Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 06 nov. 2014, 17:32

Un final poc arriscat i que compleix amb lo proposat. Cel·lules de Hashirama com a en Obito i endevant, estava clar. Naruto, que sempre ha parlat de la incomprensió i la soletat i odi que genera, també s'ha centrat molt en les noves generacions. Queda molt patent en aquest final on tothom ha cardat com conills i han pululat nens de lo més variopintos. Repassem

Naruto & Hinata: De calaix. No hi ha res a dir,
Sasuke & Sakura: http://www.youtube.com/watch?v=1N6-uyNQIeY Res més a dir
Shikamaru & Temari: Fanservice del bo desde la saga de la fugida de Sasuke. Negació a la tornada de Naruto a Konoha i concessió al final, quan toca emparellar.
Ino & Sai: No sortia en cap travessa. Clar que ningú s'enrecordava de personatges TAN irrellevants, tot i plantejar Sai com un poochie
Chouji & la cubana: Si, miri, aparellem els que es surten físicament de lo comú i cap a endevant. Evidentment, els hi surt una nena torradeta de pell i grassa.
Kiba & una qualsevol: Molt apropiat.
¿Rock Lee & Ten Ten? Eren del mateix grup i està clar que Rock Lee te un fill i Ten Ten surt a la següent pàgina, així que bé... Mira... Pos vale.

La pintada del Jolly Roger de Luffy a la cara de Naruto és gran, però potser massa cridaner per apareixer a la penúltimja i última imatge del manga. Homenatge o claudicació?
Gran també els homenatges de les portades de la quasi la resta de publicacions de la Jump, la de One Piece, amb Luffy menjant Ramen i Naruto, al que no es veu, menjant carn. El t´tiol, la roba, i el missatge a la pared. A Assassination Classrom, ilustra la pared de Konoha amb diferents cares de Koro-sensei esculpides en ella.
Bleach... bleach no ha fet res. Ja te prou amb ella mateixa. Però s'ha carregat un altre personatge que li sobrava.


Per cert, que no us importisi modifico el tema del fil, que el ritme japonés ja no el seguirem.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 10:32

Jo afegeixo que Shikamaru & Temari ja venia de l'examen a Chunin :P i que no queda clar lo de Rock Lee & Ten Ten, que personalment crec que que acaven junts.
El que a mi no m'ha agradat és (tot i que segurament ho ha fet per fer-ho tot més rodó) és que en Kakashi fos Hokage, crec que ho podia continuat sent la Tsunade i llavors en Naruto, crec que hi pinta poc. L'altre és que el Tsuchikage l'Oonoki encara estigui viu, ja és una mica vell XDDDD

I com has dit, genials els homenatges.

Però en quant a
El títol, la roba, i el missatge a la pared.
et refereixes al capitol de Naruto? La roba?
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 12:43

Tinc molt a comentar i no se si em deixaré alguna cosa, que segurament sí però intentaré expressar la meva opinió respecte la sèrie.

La primera part del manga, quan és petit no hi tinc res a dir. Em sembla molt bona, i quan la vaig llegir em va deixar amb moltes ganes de continuar llegint. El Shippuden però va ser diferent, amb molts alts i baixos però mai sense retrobar la sensació que tenia llegint la primera part. De nota general li posaré un 7/10 perquè tot i que no ha sigut portada com jo voldria, és la sèrie que és.

El final m'ha "agradat" dins del que hi havia. Però trobo a faltar varies coses com; què passa amb Orochimaru, no sabem com van morir els 2 primers Hokages i perquè tant joves, encara no tinc clar el que passa amb Madara, Izuna, Shisui, Yamato (tot i que l'anime en fa una història com si hagués de ser canònica), etc i tampoc sabem res del germà d'en Hagoromo en Hamura. També he trobat a faltar un final sorprenent en el sentit de flipar, o que hi hagués algun climax més notori (en quan a argument). No se si ens quedarem amb les ganes de saber fins a quin punt s'han tornat forts, però és una cosa que m'agradaria saber i no només a Naruto sinó molts altres mangues han fet igual en aquest sentit de deixar-ho massa obert fins i tot sense revelar l'aspecte adult del protagonista com a Kenichi o Reborn.

Tornant a Naruto, de Shippuden la saga que m'agrada més és la del Pain, tot i que amb lo que molava en Jiraiya... La resta de sagues em semblen molts millorables tot i que hi hagi hagut bons moments, per mi no són suficients.

També em deixava per comentar que he trobat a faltar més rellevància d'altres personatges ja que sembla que els únics que valguin la pena siguin els protagonistes.

Com queden les parelles m'és bastant indiferent, menys en el cas dels protagonistes. Es pot dir que Naruto ha vençut en tot menys en això. Ell no tenia sentiments per la Hinata però entenc que Kishimoto ha volgut fer-los hi desenvolupar de cop ja que si la Hinata no moria a la guerra quedaria sola, cosa impossible ja que havia de ser amb Naruto o amb ningú. No em quadra que el seu pare en Minato li digués que es busqués una dona com la seva mare, i que al ressuscitar ho relacionés amb la Sakura, és una cosa totalment innecessària si al final no els anava a aparellar. La Sakura em fa molta ràbia, perquè la trobo ximple a més no poder. Una persona que ha fet el que ha fet i encara li ha d'anar al darrere... En fi no m'ho explico. Al Sasuke realment li era igual aquest tema com ell mateix va reconèixer, així que només em queda pensar que s'hi va aparellar per pena o perquè era la opció més viable.

Per últim els dissenys d'adults em convencen prou, tot i que jo li hagués posat una mica de pèl a la cara del Naruto. xD

Ara l'única cosa que em queda és la nostàlgia i el sentiment d'haver-me faltat moltes coses respecte l'obra.

No se si em deixo alguna cosa però bé, bàsicament Naruto ha estat una il·lusió que no se m'ha complert com jo voldria i és en aquest sentit que ara em sento una mica buit.

PD: L'Oda també ha vestit a la Nami amb el tema d'Akatsuki, a part de lo que heu comentat.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 13:30

La bandera de Luffy ha sigut un puntàs :lol2: Jo ho veig quasi com una declaració de que ha sigut completament derrotat :lol: . Una cosa es fer un homenatge com a fet l'Oda perquè acaba una obra d'un company al que aprecia, però fer un homenatge al final del teu propi manga "de la sèrie rival", a la qual no traguen un munt de narutards, en una de les imatges que esperaven tots els fans des del primer capítol no té molt de sentit xD

De Lee no té per què ser el seu fill, pot haver fet com en Gai i "adoptar" un pupil per fer-lo a la seva imatge, ho veria més lògic a que es quedi amb la 1010.

Sakura ja no serveix ni de ninja metge, ara mestressa de casa xD

Doncs jo crec que Naruto sí que ha "vençut" quedant-se amb la Hinata. I sí que ho ha desenvolupat una mica en Kishi (el suficient, que això es un shonen). Quan es va cabrejar més Naruto en tot el manga? Quan Pain trevessa la Hinata després de que li digui que l'estima, gairebé alliberant al Kyubi. I també a la guerra quan li agafa la mà a la Hinata i li diu que ella sempre ha estat al seu costat, Naruto ha anat donant-se compte dels seus sentiments de mica en mica. Acabar amb la Sakura que sempre ha tingut a Naruto com a 2ª plat era caure massa baix fins i tot per a Naruto.

Bé, s'acaba un dels pilars de la Shonen Jump, que demanva des de fa anys un final. El que podria haver sigut aquest manga... Una llàstima tot el que va degenerar, sobretot a la guerra. Però em quedaré amb els bons records de la sèrie, que sobretot a la 1ª part no van ser pocs, amb un inici molt però que molt bo.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 13:53

Home però res que pugui acostar-se al camp amorós. No se, lo lògic era pensar que la Sakura després de que es donessin totes les condicions que s'han donat li agradés el Naruto. Més que res a qui no entenc és a la Sakura, però suposo que Kishimoto ho volia equilibrar en el sentit de fer 2 parelles contraposades. El típic tòpic japonès que a les noies més tancades els hi agraden els homes més oberts i a l'inrevés.

Tampoc em traurà la son, però el fet és que la Sakura no ha evolucionat ni madurat i després de tot el que fa el Naruto per ella m'ha sabut com greu.

Ara que s'acabi Bleach ja, i a concentrar-me en One Piece. XD
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 15:29

A mi el que hem sembla estrany es que la filla de la Sakura es clavada a la Karin fins al punt de espiar al fill d'en Naruto. A mes que m'hauria agradat veure la cerimònia de quan es converteix en hokage.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 15:55

segun he llegit en aquesta pagina http://www.hablandoenmanga.com/noticias ... a-de-2015/ faran una mena de spin off o una cosa aixi de Naruto on suposso jo que acabaran de explicar coses
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 16:50

Ei, hola a tots!

Després de tants anys, la meva visita era obligada a aquest fil :)

Bé, trobo que el final està bé, explicant coses... Tot i que hi ha d'altres que m'han semblat bastant malament:

1) Quina falta de personalitat posar a la teva penúltima pàgina després de 15 anys un símbol d'un altre manga. És ridícul. Patètic. No té ni punt de comparació en que altres mangues hagin li hagin fet un homenantge a Naruto en capítols intrascendents dels seus respectius mangues. Però fer-ho Naruto en el seu últim capítol... Quina falta de respecte per la seva propia obra...

2) M'ha faltat una imatge del nomenament d'en Naruto com a hokage davant de tothom, veient finalment, com tots l'accepten, que al cap i a la fi, és el que ha buscat durant 15 anys de manga. Per molt que es presuposi, es poden estalviar la pàgina d'en Naruto arribant a la reunió de Kages y cambiarla per una del nomenament.

3) Potser ha faltat també un detall de Naruto envers Hinata. Després de 15 anys de donar voltes, és més interessant que el SasuSaku xD (la meva opinió).

Dubtes:

1) De veritat tenien que fer un Saske de gran que no tingués res a veure amb la cara que té de jove? Sóc a l'únic que li ha semblat completament diferent? lol.

2) Què cony és el "soroll"? Només un pretext perque es giri en Saske i ensenyar la cara? Podrien haver mostrat a l'Orochi, almenys, en aquest moment.

3) En Gai està lisiat per la batalla o per un entrenament? La resposta sería obvia si no tingués el peu/cama envenat. Però tenint una cama envenada i l'altre no, es de suposar que li ha passat quelcom a la cama. Si estigués lisiat desde la batalla, no li hagués pogut passar res a una sola cama.

4) Què cony son els gratacels que hi ha darrera de Konoha? wtf? Això és nou, no?


A mi m'hagués agradat més que s'haguessin quedat sense braços, amb la idea que per lluitar contra grans amenaces tindrien que juntarse Saske i Naruto com a bons minyons.


En fi, ja no sé què faré amb els 5 minuts a la setmana que li dedicava a Naruto xD
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 17:15

inuyasha000 ha escrit:
segun he llegit en aquesta pagina http://www.hablandoenmanga.com/noticias ... a-de-2015/ faran una mena de spin off o una cosa aixi de Naruto on suposso jo que acabaran de explicar coses

És un spin off dels fills, no crec que expliquin res. A més que Kishimoto no el fa, o sigui que no té res de canon.

Uchiha_Itachi ha escrit:
...veient finalment, com tots l'accepten, que al cap i a la fi, és el que ha buscat durant 15 anys de manga.

Home, això ja ho va fer al final de la saga Pain, el que tothom el roconegui. Encara que sí, a mi també m'ha faltat una mica d'ell com a hokage i amb la Hinata. De la mateixa manera que trobo a faltar una imatge de Orochimaru i Tsunade visitant una tomba de Jiraiya o alguna cosa així, hagués estat prou bé.

Uchiha_Itachi ha escrit:
1) De veritat tenien que fer un Saske de gran que no tingués res a veure amb la cara que té de jove? Sóc a l'únic que li ha semblat completament diferent? lol.

+1, és completament diferent, i no m'ha agradat gens el seu disseny.

Uchiha_Itachi ha escrit:
2) Què cony és el "soroll"? Només un pretext perque es giri en Saske i ensenyar la cara? Podrien haver mostrat a l'Orochi, almenys, en aquest moment.

Jo també m'ho vaig preguntar, però després ho vaig pensar i crec que el "soroll" és el "shannaro" de la filla, és el típic de quan una persona parla de tu, que al manga fan que estornudin, doncs la reacció aquí ha sigut el girar-se, i així que li puguem veure la cara. És una manera també de confirmar que es la seua filla, i per això la "sent".

Uchiha_Itachi ha escrit:
4) Què cony son els gratacels que hi ha darrera de Konoha? wtf? Això és nou, no?

A mi també m'ha sorprès xD Pareix que ara que porten una vida en pau i harmonia amb els altres països la civilització ha progresat una mica :lol: Un poc because yes per part de'n Kishi.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 17:23

En Sasuke acabant amb la Sakura és real com la vida mateixa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 18:40

A veure, sobre la portada de One Piece:
Imatge

Al títol: La O es la fulla de Konoha, la E amb el shuriken, la I, que sol ser la silueta de Luffy, es Naruto.
A la imatge:
- La roba de Nami, al estil Akatsuki amb el símbol de Konoha
- El naruto (l'espiral de marisc que es fica al ramen) a l'esquena de la guineu
- La guineu en sí.
- Luffy menjant ramen
- Naruto, amagat darrera la Nami, menjant carn (noteu la roba i especialment les botes obertes)
- Els textos a la paret amaguen, en les inicials, el missatge "Gran treball i gracies per Naruto"
- I potser les tuberies i tubs, molt característiques en l'arquitectura de Kishimoto.

Crec que no hi ha més referencies.

Sobre els personatges que comentes, Raylegh, vaig repassar els últims capítols i Madara mor al tornar després de derrotar la Kaguya, conseqüencia d'haver estat Jinchuuruki i haver-los perdut. En Yamato surt com la resta del genjutsu i farà la vida irrellevant que va portar fins que el van posar una temporadeta llarga a la serie.
Ara bé, les grans questions són Orochimaru i Kabuto. Qué passa amb ells, que van conspirar (ai, aquells temps amb bona doble trama...) per destruir Konoha?

La pel·lícula que estrenaran al desembre es situa abans del capitol 700. Pot ser dona alguna resposta a això.


Sobre la serie, hi ha una cosa, un pilar que fa que no s'aguanti per enlloc: El rebuig a en Naruto de petit és cruel i incomprensible ja de per si. Però sabent que és fill de l'heroi que es va sacrificar i va condemnar al seu fill recien nascut a duur un monstre dins, fa que odiar a un nen innocent siguí tant inhumà com inverosímil. I si no ens creiem aquest odi, aquesta soletat, la relació amb Sasuke també trontolla i amb això quasi la base i sentit de la serie.

Molt d'acord amb el 7/10
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dv. 07 nov. 2014, 20:51

Maki ha escrit:
Ara bé, les grans questions són Orochimaru i Kabuto. Qué passa amb ells, que van conspirar (ai, aquells temps amb bona doble trama...) per destruir Konoha?

Kabuto no pot fer res dolent, es va evangelitzar de manera irreversible per sortir de la tècnica ocular que li va fer Itachi; haurà tornat a l'orfenat aquell o haurà muntat el seu propi :lol:
I Orochimaru ha sigut el que ha quedat més en l'aire, una mica trist el final que li ha donat Kishimoto.

Pd: Per cert la dona de Choji i de Kiba ja van sortir al manga, encara que ningú les recordava (jo mateix) xD La de Choji és diu Karui, que era una de les aprenents de Killer Bee, quan va arribar a Konoha després de la saga Pain va dir que a veure si trobava un noi alt i fort, o alguna cosa semblant.
I la de Kiba és Tamaki, una que va sortir amb la seva avia i els gats, quan Sasuke forma el grup de Hebi/Taka (que per cert altres personatges dels que ha passat olímpicament en Kishimoto :lol: ).
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

ds. 08 nov. 2014, 12:29

Realment era difícil explicar-ho tot en tant pocs capítols pel 700.
Primer de tot gràcies Maki per totes les puntualitzacions de la portada de One Piece, després m'ho vaig mirar i algun el vaig veure però no tots.
Raylegh, aviam en Yamato al final ja surt, en madara i tots els edo tensei els allivera en Rikudo. I si et refereixes a quan eren vius, també s'explica crec, en Hashirama mor poc després del combat amb en madara, el segon mor en un atac que fan al seu grup on hi ha en Sarutobi in en Danzo, on el segon declara que en Sarutobi serà el seu successor.

Per quan a la pintada, a mi realment no m'importa. Potser a un fan de només Naruto li pot semblar molest, però realment els 2 autors són amics. A part crec que podria tenir el sentit "Jo ja he acavat, aviam quan ho fas tu", son 2 companys i amics, personalment em va agradar aquest companyarisme, perquè deixant-nos de ximpleries, és una pintada que fa un nen, pot fer el que vulgui (i potser llegeix mangues i un és One Piece XD).
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dt. 11 nov. 2014, 12:11

Si, no em refereixo al final em refereixo a que com a personatges tenen coses que no s'han resolt, sobretot del seu passat.

I ja que estem, no només diria sobre personatges sinó també per exemple amb el clan Uzumaki. Sabem poquissim sobre ells cosa que no hauria de ser així tenint la importancia que té. Tampoc sabem com l'Obito va poder controlar el 4t Mizukage, mai ho explica. O perquè va triar el Nagato per ser portador del Rinnegan, només per ser Uzumaki? Sobre en Danzo, sabem també molt poc. Què passa amb les col·laboracions amb Orochimaru o Tobi? A la Kaguya en sí ja no l'entenc.

PD: Maki, crec que et falta un detall i el més díficil de veure i és que si ajuntem la primera síl·laba dels personatges que surten a la portado NAmi (R)Uffy i TOny tony chopper surt Naruto. xD
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [MANGA] [SERIE FINALITZADA]

dt. 11 nov. 2014, 16:20

Raylegh ha escrit:
PD: Maki, crec que et falta un detall i el més díficil de veure i és que si ajuntem la primera síl·laba dels personatges que surten a la portado NAmi (R)Uffy i TOny tony chopper surt Naruto. xD


Sabia que incloure en Chopper no era casual. Que en Luffy menjant i la Nami servint eren necessaris per la composició i per tapar Naruto. Pero en Chopper m'hi sobrava i no ho entenia. Ara tot quadra. Gracies!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants