Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
jotauveefe
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 02 jul. 2009, 11:26
Ubicació: Barcelona

Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dl. 21 set. 2009, 17:44

Primer de tot, dir què sóc un gran fan d'en Yoshito Usui, què no oblidaré mai!
Segon, què creieu què passarà amb la sèrie?
I si s'acaba? (al menys ens quedarà la seva obra =))
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dl. 21 set. 2009, 17:53

L'anime es seguirà fent fins al decembre ja que pel que he llegit, Usui va parlar amb el seu editor precisament d'això abans d'anar a fer senderisme per la montanya.

Algú no ha pensat ni per un moment que aquest home es vulgues suicidar? Ja se que sona molt heavy i realment és un plantejament molt heavy però es que quan vaig llegir la noticia, no vaig poder evitar de pensar-ho un moment.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jotauveefe
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 02 jul. 2009, 11:26
Ubicació: Barcelona

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dl. 21 set. 2009, 18:31

Nightsirk ha escrit:
L'anime es seguirà fent fins al decembre ja que pel que he llegit, Usui va parlar amb el seu editor precisament d'això abans d'anar a fer senderisme per la montanya.

Algú no ha pensat ni per un moment que aquest home es vulgues suicidar? Ja se que sona molt heavy i realment és un plantejament molt heavy però es que quan vaig llegir la noticia, no vaig poder evitar de pensar-ho un moment.


Jo també ho vaig pensar, perquè quedar amb els editors abans, i entregar-ne 2 capítols just abans... no ho sé
El que també vaig pensar és que caiés per un barranc... i mira... :(
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dl. 21 set. 2009, 18:58

Va entregar els capítols fins a final d´any, porten editats 49 toms, i segons he llegit, amb els capítols que va entregar i els que falten per recopilar podrien ser uns 51 o 52.

Després de que es publiquen els seus capítols, podria ser que el manga el continuesin les seves filles, que l´ajudaven a fer el manga, i que com ell ha dit: "dibujan mucho mejor que yo e igual un día les cedo el personaje de Shin Chan para que lo sigan desarrollando sin mí (y yo de paso me retiro y me tumbo a la bartola)".

Però a saber que passa al final.
 
Avatar de l’usuari
ALZ457
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 564
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 19:36
Ubicació: Vallirana
Contacta:

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dl. 21 set. 2009, 21:00

El que diu l'Steve és el més probable. Una sèrie de gran èxit com aquesta, si queda tallada per la falta sobtada de l'autor, el més llògic és que els ajudants d'estudi o, en aquest cas, les filles, continuin la sèrie. Ja no pel fet comercial de continuarla, sino perquè segurament és el que l'autor hagués volgut.

Mira Bola de Drac (no és el mateix cas però es pot agafar de referència), la temporada de GT no és de l'autor original de la sèrie. Ara no entrarem en el diàleg de si és bona, dolenta, si es nota o no que no és d'ell, etc. Simplement que la sèrie va continuar.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dl. 21 set. 2009, 21:57

De moment es seguirà publicant fins Novembre.
Després ja veurem, igual les filles la segueixen. Ell deia qe dibuixaven millor que ell i que pensava fer-les heretar el personatge pe a que el segueixin (o aixo comentava Marc Bernabé al seu blog)
Imatge
 
Kyuuchan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 157
Membre des de: dc. 19 des. 2007, 20:08

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dt. 22 set. 2009, 02:00

Per mi que li pasara el que ha pasat amb Doraemon. El anime continua i continua sense fi.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dt. 22 set. 2009, 16:42

Kyuushi ha escrit:
Per mi que li pasara el que ha pasat amb Doraemon. El anime continua i continua sense fi.


Però Doraemon no tenia ja un final? o.O

Hauria jurat que n'havia sentit a parlar sobre el final de Doraemon i companyia.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
natsuoto
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 17 feb. 2009, 04:37
Ubicació: Barcelona

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 23 set. 2009, 12:31

Hola a tothom, actualment jo estic a tokyo i la mort de Usui a sigut una noticia molt important a les principals tvs nippones desde que es va saber que va desapareixer. De fet sembla ser que SI es va suicidar, tot i que ho estan investigant encara, es veu que el lloc on el van trobar mort es un lloc forca "popular" per els suicidis... aixo es el que han dit a les noticies de aqui, aquest diumenge mateix. Es cert que fins on se jo, no esta confirmat el suicidi, pero es veu que es molt provable. Suposo que la polemica esta servida.
A mes, desde fa algunes setmanes esta als cinemes la nova pelicula de shinchan. De moment no he sentit res sobre la continuacio. Espero haber pogut ajudar amb la informacio. Repeteixo que no se sap 100 x 100 encara si es tracta de un suicidi, pero desde les tvs es el que es comenta.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 23 set. 2009, 18:00

natsuoto ha escrit:
Hola a tothom, actualment jo estic a tokyo i la mort de Usui a sigut una noticia molt important a les principals tvs nippones desde que es va saber que va desapareixer. De fet sembla ser que SI es va suicidar, tot i que ho estan investigant encara, es veu que el lloc on el van trobar mort es un lloc forca "popular" per els suicidis... aixo es el que han dit a les noticies de aqui, aquest diumenge mateix. Es cert que fins on se jo, no esta confirmat el suicidi, pero es veu que es molt provable. Suposo que la polemica esta servida.
A mes, desde fa algunes setmanes esta als cinemes la nova pelicula de shinchan. De moment no he sentit res sobre la continuacio. Espero haber pogut ajudar amb la informacio. Repeteixo que no se sap 100 x 100 encara si es tracta de un suicidi, pero desde les tvs es el que es comenta.


Joder..."lo que me temia ha sucedio".

Això del suicidi ja ho vaig comentar jo com a posible opció ja que no quadra que l'home de sobte es caigui per un pedaso desnivell com aquell (en la montanya).

La pregunta és: Quins motius tenia per suicidar-se? :(
Imatge
 
Avatar de l’usuari
jotauveefe
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dj. 02 jul. 2009, 11:26
Ubicació: Barcelona

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 23 set. 2009, 19:14

Nightsirk ha escrit:
natsuoto ha escrit:
Hola a tothom, actualment jo estic a tokyo i la mort de Usui a sigut una noticia molt important a les principals tvs nippones desde que es va saber que va desapareixer. De fet sembla ser que SI es va suicidar, tot i que ho estan investigant encara, es veu que el lloc on el van trobar mort es un lloc forca "popular" per els suicidis... aixo es el que han dit a les noticies de aqui, aquest diumenge mateix. Es cert que fins on se jo, no esta confirmat el suicidi, pero es veu que es molt provable. Suposo que la polemica esta servida.
A mes, desde fa algunes setmanes esta als cinemes la nova pelicula de shinchan. De moment no he sentit res sobre la continuacio. Espero haber pogut ajudar amb la informacio. Repeteixo que no se sap 100 x 100 encara si es tracta de un suicidi, pero desde les tvs es el que es comenta.


Joder..."lo que me temia ha sucedio".

Això del suicidi ja ho vaig comentar jo com a posible opció ja que no quadra que l'home de sobte es caigui per un pedaso desnivell com aquell (en la montanya).

La pregunta és: Quins motius tenia per suicidar-se? :(


Jo crec que si que es va suïcidar-se, perquè la veritat, no crec que el camí vagi just al fil del penya-segat la veritat...no?
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 23 set. 2009, 22:38

jotauveefe ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
natsuoto ha escrit:
Hola a tothom, actualment jo estic a tokyo i la mort de Usui a sigut una noticia molt important a les principals tvs nippones desde que es va saber que va desapareixer. De fet sembla ser que SI es va suicidar, tot i que ho estan investigant encara, es veu que el lloc on el van trobar mort es un lloc forca "popular" per els suicidis... aixo es el que han dit a les noticies de aqui, aquest diumenge mateix. Es cert que fins on se jo, no esta confirmat el suicidi, pero es veu que es molt provable. Suposo que la polemica esta servida.
A mes, desde fa algunes setmanes esta als cinemes la nova pelicula de shinchan. De moment no he sentit res sobre la continuacio. Espero haber pogut ajudar amb la informacio. Repeteixo que no se sap 100 x 100 encara si es tracta de un suicidi, pero desde les tvs es el que es comenta.


Joder..."lo que me temia ha sucedio".

Això del suicidi ja ho vaig comentar jo com a posible opció ja que no quadra que l'home de sobte es caigui per un pedaso desnivell com aquell (en la montanya).

La pregunta és: Quins motius tenia per suicidar-se? :(


Jo crec que si que es va suïcidar-se, perquè la veritat, no crec que el camí vagi just al fil del penya-segat la veritat...no?


Una altre raó per pensar en el suicidi. Quina pena no? Ara potser mai sabrem quina és la causa d'aquest suicidi o accident.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
ALZ457
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 564
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 19:36
Ubicació: Vallirana
Contacta:

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 23 set. 2009, 22:58

A viam, anant un sol per la muntanya, i si és un lloc que no coneixes, és fácil perdre't. Se't fa de nit i ja l'has cagat, un pas en falç i a l'altre barri.

Ningú ha esmentat l'assassinat... ¬¬ potser hauríem de trucar a en "Kogoro Mouri"...
 
Avatar de l’usuari
dtritus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1073
Membre des de: dc. 29 nov. 2006, 16:34
Ubicació: Vallirana
Contacta:

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 23 set. 2009, 23:26

També hi ha una petita prova que desmenteix el possible suïcidi, encara que no el desmenteix del tot. A la càmera que portava en el moment de caure hi havia una fotografia en la que es veia el paisatge que es podia veure des de el sortint d'on va caure.

Jo prefereixo pensar que no es va suïcidar, es millor per a la imatge que en tinc de l'autor.

ALZ457 ha escrit:
Ningú ha esmentat l'assassinat... ¬¬ potser hauríem de trucar a en "Kogoro Mouri"...


Parlant d'en Mouri, el seu doblador al japó abandona el paper de Kogoro despres molts anys fent-lo.
 
Avatar de l’usuari
natsuoto
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 17 feb. 2009, 04:37
Ubicació: Barcelona

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dj. 24 set. 2009, 04:16

Jo en vaig estar parlant de aixo amb una amiga japonesa i ella pensa que per el que en diuen les noticies de com es va trobar el cos i tal, es molt possible que es suicides, pero repeteixo que no esta confirmat que es suicides que jo sapiga. De tota manera, passes el que passes es trista la seva mort. :(

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants