Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: FIL OFICIAL 3xl

dl. 07 març 2011, 14:02

Jo crec que començaré a mirar Fringe, una sèrie que m'ha causat bones vibracions (pel que m'he pogut informar). Sabeu si la puc veure directament online pel canal 3xl??
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 09 març 2011, 09:54

No, recorda que els capitols que posen a la web només duren 1 setmana on-line, i a més a més les series made in usa no solen tenir els drets d'streaming, i només publiquen un resum tant a fringe com vampire diaries o chuck.

Edito:

Segons el diari el punt, la emissio de sherlock va aconseguir un 1.7%, superant la mitja de les pelis que es solen emetre els diumenges, que estava entre un 0.2% i un 1%. Tambe destaquen la la peli de la setmana pasada (black hawk abatut) va aconseguir un 1.6. A més al 3 alacarta ahi es va arribar a posicionar en el 13 espai mes vist de les ultimes 24 hores.

M'agradaria saber que hagues tret si en comptes del 3xl l'haguessin fet per tv3, ja que fringe no va arribar ni al 5% (amb lo gran que es la serie)
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 17 març 2011, 15:26

Noves declaracions d'en Raul Tidor, responsable del 3xl:

- En una entrevista realitzada recentment o dit que han fet uns espots del canal on es podran veure flashos de la majoria de series que s'emetran aquest any.
- En tema de series britaniques estrenaran skins i little brittain (serie d'esketchos) aixi com l¡spin off de dr. who torchwood
- Series USA Breakin bad, una de les millors series de sci fi de l'ultima decada. la segona de vampire diaries directament pel 3xl, les reposicions ja comentades de les temporades ja emeses de chuck y V 2009 aixi com, en principi, noves temporades, la reposicio de terminator croniques de sarah connor. Fringe han decidit emetrela quan al canal li vagi be i no despres de l'emissio de tv3, encara que es veu que si compres una serie per passis i emets dos passis en menys de 24-48 hores només conta com un, pero com la audiencia tampoc es gaire bona...
- La franja de culte serà a partir de mitjanit i emetren series classiques de qualsevol tipus que va emetre tvc durant tota la seva existencia (antic dr. who, buck rogers,...)
- Sobre el canal ha comentat que de moment no hi ha previst ni un 3xl 24 hores, que creu que no cal, ni un 3xl hd, encara que segurament al final tots el canals de tvc el tindran o seran en hd i no sd, i que el tema de les series britaniques han volgut tornar al inicis de quan el 33 n'emetia forces (nan roig, joves, escurço negre, n'hi ha que neixen estrellats)

Sobre el tema anime ha dit que si es faran tant noves series com pelis (les que sempre anuncien, remake evangelion i cicle ghibli) pero comenta que el problema de l'anime es que hi ha seguidors molt fides pero no gaires, i que abans de la quantitat de series es miraran la qualitat d'aquestes, que com feien abans que de cada tres series una era bona, que ara només emetran la bona. Recuperaran cowboy bebop i que funciona millor tot l'anime en un dia que quan feien nana el dimarts i death note els diumenges. Tambe estan negociant bola de drac (que cansinos) i alguna serie tipu la substituta de bola de drac dels ultims 5-10 anys (no era yu yu / bleach aquesta?)
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 17 març 2011, 15:41

Jo mentres segueixin fent el boig amb l'horari de les series, no crec que miri gaire el 3xl, ja que totes les series que m'interessava veure, han canviat moltes vegada de dies i horari d'emisio, i ara ja no se ni quan les fan. M'interessava veure death note, pero ja vaig mirar en el seu moment mes d'una vegada quan les feien, i ja passo de mirar-ho, m'esperare a que en Petiso vagi treien poc a poc els episodis. Ja que per desgracia per la tele ja no m'interessa veure-ho, per que segur que tornaran a canviar l'horari.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 17 març 2011, 15:41

De les series americanes i angleses no tinc cap queixa ara en questio de l'anime aixo de que tenen poc seguidors es una mentira. El que passa es que si et poses a repetir shonens a tort i a dret cansa qui es traga 300 i pico capítols repetits. Quantes vegades han repetit one piece al tv3 , a més hem sembla que aqui hi ha un chanchullo amb selecta i jonu trigun, bola de drac , evangelion, gibli, bleach nomes falta que ens posin saint seiya, dna o ranma :lol: . Personalment crec que s'haurien de intentar portar series noves una bona idea serie posar una enquesta perquè la gent els hi faixi suggeriments hi es que hi ha series que estan molt millor.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dl. 21 març 2011, 19:51

Dimarts 05 d'abril a les 23:00h "estrena" de Els visitants 1ª temporada (V 2009) la segona la faran primer per tv3
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 22 març 2011, 18:18

taketokun ha escrit:
Dimarts 05 d'abril a les 23:00h "estrena" de Els visitants 1ª temporada (V 2009) la segona la faran primer per tv3


Visca! Per fi més anim... Oh, wait :(
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dv. 25 març 2011, 18:46

Ja han donat la data d'estrena de breaking bad, dijous 28 d'abril començaran a emetre les 3 primeres temporades (33 capitols, gairebe fins final d'any).
Tambe ha sortit el primer avançament de les series que s'estrenaran de cara aquest anys http://www.youtube.com/watch?v=_KckUXOPHq0&feature=channel_video_title. I si, no surt cap anime, pero es perque encara queden dos avançaments més el d'anime i el de pelis (suposo).

Ara queda pendent saber que posaran un cop s'acabi misfits, ja que aquesta acaba el 07 d'abril i queden dos dijous enmig fins que comenci breaking bad.
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: FIL OFICIAL 3xl

dv. 25 març 2011, 19:05

Osti faran Breaking Bad al 3XL?
Es donarà un batacassu que no veas...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

ds. 26 març 2011, 13:04

No se si sera un error o es una de les posibles futures estrenes del 3xl, pero en la noticia de proximes reedicions de selecta anuncien blood com emesa per tv3, i tambe black lagoon, la qual no s'ha arribat a emetre. Sera la substituta de death note o un error al copiar les indicacions de blood? http://www.misiontokyo.com/noticias/8205/lanzamientos-de-selecta-en-mayo
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: FIL OFICIAL 3xl

ds. 26 març 2011, 13:19

Ui vaig tard i ho acabo de veure:
taketokun ha escrit:
Breakin bad, una de les millors series de sci fi de l'ultima decada

No no, que va, Breaking Bad no és sci-fi, és drama.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

ds. 26 març 2011, 13:23

ja ho se, son dues series diferents, breaking bad, i una de sci fi que no han volgut dir el nom, pero segurament sera battle star galactica
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

ds. 26 març 2011, 18:24

Malauradamnet, doblaran Little Britain. Canal+, quan la va emetre per a Espanya, no van voler doblar-la, es força significatiu del pes que porten les veus reals.
Aquí tindrem dos dobladors imitant algun accent estrany i gracies.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 29 març 2011, 15:31

Dijous 14 en substitucio de misfits faran la peli underworld, sera una cosa puntual aixo d'emetre pelis dijous, ja que el dijous 28, com ja hem comentat comença breaking bad, per lo tant suposo que dijous 21 tambe faran una peli (la segona de underworld?)

Actualització:

Han comentat que per setmana santa estrenaran una peli d'anime (Evangelion?), i que el segon clip de novetats sera de series d'imatge real ..., pero aleshores el de la setmana passada de que era? No se masses series i poques hores

Actualitzacio 2:

Si no hi ha canvis, segons la programacio de tv3, el 3xl estrena divendres 08 l'anime Eureka Seven, ara ho fa en versio original subtitulada ( :blink: ) i a les 04:15 de la matinada ( :o ) i a partir de dilluns 11 amb doble capitol. Espero que facin com el canal fox, que estrena de matinada house en vos i al cap d'unes setmanes l'emet en prime time doblat.

Esperem resposta
taketokun l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 29 març 2011, 18:05, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 29 març 2011, 17:53

Perdoneu una pregunta, potser ja s'ha contestat en algún fil tinc el dubte. L'anime d'Evangelion que s'està emetent actualment els divendres a la nit és la NEON GENESIS EVANGELION de tota la vida, o es la remasteritzada amb l'audio japonès en 5.1 i tota la pesca (RENEWAL OF EVANGELION)??
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants