Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Areko13
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 05 oct. 2009, 21:06
Ubicació: Paris

Soc nou, pregunta anime

dl. 05 oct. 2009, 22:31

Disculpeu que molesti creant un tema nou, pero tinc una pregunta:

-On estan els links per descarregar el anime?
-Com busco les series que vull? no hi ha un llista?

Merciiii ^^
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Soc nou, pregunta anime

dl. 05 oct. 2009, 22:51

Areko13 ha escrit:
Disculpeu que molesti creant un tema nou, pero tinc una pregunta:

-On estan els links per descarregar el anime?
-Com busco les series que vull? no hi ha un llista?

Merciiii ^^



Abans que res Benvingut siguis a aquesta comunitat mig morta xD (és broma jeje).

Per baixar-te els episodis el millor que pots fer (si els vols descarregar per l'emule) és anar a la web d'animelliure i allà si que tens l'abecedari per buscar totes les séries que hi ha amb descarga per emule.

Ara, si vols descarregar per MM (megaupload, servei més rápid i eficient que emule) ves a descargues per DD que allà trobaras forçes séries per descarregar.

Sort i posteja molt :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Areko13
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 05 oct. 2009, 21:06
Ubicació: Paris

Re: Soc nou, pregunta anime

dl. 05 oct. 2009, 23:23

Eps merci per la info :)

Sip, prefereixo descarga per Megaupload :), mmmm.... on para lo de Descargues DD? ( estic a la pagina principal de animelliure i no ho veig :( ) i lo de la biblioteca? :)
Merci ^^
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Soc nou, pregunta anime

dl. 05 oct. 2009, 23:48

Nightsirk ha escrit:
Abans que res Benvingut siguis a aquesta comunitat mig morta xD (és broma jeje).


No es cap mentida, la comunitat està mig morta per falta d'interés. Els usuaris ara prefereixen entrar, agafar les DD i no dir ni hola ni gracies. Estem a la generació "Quiero mi anime gratixx a todo trapo YA"

Pero si, en DD està allà posadet. Serviu-vos vosaltres mateixos.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
ayanami15
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: ds. 06 des. 2003, 21:28
Ubicació: en algun lloc perdut de catalunya
Contacta:

Re: Soc nou, pregunta anime

dt. 06 oct. 2009, 00:14

Maki ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Abans que res Benvingut siguis a aquesta comunitat mig morta xD (és broma jeje).


No es cap mentida, la comunitat està mig morta per falta d'interés. Els usuaris ara prefereixen entrar, agafar les DD i no dir ni hola ni gracies. Estem a la generació "Quiero mi anime gratixx a todo trapo YA"

Pero si, en DD està allà posadet. Serviu-vos vosaltres mateixos.


Cuanta raó que teniu.... :huh: Trobo a faltar aquell forum actiu en que cada 10 minuts tenies algo nou per comentar... Els temps cambien :(

Percert benvingut siguis Areko13! Espero que t'hi trobis agust aqui :yeah: !!

adeww!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Soc nou, pregunta anime

dt. 06 oct. 2009, 12:56

ayanami15 ha escrit:
Maki ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Abans que res Benvingut siguis a aquesta comunitat mig morta xD (és broma jeje).


No es cap mentida, la comunitat està mig morta per falta d'interés. Els usuaris ara prefereixen entrar, agafar les DD i no dir ni hola ni gracies. Estem a la generació "Quiero mi anime gratixx a todo trapo YA"

Pero si, en DD està allà posadet. Serviu-vos vosaltres mateixos.


Cuanta raó que teniu.... :huh: Trobo a faltar aquell forum actiu en que cada 10 minuts tenies algo nou per comentar... Els temps cambien :(

Percert benvingut siguis Areko13! Espero que t'hi trobis agust aqui :yeah: !!

adeww!



Jo aquests temps els vai viure poc però recordo que l'any passat aqui encara hi comentava moltisima més gent (Punch, Lee més sovint, Uchiha més sovint, Otaku més sovint i molts més usuaris que no recordo ara els seus nickname molt més sovint tbé xD

Pero escla, pira Uzu (o no el deixen comentar, el que sigui que va passar) i molta gent de sobte també deixa de comentar.

Sincerament no ho entenc.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
ayanami15
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: ds. 06 des. 2003, 21:28
Ubicació: en algun lloc perdut de catalunya
Contacta:

Re: Soc nou, pregunta anime

dt. 06 oct. 2009, 16:34

Nightsirk ha escrit:
Jo aquests temps els vai viure poc però recordo que l'any passat aqui encara hi comentava moltisima més gent (Punch, Lee més sovint, Uchiha més sovint, Otaku més sovint i molts més usuaris que no recordo ara els seus nickname molt més sovint tbé xD

Pero escla, pira Uzu (o no el deixen comentar, el que sigui que va passar) i molta gent de sobte també deixa de comentar.

Sincerament no ho entenc.


Ostres!!! No sabia pas que l'Uzu habia marxat.... :o
Bueno esperem que la gent que es registri d'ara en debant postegi mes!! I els que ja esten registrats que tambe postegin! Que nomes veig posts teus per tot arreu Nighsirk!!! No vull dir que no postegis nomes que els demes podrien fer el matix!!! :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Soc nou, pregunta anime

dt. 06 oct. 2009, 17:27

La gent tornarà a aparèixer al gener, quan tornin a fer One Piece per escriure el típic "gracies pels últims" i "no els podeu posar en descarrega directa?" (però escrit amb faltes d'ortografia, es clar) i després marxarà.

Clar dir, però, que la programació d'anime a TVC no acompanya gaire, tampoc.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

Re: Soc nou, pregunta anime

dt. 06 oct. 2009, 19:35

Maki ha escrit:
Clar dir, però, que la programació d'anime a TVC no acompanya gaire, tampoc.


Jo crec que aquesta es la clau, desde que el K3 ha deixat d'estrenar sèries, que això a anat decaient, ara nomes queden uns quants usuaris de tota la vida que entrem per inercia.

I no, nigtstik, no té res a veure amb l'Uzu, abans que ell decidis anarse'n que això ja estaba així.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Areko13
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 05 oct. 2009, 21:06
Ubicació: Paris

Re: Soc nou, pregunta anime

dc. 07 oct. 2009, 00:24

Lol....com ha evolucionat la meva pregunta.... ( que continuo esperant que algù me la pugui respondre correctament de manera que ho entengui xDDDDD)

Merci per les benvingudes :), ara m'estic aficionant bastant a baixar anime :P i baixa, sempre havia esperat trobar un lloc on baixarlo en catala, tipus musculman, fly i mes :) De manera que crec que si que em sentire agust aqui ^^ ( sempre i quan....aprengui o algu m'ensenyi a baixarlmel ¬¬)

Merci a tothom!!!


Keep Smiling ^^
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: Soc nou, pregunta anime

dc. 07 oct. 2009, 01:10

Tal i com t'ha dit el Nightsirk, pots trobar un llistat de l'anime que hi ha disponible a la web, dins la secció "elinks" (http://web.animelliure.net/Elinks.php).
També en pots trobar al fòrum a la seva secció (distribució -> ed2k).
Per baixar qualsevol d'aquests fitxers necessites l'emule. Per fer-lo funcionar pots seguir el manual que trobaràs a la web a la secció de manuals o a la wikipèdia (http://wiki.animelliure.net).
Si el que busques són enllaços de descàrrega directa, en trobaràs al fòrum a la seva secció corresponent (distribució -> bittorrent i dd -> dd).
I per buscar en general (que és el que s'hauria de fer abans d'obrir cap fil nou), hi ha un botó a la part de dalt del fòrum (canvia la ubicació depenent de l'estil del fòrum) que diu "cerca".

Com pots comprovar, està tot molt amagat...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Soc nou, pregunta anime

dc. 07 oct. 2009, 17:14

Aynodok ha escrit:
Tal i com t'ha dit el Nightsirk, pots trobar un llistat de l'anime que hi ha disponible a la web, dins la secció "elinks" (http://web.animelliure.net/Elinks.php).
També en pots trobar al fòrum a la seva secció (distribució -> ed2k).
Per baixar qualsevol d'aquests fitxers necessites l'emule. Per fer-lo funcionar pots seguir el manual que trobaràs a la web a la secció de manuals o a la wikipèdia (http://wiki.animelliure.net).
Si el que busques són enllaços de descàrrega directa, en trobaràs al fòrum a la seva secció corresponent (distribució -> bittorrent i dd -> dd).
I per buscar en general (que és el que s'hauria de fer abans d'obrir cap fil nou), hi ha un botó a la part de dalt del fòrum (canvia la ubicació depenent de l'estil del fòrum) que diu "cerca".

Com pots comprovar, està tot molt amagat...


Bona aquesta jejeje!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Areko13
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 05 oct. 2009, 21:06
Ubicació: Paris

Re: Soc nou, pregunta anime

dj. 08 oct. 2009, 00:01

Lol, doncs la veritat, ara si que ho agraeixo :P

Merci ^^

Per cert, alguna novetat interesant al salo? ( es una putada.... estic a paris i no hi puc anar-hi -_-' )



Keep Smiling
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Soc nou, pregunta anime

dj. 08 oct. 2009, 00:24

Areko13 ha escrit:
Lol, doncs la veritat, ara si que ho agraeixo :P

Merci ^^

Per cert, alguna novetat interesant al salo? ( es una putada.... estic a paris i no hi puc anar-hi -_-' )



Keep Smiling


I es pot saber que fas a París? xD

PD: Vacances?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Areko13
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: dl. 05 oct. 2009, 21:06
Ubicació: Paris

Re: Soc nou, pregunta anime

dj. 08 oct. 2009, 02:23

Jajaja, aixo si estaria be, k va, estic aki aprenent frances mentres treballo i jugo a rugby, es el que faig sempre, viatjo d'aquesta manera :)

La meva proxima destinacio vull que sigui Toquio :)

Lo millor de tot es que existeix una web www.catalansalmon.com que t'ajuda molt ja que et permet de trobar gent com tu a altres llocs, com jo a Paris, o Toquio o altres llocs, per aixo esta be, es el meu estil de vida :D



Keep Smiling

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants