Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
tuniet
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 12 feb. 2009, 21:04

Fi d'emisio del K3 a Balears

dl. 06 jul. 2009, 18:57

Desde ben petito, ara fa uns 20 anys, sempre he pogut disfruta de tota la programacio tant de TV3 com del Canal33. Pero el dia 1 de juliol es va fer l'apagada analogica a Eivissa, i amb aquesta, tambe es va acaba l'emissio d'aquets dos canals. Tan sols rebem un canal anomenat TV3cat, que suposu que es el canal internacional de TV3, pel qual nomes emiteixen programes de la casa. Per tant tota la programacio del K3 ha desaparegut, junt amb la majoria de programacio del Canal33 i tota la programacio extranjera de TV3.
Catalunya fa un treball increiblement bo en quant a doblatges d'animes, i seria una llastima que les altre terres de llengua catalana no els puguin veure. Per aixo, ara mes que mai, vull donar tot el meu suport i agraiment a aquesta web i a tota la gent que desinteressadament dedica part del seu tems montan i penjan els elinks. Gracies, mil gracies!
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dl. 06 jul. 2009, 19:40

ves fes una manifestacio a tv3 abore si te fan cas a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

dc. 08 jul. 2009, 01:42

xaiman ha escrit:
ves fes una manifestacio a tv3 abore si te fan cas a10 :yeah:


per dir algo! :yeah:

tuniet sempre et queda animelliure :excl:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Pachem
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 500
Membre des de: dg. 02 abr. 2006, 20:04
Ubicació: Mallorca

dc. 08 jul. 2009, 12:56

MOlt bó el missatge... la veritat és que jo soc de Mallorca i també m'ha desaparegut i és una gran putada, perque era l'única canal interesant.... és una llàstima.
Si que és important dir pels de les Illes que moltes gràcies a Animelliure i al seu equip.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Suenminoe
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dj. 02 jul. 2009, 15:28
Ubicació: En el Llag de les Sirenes
Contacta:

dc. 08 jul. 2009, 13:01

Dons si, si que es veritat.

jo també soc de les illes balears
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dc. 08 jul. 2009, 14:45

Al País Valencià estem així des de ja fa 2 o 3 anys, el sector meitat-sud vam sofrir el tancament dels repetidors.

xaiman ha escrit:
ves fes una manifestacio a tv3 abore si te fan cas a10
Crec que això no depén de TV3, sinó del govern autonòmic balear i valencià i, diguem-ne que no estan per la tasca ja que ho han fet ells. ^^u D'altra banda, ací hem fet un munt de manifestacions i no van enlloc. Són uns ***.

Pachem ha escrit:
Si que és important dir pels de les Illes que moltes gràcies a Animelliure i al seu equip.
I pels valencians també! :yeah:

De fet, al País Valencià estan avançant amb el tancament, ja van dos repetidors (que jo sàpia) i dues zones importants, i ara els companys illencs; com veieu, aquest és l'objectiu dels qui malauradament manen: emetre només les notícies que els interessa = manipulació total :excl:

Només espere que, per molt difícil que siga, el temps pose cada cosa al seu lloc i puguem gaudir algun dia d'una programació decent.

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
tuniet
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 12 feb. 2009, 21:04

dj. 09 jul. 2009, 23:21

Els telenoticies junt amb tota la programacio feta a catalunya es segueix veient aqui sensa cap problema. El tema si q ve de catalunya, ja q son temes economics. La televisio paga uns drets a una empresa per emitir certa cosa, i quans mes espectedros tinguis, mes hauras de paga (com es logic). I catalunya no te pq pagar el que veuen els illencs o valencians... Aprou tenim amb la produccio de la casa, q no es poca!
 
Avatar de l’usuari
botifarreitor
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dg. 11 nov. 2007, 20:47
Ubicació: entre l'Albufera i el Carraixet

dv. 10 jul. 2009, 14:31

No sé exactament com va la cosa, pero ací en el PV els repetidors corren per compte de Acció Cultural del País Valencià, i encara aixina, els tanquen, amb l'excusa de la reciprocitat o algo per l'estil (tot i que no sé qui voldria vore el C9 en Catalunya o Balears, tenint altres coses per a triar. La diferència en quan a continguts o qualitat és abismal)
Llavors, supose que hi ha una mica de tot, pasta i política. :ein:
Per cert, que subscric totalment lo que diu Joanks :adeu:
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 10 jul. 2009, 16:18

Jo soc de Menorca encara que ara treballo a Barcelona i el que sempre m'ha fet gracia es que el tv3 i el canal 9 emeten les mateixes pel·lícules casi el mateix dia això si unes en català i l'altre son en castellà. Això de llevar els canals de Catalunya nomes es un intent de separar el idioma per regions. Quant cops he escoltat a algú polític diguen que no parlem igual un illenc i un català o un català i un valencià. El motiu es el mateix encara que el vulguin disfressar el que volen es reduir la influencia de la llengua catalana.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

ds. 11 jul. 2009, 20:37

tuniet ha escrit:
I catalunya no te pq pagar el que veuen els illencs o valencians... Aprou tenim amb la produccio de la casa, q no es poca!
Com diu botifarreitor, si més no per al cas valencià, dels repetidors se'n va encarregar ACPV i quan els van posar fa molts anys, van tenir la col·laboració de ciutadans que van fer aportacions econòmiques.

stex3 ha escrit:
Això de llevar els canals de Catalunya nomes es un intent de separar el idioma per regions. Quant cops he escoltat a algú polític diguen que no parlem igual un illenc i un català o un català i un valencià. El motiu es el mateix encara que el vulguin disfressar el que volen es reduir la influencia de la llengua catalana.
Efectivament. Quan és més fàcil fer desaparéixer una cosa? Doncs quan aquesta està feta miques. :no:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

dg. 12 jul. 2009, 18:09

Tot el que s'ha dit es correcte, pero la causa més destacada que ha provocat la no emissió de TV3 a les illes ha sigut IB3.

Des de fa molt, que jo sàpiga TV3 era l'única cadena d'emisions catalanes a las illes(la més generalista), pero des de fa uns anys, va aparèixer IB3, la cadena Balear, provocant confrontament d'emissions i, al ser IB3 la cadena auntònoma de les Balears, el govern al veure certa confrontació i decadència per part del canal autonòmic, va decidir fer fora la competècia, es a dir, TV3.

Una decisió d'uns, i amb una repercusió de molts. Així van els interesos propis dins la política.
 
Avatar de l’usuari
Miky
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dl. 27 jul. 2009, 14:11

ds. 01 ago. 2009, 11:11

Per sort i si no recordo malament, tv3/k3 te una pagina web on es poden veure els programes i series que ofereixen online.

No es el mateix, però fins que es faci una protesta massiva (si es fa) per tornar a activar el canal, es una opció mitjanament viable per tots els illencs.


La descarada poca vergonya d'alguns governs autonoms no té limits.. pero no parlem de política que no es el lloc ni el moment adequat :P
Miky l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 02 ago. 2009, 02:28, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Pachem
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 500
Membre des de: dg. 02 abr. 2006, 20:04
Ubicació: Mallorca

ds. 01 ago. 2009, 20:58

És una merda que per cupa de IB3 tinguem que aguantar això. L'únic canal que valia la pena com era el K3 i el lleven... me posa malalt! :S
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sheikah
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 603
Membre des de: ds. 07 ago. 2004, 12:52
Ubicació: Catalunya
Contacta:

dl. 03 ago. 2009, 18:11

Trobo coherent que potser TVC no pugui emetre fora de l'àmbit territorial de Catalunya per problemes de drets amb les sèries que no són de producció pròpia; la teoria és molt maca, sí, però a mi això em fa olor d'excusa per apaivagar la ràbia de la gent.

Penseu-hi: si realment aquest fet és cert, aleshores això significa que han estat emetent durant vint-i-escaig d'anys il·legalment i no els ha passat res?

A més a més, fins ara, pel canal internacional hi emetien sèries alienes (bastants d'anime, tot sigui dit), i no hi havia cap problema fins que el van suprimir, TVCi, per canviar-lo per la versió light TV3cat (que mai no m'ha semblat un nom gaire adequat). Què vol dir això? Que tenen drets per emetre arreu del món però no per a la resta de l'Estat espanyol? Va home va...

Si això de la reciprocitat fos cert, llavors, com és que a Barcelona puc veure Canal 9 i gravar-me "Doraemon" als dematins? O sigui, un valencià no pot veure "Doraemon" en central però tothom pot veure'l en valencià.

No m'ho empasso. Tot plegat em fa pudor de socarrim, i em fa la sensació que tot el que passa, d'alguna manera o altra, sempre acaba perjudicant la llengua catalana.
amiboshi.cat · cançons d'anime en català

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants