Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

uchy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 466
Membre des de: dv. 04 maig 2007, 16:15
Ubicació: Grand Line (terra desconeguda)
Contacta:

Re: Finals de manga/anime decepcionants

dt. 25 ago. 2009, 15:34

decepcionarme em decepcionen tots els mangues que acaben cancelant i que a mi per exemple m'agradaven (double arts, mx0...) ja que el fer un final tan precipitat sempre deixa mal sabor de boca.

un final que personalment no m'agrada es el de school rumble, que vale k esta b la parella tenma-karasuma pero k l'harima sacabi kedan sol tenin les opcions k tenia em sembla masa dramatic.
clar que despres crec k fan diferents versions "school rumble z" o algo per lestil on no es quede sol pero opino k ja no es el mateix
Imatge
El poder mes gran que existeix es sense cap mena de dubte el de l'avorriment. Et dona la motivació suficient per a fer coses de les que mai t'hauries cregut capaç

Lee
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1304
Membre des de: ds. 15 gen. 2005, 14:05
Ubicació: Complement circumstancial de lloc

Re:

dt. 25 ago. 2009, 21:22

Nightsirk ha escrit:
Leee!!!

Quant de temps sense que comentesis!!!

Doncs sí, com cada estiu, Animelliure pateix baixada de tràfic xD No bé, no té res a veure tampoc, si bé enguany he tingut una feina amb horaris nocturns i em passava mig dia dormint.

Avalon ha escrit:
La segona temporada de Mobile Suit Gundam no esta malament el final, a mi em va agradar. I no es gens decepcionant.

Qüestió de gustos suposo, tot i ara no recordo gaire bé el desenllaç, més que el final, és tota la segona temporada, que em va semblar sota la mitjana en general: Innovators gayers, cap oposició política carismàtica, super-poders, explicacions quàntiques tal qual com si fos evangelion...

I el final que jo recordi, res explicat amb gràcia. L'explicació que donen sobre tant misteri és tan poc rellevant i substancial com la de Code Geass R2. Extranyament, les dues són de Sunrise, i les dues es van intercalar entre temporades per vendre més fanservice.

Ara bé, queda la pel·lícula on suposadament tancaran tots els forats oberts de la sèrie, com la del Haro hackejat a l'espai, si no recordo malament.
Lee l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 26 ago. 2009, 23:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dt. 25 ago. 2009, 22:29

S'ha anunciat que el proper episodi de To LOVE Ru, el 162, equival al final del manga. Al darrer episodi, el 161, res fa pensar que el 162 sigui el final d'una sèrie. Per tant, ho confirmaré el diumenge, però crec que aquí vindrà un altre final de manga decepcionant...
Imatge

ALZ457
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 564
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 19:36
Ubicació: Vallirana
Contacta:

dc. 26 ago. 2009, 00:31

Doncs ara no em posaré a pensar en tots els finals de les sèries que he vist o llegit, però una de les primeres que em vé al cap és School Rumble.
Spoiler: mostra
Sembla que l'autor fagi una llista amb tots els final possibles i n'escolleixi el pitjor.

També he vist GTO i a part de dir que és molt bona, el final no em va semblar tant decepcionant. Tampoc és que me'n recordi ben bé de com va acabar, però no recordo que em marqués gaire.

Basilisk n'és una altra de bona. Ho escric en ocult per si no l'heu vist.
Spoiler: mostra
El final d'aquesta sí que és dramàtic dramàtic, però bé, ja es veu venir una mica.

Per cert, heu vist NHK ni Yokoso? No és que tingui un final decepcionant, més aviat impactant, d'aquells que has de veure els 4 últims capítols de cop. Està molt bé (no venía al cas però revisant la meva llista de sèries l'he vist xD).

uchy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 466
Membre des de: dv. 04 maig 2007, 16:15
Ubicació: Grand Line (terra desconeguda)
Contacta:

dc. 26 ago. 2009, 21:12

LuXNa ha escrit:
S'ha anunciat que el proper episodi de To LOVE Ru, el 162, equival al final del manga. Al darrer episodi, el 161, res fa pensar que el 162 sigui el final d'una sèrie. Per tant, ho confirmaré el diumenge, però crec que aquí vindrà un altre final de manga decepcionant...

com?!
ara si que mas matat, aquesta no melesperava, dubto que amb nomes un capitol ens pugui deixar un final decent, pero suposo que al aver serialitzat ara ane-doki la jump no vol tans mangues del mateix tipus.
Imatge
El poder mes gran que existeix es sense cap mena de dubte el de l'avorriment. Et dona la motivació suficient per a fer coses de les que mai t'hauries cregut capaç

LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dj. 27 ago. 2009, 14:19

Doncs confirmat, final patètic per a To LOVE Ru (en la meva opinió), un manga que a mi em va enganxar molt. Dels dibuixants i guionistes n'esperava molt més a l'hora de finalitzar, sincerament...

Prime Bbcode Spoiler Show Prime Bbcode Spoiler: HIPER SPOILER! Final de TO LOVE RU
L'escena es situa on va acabar el capítol 161, a la piscina.

En Rito va cap a la Lala i li confessa que li agrada. "Però..."

Lala: "Ja ho sé, t'agrada la Haruna, oi? És fantàstic! Hauries de confessar-s'ho!

La Lala agafa un cohet (del seu telèfon) i envia en Rito volant cap a la Haruna. Durant el camí, s'estavella contra la Yami, que també el fa volar pels aires... Després d'un aterratge forçós, en Rito acaba just al davant de la Haruna. Ella li agraeix per haver-la salvat, i en Rito comença a pensar que ara es el moment per confessar-se i tanca els seus ulls. Mentrestant, l'Oshizu observa de prop quan de sobre la Celine salta sobre la seva cara. L'Oshizu li treu a la Haruna el seu biquini accidentalment, i la Haruna fuig just abans que en Rito digui les paraules crucials.

Rito: "T...T'estimo!"

En RIto aixeca la vista i veu a la Yui, la Nana, la Run i la Mikado just davant seu, totes elles avergonyides / reconfirtades. La Mikan i la Momo observen el caos des de la distància.

La darrera imatge és de totes les noies.

FI

Cometari personal: No m'agrada el final perquè ens hem quedat igual... Finalment, com que la Haruna fuig no sent el que en Rito li diu, i en Rito s'ha confessat a la Lala "novament", ja que això ja s'ho va dir durant el Trouble Quest. Per tant... Decepció perquè jo esperava una escena més "romàntica", sense necessitat d'arribar a +18 xDD, i sobretot que fos entre la Lala i en Rito. Però que hi farem, no hi ha més remei que mantenir l'esperança al volum 18...

Espero que en el darrer volum, el 18, s'inclogui un final extra com ha passat en alguns mangues (però pocs) perquè no ens han solucionat res de res..... O si més no, també em serveix un final a l'Anime, però m'agradaria un altre final...
Imatge

Revy
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 07 set. 2009, 21:10

dl. 07 set. 2009, 23:17

Mmm... A mí no em va agradar gens el final de Night Head Genesis (no sé si algú la coneix :bleh: )
Suposo que sóc una de les poques persones que no es queixarà (del tot) del final de Death Note. Parlo de la mort d'en Kira/Light. Sincerament, crec que el Light/Kira tindria que morir. Fixeu-vos que ell vol ser el Déu del Nou Món, i que per això va matant als assasins, fins a tal punt que es torna boig i mata a gent innocent (com al seu propi pare). Llavors, seria just que ell també morís, ja que l'únic assasí sense escrúpuls que quedaria en el seu món perfecte seria ell.
El que sí que estic molt enfadada, és que el mati en Matsuda. No el podia haver matat l'Aizawa o l'Ide? Que el matés en Near ja seria molt demanar, perquè aquest no sembruta les mans ni que l'amenacin amb una pistola...
Un altre final dolent és el de Higurashi No Naku Koro Ni, que t'ho deixen totalment obert. És clar que s'ha de veure Kai (la segona part), però home...

Veiem :adeu:
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 08 set. 2009, 00:46

Revy ha escrit:
Mmm... A mí no em va agradar gens el final de Night Head Genesis (no sé si algú la coneix :bleh: )
Suposo que sóc una de les poques persones que no es queixarà (del tot) del final de Death Note. Parlo de la mort d'en Kira/Light. Sincerament, crec que el Light/Kira tindria que morir. Fixeu-vos que ell vol ser el Déu del Nou Món, i que per això va matant als assasins, fins a tal punt que es torna boig i mata a gent innocent (com al seu propi pare). Llavors, seria just que ell també morís, ja que l'únic assasí sense escrúpuls que quedaria en el seu món perfecte seria ell.
El que sí que estic molt enfadada, és que el mati en Matsuda. No el podia haver matat l'Aizawa o l'Ide? Que el matés en Near ja seria molt demanar, perquè aquest no sembruta les mans ni que l'amenacin amb una pistola...
Un altre final dolent és el de Higurashi No Naku Koro Ni, que t'ho deixen totalment obert. És clar que s'ha de veure Kai (la segona part), però home...

Veiem :adeu:

No el mata en Mastuda sinó que ho fa en Ryuk.

EN Matsuda només el fereix i li priva a Kira de matar a N amb el troset de death note que tenia al rellotge però qualsevol hauria disparat a la mà de Kira en aquell moment el que passa es que Matsu estava frustrat pk finalment L demostra que Kira era Light. I recordem que del grup, qui confiava més cegament amb que Kira no fos Light era el propi Matsuda.
Nightsirk l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 08 set. 2009, 15:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 08 set. 2009, 15:03

Bé, Matsuda es el personatge que es deixa portar més per les emocions i cal recordar que per culpa de Light moren companys de Matsuda, entre ells el propi pare de Light. El tiroteig es fruit de la indignació, la frustració i la decepció que te en aquells moments.
Imatge

Revy
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 07 set. 2009, 21:10

dt. 08 set. 2009, 15:18

Nightsirk ha escrit:
No el mata en Mastuda sinó que ho fa en Ryuk.

EN Matsuda només el fereix i li priva a Kira de matar a N amb el troset de death note que tenia al rellotge però qualsevol hauria disparat a la mà de Kira en aquell moment el que passa es que Matsu estava frustrat pk finalment L demostra que Kira era Light. I recordem que del grup, qui confiava més cegament amb que Kira no fos Light era el propi Matsuda.

Sí, tens raó, el mata el Ryuk, però el Matsuda el fereix gairebé a mort. Sí, i perquè estava frustrat, el dispara i casi el mata.

Maki ha escrit:
Bé, Matsuda es el personatge que es deixa portar més per les emocions i cal recordar que per culpa de Light moren companys de Matsuda, entre ells el propi pare de Light. El tiroteig es fruit de la indignació, la frustració i la decepció que te en aquells moments.

Totalment d'acord :D
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 08 set. 2009, 16:26

És un fet que Matsuda, intel·lectualment parlant, era el menys dotat de la colla. A més a més, era el que s'agafava les coses més a pit.

Si us fixeu, hi ha un moment en la història que és clau pk Light Yagami sigui anomenat definitivament com a Kira per N.

Tenen una cita Takada i Light i com de costum, s'escriuen en blocs de notes tenint una conversa paral·lela al que diuen parlant i previament, Aizawa habia fixat amb una marca de la seva ungla, un dels blocs de l'habitació per si de cas. Jo penso que aquell moment està el punt de inflexió. Tot seguit, Aizawa treballa per N i no per Light.

Tot i aquest esdeveniment, la sèrie, un cop L es mort, baixa un piló de nivell.

Light va arribar al limit per matar a L (o per fer que l'assesinesin) i quan Near i Mello entren en acció ja hi havia moltes coses que sabien i que L, va tenir que anar descobrint tot sol (o gairebé sol). Amb L i Light, la batalla va ser directament un 1 vs 1 mentre que Near no va decidir anar a Japó, fins que va veure clar que Light era Kira. Una batalla indirecta no és tant apasionada com les converses que ven poder gaudir entre L per desenmascarar a Light i Light pk no se li notés que era Kira.

PD: A més, mai em va caure bé N. Era massa sobrat.

Ja el que vaig veure fail total quan N se li il·lumina la ment i endevina que Mikami és el que està assesinant en lloc de Light que no ho podia fer en el quartel de japó. L'autor no va tneir més remei que fer aquesta situació ja que sino, hauria estat molt difícil desenmascarar a Mikami. I si no es cescobria a Mikami, Kira seguiria matant pk Near no tindria proves de com s'ho fa.
Imatge

solde24
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 24 juny 2007, 15:49

dj. 10 set. 2009, 12:51

Personalment el final de To love Ru, es de pena. Et quedes en plan :huh: (ningun smile hu hauria expressat millor..)

Es una desgracia que caigues la popularitat.. :plora:

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

ds. 12 set. 2009, 14:58

ALZ457 ha escrit:
Per cert, heu vist NHK ni Yokoso? No és que tingui un final decepcionant, més aviat impactant, d'aquells que has de veure els 4 últims capítols de cop. Està molt bé (no venía al cas però revisant la meva llista de sèries l'he vist xD).

Doncs no he vist l'anime, però el manga el vaig llegir i trobo que de ser una idea molt bona, la van destrossar moltíssim durant el procés i el final (del manga) em va semblar horrorós. Quan vaig llegir la sinopsi em va encantar. Un tema difícil i tractat amb un cert humor negre, això esperava i em vaig trobar un despropòsit de manga. Una llàstima, de veritat.

I el final el trobo d'allò més precipitat. De, vinga va, ho deixo aquí que n'estic fart ja. Que igual que va durar 8 o 9 volums, podria haver durat 20.

Que vagi bé.

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

dg. 13 set. 2009, 19:34

uchy ha escrit:
decepcionarme em decepcionen tots els mangues que acaben cancelant i que a mi per exemple m'agradaven (double arts, mx0...) ja que el fer un final tan precipitat sempre deixa mal sabor de boca.

Han cancelat Double Arts???? vaja a mi em van agradar els primers episodis i planejava llegir-la... :(
Imatge

natsuoto
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 17 feb. 2009, 04:37
Ubicació: Barcelona

dc. 23 set. 2009, 13:20

Per mi el de Candy Candy es que s'emporta la palma de carrer, es de aquells finals no finals que et deixen amb trauma xD

Un altre que tambe tela es el de Utena per exemple, segur que nhi ha mes que mhan decepcionat, pero en un primer moment em surten aquests dos :jaja:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants