Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Kai

dg. 06 abr. 2014, 15:37

Ja se que parlar d'spoilers en series així es una mica absurd pero a l'Opening només els hi ha faltat posar la bola genki final de quan es carreguen en Buu per tenir tota la saga resumida. Em semblen millor animats aquest opening i ending que els anteriors.

I si, també trobo que té molt protagonisme en Ten Shin Han pel que realment fa(també en Yamxa)
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Kai

dg. 06 abr. 2014, 16:05

Totalement! Casi casi tota la saga resumida en qüestió de pocs minuts!!!!
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Kai

dl. 07 abr. 2014, 22:14

Ja he vist el primer episodi. Força bé. Se saltaran molt de farciment en aquesta etapa estudiantil ja que al segon, la Videl ja descobreix que en Gohan és el Great Saiyaman.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Kai

dt. 08 abr. 2014, 11:33

Podrien aprofitar per canviar el final de la serie i fer-lo com al manga, on surt en Goku petit amb el nuvl kinton quan marxa amb l'Uub, cosa que a l'anime no van fer no se per qué.

PD.Si porten la serie aquí(espero que no), a l'Antoni Forteza ja li deu venir mal de gola només de saber-ho
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Kai

dt. 08 abr. 2014, 12:04

Això és perque el manga té 2 finals, el final original del 95 que és el que va adaptar l'anime (obviament), i el final de quan va sortir la kanzenban al 200x, Toriyama va reinventar el final afegint el nuvol kinton i això (també va modificar la pàgina de la desintegració del monstre Boo)

Final original:
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Final alternatiu:
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Kai

dt. 08 abr. 2014, 15:50

Ostres moltes gràcies per les imatges. Ni ho recordava. Fa no gaire em vaig assabentar de lo del nuvol kinton, pero creia que no ho recordava perque el comic l'havia llegit feia molts anys. O sigui que va fer una segona edició aprofitant les kanzenban
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Dragon Ball Kai

dc. 09 abr. 2014, 11:12

Noín ha escrit:
Podrien aprofitar per canviar el final de la serie i fer-lo com al manga, on surt en Goku petit amb el nuvl kinton quan marxa amb l'Uub, cosa que a l'anime no van fer no se per qué.

PD.Si porten la serie aquí(espero que no), a l'Antoni Forteza ja li deu venir mal de gola només de saber-ho



En Marc Zanni va dir que si sortia la saga d'en Buu també la portarien.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Dragon Ball Kai

dj. 10 abr. 2014, 01:29

Doncs jo vaig veure a en Marc Zanni dir que no tenia ni idea de si ho portarien o no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dragon Ball Kai

dj. 10 abr. 2014, 16:57

Tot just s'ha esttenat la saga, fins que no l'acabin segurament no es pugui començar a distribuir.
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Dragon Ball Kai

ds. 12 abr. 2014, 00:25

algu sap d'algun fansub ke el tradueixi?
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dragon Ball Kai

ds. 12 abr. 2014, 00:33

Com vaig dir en aquest fil fa 5 anys ( :lol: ) burguilloteam, o fujiwara no fansub. Quin és millor? Doncs ni idea perqué no tinc intenció de baixar-la, però són els que mes renom tenen com a fansubers de DB.
 
astarothbcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 17 març 2012, 11:13

Re: Dragon Ball Kai

ds. 12 abr. 2014, 12:12

el kai de la saga buu es la mateixa que la versio normal pero sense "relleno" no?si es aixi vaig a intentar montar-hi l'audio en catala de la saga normal,a veure si no te gaire tallades de dialeg
Sabeu on puc trobar el video sense el subs integrats?
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Dragon Ball Kai

ds. 12 abr. 2014, 13:15

Doncs a llocs com nyaatorrents.org, que al ser una estrena recent trobaràs les raws fàcilment suposo. Per exemple: http://www.nyaa.se/?page=view&tid=539800

Això sí, porten crec que només un episodi.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Dragon Ball Kai

ds. 12 abr. 2014, 14:39

astarothbcn ha escrit:
si es aixi vaig a intentar montar-hi l'audio en catala de la saga normal,a veure si no te gaire tallades de dialeg


Exacte. A la Kai li van treure el "relleno". I això que et cito, ho vaig mirar de fer jo al seu dia com a prova amb el primer episodi de Kai, (per veure com quedava), i si no recordo malament, hi havien escenes intercanviades en comparació a la sèrie original, o dit d'un altre manera, no seguien un ordre en la línea de temps, però sense exagerar. És a dir, no fan un salt abismal com per exemple: matar en Freezer a Namek i al següent episodi, aparèixer en Vegeta. Això no. Però sí en l'arribada d'en Raditz a la terra, recordo haver utilitzat diversos talls d'àudio de l'episodi 4 de la sèrie normal, i afegir-los a l'àudio de l'1.

Però si ja s'emès a TVC, no és millor agafar els àudios d'aquests episodis?

Sobre raws, (episodis sense subtítols), busca on diu en Miles_prower.
Imatge
 
astarothbcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 80
Membre des de: ds. 17 març 2012, 11:13

Re: Dragon Ball Kai

dl. 14 abr. 2014, 13:02

Pero la saga boo no s'ha emes en catala no?En kai em refereixo.Es sap si l'emitiran?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants