Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 06 ago. 2011, 17:58

Ah sí? Han fitxat a Takehiko Inoue a Gantz?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 06 ago. 2011, 19:52

Gantz totalment d'acord,encara que la última saga se li esta anant un poc de les mans(o aixo sembla).Pero One piece? per favor s'ha d'anar molt gat per afirmar tal bestiesa!. Que comenteu que te una gran historia,personatges etc..encara es pot tolerar... pero el dibuix?!!!!!!!!. Sera questio de gustus.........

Adeu!!

P.D: Itachi monument ja!!
Imatge
"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 06 ago. 2011, 21:33

Crec que confons estil de dibuix amb qualitat del dibuix.
Per exemple, la qualitat de dibuix dels personatges de Tite Kubo és molt major que la de Kishimoto i fins i tot Oda.
Però la qualitat d'escenaris, fons, maquetació, trames, detalls... d'Oda és molt major que la de Kishimoto i sobretot de Tite.
Naruto simplement sembla un dibuix net pq va passar a dibuixar per ordinador, i si sempre ha sigut un dibuix simple en quant a detalls, cada cop ho és més (només cal mirar les portadetes dels capítols).

Però vamos, algú que hagi vist un colorspread d'Oda i un de Kishimoto sap qui dibuixa mooolt millor que l'altre.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 25 ago. 2012, 00:27

Per fi després de centenars de capítols li trenquen la màscara a Tobi, i tot apunta que com es va predir desde que va sortir per primer cop es tracta de Obito, imaginació al poder de Kishi....
Al menys pareix que la trama avança una mica, però mínim 1 any le queda encara per finalitzar amb la re-sortida de Orochi..
Sóc l´únic del fòrum que encara segueix Naruto? encara que sigui per saber com acaba la hitòria? xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 25 ago. 2012, 18:28

Jo també la segueixo tot i que en tot l'Agost no he mirat cap epi. També m'he de posar al dia amb OP i Bleach.

Salutacions.

EDITO: Ja he vist els últims 7 o 8 epis que em faltaven. Per fi Naruto peta la máscara, imagino que al final estarem parlant de Obito o algú que li va robar a Obito l'altre ull (l'esquerra) té que ser something that, sino, no li acabo de trobar sentit a que el sharingan de Kakashi hagi funcionat.

Salutacions2
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dc. 29 ago. 2012, 15:30

Obito. Meh. Fan falta tones d'explicacions, perque Obito tal qual, fluixeja molt en l'argument.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 30 ago. 2012, 01:18

Maki ha escrit:
Obito. Meh. Fan falta tones d'explicacions, perque Obito tal qual, fluixeja molt en l'argument.



Es veia a anys llum que era Obito. Ara la pregunta és com s'ho va fer Obito acabar tenin un sharingan i un rinnegan i perquè ha actuat aixi si es pot saber? Per venjança, potser?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 30 ago. 2012, 08:20

Bé, te un sharingan perque es un Uchiha, i te el Rinnegan perque va trobar la tomba de Nagato després de matar la noia atkatsuki de paper.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 30 ago. 2012, 12:20

Maki ha escrit:
Bé, te un sharingan perque es un Uchiha, i te el Rinnegan perque va trobar la tomba de Nagato després de matar la noia atkatsuki de paper.



Cert lo del rinnegan, ja no m'enrecordava e.e

Doncs bé, com a curiositat, només tinc ganes de saber perquè s'ha tornat aixi, en plan duro y malote perquè a la sèrie li queden 4 bocanades d'aire, com a Bleach. :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 30 ago. 2012, 12:31

yo seguía naruto, pero era tan lento y no avanzaban nada, que al final deje de seguirla.
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 30 ago. 2012, 13:17

Nightsirk ha escrit:
Maki ha escrit:
Bé, te un sharingan perque es un Uchiha, i te el Rinnegan perque va trobar la tomba de Nagato després de matar la noia atkatsuki de paper.



Cert lo del rinnegan, ja no m'enrecordava e.e

Doncs bé, com a curiositat, només tinc ganes de saber perquè s'ha tornat aixi, en plan duro y malote perquè a la sèrie li queden 4 bocanades d'aire, com a Bleach. :lol:


Es facil, perquè el Kakashi li roba la novia, perquè era un perdedor, i perquè és un uchiha i el seu clan es el centre del mon.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dj. 30 ago. 2012, 15:29

Raylegh ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Maki ha escrit:
Bé, te un sharingan perque es un Uchiha, i te el Rinnegan perque va trobar la tomba de Nagato després de matar la noia atkatsuki de paper.



Cert lo del rinnegan, ja no m'enrecordava e.e

Doncs bé, com a curiositat, només tinc ganes de saber perquè s'ha tornat aixi, en plan duro y malote perquè a la sèrie li queden 4 bocanades d'aire, com a Bleach. :lol:


Es facil, perquè el Kakashi li roba la novia, perquè era un perdedor, i perquè és un uchiha i el seu clan es el centre del mon.



FIxeu-vos que els més rebels de Naruto sempre són els Uchiha...nose com s'ho fan per ser tant aixi :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 01 set. 2012, 16:38

Algú em pot explicar aquesta imatge?:
Imatge

Durant el Kakashi gaiden en Minato és un Jounin, es a dir que es converteix en el 4º hokage després de la "mort" d´Obito, com potser que estigui ja la seua cara amb els altres hokages si faltaven anys per a que es converteixi en hokage? xD em pareix un gran FAIL de kishimoto..
I no es l´única errada, en el manga es diu que Kakashi es converteix en Chunin als 6 anys (i en aquest flashback no pareix que tingui aquesta edat pero bé..) i si Kurenai té 3 anys menys es suposa que en aquest flashback té 3 anys :blink: Ha volgut fer-ho guai ficant a tots els Jounins junts a la seua infancia i el que està aconseguint es trencar la seua propia cronologia..
Per no parlar del dibuix d´aquest capítol que els personatges em semblen fatal dibuixats, fins i tot oblidant de pintar algun cap
En resum el capítol m´ha semblat:


En fi.. a veure que es treu de la maniga al capítol 600 per explicar tot el tema de Obito, però segur que deixa moltes incongruències.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

ds. 01 set. 2012, 20:20

Doncs si no m'equivoco (que podría ser xd) crec que tens tota la raó del món.

A mi sincerament, ja em va sobtar el ascens de kakashi que fos tan tard. Crec que s'explica al principi de tot de la sèrie de Naruto que Kakashi als 12-14 anys era ja Jounnin i que una miqueta després ja era lider d'equip o algo aixi (ara no recordo). Pot ésser, oi?

EN fi, anades d'olla de Kishimoto. xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Naruto [SPOILERS]. Ritme japonés: Continuació.

dc. 05 set. 2012, 13:01

Doncs bé, l'esperat capitol 600 ha arribat amb respostes per a tothom i... no. Ha estat una mala merda. "Per que vas deixar morir la Rin" Doncs au, excusa de la dolenta i palante. Tot es per rancúnia envers Kakashi.
Si no tenia prou forats per omplir, en segueix fent.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants