seguiré mirant manga o el que sigui :xiulant:

però aquest remake de BD si k m'agradaria veure'l tot.

Nightsirk!!


això dèiem tots i mira, aquí seguim
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 13 abr. 2009, 18:58

Diegol10 ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Uzu ha escrit:
Doncs no la segueixis, ja veus tu xD


SI que la seguiré Uzu el que passa és que no se com seré jo amb 21 anys, si seguiré mirant manga o el que sigui :xiulant:

però aquest remake de BD si k m'agradaria veure'l tot.

Nightsirk!!


això dèiem tots i mira, aquí seguim


Per la frase en negreta he de suposar que tens al voltant de 21? xD

Jo el que volia dir era això exactament qye m'agradaria veure-la tota però que no sé com seré amb 21 anys i que miraré o deixaré de mirar ;)

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dt. 14 abr. 2009, 15:48

algogoku ha escrit:
Al Japó va ser del 86 al 96 i aqui del 90 al 2000.

Encara recordo quan haviem d'esperar passar tot l'estiu per tornar a veure episodis nous, quina emoció i tot allò, brrr...


Ja veus, i cal recordar que en aquella època d'Internet res de res, l'única informació que revèiem era per aquelles fotocopies que s'intercanviaven al pati del cole. O alguns cromos japonesos xD

jaja quins temps..

PD: de 19 a 21 no hi ha tanta diferencia eh?? xD
Imatge
 
Diegol10
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dg. 18 març 2007, 00:57
Ubicació: A la torre d'en Karín

dt. 14 abr. 2009, 16:28

Nightsirk ha escrit:
Diegol10 ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Uzu ha escrit:
Doncs no la segueixis, ja veus tu xD


SI que la seguiré Uzu el que passa és que no se com seré jo amb 21 anys, si seguiré mirant manga o el que sigui :xiulant:

però aquest remake de BD si k m'agradaria veure'l tot.

Nightsirk!!


això dèiem tots i mira, aquí seguim


Per la frase en negreta he de suposar que tens al voltant de 21? xD

Jo el que volia dir era això exactament qye m'agradaria veure-la tota però que no sé com seré amb 21 anys i que miraré o deixaré de mirar ;)

Nightsirk!!


si que en tinc 21, bé de fet en tinc 20 però faig els 21 al maig, el dia 5, com tu xD

i si, de 19 a 21 tampoc hi ha tanta diferencia xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 14 abr. 2009, 23:08

EI Diegooo

ets Tauro i del dia 5???

de puta mare, ara ja em caus molt millor xDDD

Visca els tauro :lol:

MMM potser teniu raó amb això dels 19 als 21 :xiulant: el temps ho dira xD

Però de moment, orgullós de llegir manga/anime i de comentar per aquest forum amb tanta variat d'usuaris^^

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
woomey_
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 616
Membre des de: ds. 17 des. 2005, 19:38
Contacta:

dt. 28 abr. 2009, 19:16

Nightsirk ha escrit:
Mare mevaaaaaaa o.O

Jo és que aviam, al néixer al 90 és difícil que seguis la sèrie quan va sortir, que diria que va ser sobre el 80 llarg però segurament la deuria veure amb 7 o 8 anys o sigui sobre el 97/98. Recordo que feien un capítol per dia i per acabar la sèrie que ja eren gairebé 300 capítols doncs es tiraven com un any i poc per fer-la tota. Si això li afegeixes els capítols de BD que deuen ser uns 150? doncs per fer BD i BDZ es tiraven gairebé dos anys. xDDD

I recordo que BDZ la van repetir forçes anys... :xiulant:

Ecara recordo que abans de BD feien uns documentals del mar del pal: viatges amb submarins o coses per l'estil, o feien Mazinger Z, i després recordo veure l'arale ^^

Nightsirk!!

jo encara recordop el tall... den gotranks sortint de la sala de lesperit del temps... y al dia seguent anaves a mirar la serie... i deien:
capitol 1: bulma y son goku....

i et ceia un moc...

fins que al final la van acavar un capitol cada setmana y per la nit... (corretjiume si m'equivoco)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 28 abr. 2009, 20:01

woomey_ ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Mare mevaaaaaaa o.O

Jo és que aviam, al néixer al 90 és difícil que seguis la sèrie quan va sortir, que diria que va ser sobre el 80 llarg però segurament la deuria veure amb 7 o 8 anys o sigui sobre el 97/98. Recordo que feien un capítol per dia i per acabar la sèrie que ja eren gairebé 300 capítols doncs es tiraven com un any i poc per fer-la tota. Si això li afegeixes els capítols de BD que deuen ser uns 150? doncs per fer BD i BDZ es tiraven gairebé dos anys. xDDD

I recordo que BDZ la van repetir forçes anys... :xiulant:

Ecara recordo que abans de BD feien uns documentals del mar del pal: viatges amb submarins o coses per l'estil, o feien Mazinger Z, i després recordo veure l'arale ^^

Nightsirk!!

jo encara recordop el tall... den gotranks sortint de la sala de lesperit del temps... y al dia seguent anaves a mirar la serie... i deien:
capitol 1: bulma y son goku....

i et ceia un moc...


Buff, doncs deuria ser una pua de les groses.

Jo ara no recordo si vaig arribar a "patir" mai aquets tipus de canvi de programació sobtat, en qualsevol cas, era molt petit.

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 29 abr. 2009, 08:43

Aquest tall va ser un punyal. Tot just venia del tall de quan en SuperBoo liquida tota la humanitat desde el palau celestial. Van fer 3 capitols i al dia següent... La llengeda del Drac Sheron, la pel·licula.
Per sort posaven la directa per llavors i feien 3 capitols per dia, i en mig any ja liquidaven la serie.

Després van posar-la per la tarda-nit, a un capitol per setmana i van arribar fins que en Goku es transforma en SSJ3 per enfrontar-se a Kid Boo i a la setmana següent... Partit de la Copa Catalunya! i ja no van posar-ho mes.

Torna a començar i ja final, per fi, acaven Bola de Drac, alla pel febrer de 1999. I al dia següent... Bola de Drac GT. Sense talls i passant-li la ma per la cara a l'edició en VHS que estaven treient pels kioskos.

Ahí queda la historia. Me'n vai a per un café. What else?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 30 abr. 2009, 08:24

Aquesta moguda de Febrer de 99 segur que la vaig veure. I potser la moguda amb el Goku SS3 tbé.

Jo recordo que m'anava a l'habitació de la meva avia a veure la sèrie pk els meus pares obviament no els agradava i em deien que a taula no. Llavors tenia que derivar-me a l'habiació de l'àvia, quin remei xD

Nightsirk!!
Imatge
 
Mark Sànchez
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 07 maig 2009, 22:40

ds. 16 maig 2009, 00:35

Hola a tothom, sóc nou per aquí!!! :yeah:

Seguint amb el fil dels talls de TVC amb DB... jo també els vaig sofrir!!! Era una mica caótic quan ho van passar a fer per la nit, que havia d'anar a cole al dia següent...
Quins records tu.
Pel que fa a aquesta nova versió sense palla, n'he vist alguns ja i home, si que van més per feina, i l'opening nou m'agrada força ^^
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 18 maig 2009, 19:47

Algú em pot recomanar alguna web per seguir dragon ball kai amb bona qualitat i subtitulada?

Gràcies :yeah:

NS!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants