Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 49
 
Avatar de l’usuari
Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 297
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 30 maig 2010, 21:40

Molt bona noticia!!!! Suposu q en catala trigaran moltt a ferla xro a redlinesp (el fansub q segueixo) li fotran caña i la podrem veure l'hivern que ve :bleh:
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 06 juny 2010, 15:55

No sé si heu escoltat la veu d'en Kuma en català, però els responsables del doblatge la han cagat totalment. Li han posat una veu totalment contrària a la que hauria de tenir. En català té una veu una mica de "bèstia" i a més entona massa, mentre que en japonés és una veu monótona (com un robot) i molt suau.

Ah, sense oblidar-nos que a en Kuma l'anomenen "Tyrant Kuma", el seu nom real, Bartholomew se l'han passat pel "forro"...

Entre això i que en Brook digui "que m'ensenya les mitges?" en lloc de "que m'ensenya les calces?" els que s'coupen de la traducció i doblatge estàn fallant en vàries coses importants...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 297
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 06 juny 2010, 16:38

Doncs la veritat sq no segueixo la emissio per TV3 xro desde el principi la van cagar dient "Ruffy"... Es molt millor VOS tot i que als migdies kuan la enganxo a la TV sempre la miro no es el mateixx ^^u

Per cert que us ha semblat el capitol del manga d'aquesta setmana???
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 06 juny 2010, 21:09

Sr.Ferry ha escrit:
Doncs la veritat sq no segueixo la emissio per TV3 xro desde el principi la van cagar dient "Ruffy"... Es molt millor VOS tot i que als migdies kuan la enganxo a la TV sempre la miro no es el mateixx ^^u

Per cert que us ha semblat el capitol del manga d'aquesta setmana???


El doblatge és sublime. Jo hi estic una mica ficat amb aixpo del doblatge (n'estic aprenent, vaja) i puc assegurar que el doblatge és bo per les veus dels dobladors.
Altre cosa és si els takes están bé o mal fets, ja que hi ha uns quants que de tant ràpids que els fan, no queden prou bé. S'ha d'entendre però, que aquestes sèries es doblen molt ràpid i per això no surten perfectes.

Això de que l'han cagat amb el tema de Ruffy és totalment cert, però la L japonesa sona com una R en llatí i per això alguns noms els han canviat.
Amb el tema del Tirà Kuma ni p.i ja que ni he escoltat encara la veu de Kuma ni et sabria dir si està bé o malament.

Ara em passaré a mirar qui dobla a Kuma i més tardo un altre dia opino.

PD: EL epi de la setmana ha estat molt bo, aviam com acaba aquesta saga del passat de Luffy i de l'Ace.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 10 juny 2010, 22:05

Bufff, quin pedazo depi de One Piece.

Aquesta sèrie no para de triumfar i de ser bonísima :D

La única pua és que la setmana que bé hi ha descans.

PD: Crec que Ace ja té la fruita del diable menjada sino, no haurien pogut escapar del foc...
Imatge
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 13 juny 2010, 19:07

Jo crec que no, pq sino no estaria ferit.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 13 juny 2010, 19:13

Per a qui pensi que el Sabo es viu... Crec que l'Oda va deixar clar els simbols pirates equivalen a la propia vida dels pirates.
Si la bandera del Sabo s'ha cremat (i ara s'enten perquè es va emerar tan poc en fer el Jolly Roger) es que no ha sobreviscut.

I si, era un escenari ideal per a que es menjes la fruita del foc, però sembla que encara no. Aquest flashback encara durarà un parell de mesos, segurament.

Per cert, la semana vinent no hi ha capitol.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 297
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 13 juny 2010, 20:46

2 mesos de flashback??? :-|
Puff quin aburriment... La fruita no crec q se l'hagi menjat apart d qe esta ferit xq s'hauria deslligat de l'arbre i en sabo la veritat sq fa molta pena q estigui mort xro es un personatge que el pot tornar a treure a la historia i ens ho creuriem :bleh:
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 13 juny 2010, 23:47

Sí, uns 7 capitols... Bé, o potser 4 o 5, però més d'un mes segur.

Suposo que encara han de contar com troba la fruita l'Ace i quan marxa a fer la seva aventura i per què no es va enduur en Luffy amb ell, si estaven tan units.
Tingueu en compte que això no és més que el flashback de L'Ace, no de'n Luffy
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 14 juny 2010, 00:04

Maki ha escrit:
Sí, uns 7 capitols... Bé, o potser 4 o 5, però més d'un mes segur.

Suposo que encara han de contar com troba la fruita l'Ace i quan marxa a fer la seva aventura i per què no es va enduur en Luffy amb ell, si estaven tan units.
Tingueu en compte que això no és més que el flashback de L'Ace, no de'n Luffy


Segurament Maki tingui raó i aquest flashback duri encara un mes o dos ja que entre que la setmana que bé no hi ha episodi i encara hem de veure com evoluciona i acaba aquest passat, poden pasar 5 o 6 epis tranquilament.

Més que el passat d'Ace podem dir que aquest passat és compartit entre Ace i Luffy i ens expliquen els inicis de la seva relació i perquè Ace va enprendre el viatge abans que Luffy.

Hi ha una cosa, Maki, que t'has equivocat i és que Ace amb 11 anys (o els que tingui en aquest flashback) encara no es fa a la mar a fer-se pirata ja que Ace mor amb 19 anys i marxa amb 17 del poble natal, dos anys abans que Luffy.
Luffy també marxa amb 17, però dos anys més tard que Ace, aixi que en aquest flashback o van una mica més cap al present o serà difícil veure marxar a Ace, tot i que és ven possible que ens fotin una frase de: I al cap de 5 anys i tararí que te vi, veiem com marxa Ace i ale.

Potser en aquest flashback ens enllaçen amb els inicis de Ace amb Barbablanca i aixi també coneixem una mica més del fins fa 4 dies, el pirata més fort del món.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 24 juny 2010, 16:40

x fi es torna al present, a veure què passarà a partir d'ara
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 24 juny 2010, 22:15

peacegirl ha escrit:
x fi es torna al present, a veure què passarà a partir d'ara


Quin tros d'episodi. M'ha sorprés perquè aquest passat ha acabat molt ràpid. Jo fins i tot estava d'acord amb Maki de que aquest passat duraria almenys un mes més, o sigui, uns 4 episodis més, però que va, dit i fet ja està finiquitat. xD

Ara, a veure que ens depara OP perquè la cosa es torna a posar molt interesant.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 26 juny 2010, 21:09

m'etivoco o el capitul 457 serà de quan Ace i Ruffy eren petits? Quina rapidesa
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 27 juny 2010, 01:27

peacegirl ha escrit:
m'etivoco o el capitul 457 serà de quan Ace i Ruffy eren petits? Quina rapidesa


Si he entés bé, el anime està per agafar ya al manga? Perquè si dius que ya apareixen de petites vol dir que están aprop d'arribar a la gran batalla, no és cert? :O
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 297
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 27 juny 2010, 13:43

Nightsirk ha escrit:
peacegirl ha escrit:
m'etivoco o el capitul 457 serà de quan Ace i Ruffy eren petits? Quina rapidesa


Si he entés bé, el anime està per agafar ya al manga? Perquè si dius que ya apareixen de petites vol dir que están aprop d'arribar a la gran batalla, no és cert? :O


Sisi al anime ja han escapat de impel down i ara estan revisant les histories dels membres de la banda suposu q en 2 setmanes començara la saga de marineford, pot ser impresionant :P
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 49

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 59 visitants