Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 26 set. 2010, 12:29

Però el Dome, seria una sèrie per al 3xl o més aviat pel Super3?

lizaon ha escrit:
a mi m'agradaria molt k fessin la serie del Fly xD "dragon quest" es una bona serie i tenirla en mes qualitat no estaria de mes xD

Doncs no seria mala idea. De fet, ahir em va picar per mirar la programació del TV3HD i vaig veure que hi feien Doraemon. Llavors em vaig preguntar: "Si aquest canal 3xl triunfa, perquè no proposar de fer-lo en HD?". Potser és una anada d'olla, però per proposar que no quedi xD.

condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 808
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

dg. 26 set. 2010, 17:15

Ei algu sap si avui a sigut l'ultim dia que fan one piece? Han posat l'ending de enies lobi ¬¬ ;)

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1900
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dg. 26 set. 2010, 17:44

Si no m'equivoco encara els hi queden dos episodis per emetre.

De moment he de dir que m'està decebent força el canal.Hi ha 6 hores que no serveixn per res perque es tot reemisions, i crec que ha de ser aquí quan haurien de donar series antigues més les repeticions de les series donades a la nit.
Tinc molta por que lo de Bleach,Nana i Death Note nomes ahgi estat utilitzar per un reclam del canal i que l'aposta per l'anime es quedi molt curta

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dg. 26 set. 2010, 18:11

aqz ha escrit:
Petiso ha escrit:
aqz ha escrit:
os tengo que hacer una pregunta es que estoy grabando la serie bleach peor mi tele es muy antigua y no se si emite en panoramico me lo podéis decir si las serie están siendo emitidas en ese formato

No, no la fan en panoràmic.

es increible siendo una serie nueva no la emitan así

Doncs la sèrie no és pas tant nova com sembla... Bleach anime la van estrenar a finals del 2004 i el principi de la sèrie es quadrada (4:3) així que no us queixeu encara, després quan toqui fer el canvi als 16:9 ja us podreu queixar si no fa el canvi TVC. Actualment aquest anime té casi 300 episodis i anirà continuant tot i que es diu que ja s'acaba.

Per altra banda Dome la van emetre 3 vegades i no una, però 3 cops en menys d'un any.

A mi també m'agradaria que a la hores nocturnes emètisin animes antics com bola de drac, musculman, fly... però una per una no totes de cop ja que hauria de ser prioritari l'anime nou. Al 3xl no crec que sigui un canal per emetre Dome ni El petit xef, perquè són sèries tirant a infantils així que al 3xl no pinten res. Però el Super3 podria tindre un horari per clàssics, però com he dit abans només tindria en emisió un sol clàssic a la vegada i emetrel només una sola vegada no 50 cops en 2 anys.

Si han de portar algu per emetre-ho en HD val més que els si passin un bon master (no ple de ghosting) perquè si han de fer com Doraemon val més que ens quedem amb la versió normal o directament la antiga.

Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 989
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

dg. 26 set. 2010, 18:56

CristianGil ha escrit:
i la imatge del costat creieu que es evangelion 2.0¿?^^

Es la de la primera pel·licula de Rebuild OF Evangelion.

No obstant, recordeu que el DVD i Blu-Ray de la 2.0 de Rebuild tambe tindra audio en catala. Aixi que hi ha possibilitats de veure-la a la TV.
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3752
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 27 set. 2010, 12:19

Guiru ha escrit:
Doncs la sèrie no és pas tant nova com sembla... Bleach anime la van estrenar a finals del 2004 i el principi de la sèrie es quadrada (4:3) així que no us queixeu encara, després quan toqui fer el canvi als 16:9 ja us podreu queixar si no fa el canvi TVC. Actualment aquest anime té casi 300 episodis i anirà continuant tot i que es diu que ja s'acaba.

Jo sabia que Bleach tenia els seus anys, però no m'hauria imaginat que en tindria tants. Jo la vaig seguir fins al capitol 90 més o menys (saga dels vampirs "relleno" horrorós) i va ser sobre l'any 2007.
Esperem que facin el canvi perquè serà un puntás i la veritat és que menys per l'Orihime, el doblatge el trobo força acuradet i m'està atraient força la sèrie tot i que aquests epis ja els vaig veure en japonés.
Penseu que Bleach és un boom ara perquè fa poc també la van doblar al castellà, per tant, hi ha molta gent que pensa que Bleach és de fa molt poc però té els seus anys.

Guiru ha escrit:
Per altra banda Dome la van emetre 3 vegades i no una, però 3 cops en menys d'un any.

A mi també m'agradaria que a la hores nocturnes emètisin animes antics com bola de drac, musculman, fly... però una per una no totes de cop ja que hauria de ser prioritari l'anime nou. Al 3xl no crec que sigui un canal per emetre Dome ni El petit xef, perquè són sèries tirant a infantils així que al 3xl no pinten res. Però el Super3 podria tindre un horari per clàssics, però com he dit abans només tindria en emisió un sol clàssic a la vegada i emetrel només una sola vegada no 50 cops en 2 anys.

Si han de portar algu per emetre-ho en HD val més que els si passin un bon master (no ple de ghosting) perquè si han de fer com Doraemon val més que ens quedem amb la versió normal o directament la antiga.

No sabia que Dome l'haguessin fet 3 cops en un mateix any, n'hi ha per queixar-se doncs és com si Blue Dragon la passen el mateix any 3 cops i després no la tornen a tornar a passar. Cal recordar,però, que estem parlant d'una altre època.

Estic d'acord amb tu, Guiru, de que estaria bé que al horari del Super 3 fessin una d'aquests sèries juvenils com Musculman, Fly o el Petit Chef i per l'horari nocturn podrien tornar a incloure Bola de Drac o pelis com Akira, però imagino que deu ser costós o algo perquè no els hi veig massa posats i ja están prou enfeinats amb Doraemon (tant maco com era el disseny anterior de Doraemon, ho han empitjorat i molt U.U)

I les hores mortes de la nit podrien possar l'antiga programació del canal 300 com Plats Bruts, o posar documentals d'aquests tant interessants que amb les veus, un s'adorm. xD

En qualsevol cas, penso que la nova directiva del 3xl ens vol fer veure, d'alguna manera, que per molt que el logotip del canal és el mateix (3xl) aquests nous dirigents volen portarel canal per una altra banda,i de moment, ens están portant molt de material nou, algunes sèries amb comptagotes, com Imbewteeners (recordem que hi ha 2 temporades de 12 episodis en total i s'està fent gravant ara la 3 a Anglaterra que tindrà només 6 epis més de 20 min) o Death Note, i ens passen un epi setmanal d'aquestes sèries perquè els hi puguin durar més temps, i després tenim Bleach cada dia i Nana 4 dies a la setmana, que està prou bé. En res deixen de fer OP i passen a fer els nous epis de Inuyasha, per tant, el nou canal 3xl es deixa de històries i ens vol portar les últimes sèries i tota la mandanga,que per una banda està bé, però que si volguessin incloure alguna de més antiga també ens farien contents, penso jo.

PD: QUin tros de parrafada m'ha quedat, hahaha. xD
Imatge

Sr.Ferry
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 294
Membre des de: ds. 24 juny 2006, 04:14

dl. 27 set. 2010, 14:04

Doncs a mi el canal 3xl de moment m'esta encantant. Estic tornant a veure Bleach i Death Note (un doblatge genial en aquesta ultima) i tb m'ha servit per descobrir Inbetweeners q per cert air em va encantar (la escena del xaval borraxo potan al germa de la noia que li agrada es brutal!!!!).

I de moment les pelicules que han fet son prou bones Borat i X-men 3 (ja era ora que deixesin de fer la 1 i la 2 que em se els dialegues de memoria...).

Respecte lo de les series antigues crec que es mes probable que repetixin Stargate o alguna tipus Kenan i Kel que alguna de anime, trobu que es mes x aqui x on volen tirar.

I ja per acabar li vull trobar una pega, el horari, no podria començar a les 8 i aixi es fa la previa al sopar veient una bona serie??
Sueña tu Vida y Vive tu Sueño

Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dl. 27 set. 2010, 14:18

Sr.Ferry ha escrit:
Doncs a mi el canal 3xl de moment m'esta encantant. Estic tornant a veure Bleach i Death Note (un doblatge genial en aquesta ultima) i tb m'ha servit per descobrir Inbetweeners q per cert air em va encantar (la escena del xaval borraxo potan al germa de la noia que li agrada es brutal!!!!).

Sisi, la part en que li "pota" al germà és brutalísim!!!
Aquesta sèrie es surt cada dia més, simplement, m'encanta. Ho he parlat amb el Marc Gómez, que té alguns papers a la sèrie i realment ho comentem sempre que aquesta sèrie sembla poca cosa però un cop la veus, flipa perquè està tan pujada de to amb les paraules i amb les accions que per mi, és única. xD

Sr.Ferry ha escrit:
I de moment les pelicules que han fet son prou bones Borat i X-men 3 (ja era ora que deixesin de fer la 1 i la 2 que em se els dialegues de memoria...).

Respecte lo de les series antigues crec que es mes probable que repetixin Stargate o alguna tipus Kenan i Kel que alguna de anime, trobu que es mes x aqui x on volen tirar.

I ja per acabar li vull trobar una pega, el horari, no podria començar a les 8 i aixi es fa la previa al sopar veient una bona serie??

L'horari, és un tema amb forçes opinions. Jo també soc dels que pensen que si començesin a les 8 no passaria res, però bé, tampoc trobo que l'horari sigui masa extrem que a les 12 o 12 i poc el directe normalment ja l'acaben i després només posen repeticions.

He estat mirant, per tots aquells que em veu dir que si Death Note o Bleach eren "tant fortes" que per això les posaven tant tard domcs em sembla que ambdues sèries són per majors de 13 anys, com OP, per tant, aqui hi ha algo que falla, o algun punt de vista molt conservador d'algun usuari del foro o que a tv3 se li ha anat l'olla. :lol:

Jo, hagués posat Bleach +13 i Death Note +17 (nose si existeix el +17, però trobo que és l'edat perfecte).
Imatge

jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 298
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

dl. 27 set. 2010, 17:03

Guiru ha escrit:

És normal que hi hagi coses d'aquest tipus perquè encara és un canal en fase de proves. D'aquí a un temps segurament hauran millorat com emetre les coses per aquest canal i es podrien atrevir a posar-ne un altre :xiulant: .

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 315
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dl. 27 set. 2010, 17:03

Nightsirk ha escrit:
Guiru ha escrit:

Estic d'acord amb tu, Guiru, de que estaria bé que al horari del Super 3 fessin una d'aquests sèries juvenils com Musculman, Fly o el Petit Chef i per l'horari nocturn podrien tornar a incloure Bola de Drac o pelis com Akira, però imagino que deu ser costós o algo perquè no els hi veig massa posats i ja están prou enfeinats amb Doraemon (tant maco com era el disseny anterior de Doraemon, ho han empitjorat i molt U.U)

Estic d'acord amb tots dos, sobretot per la part que en Guiru diu de emetre 1 sol clàssic, doncs com diu en Nightsirk, si que es costós emetre un anime antic. El que es puc gairebé asegurar, si no ho sabeu ja, es que les series antigues les tenen ben guardades en el seu arxiu (definim arxiu com a emplaçament on s'hi emmaguetzemen documents escrits, visuals i sonors), vaja que hi tenen le series com "El gran suixi", Fly, Musculman, etc amb el seu doblatge català d'aleshores però aquí hi tenim el problema: els drets d'autor U_U si no els compren altre vegada no ho podràn tornar a emetre. I ja que hi estan ficats podrien treure una versió triaudio en DVD de "Mister Ajikko" (El gran suixi, el rey del sushi)... B)

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 887
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dl. 27 set. 2010, 18:54

jo no crec que sigui tant car comprar els drets d'un anime antic, pel fet de ser antic ja fa que el preu sigui barat. I sabent que no han de gastar ni un duru en doblatge, ja s'estalvia molt. Com a molt s'ha de fer una digitalització, bé no sé si actualment tot el que s'emet ha de ser digital i si no està s'hagi de digitalitzar.

lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 315
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

dl. 27 set. 2010, 20:29

Puff ves a saber. Potser pel fet de ser antic se li pot donar més valor precissament.

Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

dl. 27 set. 2010, 20:43

Sr.Ferry ha escrit:
m'ha servit per descobrir Inbetweeners q per cert air em va encantar (la escena del xaval borraxo potan al germa de la noia que li agrada es brutal!!!!).

Sí, la sèrie The inbetweeners és bastant graciosa. Per cert, el diumenge que ve la pel·lícula és Blade runner: muntatge final.

Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

dl. 27 set. 2010, 22:38

Hawkins, merci per l'avís de Blade Runner ;)

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dl. 27 set. 2010, 23:13

Hawkins, la sèrie de inbetweeners és brutal, hahaha, brutal. La pena és que duri tant poquet però bé millor poc i bo que molt i dolent.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants