Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Que us sembla la sèrie en general (historia i com acaba)

Exel·lent
1 (50%)
Bona
No hi ha cap vot
Regular
No hi ha cap vot
Normal
No hi ha cap vot
Dolent
1 (50%)
 
Vots totals: 2
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Clannad - Que us sembla el final?

dc. 03 juny 2009, 22:37

Doncs això, el que aixin vist la sèrie de Clannad i la seva seqüela clannad after story, a veure que en pensen del final: que us ha semblat i el perque.

A mi personalment ma agradat moltissim, a la primera temporada es veu com passen la vida a l'escola, com en Tomoya veu els seus problema i la Nagisa l'ajuda (bueno la Nagisa i la resta) i que gràcies a això de i altres situacions de mica en mica s'acaben agradan. A la segona temporada per mi el que més destaca es que en Tomoya l'hi expliquen i enten tot el que el seu pare a fet per ell a pesar de tot pel que ha passat.

Aquest troç per alguns pot ser Spoiler.
[hide]Quan tenen a la seva filla i representa que la Nagisa mor, en Tomoya despres de molt de temps (no dire quan per qui no la aixì vist) gràcies als pares de la Nagisa i la historia que la seva havia li explica del seu pare s'adona de que es pare, i quan representa que la Ushio també mor es com si tot el que haguess passit desde que va neixer la Ushio fins aleshores hagues estat en un somni vient el que passaria si la Nagisa mor, però al final tot acaba bé.[/hide]

Està bastant bé perque jo crec que ensenya (en aquest cas a en Tomoya) que mai has de pensar que estàs sol ni tens cap futur, i junt amb els amics, la familia i la gent que t'envolten sempre pots tirar endevant.
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dj. 04 juny 2009, 02:03

No votaré per què al primer capítol d'After Story la vaig dropejar. Diguem que no és la millor adaptació dels jocs de la companyia Kei made in KyoAni, Kanon 2006 també d'ells, és molt millor drama en tots els seus vèrtexs, em va agradar força quan, en general, no em crida un gènere acostumat al sucre diabètic.

La sèrie comença bé, dos noiets que no foten palo al agua i el rubitos és bastant cachondo, vàries noies que es presenten poc a poc típic dels drama, i com sol ser, cada noia té una saga-passat que explicar i solucionar.

Si no fos que es passen el 50% de la primera temporada centrant-se en una noia, la Fuuko aquella, que ni me viene ni me va i a la història no aporta gens de carisma, i més tard l'altre 45% amb l'empollona, la sèrie hagués tingut més de miga. Perquè quan queden poquíssims episodis i a veure si s'arregla una mica la cosa rebenten a les 3 noies que queden en 10 minuts (les que, potser aportaven tota la essència d'allò que se'n diu GRÀCIA a la sèrie) i happy end with Nagisa.

I després del tostonazo anunciaven segona temporada (que era com fer un Blancanieves 2, continuar un final feliç, tot i que fós per acabar les incògnites de la primera temporada...), quan tothom volia un Suzumiya 2. No m'extranya que apart dels dissenys sigui la sèrie més poc aclamada de KyoAni.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Noín i 17 visitants