Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
xaviersiglo
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 02 nov. 2009, 18:39

Animes Recomenats, i noves propostes

dl. 02 nov. 2009, 18:47

Benvolguts amics:

Fins dia d'avui, he vist molts animes, pero ara no estic mirant cap i tampoc ser quin escollir.
Fins ara, els meus animes preferits han sigut:

- Dragon Ball (tots)
- YuYu Hakusho
- Slam Dunk
- Inuyasha
- El detectiu Conan
- Oliver & benji.

He obert aquest fòrum perquè em recomeneu algún anime que us hagi agradat, o els que més us hagin agradat.

Moltes gràcies,

Xaviersiglo
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dc. 04 nov. 2009, 10:49

Pots provar amb One Piece, es bona serie i la tens amb català penjada per aquí mateix al fòrum. També pots provar amb Bleach, també esta be, encara que no es comparable a One Piece (per mi) amb argument i qualitat, però es una temàtica diferent i esta be, es força entretinguda, i la tens amb castellà doblada fins al capítol 103 mes o menys, sino pots mirar-la amb subtítols. Com no, si vols veure situacions absurdes i riure, prova amb Bobobo, també i és amb català i completa i la tens per poder baixar també per aquí mateix al fòrum.

Podries també dir quin tipus de generes t'agraden així a l'hora de recomanar-te series ens serà mes fàcil, perquè com be sabràs de series n'hi han mil i de persones també, llavors et podem dir segons gustos de cadascú moltes series que potser a tu directament no t'agradaran.

Apa company, jo ja n'he dit 3 que son les mes sonades com a nom i casi be tothom les coneix, però les tenia que dir, a veure si hi ha sort!.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dc. 04 nov. 2009, 13:36

Pots probar de mirar Naruto (shonen de ninjes), Death Note (sèrie detectivesca molt bona. La primera temporada és una obra mestre), Samurai Champloo (recentment pujada a DD. Aquesta també la trobo bonisima. La història narra les aventures de 2 samurais i d'una noia que s'uneixen per acabar trobant un home que fa olor de girasols. Hi ha moltes lluites flipades i l'argument enganxa i és molt bo. Té una temàtica amb molta història sobre el japó i altres coses.)
Samurai Champloo realment t'agradaria (basant-me en els animes que has mirat).

També pots veure Code Geass (trama semblant a death note, perquè et facis una idea) i si t'agrada el shojo n'hi ha mil per veure.

Et recomanaria Blue Dragon i Fairy Tail. La primera la estan donant al k3 i està creada per Toriyama i per un dels creadors de FF. La segona, l'acaben de començar a emetre fa apenes un mes i están fent l'anime d'un manga que es diu igual. Fairy tail narra les aventures d'uns protagonistes que utilitzen magia i poders per completar missions que els encomanen. Aquest parell de séries últimes tens forçes lluites interesants.

Perquè et facis una idea, Fairy Tail està creada per un home que abans havia estat ajudant de Eichiro ODA (Creador de One Piece), per tant, si t'agrada One Piece, proba a veure fairy tail subtitulada perquè segur que també t'agradarà.

Com el números, espero haber-te pogut ajudar, però si ens dius el tipo d'anime que t'agrada més, serà més fàcil per tots poder col·laborar.

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
mossman
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 76
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 19:31
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dc. 30 des. 2009, 20:52

De series per recomanar i a moltes segons el que busquis i segons com te les miris, es a dor si només les mires i després et quedes igual o saps entendre les series no només el qeu surt si no també el guó i totes les situacions.

Per les series que has esmentat que t'agraden, sembla que t'atrauen més les que són extremadament llargues i sobre tot d'aventures. No se en que idioma t'agraden més, sembla que més en català pero tampoc estas tancat nomé a això ja que Oliver i Benji només la van traduir al castellà i per les series que has destacat veig que tampoc et fa molta gracia el fet de llegir mentre mires una serie.

Per això, quasi be totes les series que t'han recomanat les opiaria, salvant Samurai Champloo (Subjectivament, es a dir personalment te la recomano, soc un fnatic de totes les series del director de Cowboy Bebop i el seu estudi d'aimació.), Blue dragon, molt entretinguda i atractiva de veure que segurament que t'agradarà i One piece molt entretinguida també pero pel meu gust, el disseny de personatges és massa artificial i carregos, alguns punts de la serie s'haurien d'estalviar ja que a vegades produeixen vergonya i la seva extensa llargada que no esta també repartida amb la velocitat de situacions com a Bola de drac.
Això, és desde el meu punt de vista, segur que molta gent podria estar en desacord, tot i així tampoc desitjo crear cap tipus de conflicte.

També no em ficaria en l'ambit de les sèries subtitolades, ja que quasi totes (no totes) les series noves que arriven són una veritable (Si em perments l'expressió) merda i per altre banda la tracucció és dolentissima.

Em fixaria més en sèries de fa uns anys o no tan actuals.

Aquestes sòn las que et recomano:
Alita, àngel de combat
Arc the Lad
Avatar: L'últim mestre de l'aire (Encara que no sigui anime)
Blue Dragon
Conan el noi del futur
DNA²
Dragon Quest (Fly)
Els 12 Regnes
Escaflowne
Orphen, el bruixot
Orphen Revenge
Planet ES
Ranma ½
Record of Lodoss War
Karas (Només en castellà)
Entre altres.
totes aquestes les pots trobar a la web d'animelliure integrament en català.


I si vols "pujar a un nivell superior", per dir-ho d'alguna manera:
FLCL
Cowboy Bebop
Utena
Trigun
Serial Experiments Lain
Neon Genesis Evangelion
Samurai Champloo

totes aquestes les pots trobar a la web d'animelliure integrament en català.

Ergo proxy
Wolf's rain
Ghost in the shell: Stan alone complex (Primera i segona temporada)
Rahxephon
Animatrix (Encara que no sigui anime)
Paranoia agent

totes aquestes les trobaràs a internet totalment en castellà ja que encara no las han traduïdes.




Espero que t'hagi servit d'algú.
 
Avatar de l’usuari
xaviersiglo
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 02 nov. 2009, 18:39

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dg. 24 gen. 2010, 00:35

Moltes gràcies a tots per la vostra ajuda.
 
Ghule
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 25 gen. 2010, 14:14

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dl. 25 gen. 2010, 14:20

Merci a tots!
 
natsumi-suki
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 23 gen. 2010, 14:50

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dl. 25 gen. 2010, 20:16

JA Q ESTEM, SI ELS MEUS ANIMES PREFERITS SON:

DEATH NOTE
VAMPIRE KNIGHT
KAMIKAZE KAITO JEANNE
INUYASHA
PEACH GIRL

KINS EM RECOMANARIEU?? SOBRTOT M'GRADA EL SHOJO XO Q NO SIGUI MASSA CURSI Y MES IGUAL SI HI HA FANTASIA PERO Q NO SIGUI MASSA INFANTIL XD GRACIES!!!
 
Avatar de l’usuari
tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 357
Membre des de: dl. 07 des. 2009, 19:55

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dl. 25 gen. 2010, 21:31

natsumi-suki ha escrit:
JA Q ESTEM, SI ELS MEUS ANIMES PREFERITS SON:

DEATH NOTE
VAMPIRE KNIGHT
KAMIKAZE KAITO JEANNE
INUYASHA
PEACH GIRL

KINS EM RECOMANARIEU?? SOBRTOT M'GRADA EL SHOJO XO Q NO SIGUI MASSA CURSI Y MES IGUAL SI HI HA FANTASIA PERO Q NO SIGUI MASSA INFANTIL XD GRACIES!!!


A vera te dic els que m'agraden a mi:

Sakura Card Captor
Sailor moon (potser tu aquest el trobaries infantil, pero a mi mencantaa!!! xD)
Blue dragon (miratel, es geniial, hi ha de tot.)


Ten dic només tres, fa mandra escriure tots els altres xD
Imatge

Tinent Serguei Andropov del grup d'Operacions Especials de Rozenkreutz. A data d'avui, t'allibero dels teus deures com a soldat. Moltes gracies per tot Andropov.
 
Matsui
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dl. 31 ago. 2009, 06:20
Ubicació: Torredembarra(Tarragona)
Contacta:

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dj. 28 gen. 2010, 14:12

els meus són:

Yu Yu Hakusho
Bleach
Fushigi Yuugi
Orphen
Naruto
Boys Be..
Captain Tsubasa (Oliver y Benji)
Kare Kano
Golden Boy
I My Me Strawberry Eggs
 
natsumi-suki
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 23 gen. 2010, 14:50

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dj. 04 març 2010, 21:12

ok gracies!! pero sakura y sailormoon ja el e vist XD y si q els considero infantils XDD
blue dragon no el conec pero gracies per la proposta ;)
ome es q a mi m'agraden molt diversos XD perke ja em diras tu en q s'assemblen death note y peach girl!! XDD
 
Avatar de l’usuari
shinichikudo1994
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: ds. 06 març 2010, 18:16
Contacta:

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dg. 07 març 2010, 10:19

pots prova sort am akestes:

-GTO= great teacher onizuka
-one piece (com ja an dit)
-elfen lied
-fullmetal alchemist
i tot lo ke ja tan dit com naruto, bleach, code geass , death note....

vinga a10
 
Avatar de l’usuari
xaviersiglo
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 02 nov. 2009, 18:39

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dl. 31 maig 2010, 00:09

Dels últims animes que he vist, recomanu:
- Death Note (Molt bona)
- El misteriós Loki
- Karin
- La llei de Ueki
- Amaenaideyo
- Blau (Ai Yori Aoshi) (Molt bona)
- DNA2 (Molt bona però molt curta)
- Green Green
- Is pure (Molt bona però molt curta)
- Kamizama kazoku
- Love hina (Molt bona)
- Rec
- Strawberry Eggs
- Full metal panic (Molt bona)
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dl. 31 maig 2010, 20:01

Doncs seguint alguns dels vostres consells m'he vist Death Note i deu meu, quina pasada de manga, com m'agrada "L", es el meu deu a partir d'ara, jajaja
Imatge
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dt. 27 jul. 2010, 18:03

Bé, jo recomanaré series una mica més modernes, que casi totes les que s'han comentat es poden considerar quasi clássics dels 90 i principis del 2000.

    Studio Gainax:
    • FLCL (2000) (ja s'ha recomenat, però la poso igualment) [Recomano esperar a finals d'agost del 2010 per veure-la, ja que surt en BD] (Comèdia, humor, acció, mecha) [6 OVA]
    • Gunbuster (o "Top wo Nerae!") (1988) (Drama, acció, tragèdia, mecha, odissea espacial) [6 OVA]
    • Diebuster (o "Gunbuster 2" o "Top wo Nerae! 2") (2003) (Drama, comèdia, humor, acció, mecha) [6 OVA]
    • Gunbuster Vs Diebuster (o "Top wo Nerae! Vs Top wo Nerae! 2") (2004) [Pel·lícula - resum millorada de la serie, recomano veure la versió BD] (Drama, comèdia, humor, acció, tragèdia, mecha, odissea espacial)
    • Tengenn Toppa Gurren-Lagann (2007) (Acció, mecha, comèdia, humor, tragedia) [26 episodis + 2 OVA + pel·lícula + OAMV]

    Type Moon:
    • Tsukihime (2003) (Terror, acció, drama, tragèdia) [12 episodis]
    • Fate/Stay - Night (2006) (Acció, drama, tragèdia) [24 episodis]
    • Fate/Stay Night Unlimited Blade Works (2010) [Pel·lícula] (Acció, drama, ...) [Està per sortir]
    • Kara no Kyoukai (2007~2009) [Pel·lícules, 7 en total] (Terror, acció, tragèdia, gore, drogues, sexe) [7 pel·lícules]
    • CANAAN (2009) (Acció, humor, drama, tragèdia, gore) [12 episodis]

    Studio Kyoto Animation: (Kyoani)
    • Air (2004) [tant la série com la pel·lícula] (Drama, tragèdia, humor, comèdia) [12 episodis + OVA + pel·lícula]
    • Kanon (2006) [Recomano també la primera versió, que no es de Kyoani, del 2002] (Drama, tragèdia, humor, comèdia) [26 episodis (2006) | 12 episodis (2002)]
    • Clannad (2007) [Hi ha una pel·lícula també, però no es de Kyoani, i explica la história d'una altre manera] (Drama, humor, comèdia, romanç) [23 episodis + extra + pel·lícula]
    • Clannad ~ After Story ~ (2008) [Continuació de la primera temporada] (Drama, humor, comèdia, romanç) [23 episodis + extra]
    • Suzumiya Haruhi no Yuutsu (2006 i 2009) [També hi ha una pel·lícula. Aquesta es una serie una mica estrambótica, els que l'han vist sabran qué vull dir] (Comèdia, acció, humor, drama, ciència ficció, suspens, aliens [tot depèn del capítol]) [28 episodis + 36 ONA + pel·lícula]

    Ara hem fa mandra escriure l'estudio:
    • Phantom ~Requiem for the Phantom~ (2009) (Acció, drama, tragèdia, suspens, romanç) [26 episodis]
    • Tetsuwan Birdy - DECODE (2008) [readaptació del manga] (Ciència ficció, comèdia, drama, humor, acció) [13 episodis]
    • Tetsuwan Birdy - DECODE OVA (2009) (Ciència ficció, comèdia, drama, humor, acció) [1 OVA]
    • Tetsuwan Birdy - DECODE: 02 (2009) (Ciència ficció, comèdia, drama, humor, acció) [12 episodis]
    • To Aru Majutsu no Index (2008~2009) (Acció, drama, màgia, ciencia ficció, comèdia, humor) [24 episodis]
    • To Aru Kagaku no Railgun (2009~2010) (Acció, drama, màgia, ciencia ficció, comèdia, humor) [24 episodis + OVA]
    • Code Geass (2006) (Acció, drama, màgia, misteri, psicol·lògic, ciencia ficció, tragèdia) [25 episodis]
    • Code Geass: R2 (2008) (Acció, drama, màgia, misteri, psicològic, ciencia ficció, tragèdia) [25 episodis]
    • Seto no Hanayome (2007) (Acció, comèdia, romanç, sobrenatural) [24 episodis]
    • Kannagi (2008) (Comèdia, drama, màgia, romanç) [14 episodis]
    • Fullmetal Alchemist: Brotherhood (2009~2010) (Comèdia, acció, drama, tragèdia, màgia, misteri, sobrenatural, psicològic) [El remake de FMA, aquest cop seguint la línia argumental del manga (excepte al principi), està supervisada per Hiromu Arakawa, autor del manga i creador original] [64 episodis + pel·lícula]

Bé, suposo que amb això en tindrà suficient qui llegeixi el post. Escolliu les series depenent del gènere, ja que totes elles son bones però destaquen molt dins del seu gènere.

Per aconseguirles, bé, es pot recorrer a varis mètodes. Jo recomano el de buscar per Nyaatorrents els packs de les series amb subtítols en anglès. Métodes més dolents i que donen una qualitat d'imatge asquerosa (si, literalment) son buscar per mcanime o elrincondelmanga. Jo recomano agafar el que pogueu d'animelliure, després de AnimeUnderground i per últim, recorrer a l'anglès. Si fos vosaltres, ni m'aproparía als fansubs de "español neutro" (tipus WZF), acostumen a ser cancer visual, tant de la imatge com dels subtítols.

Disfruteu-les molt!
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Animes Recomenats, i noves propostes

dt. 27 jul. 2010, 20:11

Hi haurà pel·licula de FMA Brotherhood?

Jo me l'estic mirant i està bé perque segueix el manga i tal, però es deixen moltes coses, es molt resumit i a vegades crec que a l'anime li fallen les escenes on al manga s'hi posa molta força, que es queden en poca cosa.

Bon recull, chronos02
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants