Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Kyuuchan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 157
Membre des de: dc. 19 des. 2007, 20:08

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dj. 24 set. 2009, 14:05

Nightsirk ha escrit:
Kyuushi ha escrit:
Per mi que li pasara el que ha pasat amb Doraemon. El anime continua i continua sense fi.


Però Doraemon no tenia ja un final? o.O

Hauria jurat que n'havia sentit a parlar sobre el final de Doraemon i companyia.


Jo he escoltat un munt de finals, que si Nobita estaba en coma, que si en Doraemon se li acaben les piles, etc.

Un dels autors va morir sense que s'acabes. Y a causa de aixo no te final, encara es fa el anime al japo.
 
Avatar de l’usuari
natsuoto
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 17 feb. 2009, 04:37
Ubicació: Barcelona

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dv. 25 set. 2009, 06:24

Si, encara es fa el anime. Em sembla que es a la fuji TV?? Jo de vegades el veig aqui i son capitols nous
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 07 set. 2016, 15:17

Ostres doncs jo no m'havia sebentat de la mort del autor. Nomes dir que descansi en pau.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 07 set. 2016, 15:29

Per això no cal que ressuscitis un post de fa 7 anys
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 07 set. 2016, 16:13

Jo alucino. Com es que no es pot comentar i al es 14.00h aquest post estava dels primers.
error del servidor o que.
 
Avatar de l’usuari
jordi.sansa
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 394
Membre des de: dv. 19 ago. 2011, 17:35

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 07 set. 2016, 22:10

Noín, ets bastant pesat dient al xagasa què pot dir i què no a diversos posts. Deixa'l tranquil i si no et cau bé doncs no te'l llegeixis..
Es fa pesat per aquests forums llegir comentaris bordes. Si us plau, sigueu respectuosos que no costa res (és simple educació).
ps. jo a vegades també he estat borde en comentaris i reconec que és un error :/
en qualsevol cas, gràcies per comentar aquí. Així m'he assabentat que l'autor de shin chan havia mort fa temps. No en tenia ni idea..
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dc. 07 set. 2016, 22:20

A mi tambe em sorpren molt el compartament de alguns. I mes quan a la vida cotidiana tinc molts amics . Pero que i farem. A mi m'agrada entrar a la web per relaxarme i altres entren a la web per descarregar l'estres. Tots o la majoria tenim feina i aixo porta un estres diari. Pero ser mes amable no costa res.

- Acaban aquest text afegeixo que com he dit no ho savia i descansi en pau.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dv. 09 set. 2016, 22:15

Jo fins i tot diré "Gràcies xagasa per revifar el post" perquè relment jo tampoc tenia ni idea de la seva mort. M'he quedat sorprès i tot.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

ds. 10 set. 2016, 02:20

Fa anys que es va morir però per desgràcia no va ser ressò a TV3 que van perdre els drets ni A3 que va tindre l'exclusivitat en el seu moment.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

ds. 10 set. 2016, 12:56

Recordo aquests capitols que estan fent ara quan els va emetre A3 las pijas deien ''ozea'' i en català ''He tia'' dues paraules diferents. ¿Quina realment seria la oficial?
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

ds. 10 set. 2016, 18:23

Quan es tracta de frases fetes o expresions vols dir que existeixen traduccions oficials? El que vull dir que cada idioma té la seva frase feta o expressió per expressar l'actual situació. "Ozea" seria en català "o sigui" no tindria molt sentit. "Eh, tia" en castellà sona més com si volgués lligar-se algú. A lo millor l'expressió que fan servir a Japó, per nosaltres té un altre significat.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

ds. 10 set. 2016, 23:37

david80scat ha escrit:
Quan es tracta de frases fetes o expresions vols dir que existeixen traduccions oficials? El que vull dir que cada idioma té la seva frase feta o expressió per expressar l'actual situació. "Ozea" seria en català "o sigui" no tindria molt sentit. "Eh, tia" en castellà sona més com si volgués lligar-se algú. A lo millor l'expressió que fan servir a Japó, per nosaltres té un altre significat.

Molt bona resposta david80scat. Em sembla be aquestes comparacions i s'ha de dir que tens rao en una paraula pot canviar de significat en un altre idioma.
Es com lo que li va passar a un amic meu que es rus i li va dir storba a la seva sogra. Però en realitat storba es sogra en rus. Com pot canviar una simple paraula de un idioma a un altre. Salutacions.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Què passarà amb Shin Chan, després de la mort d'en Usui?

dg. 11 set. 2016, 13:55

És que això de les expressions m'ha fet pensar en un capítol (crec recordar que era el capítol en qu en Shin Chan vol una paga extra, que posteriorment en Hiroshi també la vol) on en una escena a la cuina la Misae diu alguna cosa en Shin chan que el emprenyar i li contesta "Estic emprenyat com una mona". En Shin Chan estava disfressat de mona i em va fer gràcia i va ser quan vaig treure la conclusió que Japó deuen compartir la mateixa expressió. A lo millor hi ha expressions universals i/o d'altres només exclusius de cada llengua.
A vegades quan llegeixo de les males o cagades traduccions en diversos llocs que es comenta (és veritat que hi ha que no se'n salven, i sí, són cagades, o com també fer servir dobladors que no els correspon molt amb el caràcter del personatge) a lo millor per uns és el pitjor doblatge, però pels de la mateixa llengua doblada és la millor, sigui quina sigui la llengua. És lo que ens sol passar a vegades entre català-castellà.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants