Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 42
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

ds. 06 juny 2009, 23:13

Abans que res, agrair a tota la gent que ha comentat a l'altre fil i que ha fet possible que avui obri aquesta segona part.

I dir que si no fos per Kishimoto aquets fils no tindrien sentit aixi que tot i que normalment l'estem criticant grácies al seu manga estem aqui tots per poder-lo analitzar i donar la opinió etc...

Volia començar amb un joc però per això vosaltres els usuaris us heu d'animar, sino doncs res:
Aviat pensat fer unes enquestes sobre diferents posibles combats que han o no han succeit durant el transcurs de la sèrie, del pal Itachi vs Orochimaru i vosaltres dir qui penseu que guanyaria en cada combat.

Però bé, és una proposta i m'agradaria si fos possible que Maki si li vingués de gust començes el joc i cada 15 dies aprox un usuari diferent anés fent una enquesta nova amb dos personatges nous.

Se que será molt difícil "petar" aquest fil tal i com hem fet amb l'anterior, però bé, el que realment m'agrada i em motiva a participar és que vosaltres participeu.
Per acabar, dir que desde casa meva m'agradaria que l'Uzu, usuari reconegut en aquest forum almenys comentés un cop més ni que fos com a despedida del forum ja que ell era un dels grans impulsors dels fils com ja s'ha anat veient al llarg de la història d'aquesta web.

Vinga, fins aviat.

:yeah:

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dg. 07 juny 2009, 03:25

Nightsirk ha escrit:
I dir que si no fos per Kishimoto aquets fils no tindrien sentit aixi que tot i que normalment l'estem criticant grácies al seu manga estem aqui tots per poder-lo analitzar i donar la opinió etc...


Això és cert, no negareu que distracció us dona :bleh:

Nightsirk ha escrit:
cada 15 dies aprox un usuari diferent anés fent una enquesta nova amb dos personatges nous.


Imagino i espero que no et refereixis a obrir un fil nou cada 15 dies amb una enquesta, no?


See u next friday... suposo
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 07 juny 2009, 11:09

Escla que nooo home xDDD

Desde aquest mateix fil podriem fer això de les enquestes. Si al Maki no li fa il·lusió o li ralla o algo comença tu Uchicha però seria bo que maki digués algo algun dia :lol:

Bon diumenge: Amb tenis/F1/Basquet.

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dg. 07 juny 2009, 12:07

A mi plim, comencem amb un Itachi - 4t Hokage
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 07 juny 2009, 12:49

Jo penso que segurament guanyaria Itachi, tot i que ben bé, nose fins on arribaria el poder del 4rt hokage si el desplegués tot.

NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dg. 07 juny 2009, 13:11

Qué cabrón... No el podies pillar més chungo, no?

Jo crec que guanyaria el Yondaime. Primer de tot, perquè sembla que l'habilitat principal del 4rt (el shumpo) és la mateixa (una mica pitjor, segons ens Kakashi) que la d'en Madara. I l'Itachi ja va dir que no podia vèncer a en Madara... Tot i això, potser no el podia vèncer per altres raons.

En fi, si a l'Itachi li donés temps de fer la super hiper mega útima tècnica... Doncs crec que en Yondaime tindria que fer servir els seus shumpos per fugir xD Però sinó... l'Itachi ho té malament.

En aquest combat no es pot dir gaire... Si fos un combat realista (ja sé que estem parlant de Naruto) en Yondaime faria un shumpo només començar i li rebanaria la 'yugular' a l'Itachi. Com amb el primo-ninja aquelll. Fi.


P.D.: Night, espero que algun dia escriguis bé el meu nick... De veritat que no és tant chungo :bleh:
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

dg. 07 juny 2009, 13:54

Uchiha_Itachi ha escrit:
Ahh per cert... per què cullons en Zetsu informa a l'Obito? :huh: Quan s'ha tornat el líder i ha deixat de ser el més nou i el més feble?


Això ja es sabia de fa temps, en el capítol que has esmentat en el que Kakashi diu que la tècnica de Tobi es superior a la del 4º, arriba en Zetsu i li diu que a guanyat Sasuke i tal, i després li demana que li ensenye el combat, perquè pareix ser que en Zetsu porta una càmera incorporada.

I abans de tot això, quan mor en Jiraiya, en Zetsu apareix davant de´n Yahiko i parlen de Tobi, ja com Madara.

Per tot això no em quadra que quan va ingressar Tobi, a Akatsuki, fera comedia davant de Zetsu, si se suposa que ell ja ho sabia tot, o a lo millor a Zetsu se lo van dir després..

I en quant al combat que ha dit en maki, jo crec també que guanyaria el 4º, però qui sap..
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dg. 07 juny 2009, 14:31

Steve Maister ha escrit:
I abans de tot això, quan mor en Jiraiya, en Zetsu apareix davant de´n Yahiko i parlen de Tobi, ja com Madara.

Per tot això no em quadra que quan va ingressar Tobi, a Akatsuki, fera comedia davant de Zetsu, si se suposa que ell ja ho sabia tot, o a lo millor a Zetsu se lo van dir després..


Suposo que el van informar després... O potser en Zetsu que és le millor espía es va enterar...

En fi...
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 07 juny 2009, 17:55

Quina és la tècnica aquesta del shumpo?

No em sona de res en el món de Naruto.

A bleach era com un canvi de lloc molt ràpid i a OP es diu SOru pero m'imaginu que quan parleu de shumpo a Naruto deu ser algun atac espectacular no? xD

PD: Uchiha, paciència que poc a poc vaig aprenent a escriure bé el teu nickname, que té el seu curro :xiulant:

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dg. 07 juny 2009, 20:49

No no, hem refereixo al mateix ;)

Si ho recordes tant en Yondaime com en Madara poden fer una espècie de canvi de lloc instantani... O sigui, una tècnica espai/temps.
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 07 juny 2009, 21:20

Uchiha_Itachi ha escrit:
No no, hem refereixo al mateix ;)

Si ho recordes tant en Yondaime com en Madara poden fer una espècie de canvi de lloc instantani... O sigui, una tècnica espai/temps.


Anda :blink:

I com és que rep el mateix nom tant a Bleach com a Naruto?

O la pregunta seria, com és que el mateix atac a OP es diu Soru i no shumpo? xD

NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dg. 07 juny 2009, 21:30

Perque Kishimoto no te imaginació i Oda sí.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dl. 08 juny 2009, 11:15

Perquè jo m'he inventat el nom... ^^u

Li dic Shumpo perquè és més fàcil que dir c-a-n-v-i d-e l-l-o-c i-n-s-t-a-n-t-a-n-i, o t-è-c-n-i-c-a e-s-p-a-i t-e-m-p-s.

No sé com es deia la tècnica... No ho recordo, si és que ho diuen (que em sembla que sí).

En fi, que jo li dic shumpo perquè fins ara ens enteniam tots :bleh:
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 08 juny 2009, 13:28

Vaja, o sigui que el MR Uchicha no sabia com es deia la tècnica i per això li deia shumpo eee? Això no pot ser :lol:

Jajaj, no em diguis pk però em mola més el terme SORU que shumpo. Soru sona més a velocitat que shumpo tot i que vulguin dir més o menys igual :bleh:

NS!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 08 juny 2009, 13:36

En tot cas, es Uchiha i en tot cas es Shunpo, amb n. Recorda que en japonés, la n es la unica consonant que pot anar sola.

Si us aborriu, podeu començar a discutir un Kisame VS Deidara.
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 42

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants