Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 13:12

Nightsirk ha escrit:
PD: Perquè creieu que han inclòs aquests Mugiwaras fals en aquest nous epis? Li intento buscar una raó i la única que em ve al cap és que ho han fet per reclutar pirates forts fent-se passar per Luffy i cía.

mmm no em quadra... pq han posat imitadors? per reclutar pirates :\
Si el que vols dir és "pq imiten als mugiwara", la resposta és per viure del cuento, i tal.

Per cert, una cosa que comentàvem i encara no sabem del cert: Nightsirk, saps que ja fa temps que ha sortit l'episodi... veritat? Pq bé, menys aquest últim post teu, als altres no ho sembla pas xD

Maki, Cloud, per la propera, recordeu-vos d'afegir això, que si no...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 13:39

SIsi, abans d'ahir em vaig llegir l'epi, tot i que ja l'havia mirat en anglès i els primers spoilers també.
Jo, el que volia dir abans, que segurament no m'he explicat bé, ja m'imagino que aquests piratas viuen del cuento fent-se passar pels Mugi però espero que no tinguin massa repercusió en la història perquè a mi, això de posar gent falsa a les sèries perquè plagin als de debò, d'una manera tant "hortera" us juro que se'm posa fatal.

Una teoria és que els possessin perquè al creuar-se amb el Luffy de debò, tothom sapigués que de debò Luffy seguia amb vida, potser els han posat perquè els protas ens ensenyin habilitats noves com ha passat amb Nami i Ussop o a sapiguer, però nose, segueixo pensant que aquets pirates falsos sobren i molt. xD
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 13:59

Sí, com és taaan habitual...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 15:19

Nightsirk ha escrit:
SIsi, abans d'ahir em vaig llegir l'epi, tot i que ja l'havia mirat en anglès i els primers spoilers també.
Jo, el que volia dir abans, que segurament no m'he explicat bé, ja m'imagino que aquests piratas viuen del cuento fent-se passar pels Mugi però espero que no tinguin massa repercusió en la història perquè a mi, això de posar gent falsa a les sèries perquè plagin als de debò, d'una manera tant "hortera" us juro que se'm posa fatal.

Una teoria és que els possessin perquè al creuar-se amb el Luffy de debò, tothom sapigués que de debò Luffy seguia amb vida, potser els han posat perquè els protas ens ensenyin habilitats noves com ha passat amb Nami i Ussop o a sapiguer, però nose, segueixo pensant que aquets pirates falsos sobren i molt. xD


Repercussió a la història? Està clar que aquest personatges seràn atonyinats al següent episodi i adéu siau. No li donis més voltes. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 15:51

si ja es veu k akets tius els i kardaran dosties.

1. A la robin falsa ia se lan emportat q ia veus u explicara tot al govern XD k eren falsus i tal
2. SI al Luffy fals el guanya l'ussop dius vaia tius mes merdes XDD
3. EN luffy de debo li cardara una ostia a akell tiu XDDD q el rebentara o sino fara uan parada de les seves i semocionara pq es diuen igual XDD
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 16:02

SIsi, imagino i espero que duraran poc però joder, que nose, no em molen aquests falsos, ara que us dic una cosa, si els hi carden unes quantes hosties o una bona palliça em quedaré una mica més a gust. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 16:28

Nightsirk ha escrit:
SIsi, imagino i espero que duraran poc però joder, que nose, no em molen aquests falsos, ara que us dic una cosa, si els hi carden unes quantes hosties o una bona palliça em quedaré una mica més a gust. xD


És que aquesta és la funció d'aquest personatges, ser desagradables i servir per a mostrar nous atacs dels protagonistes (léase els pop greens de l'Usopp o la tempesta de la Nami). Fin.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 18:36

Serviran per a mostra del haki del Luffy.
Imatge
 
oreuma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dt. 24 ago. 2010, 11:52

Re: One Piece [SPOILERS] 2

ds. 02 oct. 2010, 21:52

Tots cauran K.O. amb el Haki del Rey, i espero que al capitol 600 hi hagi alguna cosa especial ^^
Imatge

Els meus tressors? Aneu-los a buscar! Allí he deixat tot el que vaig aconseguir!
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 00:42

Intenteu no fer cites si només heu de respondre al missatge anterior. És innecessari.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 01:33

Bé, no se si a vosaltres també us ho ha semblat però he trobat al Ussop força fibrat, amb abdominals i tot, molt canviat. M'he quedat de pedra.
La pregunta és: Seguirà sent igual de poruc o ara s'ha tornat una mica més regalat?
La Nami la trobo guapísima aixi amb els cabells llargs, li queden genials.
Trobo que en Sanji fa més cara d'adult, amb aquesta perilla, i m'ha fet gràcia que s'hagi canviat el flequillo de costat amb la cella inversament posada, és a dir, no té les dues celles iguals. xD
Apostem per un Luffy amb haki del rei regalat o més aviat per un Luffy amb el haki del tipus mantra? No us ho sabria explicar però tinc la intuició que a Luffy el haki defensiu li va molt bé, és un noi que no acostuma a rumiar-so massa i si fem una mica de meòria, quan va lluitar contra L'Enel a l'illa del cel, per contrarrestar el manta del Déu fa servir la tècnica: "No pensar" que fins i tot Enel es queda flipant perquè no sap el següent moviment que farà Luffy, per això em decanto també per aquest haki.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 10:39

El capitol 600, estic quasi segu q sera quan tornen a navegar tots junts.

I el proxim el 599 pues es carregaran a akells retresats i aki saura akabat tot XD
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 13:58

Usopp ja tenia abdominals abans.
Imatge
 
oreuma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dt. 24 ago. 2010, 11:52

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 14:41

Quan en Luffy contra Enel fa servir la tactica de "no pensar" tampoc podia atacar, només es movia defensivament per reflexos...
Imatge

Els meus tressors? Aneu-los a buscar! Allí he deixat tot el que vaig aconseguir!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dg. 03 oct. 2010, 18:59

Uzu: Això que dius que Ussop ja tenia abdominals abans és algo força inexacte de dir, ja que en comptades ocasions hem vist a Ussop sense camiseta (ni falta que fa xD) però aventurar-se a dir que té abdominals, penso que és especular massa a no ser que ho acompanyis d'una bonica imatge que ratifiqui la teva afirmació.
Almenys, ara podem afirmar que Ussop ha guanyat en musculatura i força i caldrà veure quin nivell global presenta.


Oreuma: Ja se que Luffy no podia atacar, però almenys es podia defensar sense que el toquessin amb la tècnica: "ment en blanc". xD
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 60 visitants