Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 06 set. 2012, 13:20

Facil de de deduir. Vol destruir el mon perque el kakashi va deixar morir a la noia... Espero que hi hagi una altra explicació.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dc. 10 oct. 2012, 23:34

Cóm interpreteu aquesta imatge de l'últim epi?

Imatge

Creieu que pel fet de compartir els ulls de la mateixa persona inicialment, als dos se'ls hi posa directament el mangekyu sharingan (o com s'escrigui) per la raó que els dos ulls están encara conectats?

Ara que hi ha forçes coses que em fan tirar enrera...cóm de sobte passen de tenir un sharingan amb 2 pupiles a tenir-la amb 3 i de sobte el sharingan potent? Imagino que pel fet que Kakashi ha petat a Rin però llavors això vol dir que Kakashi desde petit ja tenia el mangekyu activat? I perquè coi ens ho mostren tant tard i el que és pitjor...perquè Kakashi no el fot servir en tota la punyetera sèrie?

Horrible tot i que la imatge mola. :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 11 oct. 2012, 16:07

Nightsirk ha escrit:
Creieu que pel fet de compartir els ulls de la mateixa persona inicialment, als dos se'ls hi posa directament el mangekyu sharingan (o com s'escrigui) per la raó que els dos ulls están encara conectats?

Doncs supose que sí, a l´anterior capítol ja es va veure que Obito veu la mort de Rin a través del seu ull sense estar present, així que supose que estàn una mica conectats.

Nightsirk ha escrit:
I perquè coi ens ho mostren tant tard i el que és pitjor...perquè Kakashi no el fot servir en tota la punyetera sèrie?

Que no l´utilitza en tota la sèries et refereixes a la primera part de la sèrie, no?
També Sasuke va desenvolupar el sharingan quan la masacre, i al principi semblava que l´havia activat en la lluita contra Haku.. Supose que Kakashi no conseguia dominar-lo al no ser un Uchiha, ja que contra Zabuza només d´utilitzar el sharingan normal va acabar una setmana fet pols, com per haber utilitzat el mangekyo.. nose son coses que pasen a l´anar fent la hitòria sobre la marxa.. xD

El que em pareix a mi es que en aquesta imatge, la bandana es la de Konoha(pel pic que s´arriba a veure), no m´estranyaria que Rin fos una espia o que estigués sent controlada per Orochimaru/Danzo, i per això Kakashi l´hagi tingut que matar o alguna cosa així, encara que en teoria Kakashi no la mata perque Obito li diu abans del flashback que l´havia deixat morir, no que l´hagi matat.. nose ja veurem amb que surt Kishi.. :
Spoiler: mostra
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dv. 12 oct. 2012, 16:15

En el tema que Rin estava sent controlada o que era una espia no en tinc cap dubte de que era aixi, ara bé, si era una espia mal per Kishimoto per tenir poca imaginació, que al final o tots són espies o dolents encoberts, en fi, no ho se, el tema que sigui espia sent tant petita no m'acaba de convènçer però pot ser perfectament.

El que no he entés del que has dit és quan has parlat de que Sasuke va desenvolupar el sharingan abans de la lluita amb Haku ja que jo estava convençut que Sasuke el desenvolupa en aquell moment ja que si et fixes, en un ull té 2 pupiles i en l'altre, 1 i això és un signe de que el sharingan és molt primerenc, no?

Tema Kakashi estic d'acord amb la teva explicació i és que al no ser Uchiha i no tenir la sang d'aquest clan li deuria ser molt xungu controlar el sharingan, d'aqui que potser, quan desenvolupa el mangekyu sent petit es desmalli pel fet que potser li soposa una càrrega molt forta, a saber, en qualsevol cas Kishi fa les coses sobre la marxa i hi ha coses que no, no acaben de quadrar.

En fi, merci per respondre!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dv. 12 oct. 2012, 17:30

Nightsirk ha escrit:
El que no he entés del que has dit és quan has parlat de que Sasuke va desenvolupar el sharingan abans de la lluita amb Haku ja que jo estava convençut que Sasuke el desenvolupa en aquell moment ja que si et fixes, en un ull té 2 pupiles i en l'altre, 1 i això és un signe de que el sharingan és molt primerenc, no?


Després de que Tobi(to) li expliqui a Sasuke el que va passar durant la masacre, Sasuke recorda un parell de coses més i es veu el despertar del seu sharingan, amb una aspa a cada ull:
Spoiler: mostra
capítol 403:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Per això et deia que Sasuke va despertar el sharingan sobre els 8 anys i en teoria no el torna a fer servir fins els 12.
Aquest flashback el va treure Kishi, perque al principi del manga, quan Sasuke recorda per primer cop a Itachi el recorda amb la bandana de costat, així que per intentar donar una mica de coherencia va treure aquest flasback i va afegir el sharingan de Sasuke i la llagrima d´Itachi.
Spoiler: mostra
capítol 49:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 13 oct. 2012, 13:11

Ostres, cert, doncs no m'enrecordava Steave, merci!!

Doncs bé, en aquest cas tenim per segur que kakahsi ja té el mangekyu desde ben petitet i Sasuke el sharingan desde els 8 anys tot i que no el torna a fer servir fins al combat contra haku.

La pregunta més evident és: qualsevol Uhchiha o kakashi, en aquest cas, per arribar al mangekyu tenen que haber passat per totes les fases anteriors del sharingan? Ja que sino, no m'explico com kakashi i Obito desenvolupen alhora el sharingan amb una pupila, després amb dos, a continuació amb tres per acabar despertant el mangekyu. Sembla com si per arribar al mengekyu s'hagués d'haner desenvolupat el sharingan prèviament, algo que no van fer ni kakahsi ni Obito o això entenc jo, ja que en la vinyeta e sveu clarament com els seus sharingans es desenvolupen a marxes forçades i entenc, que aquesta és la raó per la qual Kakashi es queda desmaiat al terra.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dl. 06 oct. 2014, 08:50

Reflote de fil, per anunciar que (per fi) Naruto acaba, ja és oficial. Ho vaig dir fa un mes al tema de compres, que no hauria de superar el 72 toms, i tenia una mica de por ara que ha acabat la guerra de que ho allargués amb el tema de Sasuke, però no, a això li queden 5 capítols, el 10 de novembre acaba.

Naruto qui t'ha vist i qui et veu...
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dl. 06 oct. 2014, 12:49

Doncs sí. Naruto acaba i sembla que de forma atropellada. 5 capitols em semblen pocs per enllestir tot l'assumpte que ha engegat amb Sasuke. Suposo que l'ultim capítol serà doble, com a mínim i concluirà l'epíleg. Però en 4 capitols, Naruto ha d'evangelitzar Sasuke i les peces de Kakashi i Madara encara falten per encaixar en aquesta lluita.

I encara em queda el dubte de què passa amb Orochimaru. No em crec que pugui acabar ressucitat per fer-los de guia fins els Kages i prou. Ha tingut massa importancia com a dolent per acabar allà al mig, de bulto.

Tot això sempre pensant que Naruto no deixa de ser un Shonen i que el fet que Sasuke se'l peti i faci la seva és impensable. Com que Naruto el mati.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dl. 06 oct. 2014, 19:38

Però si el final ja està publicat...

Spoiler: mostra
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dt. 07 oct. 2014, 08:38

Maki ha escrit:
les peces de Kakashi i Madara encara falten per encaixar en aquesta lluita.

No esperis res més que no crec que diguin res més sobretot d'en madara. Tot i que jo no veig que falti res més per dir.
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 11 oct. 2014, 14:35

Doncs jo tinc la sensació que quedaran moltes coses obertes, cosa que no m'agrada gens.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dg. 12 oct. 2014, 22:15

De moment jo no veig que hi hagui gaire res obert, a part potser de què ha passat amb en Yamato XD
 
Avatar de l’usuari
eudald
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 264
Membre des de: ds. 26 oct. 2013, 12:10
Ubicació: Barcelona

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 18 oct. 2014, 19:33

És veritat, el pobre Yamato, tothom se n'ha oblidat d'ell xD Fins i tot en Kishi.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dt. 21 oct. 2014, 13:03

El Yamato queda alliberat després d'invocar el genjutsu de la lluna i cau inmediatament al capoll amb la resta. Quin fail de personatge, un més, com el Sai.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
JohnyZeta
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 19 gen. 2014, 12:06

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dl. 27 oct. 2014, 22:35

Al final acaba amb 700 capítols, doble capítol final a la Jump #50.
Twitter: @JohnyZeta

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants