Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dc. 10 feb. 2010, 18:02

Per començar jo crec que el Sasuke l'enviara a pastar farg i sinó esper que en Naruto aconsegueixi una substituta que sigui l'ostia com a ninja i al final aquesta mati la Sakua d'una forma horrible :profident: . Això de que la Sakura sigui l'heroïna es un error de l'autor si l'únic capítol decent on surt ella es quan fa de titella. :cadira: :malparlar:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 11 feb. 2010, 16:59

Jajajaja. Bon 'esmaili' xD

No ha estat malament el capítol. La pàgina del 'Adéu' ha sigut molt bona.

Però imagino que sabeu què passarà ara, no? Espero que la zo*** de la Sakura no curi a la Karin. Aishh... Kishimoto, Kishimoto... Quina pena que Naruto sigui un Shonen...
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Gyne_chan
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dc. 10 feb. 2010, 18:37
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 11 feb. 2010, 21:01

eeem.... Jo el que espero es que la Karin no es mori, ma cau bé, carai xD La sakura no li pinta un pimientu fer de salvadora, pero... nosé algu l'ha de salvar, em negu a que en Sasuke acabi de perdre el poc seny que li queda, si és que li queda algu al cap ¬¬

com sou... aqui la penya mor i a ningu li importa, omg... xD i això de dir que personatges com Kiba, lee o Hinata no pintan res crec que és un error. qué passa, només els protas tenen dret a vot?? Crec que el que passa és que en Kishimoto perd les idees, cada vegada trobo menys sentit als capítols, la veritat =_= en naruto com un boig perseguin a un psicopata assassí dien q si amistat q si tonteries(evidenmen en Sasuke), la Sakura llepanli els peus(als dos, clar, ara naruto ara sasuke)... La veritat cada vegada flipu més amb ells, i ma comença a fer gracia l'assumpte :huh:
Imatge
>>...Tu corazón de su profundo sueño/tal vez despertará...<<
Posem-nos les piles, Uzumaki!! -3-
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 11 feb. 2010, 21:05

Kiba es un perdedor per naturalesa, com Yamcha.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Gyne_chan
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dc. 10 feb. 2010, 18:37
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 11 feb. 2010, 21:13

oooh, ara en Yamcha xD doncs no sé que dir-te... crec que és un personatge que aporta, com tants d'altres, qualitat al manga. Caure malament per caure malament.... La Sakura, pero bueno... falta veure qué dirá en Sasuke sobre axo que ha dit...
que em pregunto si ho diu en conya o en vritat... d'ella m'ho espero tot :huh:
Imatge
>>...Tu corazón de su profundo sueño/tal vez despertará...<<
Posem-nos les piles, Uzumaki!! -3-
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 11 feb. 2010, 21:39

Jo no dic que sobrin el que dic es que estan desaprofitats. Per exemple quantes noies ninjes han fet un combat interessant. Si es posam a pensar son la Sunade contra l'Orixamaru, la temari contra la Sakura i contra en Shikamaru i el combat de l'avia de l'arena contra el net. L'autor te molt personatges que no utilitza per casi res com ara en Kiba o Negi. Se suposa que en Negi es un jounin i en encara no ha tingut cap moment de gloria i així en molts personatges. O en el moment de la mort de l'Asuma els unics que van lluitar van ser en Shikamaru i en Naruto :no:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dv. 12 feb. 2010, 09:20

stex3 ha escrit:
Jo no dic que sobrin el que dic es que estan desaprofitats. Per exemple quantes noies ninjes han fet un combat interessant. Si es posam a pensar son la Sunade contra l'Orixamaru, la temari contra la Sakura i contra en Shikamaru i el combat de l'avia de l'arena contra el net. L'autor te molt personatges que no utilitza per casi res com ara en Kiba o Negi. Se suposa que en Negi es un jounin i en encara no ha tingut cap moment de gloria i així en molts personatges. O en el moment de la mort de l'Asuma els unics que van lluitar van ser en Shikamaru i en Naruto :no:



En Naruto i en Sasuke juguen una lliga superior, no hi ha gaire més a dir.

Ja veurem fins quan aguanta Kakashi aquests powers ups dels 2 lluitadors dopats de Kishi pero no crec que sigui per gaire temps :lol:

Fins ara: Choigi, Kiba, Neji i Lee a Shippuden han fet el pena.

PD: Cada cop Naruto em recorda més a Bola de Drac, on fins i tot, ni Vegeta podia fer res per guanyar a Goku, almenys a Naruto, tant naruto com Sasuke estàn dopats semblants xDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dv. 12 feb. 2010, 11:27

Sobre varies coses:

1)
Jo aj us dic que si ara em pintessin una història amb en Kiba o en Negi hem cagaria en tot! Seria relleno al manga... Si estan desaprofitats, que segueixin desaprofitats. Jo vull veure com avança la història i no vull que apareguin els n-mil personatges del manga... només faltaria. Que a vosaltres us agraden? Doncs mala sort, hi haurà gent a qui li agradarà en Kankurou o l'Eivisu i eh que pensaria-ho que seria una pèrdua de temps posar-los enmig? Doncs jo penso el mateix amb els que vosaltres citeu xD

Els 'secundaris' ja van tenir el seu moment. Ara sabem que estan allà per algún tipus de situació complicada pero espero, de tot cor, que no agafin el protagonisme i ens facin perdre el temps.

2)
Sí, en Kiba és un perdedor. Faci el que faci saps que no guanyarà. Jajajaja. Però com ja he dit, té la seva utilitat.

3)
Contra en Kakuzu també va lluitar en Kakashi. En general, no els hi va donar gaire temps a fer res més. També va (intentar) lluitar en Shino contra en Madara.
Veus el que passa? Fas lluitar als secundaris i t'oblides jajaja.

4)
Gyne_chan, benvingut al fòrum i al fil. Bona firma ;)
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 18 feb. 2010, 15:40

DIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS !!!!!!!!!!!!!!!!!

Boníííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííísssssssssssssssssssssssssssim!!!!!!!!!!!!

Bfff, boníssim! Mare meva... Què bo... Ha valgut la pena llegir tot el manga i tota la història només per arribar a aquest moment!

Boníssim jajajajajajaja. M'ha encantat veure com en Saske encanutava el chidori contra la Sakura... Jajajajaja, a superat sense cap mena de dubte les meves espectatives!! Jajajaja, què boníssim... Pu** Saske... Sempre va un pas per davant jajaja...

I ara, a sobre... duelo de maestro contra alumno. Un Anakin versus Obi Wan... Mare meva. Què bo. I el cab*** d'en Saske que creu que encara té possibilitats... I li deu quedar un 20% de chakra jajajaja. Amb mooooolta sort podrà 'liquidar' a en Kakashi i just arribarà en Naruto.

Com molaria que el capturessin... Ja que no el mataran, almenys si en Naruto arriba a temps... D'en Kakashi no asseguro res.

En fi, boníssim. Qui es queixi del capítol de la setmana ¡¡BAN!! del fil !!!!

Exepte Sakura fans... que puc entendre que molta gràcia no els hi hagi fet jajajajaja!

P.D.: geniaL!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 18 feb. 2010, 16:50

Uchiha_Itachi ha escrit:
DIo[...]oooS !!!!!!!!!!!!!!!!!

Boníííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííísssssssssssssssssssssssssssim!!!!!!!!!!!!

Bfff, boníssim! Mare meva... Què bo... Ha valgut la pena llegir tot el manga i tota la història només per arribar a aquest moment!

Boníssim jajajajajajaja. M'ha encantat veure com en Saske encanutava el chidori contra la Sakura... Jajajajaja, a superat sense cap mena de dubte les meves espectatives!! Jajajaja, què boníssim... Pu** Saske... Sempre va un pas per davant jajaja...

I ara, a sobre... duelo de maestro contra alumno. Un Anakin versus Obi Wan... Mare meva. Què bo. I el cab*** d'en Saske que creu que encara té possibilitats... I li deu quedar un 20% de chakra jajajaja. Amb mooooolta sort podrà 'liquidar' a en Kakashi i just arribarà en Naruto.

Com molaria que el capturessin... Ja que no el mataran, almenys si en Naruto arriba a temps... D'en Kakashi no asseguro res.

En fi, boníssim. Qui es queixi del capítol de la setmana ¡¡BAN!! del fil !!!!

Exepte Sakura fans... que puc entendre que molta gràcia no els hi hagi fet jajajajaja!

P.D.: geniaL!


la Sakura fot pena, el capítul un pepinás.

Realment m'hauria d'haber imaginat aquest combat, però suposo que el meu subconcient ho volia evitar.

Sembla força lògic que kakashi mori i just quan arribi Naruto...però no crec que hi hagi ara la batalla final entre Sasuke i Naruto, després que el primer, liquidi a kakashi.

Al principi Kakashi era molt fort, fins i tot, un Sasuke fluix, gairebé li va agafar un dels dos cascabells en la prova inicial. Ara la situació s'ha rebertit, amb l'única diferència que Sasuke tindria que estar força fet pols per la batalla contra el 6è hokage, però bé, ja sabem que Sasuke regenera les forçes per la tècnica de la serp blanca del tito Orochi, aixi que juntant l'odi que té per kakashi (recordem que segons Itachi, Sasuke no era més fort perquè no tenia odi, i a la que es va marxar de konoha amb Orochimaru, el seu odi i poder van començar a augmentar molt) i la regeneració, nose fins a quin punt Sasuke estará recuperat.

Bé, com a conclusió dir que Sasuke està ja, definitivament boig, i ara si que tinc una bona raó per seguir mirant Naruto. Tinc curiositat per saber fins on arribarà Sasuke, realment no m'esperava que volgués matar a Sakura.

PD: On està l'heroïsme de Sakura? perquè si kishimoto es referia a aquesta acció, m'ha decepcionat força, que no ha fotut res a Sasuke i obviament que no l'hauria pogut matar, més aviat hagués mort Sakura...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 18 feb. 2010, 17:24

Tant donar per cul amb l'objectiu ral de Sakura per a això... En fi, hagués estat millor que la matessin i així es treu un personatge inútil de sobre.

I la lluita entre Kakashi i Sasuke no sé... Sasuke porta encdenant combats que quasi el rebenten i acaba guanyant, primer el dels kage, despres Danzou i ara aquest contra Kakashi?
Au va...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 18 feb. 2010, 17:27

Maki ha escrit:
Tant donar per cul amb l'objectiu ral de Sakura per a això... En fi, hagués estat millor que la matessin i així es treu un personatge inútil de sobre.

I la lluita entre Kakashi i Sasuke no sé... Sasuke porta encdenant combats que quasi el rebenten i acaba guanyant, primer el dels kage, despres Danzou i ara aquest contra Kakashi?
Au va...



És Sasuke, Maki, el personatge preferit de Kishimoto, què esperes???

Tot i que és cert, no para de lluitar...no sabria dir-te quans Chidoris o variants de chidoris porta sense gairebé parar de lluitar ja que quan va estar a la dimensió de Madara abans de petar a Danzou se suposa que aquell lapse de temps, va descansar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 18 feb. 2010, 17:41

Oblideu que en Saske té mongetes màgiques. Ja ho vam discutir.

Però ara ja no en té :bleh:

P.D.: Night, en Saske ja no té els poders de regeneració de l'Orochi.
P.D2.: Penso que en Kakashi té possibilitats contra qualsevol, i contra en Saske també. Per algo és molt més intel·ligent que ell. Ni molt menys sabem fins on pot arribar en Kakashi. Per posar un exemple... Sabem que pot obrir portes, però no fins a quin nivell.
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 18 feb. 2010, 17:56

Uchiha_Itachi ha escrit:
Oblideu que en Saske té mongetes màgiques. Ja ho vam discutir.

Però ara ja no en té :bleh:

P.D.: Night, en Saske ja no té els poders de regeneració de l'Orochi.
P.D2.: Penso que en Kakashi té possibilitats contra qualsevol, i contra en Saske també. Per algo és molt més intel·ligent que ell. Ni molt menys sabem fins on pot arribar en Kakashi. Per posar un exemple... Sabem que pot obrir portes, però no fins a quin nivell.



Esteu molt convençuts de les portes però mai ho hem vist, al igual que amb Gai, aixi que ja veurem :lol:

PD: Perquè dius que Kakashi és més llest que Sasuke? Potser és més gat vell, però més llest nose...Una bona comparació seria entre Anakin i Obi Wan, com bé has comentat abans, un dels dos, està sobrat i confia massa en les seves possibilitats (Sasuke) i Kakashi seria el "vell" mestre, que de vell no en té res (com Obi Wan) i bé, diriem que és molt més pacient i sap fer servir el camp de batalla al seu favor, però recordem que una cosa és Star Wars i l'altre Naruto, aixi que ja veurem que passa...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 18 feb. 2010, 18:09

Falles en les dues coses que dius:

1) Hem vist a en Kakashi obrint portes.
Una pista...
Quan escala

2) En Kakashi és més intel·ligent que en Shikamaru, així que dubto (o mai s'ha dit ni s'ha demostrat) que en Saske sigui més intel·ligent que en Shikamaru.

Per demostrar-te com en Kakashi ens pot sorprendre només cal recordar quan es va treure el Rasengan de la màniga. La diferència entre en Kakashi i el jovent és bastant gran en un aspecte. Ells es queden estancats en unes tècniques, en canvi en Kakashi pot triar. Ells no tenen elecció.

Lo dicho...
Uchiha_Itachi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 18 feb. 2010, 18:09, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants