Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 19:49

quoteman ha escrit:
Això que dius que Ussop ja tenia abdominals abans és algo força inexacte de dir, ja que en comptades ocasions hem vist a Ussop sense camiseta (ni falta que fa xD) però aventurar-se a dir que té abdominals, penso que és especular massa a no ser que ho acompanyis d'una bonica imatge que ratifiqui la teva afirmació.

Segur que n'hi ha de més recents, ja que si ho sé és pq em recordo d'haver-ho vist fa poc i pensar "osti l'Usopp també marca abdominals, no m'hi havia fixat".

De moment, trobo una aparició molt molt vella:
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
Imatge

Goaita, i a uns crèdits també ho he trobat:
Spoiler: mostra
Imatge

Remirant artbooks:
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge


Oh, i a l'opening Rainbow Star també es veu clarisisimamente quan en luffy salta a l'aigua amb el flotador.

Això buscant 5 minuts i anant afegint al post mentre ho trobava.
Ja et dic, segur que hi ha de més recents. Així que ni inexacte ni aventurat ni especulat :bleh:

BTW, mirant la portada del 589... la de la dreta crec que és la amiga del Smoker de la marina que fa allò de emprisonar (crec), però l'altre ni idea...
Spoiler: mostra
Imatge


p.d.: arreglats alguns problemilles de hotlinking xD
Uzumiya l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 03 oct. 2010, 19:55, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 19:53

Uzumiya, no sé d'on has linkat les imatges, però no surt cap, escepte la última de la portada de les dues noies.

Però sí, l'Usopp tenia abdominals abans de "els dos anys":

Imatge

Fotograma de "Strong World" (de la meva release :profident: ). Recordem que el vestuari i models els va dissenyar el mateix Oda.


Uzumiya ha escrit:
BTW, mirant la portada del 589... la de la dreta crec que és la amiga del Smoker de la marina que fa allò de emprisonar (crec), però l'altre ni idea...


Totes dues són d'Impel Down. La de l'esquerra és la que va de diablesa, i la de la dreta és la vigilant que al principi ha de "cachear" a Boa Hancock quan portava a en Luffy amagat.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 19:57

Sí, havia pensat en Sady-chan, però la recordava mooolt baixeta i per això no n'estava segur.
Segurament serà pq estava envoltada de gegants... xD

Ja he arreglat les imatges i es veuen totes.

p.d.: herba radioactiva macho... els filtreees els filtreeeeeeees xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 20:02

Uzumiya ha escrit:

p.d.: herba radioactiva macho... els filtreees els filtreeeeeeees xD


Digues-li a ATI i al seu bon control del color al reproduïr video =____= Nvidia Digital Vibrance >>>>> all

Menys mal que el video en sí no té aquest color, sino em cagava en tot...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 20:48

ami tb ma semblat k era la sadei chan akella pero sense el vestit akell, el fuet i fen els surolls akells no la reconeixia be HAHAHAAHHA

i lu de l'ussop al menys al anime mi vaig fixar fa dies kuaan mirave els openings de cada saga
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 21:18

Fent honor al títol del fil...

Spoiler: mostra
Imatge

OMG! Dos braços! :profident: :bleh:

Imatge

Franky: Robin ets tu! L'arqueòloga súperrrr de la nostra banda!
Robin: ... no has cambiat gens, Franky.



Imatge

Franky: Sí, les habilitats d'en Rayleigh són increïbles! Gràcies a això serà fàcil arribar a les profunditats del mar! No sabia que existia una tecnologia tant impresionant com aquesta.


Imatge

Chopper: M'heu decepcionat! Encara que hagi de fer-ho sol, aniré a salvar-la! Espera'm, Nico Robin!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 21:26

A veure senyors. D'abdominals en té tot quisqui. Hi ha dues maneres que es marquin: A) Ser un escanyolit (Usopp abans). B) Estar fort (Usopp ara).
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 21:38

Miles (Y)!

bon spoiler :D AHAHA pero jo tinc una pregunta relacionada amb en franky, am akets super braços / mans com es contstrueixen les koses petites??? pq si a de fer segons q no deu poder am akestes super mans, potser en porta un joc interncanbiables XDDD
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 21:47

niiF ha escrit:
Miles (Y)!

bon spoiler :D AHAHA pero jo tinc una pregunta relacionada amb en franky, am akets super braços / mans com es contstrueixen les koses petites??? pq si a de fer segons q no deu poder am akestes super mans, potser en porta un joc interncanbiables XDDD


Com tu dius, ves a saber si els pot canviar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 22:43

Missatge 3000, txa txa txan!!!

Bon spoiler!!! Per fi Zoro amb els 2 braços tot i que ha perdut un ull, gent :plora: :plora: :plora:...quina puaaa.

Ara en Zoro serà més èpic muahahah. xD

EN Franky no m'acaba de convènçer, massa hombros li han fotut, com han comentat per aqui, cóm constriurà les petites coses? xD

PD: Ja puc palmar tranquil, he arribat als 3000 posts i tinc les 7 boles de drac, per tant, em podreu reviure en qualsevol cas. xDDDD

PD2: Perdoneu per l'espam, era algo que necessitava, 3000 és una xifra brutal...i sóc l'únic del forum amb les 7 estrelles lerelelele!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 23:19

l'unic que demostra aquest 3000 posts , es k ets mes freak k nosaltres XD i estas mes viciat al forum AHAHHA

PD: en zoro pot obrir o no lull?
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 23:24

Nightsirk ha escrit:
PD2: Perdoneu per l'espam, era algo que necessitava, 3000 és una xifra brutal...i sóc l'únic del forum amb les 7 estrelles lerelelele!!!


I don't think so: memberlist.php?mode=viewprofile&u=1487
I bé, jo també les tinc, passa que el Sheron me les tapa, i el Pyzzy, i el mad.

Sobre el spoiler. Que Zoro hagi perdut un ull no el farà més feble, serà una característica física, no crec que l'afecti. Passa que estàs d'un dramàtic ultimament que sembla que tot el que faci l'Oda et sembla un atemptat contra els teus gustos. Per sort la serie la segueix fent ell.

Franky... es fa dificil veure, i es sens dubte el que més ha canviat de tots, per davant de la pitrera de la Nami.

Ningú ha ressaltat el nou pentinat cap a enrere de Zoro?
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 23:30

Cloud, la Nami està escanyolida i no marca abdominals, sinó pectorals xD

Pentinat a lo Smoker en Zoro. No us ho recorda?
Pfff en Franky em sembla molt molt raro xD

Nightsirk... en fi, com crios xD Només et falta que et donin un platino pels missatges, eh? xDDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 23:30

Xd parlan del spoiler de la fotu del zoro, ho e vist ara que ho deien a mc anime,

Hi ha 2 fotus aqesta i laltre girada. La correcte seria la girada perque akesta te la cicatriu del pit malament, les catanes malament i les arrecades malament.

A laltre li qeda tot on toca exepte la ferida de l'ull k l'Oda (si de veritat axo es un spoiler XDDD) sa etivokat i la fet al kostat k no toka pero bueno tots som umans i tots en pdoem ecquivocar
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dl. 04 oct. 2010, 23:37

Vaia cagada si no és fake xD
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants