Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dc. 29 set. 2010, 23:07

uzu no busquis 3 peus al gat.

MIra no et negare pas q el braç a dalt a lespatlla es uan mica prim, pero axo pot ser cosa de la prespectiva, sifa veura k ia vent etc etc.

2. Jo no veig la maniga x sobra el pantalo en cap moment i axo m'ho e mirat estona pero res. Apart si fas servir una cosa q es diu LOGICA i saps q en Luffy esta al davant de tot ja em diras com ho fa en zoro pq la maniga li pasi x davan el pantalo.. pq si fos aixi es veuria el final de la maniga i veuriem si te ma o no..

3. Axo segur que ho a fet l'oda expresamen sta clarisim XD , pero l'ull el podra obrir o ke?? ske sino pubret XDD


PERO bueno tot pot ser i potser a perdut un braç, perque jo veig una katana negra i una blanca pero laltre?? potser no mi veig pq estic adormit ara pero algu la veu XD??? q me la marqui sisplau XDD pq si nomes te 2 katanes pues 1 bras va k xuta la blanca a la boca i la negra al braç i ja

llavors la teoria es confirmaria i et donariem la rao i fins i tot en miles es disculparia, jo no :P
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dc. 29 set. 2010, 23:15

El que vosaltres digueu. Passo de parlar amb parets que no llegeixen.
Com porto dient des d'ahir: 90% que ha perdut el braç.
Vagi bé i serà el que Oda vulgui.

p.d.: la tercera katana no hi és pq és invisible.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dc. 29 set. 2010, 23:33

Uzumiya ha escrit:
El que vosaltres digueu. Passo de parlar amb parets que no llegeixen.


Lol. Que extrany que diguis aixo quan ja no pots rebatre el que t'he dit xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dc. 29 set. 2010, 23:49

http://submanga.com/One_Piece/598/spoilers/89319

quie els va parir! Ja hi han ganes! La cicatriu de Luffy es la que li va fer Aikanu, tb parlen sobre el braç invisible de Zoro. I què hi pinta ara una tripulació falsa? Per fi va arribant el gran moment...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 00:12

Miles_prower ha escrit:
En Oiichiro Oda sempre deixa un marge a voltant dels personatges, mai superposa les linies de personatges o elements diferents.


Bé, això no és cosa d'Oda, això és de dibuix de còmic en general i es fa perquè no es mesclin traços. Si això t'ho expliquen a primària i tot, per què vegis si és elemental. Vaja, que no és un super-tret característic d'Oda ni molt menys...

Sobre el tema del braç...
Traient l'element cama d'en Luffy, realment sembla que la samarreta acabi allà i que realment no hi hagi braç.
I bé, si així fos, no crec que tampoc sigui cap trauma per la sèrie.
 
Avatar de l’usuari
kuroalex
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 32
Membre des de: dg. 26 set. 2010, 16:36
Ubicació: Girona

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 00:18

peacegirl ha escrit:
I què hi pinta ara una tripulació falsa? Per fi va arribant el gran moment...

jo no m'he enterat ni de la meitat del spoiler
Aynodok ha escrit:
Traient l'element cama d'en Luffy, realment sembla que la samarreta acabi allà i que realment no hi hagi braç.

Jo m'he mirat la imatge mil cops i segons com ho facis si que ho sembla, que l'ha perdut, pero bé, ja ho veurem...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 00:29

Aynodok ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
En Oiichiro Oda sempre deixa un marge a voltant dels personatges, mai superposa les linies de personatges o elements diferents.


Bé, això no és cosa d'Oda, això és de dibuix de còmic en general i es fa perquè no es mesclin traços. Si això t'ho expliquen a primària i tot, per què vegis si és elemental. Vaja, que no és un super-tret característic d'Oda ni molt menys...


Es un tret que l'Oda ha decidit mantenir o utilitzar (molts no ho fan), ergo es un tret caracteristic d'en Oda.

Sobre el tema del braç...
Traient l'element cama d'en Luffy, realment sembla que la samarreta acabi allà i que realment no hi hagi braç.
I bé, si així fos, no crec que tampoc sigui cap trauma per la sèrie.


Pero com voleu que la camisa acabi paralela a la linia de la cama d'en Luffy? xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 00:50

No, no és tret característic d'Oda, ja t'ho he dit XD

característic -a


[1803; de caràcter]

1 adj Que pertany al caràcter, que constitueix o revela el tret distintiu d'una persona o d'una cosa, peculiar. Propietats característiques d'un element. Distintiu característic.

2 f Tret, qualitat o propietat per què una cosa es distingeix. Una substància que té tal i tal característica. La característica d'un temps verbal.


Si fos característic d'Oda... m'estàs dient que, per exemple, "Mortadelo y Filemón" és obra d'Oda? XD
Això, que és un tret característic del dibuix de còmic, però no d'un autor concret.
I no és que molts no ho facin (que sí que n'hi ha que no ho fan), sinó que hi ha molts entintadors que no ho respecten. Saps el "teorema del punto gordo"? Doncs l'entintat en molts casos fa la mateixa funció.

I no dic que acabi justament amb la línia de cama d'en Luffy, dic que sembla que vagi a acabar allà, que no hi ha més. Vaja, que darrera la cama hi haurà un tros de camisa, però no massa gran.
Llavors... contant que sembla una màniga 2/3, crec que al tros que es veu ja s'hauria de començar a veure braç.
I per acabar, segons el teu propi esquelet d'en Zoro sense camisa, sí que és més esquifit el braç dret XD I no crec que sigui cosa de perspectiva, perquè a la Nami se li veu perfectament el braç dret més enrere que l'esquerre i no es veu més esquifit : P

Lo dit, que sí que pot semblar que no tingui braç. Si en té o no és una altra cosa i realment m'és igual el que resulti a l'hora de la veritat.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 01:17

Aynodok ha escrit:
No, no és tret característic d'Oda, ja t'ho he dit XD

característic -a


[1803; de caràcter]

1 adj Que pertany al caràcter, que constitueix o revela el tret distintiu d'una persona o d'una cosa, peculiar. Propietats característiques d'un element. Distintiu característic.

2 f Tret, qualitat o propietat per què una cosa es distingeix. Una substància que té tal i tal característica. La característica d'un temps verbal.


Si fos característic d'Oda... m'estàs dient que, per exemple, "Mortadelo y Filemón" és obra d'Oda? XD

Això, que és un tret característic del dibuix de còmic, però no d'un autor concret.


Se perfectament que significa la paraula caracteristic, gracies. Un tret caracteristic pot formar part a un conjunt de persones, no nomes a una, eh? I hi ha gent que utilitza aquest recurs per al dibuix/entintat i hi ha qui no. L'Oda es d'aquestes persones que ho utilitzen, llavors es un tret distintiu de l'Oda respecte d'altres dibuixants.

I no és que molts no ho facin (que sí que n'hi ha que no ho fan), sinó que hi ha molts entintadors que no ho respecten.


Pot ser que hagi gent que a l'entintat no ho respecti, pero es un fet que molts dibuixants no utilitzen el recurs del que parlem.

I no dic que acabi justament amb la línia de cama d'en Luffy, dic que sembla que vagi a acabar allà, que no hi ha més. Vaja, que darrera la cama hi haurà un tros de camisa, però no massa gran.


En que et bases per dir aixo?


Llavors... contant que sembla una màniga 2/3, crec que al tros que es veu ja s'hauria de començar a veure braç.


Hm... No, la maniga acaba a l'avantbraç (suposant que la porti igual que al braç que es veu, com es llogic), i la visio del braç del que parlem acaba a la meitat, encara faltaria una mica de maniga darrere del pantalo d'en Luffy.

I per acabar, segons el teu propi esquelet d'en Zoro sense camisa, sí que és més esquifit el braç dret XD I no crec que sigui cosa de perspectiva, perquè a la Nami se li veu perfectament el braç dret més enrere que l'esquerre i no es veu més esquifit : P


Mesurats directament al monitor els amples del braços de la silueta que he marcat abans: un braç mesura 1.8 cm i l'altre 1.9 cm (depenent de la resolucio de cadascu pot canviar i tal). Una diferencia tant petita no la considero util per a poder dir si un braç es mes esquifit que l'altre...

Lo dit, que sí que pot semblar que no tingui braç. Si en té o no és una altra cosa i realment m'és igual el que resulti a l'hora de la veritat.


Es el que he dit. Darrere de la cama d'en Luffy pot haver qualsevol cosa, des del seu braç normal fins a un cano a lo Megaman xD Pero els arguments que s'han anat donant no veig que facin pensar que no te braç, i per aixo en cap moment he pensat que no te braç. La setmana que ve ho veurem.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 09:53

Però que Oda ho faci, no vol dir que sigui un tret característic. Vaja que si veiessis un seguit d'imatges de només "línies no interposades" seria difícil dir quin és el d'Oda.

Tornant a la camisa, doncs em baso en el que et dic, en màniga 2/3, i en els doblegs que fa la roba. Però ja dic, que és el que em sembla a mi, que no vol dir que és el que serà.

Sobre les mides, no sé si és cosa de resolució, tampoc he mesurat les distàncies, però a simple vista sí que veig el braç força més esquifit (el teu esquelet, dic).

Però això, que m'és igual el que sigui XD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 10:57

Aviam, que també pot ser que tingui el braç per darrera o per dintre la camisa.

I torno, millor el Zoro amb braços, penso que qui el vulgui amb 1 braç no pensa amb Zoro, clarament, sino amb el que ell li agradaria veure.
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 15:12

Miles_prower ha escrit:
Lol. Que extrany que diguis aixo quan ja no pots rebatre el que t'he dit xD

No em cal rebatre tot el que dius, sobretot quan canvies els teus "arguments" diametralment. Simplement tenim dos punts de vista diferents.

Jo? A la imatge que tenim per discutir, em sembla que no tingui braç, per la forma del braç. Si en té, doncs mira, m'ha enganyat la foto de la plana.

Nightsirk, sí, de fet, fa dos dies, em vaig despertar i vaig dir UALA TANDEBÓ EN ZORO SURTI AMB UN SOL BRAÇ. Ergo, tens raó i veig el que m'agradaria veure. Please.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 15:21

Uzumiya ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
Lol. Que extrany que diguis aixo quan ja no pots rebatre el que t'he dit xD

No em cal rebatre tot el que dius, sobretot quan canvies els teus "arguments" diametralment. Simplement tenim dos punts de vista diferents.

Jo? A la imatge que tenim per discutir, em sembla que no tingui braç, per la forma del braç. Si en té, doncs mira, m'ha enganyat la foto de la plana.

Nightsirk, sí, de fet, fa dos dies, em vaig despertar i vaig dir UALA TANDEBÓ EN ZORO SURTI AMB UN SOL BRAÇ. Ergo, tens raó i veig el que m'agradaria veure. Please.


Canvio els meus arguments? Et dic tota l'estona el mateix, la maniga no esta davant per simple logica, el que tu dius que es un forat es una altra de les arruges (tambe obvi) i que el braç no es esquifit (us enganya l'arruga de la camisa que li surt a en Zoro per la zona del "michelin"). En resum dic que no has sapigut interpretar el dibuix. No veig que t'hagi dit altra cosa.

Pero siii, he canviat d'arguments totalment... :consolar:
Imatge
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 15:32

Primer argument: "i com es blau es confon amb el mar que hi ha de fons i sembla que de veritat tingui el braç tallat"
Segon argument: perspectiva.
Tercer argument: línies de separació.

Sí, són arguments tan semblants... de fet, són súper característics.

Tot i això, ho segueixo dient: amb la imatge que tenim, sembla que no tingui braç. En tingui o no.

Ara bé, si al final conserva els dos braços, l'únic canvi serà l'ull? Pos vaia... no sé qui fa menys canvi, si en Brook o en Zoro ...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 15:39

No entenc com l'Uzu 2 es pren tots els comentaris que faig com a personals.
Abans només havia comentat que hi ha molta gent que vol que Zoro realment perdi el braç però MAI he dit que dintre d'aquest grup hi inclogués al Uzu.

Si no té els 2 braços per exemple, no podria fer la tècnica que va fer servir per petar a la Jirafa CP9. Jo només ho comento. :bleh:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants