Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

REAL

dv. 15 gen. 2010, 15:36

Teniu algo per aquí de REAL(takehiko inoue - creador slam dunk) en català?

tracta d'un manga de basquet amb cadira de rodes i que encara no està acabat.. (em sembla q van pel v9..)

gracies
Imatge

Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu

Re: REAL

dv. 15 gen. 2010, 23:56

ah per cert.. takehiko inoue va dir que el manga vagabond està arribant al seu final... (van pel v.32) i que l'acabarien aquest any. També s'ha dit que es plantajaria l'idea de continuar amb slam dunk (slam dunk 2?¿) que n'opineu?¿ ¬¬ :huh:
Imatge

Kitsutoko
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 246
Membre des de: dv. 01 set. 2006, 14:58
Ubicació: Sta Coloma de Gramenet
Contacta:

dj. 04 feb. 2010, 12:05

No saps les ganes que tinc de que fassi Slam Dunk 2!!! Ara han reeditat Slam Dunk amb tomos de "luxe" son grans i amb pàgines amb color, encara tenint l'antiga edició completa m'he comprat aquesta ¡¡irresistible!!
Imatge

Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 06 feb. 2010, 13:52

Kitsutoko ha escrit:
No saps les ganes que tinc de que fassi Slam Dunk 2!!! Ara han reeditat Slam Dunk amb tomos de "luxe" son grans i amb pàgines amb color, encara tenint l'antiga edició completa m'he comprat aquesta ¡¡irresistible!!

ah si? que guais no? :lol: :lol:

tant de bo continuin Slam Dunk :plora:
Imatge

brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

ds. 06 feb. 2010, 13:58

Paufiri ha escrit:
Kitsutoko ha escrit:

Ooooh!!! Això si que sería una noticia, que continues SlamDunk! Encara que també m'agradaría que acabessin l'anime, que ens el van deixar a mig acabar!!!
Imatge

tidu96
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 357
Membre des de: dl. 07 des. 2009, 19:55

ds. 06 feb. 2010, 14:06

brujo_toni ha escrit:
Ooooh!!! Això si que sería una noticia, que continues SlamDunk! Encara que també m'agradaría que acabessin l'anime, que ens el van deixar a mig acabar!!!

Ja m'agradaria que el continuessin =D Mentre surtis el Kainan me donaria gual el que hi fessin!! xD
Pero a primer acavar l'anime!! que ens hem quedat amb les ganes de veure el campionat nacional en anime... xD!
Imatge

Tinent Serguei Andropov del grup d'Operacions Especials de Rozenkreutz. A data d'avui, t'allibero dels teus deures com a soldat. Moltes gracies per tot Andropov.

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3757
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 06 feb. 2010, 17:34

brujo_toni ha escrit:
Paufiri ha escrit:
Kitsutoko ha escrit:

>Ups, això será impossible. Pel que es veu, l'anime d'Slam Dunk no va triumfar gaire al Japó i van arribar a tenit pèrdues, per això no van fer els epis del campionat nacional juvenil.

Ara bé, si Inoue fes una segona part d'Slam Dunk, realment seria la millor noticia de manga en molts anys. mai va dir que no la continués, el que ell va dir és que es va cansar una mica, però bueno, ojalá li tornessin a venir ganes. Seria genial ^^
Imatge

tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

ds. 06 feb. 2010, 19:58

Paufiri ha escrit:

està editat en castellà per Ivrea. O sigui que no crec que ningú la "fansubegi" en català.

I com he dit més d'una vegada, abans de fer Slam Dunk2, que acabi primer REAL que s'ho pren massa amb calma aquest home.

Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu

dg. 07 feb. 2010, 01:31

tesa ha escrit:
Paufiri ha escrit:

està editat en castellà per Ivrea. O sigui que no crec que ningú la "fansubegi" en català.

I com he dit més d'una vegada, abans de fer Slam Dunk2, que acabi primer REAL que s'ho pren massa amb calma aquest home.

Sí, fa uns dies ho vaig veure, ivrea.
pel que fa REAL, van pel volum.9. Vaig trobar fa un temps una versió en castellà, però sembla que l'han abandonat una mica,
anaven pel c.26, així que per si algú ho vol llegir poso el link:

http://www.mcanime.net/foro/viewtopic.php?t=40415

-----
Sobre Slam Dunk 2, en tot cas haurem d'esperar que acabi amb vagabond, ja va dir l'autor que el pensava acabar aquest any.
:yeah: :yeah:

EDITO: En cas de que continués Slam Dunk, és molt més probable que segueixi amb el comic que no pas acabi l'anime.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants