Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3741
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: One Piece [SPOILERS] 2

dj. 30 set. 2010, 21:50

Res Niif, res, que ha volgut fer la brometa del sharingan, l'ull que té, per exemple, el Sasuke al manga de Naruto.
Aviam, a d'hores d'ara no sapiguer que és el sharingan és greu, però si no has vist Naruto t'ho respeto.

Jo, m'estic autoconvençent de que tindrà braç, sino, la sèrie perdrà i molt i ODA no jugarà amb foc, perquè a diferència del senyor Kishi té més previsió de futur. xD
Imatge

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 30 set. 2010, 22:00

El Maki ha avisat dues vegades. Deixeu-ho estar. I si un ho deixa, i a sobre després un moderador avisa, no cal que l'altre vagi a seguir buscant amb frases que provoquin resposta.
I sí, un fòrum és per discutir i tot el que vulgueu, però sempre amb respecte i demés.
Doncs això, que canvieu el xip. No hi haurà més avisos.

Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 294
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

dj. 30 set. 2010, 22:05

Ostras pensava q tots sabiem q era el "sharingan"... Era una coña ja q veia q i avia una diskusio prou llarga XD

Suposu q l'oda trigara a desvelar totes les habilitats q han adquirit en aquests 2 anys i quan ho faci ens mostrara un petit resum del seu entrenament. De moment el que em te mes intrigat sobre que a millorat es en brook ja que els altres es pot intuir una mika els seus power-up:
Choper: dominar la seva 3 rumble ball
Franky: Mes armes
...

PD: La versio falsa del Mugiwara bonismaaaa i el moment cogombre a sigut un "puntazo" :bleh:
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge

peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

dv. 01 oct. 2010, 00:11

ostres! pareu ja de parlar del braç del Zoro, ja ha sortit el capitol! No fa falta que perdeu mé temps i ompliu més pàgines ;)

Quin capitol!! OP et puja l'adrenalina!! I el proper capitol...fals Ruffy contra el verdader! Ui la que ens espera jeje
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dv. 01 oct. 2010, 00:42

Se que em matareu, però me la jugaré. xD
Crec que per fi, he trobat un bon scan on es veu que la part on molta gent comentava que era el final de la camiseta de Zoro no és res més que una sombra de la mateixa camiseta.
Sisplau, no vui crear més polèmica, que si els mod s'enfaden perquè parlem massa del tema les seves raons tindrán tot i que no les compartim, però bé, per matar el tema, us posaré el link de la imatge. SI el voleu mirar bé, sino, també.
Jo penso que en la imatge es veu ben clar que la zona confosa de la t-shirt és una arruga amb l'ombra negra per tant, tindria que haver-hi braç, nose si un és més gran que l'altre (parlo dels 2 braços) el tipu de perspectiva enganya.

Bé, mato el tema aqui, abans que em matin a mi, treueu vosaltres les vostres própies conclusions i a esperar nous espoilers.

http://www.mcanime.net/manga_enlinea/on ... 7331/4#ver

PD: Per afegir algo més al post, volia comentar que el canvi de Luffy, si no arriba a ser perquè té els cabells algo més llargs i per la cicatriu, jo gairebé el trobo igual.

EDITO: ATENCIÓ, HE TROBAT LA 3 ESPASSA PERDUDA. CREC QUE ZORO TÉ ELS 2 BRAÇOS GAIREBÉ SEGUR!!!
Qui no trobi la 3 espassa que em digui algo que li comento on l'he vista. :wub:
Imatge

oreuma
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dt. 24 ago. 2010, 11:52

dv. 01 oct. 2010, 01:24

Gran capitol, no m'esperava que apareguesin uns falsos, i ni molt menys d'aquestes caracteristiques...

Ara vull saber la recompensa d'en Luffy i els altres i saber com li fot d'osties al fals Luffy ^^

pd: les 3 espases d'en Zoro hi son:
Spoiler: mostra
Per començar hi ha les 3 fundes, una espasa la porta a la mà dreta, una altre enfundada, i l'altre a la ma esquerra, no es veu, pero la part final de la espasa es veu entremig de les cames d'en Luffy :P
Imatge

Els meus tressors? Aneu-los a buscar! Allí he deixat tot el que vaig aconseguir!

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

dv. 01 oct. 2010, 02:01

Exacte, no cal discutir més si té braç o no perqué es veu (a sota de la última "E" de "ONE PIECE") una de les espases d'en Zoro, la qual es suposa que agafa amb la seva mà, la qual alhora és al seu braç. xD
Imatge

niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

dv. 01 oct. 2010, 17:50

si quan va sortir la portada be ja la vaig veura la 3era katana, pero am la merda scan akell k i avia abans no es veia XDD

Apart allo del del shiri noseke de lull akell.. no tots som uns frikis k ens empasem naruto,, q em miri one piece no vol dir k agi de seguir les altres series anime/manga. Tot hi k ara seguexo Nana i Death note en catala

2. JO tb vull veura com en Luffy es gira i li diu ostres tu tb et dius Luffy barret de palla com jo, i lostia XD

suposu q pasara algu axi, i apart en Brook potser el seu power UP es ser mes bon music, i alguna tecnica nova am l'espasa q no a ensenyat mai q estava perfecionan XD
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix

Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dv. 01 oct. 2010, 23:03

Bones (feia temps que no passava per aquí...)

Només volia dir que el Zoro es coix, li falta un peu. Es veu a la imatge.

niiF
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 135
Membre des de: dj. 19 ago. 2010, 17:11
Ubicació: En la festa amb alcohol mes propera
Contacta:

dv. 01 oct. 2010, 23:40

aket ve a buscar merde?

... enfi
Imatge

http://ruffynatsu.weebly.com/ Anime i Manga amb català, entra i descobreix-ho tu mateix

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 02 oct. 2010, 00:25

Uala un Cloud! Quant de temps! Un plaer tornar-te a llegir per aquí : P

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

ds. 02 oct. 2010, 01:12

Re-benvingut, Cloud, antic moderador d'aquesta comunitat. Com podrás observar, aqui han canviat moltes cosetes i tal.

Ara m'has deixat de pedra amb això de que dius que és coix. No se si és una broma o va en serio però entre que és manco, coix i que té un ull amb cicatriu, gent, nose què més li podeu trobar al nou Zoro, perquè vaya tela.

Aviam si ens pases la imatge on es veu coix, no consegueixo trobar-la.
Imatge

Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu

ds. 02 oct. 2010, 11:02

Nightsirk, està clar que fa broma...

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

ds. 02 oct. 2010, 11:37

Hahahah, jo ja ho havia dit en el meu post anterior que no sabia si anava en broma o en serio però bé, que amb d'especulacions que es fan aquests dies sobre Zoro, pot acabar passant de tot. :lol:

PD: Perquè creieu que han inclòs aquests Mugiwaras fals en aquest nous epis? Li intento buscar una raó i la única que em ve al cap és que ho han fet per reclutar pirates forts fent-se passar per Luffy i cía.
Imatge

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6313
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

ds. 02 oct. 2010, 12:35

Comenten que a un SBS Oda ha dit que a en Zoro li han tallat l'apendix. La serie ja no sera el mateix. Oda a la foguera!!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants