Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 15:41

Nightsirk ha escrit:
No entenc com l'Uzu 2 es pren tots els comentaris que faig com a personals.

Perdó, havia llegit "qui el vegi amb un braç" en comptes de "qui el vulgui amb un braç".
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 16:43

Uzumiya ha escrit:
Primer argument: "i com es blau es confon amb el mar que hi ha de fons i sembla que de veritat tingui el braç tallat"
Segon argument: perspectiva.
Tercer argument: línies de separació.


Com li dones la volta al tema cap on t'interessa eh? L'argument ha estat sempre que el dibuix no l'interpretes be. Llavors l'he desenvolupat. Tu deies que si, que la veies be pel tema de la maniga per sobre del pantalo, llavors per a fer-te veure que no havies interpretat be el dibuix t'he explicat la obvietat de la perspectiva. Llavors em surts amb que veus el forat de la maniga, i jo et responc que el forat que dius es una arruga de les moltes que es veuen amb aquella forma justament a aquell braç. Que t'apliqui un raonament adequat a cada cosa amb la que em surts no signifiqua que deixi de recolzar el meu argument principal, perque per si no ho sabies, els arguments es poden raonar o argumentar de moltes maneres diferents.

A mes ho dius, com si fos jo el que m'inventes totes aquestes coses que he dit quan ets tu el que ha anat sortint tota l'estona amb una begenada nova cada cop que es rebatia l'anterior:

Forat de la maniga, maniga sobre pantalo i braç esquifit ---> Rebatuts ----> Que si es veu un blau mes clar que es el fons ----> Rebatut ---> "El que vosaltres digueu. Passo de parlar amb parets que no llegeixen."

xD

(i enmig de la discussio ja havies dit alguna vegada que no discutiries mes, pero com se t'acut alguna cosa nova, doncs tornes a entra-hi xD)

Sí, són arguments tan semblants... de fet, són súper característics.


Son formes d'argumentar el principal missatge que he dit: Noia, no has distingit quasi res be del dibuix d'en Zoro.


Tot i això, ho segueixo dient: amb la imatge que tenim, sembla que no tingui braç. En tingui o no.


Mmm... no, en Zoro sempre ha tingut braç, i per unes arrugues a la maniga i per una part del braç que no saps si hi es o no perque el tapa el pantalo d'en Luffy el mes llogic no es pensar que no te braç.


Deal with it. ;-)
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 16:45

Sí, estic convençuda que rebatre "hi ha dos colors: el pantaló i el fons" amb "hi ha línies de separació i per això sembla que es talli", és un súper bon argument.
Et felicito fill.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 17:00

Suposo que no voldreu que a aquestes alçades de setmana tanqui el post fins al proper spoiler, no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 17:10

Uzumiya ha escrit:
Sí, estic convençuda que rebatre "hi ha dos colors: el pantaló i el fons" amb "hi ha línies de separació i per això sembla que es talli", és un súper bon argument.
Et felicito fill.


A sobre de no entendre el dibuix no has entes la conversa i te la estas inventant. El que he dit de les linies de separacio (que en realitat no ho he dit aixi, sino que he dit separacio entre linies xD) era la respota a la begenada de que a sobre del pantalo d'en Luffy es veu un blau mes clar que es el del mar del fons. Quan no es aixi, es un blau encara mes clar que el del mar per a separar en Luffy dels altres elements.

I en Luffy no es l'unic que el te:


Imatge
(els requadres vermells no els he fet jo. Nomes fixa't en les marques blaves)

Apa, marcs clars marcats. I en puc marcar mes si vols. Mar del fons mar del fons...


Explicat aixi be, no com tu has fet, si que es l'argument que rebat el que tu dius.


EDIT:

Suposo que no voldreu que a aquestes alçades de setmana tanqui el post fins al proper spoiler, no?


Discutir sobre un tema no es la funcio basica d'un forum? Estic d'acord en que el to no es el mes adequat, pero es el to que tota l'estona esta buscant ella...
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 17:27

Veus com no s'ha de parlar amb parets que no saben llegir? Jo no et deia lo que m'estàs dient, si no això, que és el mar de fons. Però ei, et segueixo felicitant, fill. Ara bé, no menteixis sobre el que jo faig, que és més lleig encara, val? ;) I, en sèrio, no siguis tan pesat.

Ja ha sortit el capítol!
Ha estat brutal, amb, com a mínim, dos moments èpics xD
I tot i que pogués semblar que en Zoro no en tingués dos de braços, a la imatge sencera es pot apreciar que no és així.
Spoiler: mostra
Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 17:40

Uzumiya ha escrit:
Veus com no s'ha de parlar amb parets que no saben llegir? Jo no et deia lo que m'estàs dient, si no això, que és el mar de fons.


T'expliques tant be que es pot entendre qualsevol cosa del que vas dir xD I per aquella separacio havia d'estar el braç tallat? xD

Però ei, et segueixo felicitant, fill. Ara bé, no menteixis sobre el que jo faig, que és més lleig encara, val? ;)


T'ho portes tot al territori personal eh? Cal que et recordi que m'estas contestant d'aquesta manera per una imatge borrosa d'un manga que no has sapigut distingir be? xD

I, en sèrio, no siguis tan pesat.


Te gracia que em diguis pesat despres de ser tu la que estaves responent a cada un dels que deien que no podia ser que en Zoro no tingues braç, acabant moltes vegades amb el "get over it" per a afegir-li el to tocanassos. xD Simplement t'has anat a trobar amb algu que t'ha contestat de la mateixa manera que tu has fet. :xiulant:


I espero que despres de veure la imatge ja be no segueixis dient que si te el braç esquifit i tal... xD

Bien esta lo que bien acaba. :adeu:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 17:52

"No, no és el fons, ja que per sobre d'aquest blau, hi ha un blau més clar. El del fons."
Sí, suposo que era massa complicat d'entendre això, i el que implicava jo amb això. Però bé, ja havia quedat clar que llegir no és el fort de tothom.
El "get over it", segons tu, tocanassos, ho he posat a tots els que han anat amb berrinxe de "no pot ser que en zoro pugui perdre un braç pq seria menys fort".
I tranquil, si jo et contestés com tu ho fas, el fil s'hagués tancat fa tres planes, no pateixis i no em fiquis al teu nivell xD

Però no, al final no ha perdut el braç. Tenies raó en que he interpretat una imatge dolenta, on segueixo pensant que surt el braç esquifit, l'espatlla posada de forma rara, etc etc. Si vols en seguim, però fa tres planes que canses i els moderadors tancaran el fil ja mismo. Per part meva, ho deixo aquí.

Als que heu llegit el capítol: us heu fixat que la Nami fes alguna cosa per a que aparegués la tempesta al bar?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 18:05

Uzumiya ha escrit:
"No, no és el fons, ja que per sobre d'aquest blau, hi ha un blau més clar. El del fons."
Sí, suposo que era massa complicat d'entendre això, i el que implicava jo amb això. Però bé, ja havia quedat clar que llegir no és el fort de tothom.


Al menys el teu fort no, pel que has dit. I es curios que m'ho diguis ara que et referies a una altra part que no era aquella i no abans... ;)


El "get over it", segons tu, tocanassos, ho he posat a tots els que han anat amb berrinxe de "no pot ser que en zoro pugui perdre un braç pq seria menys fort".


Gran excusa per utilitzar el to cregut que has utilitzat.

I tranquil, si jo et contestés com tu ho fas, el fil s'hagués tancat fa tres planes, no pateixis i no em fiquis al teu nivell xD


Doncs mira, al principi t'havia ficat al meu mateix nivell, pero al final he hagut d'explicar-te inclos que la maniga no estava per sobre del pantalo...

Però no, al final no ha perdut el braç. Tenies raó en que he interpretat una imatge dolenta, on segueixo pensant que surt el braç esquifit, l'espatlla posada de forma rara, etc etc. Si vols en seguim,


Com tu vulguis, ets tu la que mes hi ha insistit en el tema, jo nomes et responia.

però fa tres planes que canses


Tu quatre xD I a la primera ja et repetia coses...

Per part meva, ho deixo aquí.


I van... :jaja: Si haguessis volgut parar de discutir de veritat ho hauries fet quatre planes enrere, no ara quan ja no tens que dir.

Als que heu llegit el capítol: us heu fixat que la Nami fes alguna cosa per a que aparegués la tempesta al bar?


Anava a dir que quan l'Usopp dispara la Pop Green es veu ja una mica de fum, i una mica mes ja quan se'l veu de cos sencer, pero a saber si es per a representar e moviment dels mujiwaras falsos.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 18:29

quan surt el proxim capitol vull saber k pasa despres del final ostias al gordo akell sisplau XD!
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 18:32

niiF ha escrit:
quan surt el proxim capitol vull saber k pasa despres del final ostias al gordo akell sisplau XD!


xDDDD Els episodis solen sortir els dimecres, dijous com a molt tard.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 18:40

El episodi ja esta a mangastream. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 19:08

ja ho e vist pero en angles, jo el vull amb castella XD


edito: 19:07 ja hi es el capitol am castella submanga! :D
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Avatar de l’usuari
Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 297
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 21:22

Grandioss capitol, feia temps q un capitol sense un "cliffhanger" massa important no em provocava tantes ganes de q surtis el proper episodi :profident:

PD: Nose xq li doneu tanta importancia a si en Zoro te braç o no, si està clarisim que al altre ull té un sharingan -.- ja no li cal lluitar al 100% mai mes :bleh:
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 21:46

sharingan


I axo que cullons vol dir? XDDD traducio sisplau traducio
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants