Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

dj. 07 maig 2009, 18:51

Maki ha escrit:
No oblidis on va acabar:

Sí, em sembla fantàstic que acabés amb aquesta transformació del Chopper tal com es veu a l'últim capítol, de fet és l'esdeveniment més interessant dels últims episodis del K3. Del que parlo, però, és de tot el que han sofert a Enies Lobby fins a produir-se aquest canvi, si hagués tingut alguna queixa de l'últim capítol ho hauria manifestat.
I per cert, tal com dius el Fukurou queda abatut en aquest últim capítol, però segur que és el seu final? O només el va deixar ferit i tornarà a la càrrega més endavant? Espero que no.

Nightsirk ha escrit:
Buah, jo nose com alguns podeu "aguantar" esperant a que el K3 tregui packs nous deOP. No us quedeu amb ganes de veure com acaba o que?

Tenint en compte que no vaig tenir cap pressa per veure els últims episodis emesos, sí, m'és bastant fàcil aguantar fins al juny. Ara com ara, per mi One Piece no té cap atractiu prou potent que em susciti interès, no trobo cap al·licient a unes batalles que es prolonguen massa i que concentren la major part del temps, almenys dels últims emesos (la lluita contra uns gegants al capítol 274 o 275 va ser el que em va forçar a aparcar la sèrie, per avorriment).
Però com que tot és possible, potser de sobte la següent etapa em fascinarà i per això la segueixo veient, tot i que quan estiguin llestos, com ja he dit.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 07 maig 2009, 19:08

Hawkins ha escrit:
Maki ha escrit:
No oblidis on va acabar:

Sí, em sembla fantàstic que acabés amb aquesta transformació del Chopper tal com es veu a l'últim capítol, de fet és l'esdeveniment més interessant dels últims episodis del K3. Del que parlo, però, és de tot el que han sofert a Enies Lobby fins a produir-se aquest canvi, si hagués tingut alguna queixa de l'últim capítol ho hauria manifestat.
I per cert, tal com dius el Fukurou queda abatut en aquest últim capítol, però segur que és el seu final? O només el va deixar ferit i tornarà a la càrrega més endavant? Espero que no.


Quan al manga de One Piece hi ha un cop a doble pàgina, es que és el final i queda KO.

Ja podeu oblidar Fukurou en aquesta saga.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 07 maig 2009, 19:18

Com molt torna a sortir a les tapes d'alguns capítols juntament amb altres CP9, poca cosa més. (I això en el manga, en el anime res de res)

Hawkins, apart de les lluites, que entenc que sigui un dels atractius de la sèrie, tbé té alguns altres bons ingredients, però jo et pregunto: Si et rallen tant les lluites pk la segueixes mirant?

I diras: Però com que tot és possible, potser de sobte la següent etapa em fascinarà i per això la segueixo veient, tot i que quan estiguin llestos, com ja he dit.

No sabria que contestar-te a això pk depen de la meva resposta t'estaria espoilejant, però ves-te fent la idea que OP normalment és això i per moltes sagues seguiras veient més o menys el mateix.

Jo ho miro pk em distreu i pk apart de les lluites intento profunditzar una mica més en la sèrie en si, però bueno, podria entendre que et cansés una mica.

Nightsirk!!
Imatge
 
albert83
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: ds. 02 maig 2009, 16:43

dj. 07 maig 2009, 21:22

Es cert que tornaran a partir de juny ???? Molta gent diu que no seguiran a demes ni tansols sabem si tornen quants episodis en faran imagino que faran els mateixos que varen fer cuan varen caure d´skypiea fins al 298
es a dir del 196 al 290 = 94 si els calculs no em fallen aixi que arribaran al episodi numero 384 " Saga Spa Island Arc " es a dir despres del thriller bark a no ser que ens tallin de nou la serie i ens deixin just al principi del thriller :plora: :plora: :plora:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 07 maig 2009, 21:34

No, faran 50.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 07 maig 2009, 21:57

Maki ha escrit:
No, faran 50.


Exactament, faran 50.

Ho sigui, fins al 340 (principis de Thriller Parck on apareix Brook)

Nightsirk!!
Imatge
 
Lionheart69
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dj. 01 març 2007, 16:46
Contacta:

dv. 08 maig 2009, 14:21

A mi s'em fara pesat perque ja els he vist subtitulats, pero tot i aixo es te que veure el doblatje que li faran a brook :P

En fi... a esperar al juny, despres estarem uns 2 mesos mirant capitols i despres a esperar 1 any mes :profident:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 08 maig 2009, 15:35

Lionheart69 ha escrit:
A mi s'em fara pesat perque ja els he vist subtitulats, pero tot i aixo es te que veure el doblatje que li faran a brook :P

En fi... a esperar al juny, despres estarem uns 2 mesos mirant capitols i despres a esperar 1 any mes :profident:


A doncs a mi no se'm farà gens pessat, les batalles que venen ara són molt bones :yeah:

I pel tema de <Brook me la suda força ja que no és sant de la meva devoció precisament :ein:

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dg. 10 maig 2009, 05:20

les batalles son pijo que els partits e oliver i benji a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 10 maig 2009, 10:35

xaiman ha escrit:
les batalles son pijo que els partits e oliver i benji a10 :yeah:


voldras dir pitjor no? xD

Pero bueno Xai tot això són gustos tio.

Per mi les batalles d'enies lobbys són de les millors tot i que la final a thriller parck tbé està guapa però nose, la de sanji, la de zoro, la de luffy aquestes estan guapes.

Nsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dg. 10 maig 2009, 15:56

si volia dir pitjo ales 5:30 de la matinada vais sego :yeah: a10
 
Avatar de l’usuari
xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dc. 20 maig 2009, 15:55

Ja tinc ganes de veure com continua, i veure la furia d'en Chopper transformat amb megabestia....

Ja falta poquet!!

Salut!! ;-)
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dc. 20 maig 2009, 18:54

jeje que loco a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
xelai
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 314
Membre des de: ds. 15 març 2008, 16:36
Ubicació: Perdut en la inmensitat de l'univers...

dl. 01 juny 2009, 11:21

Finalment els de Tv3 s'han posat en contacte amb mi, i m'han confirmat que els nous episodis de One piece és començaran a emetre a partir del 15 de Juny.

Així que només falten 14 dies!!!

Salut!! ;-)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 01 juny 2009, 11:24

xelai ha escrit:
Finalment els de Tv3 s'han posat en contacte amb mi, i m'han confirmat que els nous episodis de One piece és començaran a emetre a partir del 15 de Juny.

Així que només falten 14 dies!!!

Salut!! ;-)


Si si, jo ho vaig escoltar ahir al K3 per la tarde-nit.

El que nose encara és si faran un episodi diari o si faran menys episodis per setmana.

NS!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants