Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

Finals de manga/anime decepcionants

dl. 10 ago. 2009, 11:00

Bé, no sé quin èxit tindrà la cosa, però per provar-ho no es perd res. Doncs es tracta de comentar els finals de manga i/o anime que us han decepcionat. A veure què surt:

Per començar diré el de Bokurano, que tot just el vaig acabar de llegir l'altre dia. Si bé és una història que m'encanta al principi, decau al fer-se repetitiva, però el final... m'ha deixat amb la sensació que l'autor n'estava fart i l'ha acabat. Fatal.

[hide=Per aquells que vulguin saber el final]Simplement no sobreviu ni un sol dels protagonistes del manga, a excepció del Zearth. Acaba com comença, un grup de nanos enganyats per algú a "jugar a salvar el món". No esperava pas un final feliç on se salvessin, però acabar tal qual comença, a corre-cuita... no sé, està bé que aquest home li agradin les històries tristes i pessimistes, però hi ha un moment en què tanta tristesa sembla que sigui perquè sí, sense cap raó.[/hide]

I vosaltres, què penseu?
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dl. 10 ago. 2009, 11:28

Per mi, el final del manga de Yu Yu Hakusho. No sé si m'ha decebut o no, simplement, vaig haver de remirar-me el volum diverses vegades a veure si era que estava mal imprès i li faltaven pàgines.

[hide=Pels que ho vulguin saber]A l'últim moment, comença un nou torneig, on representa que hi ha d'haver enfrontaments molt esperat, i per tant, prometedors, però de sobte et trasllades de temps i et trobes els personatges comentant per damunt el torneig. Sembla moooolt que l'autor estava cansat i ho va finiquitar de pressa. Queda una opció però, si el que volia era ser original, perquè el protagonista perd aviat. Si és així, se salva una mica. Però qui sap...[/hide]
 
Avatar de l’usuari
Avalon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dv. 07 ago. 2009, 01:26
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa

dl. 10 ago. 2009, 12:08

El final de Gantz i de Neon Genesis Evangelion es el pitjor...

De totes maneres sempre queda el manga per Gantz i les noves OVA's que estan treient els de Evangelion, ara mola el triple xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

dl. 10 ago. 2009, 12:51

El final de Great Teacher Onizuka em va deixar molt decebut, ho recordo.. I això que la sèrie és brutal.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dl. 10 ago. 2009, 12:59

No només és el final que és decepcionant, ja que hi ha bastants moments lamentables. però el final ho és i molt. Parlo de Death Note.

[hide]Que després de tanta preparació i tanta punyeta de gent tan super-intel·ligent el gran ultra pla final consisteixi en que un mindundi miri per l'escletxa d'una porta és molt i molt lamentable. Si fins i tot per anar al lavabo feien estratègies més complexes i decents...
Val que està bé el tros del Light suplicant al Ryuk i tal, però de totes maneres és horrible...[/hide]
 
Avatar de l’usuari
Pachem
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 500
Membre des de: dg. 02 abr. 2006, 20:04
Ubicació: Mallorca

dl. 10 ago. 2009, 13:06

Final de Gantz/anime.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Avalon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dv. 07 ago. 2009, 01:26
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa

dl. 10 ago. 2009, 16:21

Aynodok ha escrit:
No només és el final que és decepcionant, ja que hi ha bastants moments lamentables. però el final ho és i molt. Parlo de Death Note.

[hide]Que després de tanta preparació i tanta punyeta de gent tan super-intel·ligent el gran ultra pla final consisteixi en que un mindundi miri per l'escletxa d'una porta és molt i molt lamentable. Si fins i tot per anar al lavabo feien estratègies més complexes i decents...
Val que està bé el tros del Light suplicant al Ryuk i tal, però de totes maneres és horrible...[/hide]


Hòstia, el de Death Note també tela...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dt. 11 ago. 2009, 00:14

El final de Slayers Next a Espanya. No se que coi li van fer, però l'anime acababa amb una imatge de la Reena dient: "Bueno, y ahora nos separamos". I ja està....

Un altre final que no em va agradar, el de Yu-Gi-Oh! GX, amb el Judai corrent i xisclant "Gotcha!"
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 11 ago. 2009, 00:47

Els finals que menys m'han agradat van ser el de Inuyasha (manga): força penós.

El de Death Note penso que per una vegada tots voliem que Light guanyés i canviés el món però "visto lo visto la cosa va acabar força cutre".

El final de Yuyu hakusho que bé, tot i que ja s'ha comentat això que l'autor faci un nou torneig i de sobte pum s'hagi acabat doncs com que no té gens de gràcia, ara bé, és original ja que el protagonista perd a la tercera ronda i aixi almenys trenca amb la ratxa de victories seguides durant la sèrie.

El final de Samurai Shamploo no és que no m'agrades però el vaig trobar una mica massa pim pam i penso que se'l podrien haber treballat una mica.
No nego que les batalles finals són bonisimes però això de que al final es separin i "adiós y muy buenas" bueno, està bé però nose, no em va matar i això que Samurai Shamploo és una pedaso de sèrie que en cada episodi es supera una mica mési més.


i bueno, Bola de Drac GT el final tpoc el vaig trobar super bo ja que tanta bola universal i etc...ralla una mica, almenys a mi m'hauria molat que la fusió en 4rta hagués estat suficient per vençer a l'últim drac ja que aquell parell en 4rta i fusionats ja era el novamás :lol:

Però bueno, tenim que pensar que el més difícil d'una sèrie és els inicis (que la sèrie atraigui) i els finals (que agradin) aixi que en el meu cas si el final no em convenç em quedo amb aspectes de la sèrie i jata.

A dormir!!

Nightsirk!!
Imatge
 
Negi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 75
Membre des de: dc. 15 oct. 2008, 19:24
Ubicació: Girona

dt. 11 ago. 2009, 15:29

a part dels de Death Note y bola de drac (que am BdDZ ja tindria que haber acabat), les 2 altres patacades que me endut son els finals del manga de Slam dunk (sembla que l'autor es canses de dibuxar partits i resum en 1 pagina com acaba el torneig ¬¬') i la 2a peli de Sakura, que pode es pot entendre el fnal de la serie (cuan la sakura salta als braços den SHaoran dienli que l'estima i s'acaba... TOTS VOLIEM VEUREU!!!!)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dv. 14 ago. 2009, 16:10

Sembla que a l'edició en Blu-Ray de Yu Yu Hakusho s'ha afegit un capitol final inedit. Bé, no és un capitol propiament dit, sino imatges estàtiques on els seiyuus van parlant.

Font: http://www.misiontokyo.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=4954
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aljien
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 19 des. 2008, 00:12

dg. 16 ago. 2009, 02:20

Kero ha escrit:
El final de Great Teacher Onizuka em va deixar molt decebut, ho recordo.. I això que la sèrie és brutal.


La vaig acabar fa dos dies y es veritat, la serie es molt bona, pero el final es bastante decepcionant. No dic més, que no vull dir cap spoiler, xD
 
Avatar de l’usuari
Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

dl. 17 ago. 2009, 09:10

Buf, primer de tot, totes les que siguin adaptacions inacabades amb finals imaginaris o que es tanquin by the face.

Segon, les de Bones no adaptacions, les sèries són una meravella, però els seus finals solen ser molt en plan "has d'entendre la sèrie com la que és així que no et donem un final mamat per comprendre totes les fumades que has vist fins ara". Exemples com Eureka Seven, Darker than Black i molt probablement però l'haig d'acabar de veure, Bounen no Xamdou.

Tercer, casos que heu dit com Death Note, The End of Evangelion (a veure com s'ho monten els remakes), i afegeixo Code Geass R2, Macross Frontier, Gundam 00 S2...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Avalon
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dv. 07 ago. 2009, 01:26
Ubicació: Cabrils / Països Catalans / Europa

dc. 19 ago. 2009, 02:07

Lee ha escrit:
Buf, primer de tot, totes les que siguin adaptacions inacabades amb finals imaginaris o que es tanquin by the face.

Segon, les de Bones no adaptacions, les sèries són una meravella, però els seus finals solen ser molt en plan "has d'entendre la sèrie com la que és així que no et donem un final mamat per comprendre totes les fumades que has vist fins ara". Exemples com Eureka Seven, Darker than Black i molt probablement però l'haig d'acabar de veure, Bounen no Xamdou.

Tercer, casos que heu dit com Death Note, The End of Evangelion (a veure com s'ho monten els remakes), i afegeixo Code Geass R2, Macross Frontier, Gundam 00 S2...


La segona temporada de Mobile Suit Gundam no esta malament el final, a mi em va agradar. I no es gens decepcionant.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 19 ago. 2009, 02:53

Leee!!!


Quant de temps sense que comentesis!!!


A mi el final de Code geass R2 nose, el vaig trobar una mica del pal LOL!!!

Més que res, em va sorpendre una mica ·______·''

Nose de què em sorpen si les sèries tenen finals amb perdó "raros" i sense anar més lluny tot i no ser manga el final de Harry Potter tbé és vomitiu, amb això vull dir que fer un bon final és difícil i m'imagino que és imposible que agradi a tothom.

Amb el tema Slam dunk, una puta pena pk el partit contra el Sannou directament és una obra d'art. Un partit on es treu el suc que es trru a aquell partit és per treure's el barret però joder, tot i que el shohoku perdi ja podria haver-se currat una mica més el final posant un mini resum dels altres mach...joquese, una pena per tal i com va l'ultim partit.

Nightsirk!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants