Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
HIEI
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1261
Membre des de: dt. 16 nov. 2004, 11:36
Ubicació: Montcada i Reixac
Contacta:

Re: Finals de manga/anime decepcionants

ds. 26 set. 2009, 11:48

Per final decepcionant el del anime de Fly, penós que deixin una sèrie així a mitges....
 
Avatar de l’usuari
Bardock
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 201
Membre des de: dj. 12 nov. 2009, 16:44

Re:

dt. 24 nov. 2009, 17:38

Kero ha escrit:
El final de Great Teacher Onizuka em va deixar molt decebut, ho recordo.. I això que la sèrie és brutal.


Ja veus! Final molt molt dolentttt!

Jo ara potser em poso en temes polémics perque no conec molt el que pensa la gent del forum.
No es un final sinó una saga sencera, la que trobo decepcionant, bola de drac GT : SOBRA.

També em va decepcionar que get backers acabi així, no es faràn més capitols? :excl:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Areko13
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 05 oct. 2009, 21:06
Ubicació: Paris

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dt. 24 nov. 2009, 19:18

Voleu de debo final decepcionant?....

Blue Dragon: Ral Ω Grado

Es diferent al joc i la serie, pero tambe tracta de gent que fa servir les seves sombres per lluitar. Al començar a llegirlo... buff... em va encantar, tenia molta força, es podia fer un manga increible... pero... pum! van començar a corre, fent que les coses no s'entenguesin gaire be, i acabant-ho lo mes rapid posible... buff... em va fer sentir bastant malament.

M'hauria encantat que Love Hina hagues acabat algo diferent.... pero no es un final tant dolent :)
Death Note... lol ¬¬ no coments..

Be... no recordo mes ara :)

Keep Smiling!
 
UNCOVER
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 24 nov. 2009, 21:44

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dc. 25 nov. 2009, 22:10

El Final de death note. No deuria de acabar aixi pero em va agradar em va mantindre en vela fins que el vaix acabar
 
Avatar de l’usuari
janethyanne
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dl. 04 gen. 2010, 21:24
Ubicació: Castelló

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dl. 04 gen. 2010, 22:01

I Tsubasa reservoir revolutions? Realment es un final terrible, no se si hi haura més després però realment un desastre.
Spoiler: mostra
es solucionen es problemes, sakura i shaoran es separen perquè ell se'n va de viatge i apareix com si res el nom Tsubasa que no te res a veure amb el tema tenint en compte que ells ja tenen un nom propi.

La veritat es que el final esperava que fos fantàstic, tanta pompa que li feren i l'únic que baig conseguir va ser un mal de cap per entendre bé com seguia la història setmana per setmana.
Això si, que ningú s'ofengui, que cadascú te uns gustos. ^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tetsu
Usuari
Usuari
Entrades: 20
Membre des de: dt. 05 gen. 2010, 21:23
Contacta:

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dc. 06 gen. 2010, 15:11

Sens dubte el final de Soul eater, encara que també el de Death note en part.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Finals de manga/anime decepcionants

ds. 09 gen. 2010, 13:48

tetsu ha escrit:
Sens dubte el final de Soul eater, encara que també el de Death note en part.


Se, el final de death note no em va agradar. Per molt que l'autor li volgués donar un toc moral a la sèrie del pal: "El bien siempre acaba triumfando" a mi no em va donar pas aquesta sensació ja que death note tenia una situació ideal perquè hagués vençut Kira i la sèrie hagués acabat amb un personatge boig que es pren la justicia per la seva mà i que bé, tot i que no fa les coses com tocarien, almenys "pela" a la gent dolenta (la gent que mata i viola...) tot i que algun cop se li ha anat l'olla i ha matat a civils que no tenien res a veure com podria ser la Takada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
shinichikudo1994
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: ds. 06 març 2010, 18:16
Contacta:

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dj. 11 març 2010, 20:23

Si, hi ha alguns animes que no em va agrada gens com el final de GTO que l'aguessin pogut acabar millo però com sempre la gent es cansa de fer animes!!!
I un altre final que també el trobo dolent es el de elfen lied però la serie en general em va encantar! :profident: i com ja han dit abans el de death note crec que el podien haver acabat millor, es una gran serie però el final no em va acaba de agrada i mira que prometia molt death note! :plora:
I algun manga que no m'hagi agradat el final, doncs lost + brain que es una copia barata de death note i el de inuyasha. de moment tots els manga que me llegit han acabat bé!

A10
 
Avatar de l’usuari
Phantom
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dl. 08 març 2010, 20:02

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dg. 21 març 2010, 21:54

De finals lamentables hi han molts. El que costa trobar és un final decent... EN diré uns cuants:
- Night Head Genesis: final completament obert. No tanquen res, diuen que "seguiran com fins ara", i així s'acaba. NO dic més per por als spoilers :P.
- Venus Versus Virus: la sèrie d'entrada no m'agradava gaire, però el final és dolentíssim. També, completament obert.

Respecte al de Death Note, és veritat que se'l podrien haver currat una mica més, però jo estic d'acord en que
Spoiler: mostra
en Kira mori, no veig gens realista que acabés amb en Kira sent el Déu del Nou Món, i tampoc faria per Death Note un final així.
És clar que és només la meva opinió.
Veiem ;)!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Yin
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 24 març 2010, 09:34

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dc. 24 març 2010, 10:14

Un dels finals més decepcionants per mi és el de Death Note, que hauria d'haver acabat després de que L es morís. Tot lo d'en Near i Mello és un apaño per acabar amb la moraleja de que el bé sempre guanya.

Després em va decepcionar molt Umineko no naku koro ni. Una gran serie, que si l'estudi hagués volgut hauria pogut fer maravelles, peró va anar decaient. Espero de tot cor que facin una segona temporada com van fer amb Higurashi per arreglar-ho.
[spoiler]La última lluita entre Battler i Beato era decepcionant de totes les maneres posibles. Era completament forçat amb allo de la veritat blava i els gráfics hi habia moltes trames igual que les de l'opening.[/spoiler]

També Darker Than Black. La primera temporada acabava rara, pero la segona era de nou un apaño. Primer haurien d'haver llançat les OVAs i després Ryuusei no Gemini, perque sino et quedabes WTF!?

Soul Eater també, el final va ser el típic cas de Manga no acabat = Final completament inventat i pésim.
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dc. 14 ago. 2013, 14:43

Per anar a la par, el final del manga de Gantz ha estat a l'altura del anime :lol:

I espero que algun dia acabi Berserk i Hajime no Ippo... S'ho prenen amb calma
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Zarges D. Ed
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dl. 05 ago. 2013, 23:53
Ubicació: Reus

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dv. 16 ago. 2013, 22:31

De manga i anime hi ha forces finals decebedors, que no decepcionants. El més recent per mi és Katekyo Hitman Reborn, on no van saber tancar la sèrie correctament i casi que van fer com si res hagués passat a la vida del Tsuna.

No tinc cap mena de dubte que Bleach serà un final totalment decebedor veient com va la cosa. Fa temps que hauria d'haver acabat però han anat fotent merda i serà decebedor segur.

S'ha comentat Death Note, jo era totalment de L, i la saga del N i en Mello ja em va decebre i no es pot comparar amb la saga Kira vs L. Haurien pogut fer un final millor? Suposo però no sé com s'hauria d'haver fet però estava clar que la sèrie havia d'acabar amb la mort de Kira. No considero que fos tant dolent el final.

Sense dubte, però, la palma de l'enduu Inuyasha. Més que res és que no suporto a la Kagome però no he vist cosa pitjor.
-Gracias
-¡Para, por favor! ¡Mira a tu alrededor! ¡El fuego arde y tienes un enemigo con el que pelear! ¡No tienes tiempo para esto!
-¡En efecto! Pero uno debe mostrar su gratitud en el momento. De otra forma, seguro que olvidará como decir gracias.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dt. 20 ago. 2013, 10:23

janethyanne ha escrit:
I Tsubasa reservoir revolutions? Realment es un final terrible, no se si hi haura més després però realment un desastre.

Suposo que et refereixes a l'anime, el manga no està tan malament, i Tsubasa en japones son ales, fa referencia a les plomes dels records!


Per altra banda, a mi el final de Death Note del anime no penso que estigui malament tot i que m'encanta el del manga, això si hi ha molt de contingut durant la segona part que hi sobra.
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dv. 04 abr. 2014, 22:19

Final decepcionant? Death Note tal i com heu comentat aquí. De fet tot el manga em va semblar una merda, desde el primer càpitol fins a l'últim, però m'el vaig llegir perqué m'el va recomanar un àmic i mai critico res fins haber-ho llegit o vist de principi a fí (ell no fa el mateix, ell mira un capítol, i si no li mola ja passa de seguir mirant, per aixó no té massa criteri, perqué no es pot evaluar res sense haber-ho vist tot).

El final de Dr Slump també em va semblar fluix, i més si ho comparem amb l'obra mestra que va ser tot el manga.

El final de l'anime de Kare Kano em va semblar el final més fluix de totes les obres de la Gainax (i em dol dir-ho).

El que em xoca i no entenc és que per aquí algú ha comentat que no li agrada el final d'Evangelion. El de la sèrie ho podría arribar a entendre, però la pel·lícula The end of Evangelion és el millor final que he vist en un anime (junt amb Cowboy Bebop) i no és gens típic ni convencional. M'agrada més que les noves pelis (les quals no estàn malament, m'agraden, però no entenc que han fet a la 3ª), però el que està clar és que per gaudir Evangelion s'ha de ser intel·ligent i mirar-la amb una ment desperta, si no, pot no agradar, però per no entendre-la més que res.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dt. 21 abr. 2015, 00:22

He trobat aquest tema i em sembla força interesant. Els finals sempre donen molt de què parlar. I més si son dolents.
tigrecill0 ha escrit:

El que em xoca i no entenc és que per aquí algú ha comentat que no li agrada el final d'Evangelion. El de la sèrie ho podría arribar a entendre, però la pel·lícula The end of Evangelion és el millor final que he vist en un anime (junt amb Cowboy Bebop) i no és gens típic ni convencional. M'agrada més que les noves pelis (les quals no estàn malament, m'agraden, però no entenc que han fet a la 3ª), però el que està clar és que per gaudir Evangelion s'ha de ser intel·ligent i mirar-la amb una ment desperta, si no, pot no agradar, però per no entendre-la més que res.

No s'ha de ser pas intel·ligent per mirar Evangelion. Mencionen coses de la Biblia o la llança de Longinus però tampoc es per tant. Es prestar-hi atenció. I sobre el final a mi m'agrada molt el de la pel·lícula. S'ha de tenir pilotes per fer un final així. A més va molt acord amb la sèrie. El de la sèrie també està bo. Sobretot quan arriben d'un capítol ple d'acció i de sobte venen dos capítols de diarrea mental. I el que la fa bona es que arriben a una conclusió bastant bona.

Ara, per a mí el pitjor final, o un dels pitjors, és Monster. Es com si 74 capítols els tiressin a la brossa. A mi la sèrie en sí no em feia gaire pes. Amb les seves incongruències i amb aquest final... Em vaig quedar decebut.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Swordarrow i 60 visitants