Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Calaix de sastre

dt. 19 maig 2009, 12:11

Hola a tothom. Obro aquest amb la intenció de fer-lo servir com a punt de preguntes de resposta ràpida. És a dir, lo típic que tenim un dubte i obrim un fil per preguntar-ho, ens contesten, i el fil mor. Doncs bé, aquest calaix de sastre podria ser útil per encabir-hi totes aquestes preguntes, i així les tenim totes juntes, i de pas, no desaprofitem fils.
Què us sembla?

Per estrenar-lo, m'agradaria preguntar si algú sap si el manga Alive! està llicenciat. Altres obres del mateix autor estan a Glénat, però aquesta no l'he trobada.
Gràcies!
surreak l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 19 maig 2009, 19:33, en total s’ha editat 2 vegades.
 
algogoku

dt. 19 maig 2009, 15:41

Aixi l'unic que es faria es respondre mil vegades a lo mateix. Si et feia pal obrir un post amb la teva pregunta, no calia montarse això. Si existeix un fil amb un tema determinat i algú ho torna a demanar, sempre se li pot posar l'enllaç del fil on es parla d'això, no creus? Sempre i quan, aquell post no s'esborri al cap del temps automaticament...
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dt. 19 maig 2009, 18:56

Em referia més aviat a fer-ho servir com un lloc on preguntar coses curtes, per no haver d'obrir fils cada vegada. Per exemple, els nous, que sempre entren preguntant per la sèrie del xef Sushi, podrien evitar fer fils nous posant-ho aquí.
Vaja, jo creia que era una bona idea, però si no agrada, doncs cap problema. Borreu el fil i ja està.
 
algogoku

dt. 19 maig 2009, 19:25

No, home, si de cas, especificaho millor a la descripció del assumpte i al titol del post. Es que calaix de sastre existeix en català? no ho havia sentit mai. I lo de 'de tot una mica', no es massa... clar de qué va.

Apart, seria bo que el possesin fixe adalt del tot del subforum.

A veure si es passa algun moderador o company que pugui dir la seva.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dt. 19 maig 2009, 19:34

Així millor?
Si no, dona'm alguna idea, que jo ja no sé com més posar-ho ^^u
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dt. 19 maig 2009, 20:07

Alive! (de Takahashi Tsutomu) no està llicenciada diria, ni aquí ni als EEUU.

Jo trobo que l'idea del fil és força bona per evitar veure centenars de fils que tenen poques respostes, veu poca gent i ràpidament cau a l'oblit.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 19 maig 2009, 21:11

Pregunta:
On puc trobar Dome (baseball) i el Petit xef (cuina)?
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dv. 22 maig 2009, 11:42

Una vegada, discutint sobre doblatge, vam arribar a la conclusió que qui fa la veu catalana del Vegeta no devia haver fet res més, perquè amb aquella veu tan característica no se l'havia sentit més. Doncs bé, últimament, que m'estic remirant Musculman, m'he adonat que la veu del Vegeta és la mateixa que la del Senyor Nakano, el comentarista baixet i amb perruca dels combats d'en Musculman. La fa molt més aguda i estrident, però és la seva.
Vaig quedar parat!
 
algogoku

dv. 22 maig 2009, 11:55

Donçs no devia ser molta cosa perque a la seva fitxa a eldoblatge no surt aquest personatge. Crec que aquest actor de doblatge era politic i això de doblar era per afició, per això no ho fa o no ho ha fet sovint.

RECTIFICO: Aquest es la veu de Vegeta: http://www.relatsencatala.com/rec/Contr ... _id=114033
 
Avatar de l’usuari
Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

dv. 22 maig 2009, 12:35

Posava també la veu al professor d'Hattori el ninja, però no sabia pas que fos polític :blink: .
 
algogoku

ds. 23 maig 2009, 00:22

Hawkins, si mires l'enllaç que he posat, rectifico perque es escritor encara que potser també ha estat afiliat a algun partit en el seu poble, qui sap. Es lo que recordo de fa molt temps, això de politic.

Lo de doblador era afició només.
 
Avatar de l’usuari
anilef
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: dj. 01 feb. 2007, 17:08
Ubicació: Alt empordà
Contacta:

dj. 04 juny 2009, 14:03

Bones! Poder no és el millor moment per preguntar però estava buscant una de les cançons del mig de la sèrie de Sakura Card Captor en català. En concret buscava la que surt a l'escena que la Sakura i en Shaoran es queden tancats a l'ascensor (no sé si hi ha algú més) durant la segona temporada i el terra de l'ascensor desapareix. La Sakura transforma varies cartes de Clow a les seves en aquell moment i poden sortir de l'ascensor. És el moment en que en Shaoran s'adona definitivament que està enamorat de la Sakura. És tot el que recordo de l'escena. Algú em pot ajudar? Gràcies!
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dv. 05 juny 2009, 20:52

Hola. Ho sento, anilef, però jo no et puc ajudar. No tinc ni idea de quina cançó busques ^^u . Espero que alguna ànima caritativa t'ajudi.
Jo vull fer una altra pregunta: Eyeshield 21 està llicenciat? Ho he estat buscant i m'ha semblat que no, però té tanta tirada que m'estranya que ningú l'hagi volgut portar. Si algú ho sap, que m'ho digui sisplau.
 
Avatar de l’usuari
anilef
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: dj. 01 feb. 2007, 17:08
Ubicació: Alt empordà
Contacta:

dl. 08 juny 2009, 14:04

Suposo que en algun moment o altre la trobaré. No recordo a quin capítol estava la cançó... crec que cap al final de la sèrie, però no sé quant final.
Eyeshield diria que no està llicenciada. El manga no, es va dir o comentar per aquí el fòrum que Glenat la llicenciaria i tal però al fianl crec que es va quedar en un rumor i l'anime no ho sé però diria que no.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 08 juny 2009, 15:43

De Eyeshield no hi ha res llicenciat a Espanya. I per cert, el manga acaba la setmana vinent. Últim capitol.
Llastima d'aquest "Bonus Track" Internacional que ha estat bastant dolent.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants