Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 16 juny 2011, 20:20

doncs si no us agrada el ball de series i horaris, prepareu-vos perque aquest estiu one piece (i d'altres) canviara d'horari. Quina por.

Per cert tambe dir que en el famos horari de culte (o sigui a les tantes de la matinada) faran reposicions de berlin, berlin i turc per principiants, i ara estan fent una serie que es diu townies
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 16 juny 2011, 21:23

Jo trob que el problema no esta en que es repeteixin les series, es mes magrada que ho facin. El problema esta en la gestio del canal que alternen el super 3 amb el 3xl. Ja que per veure el 3xl hem desperar cap al vespre. El que shauria de fer es fer dos canals independents i punto. Aixi podria haver mes varietat amb series noves i de repetides. El que passa es que aquest fet suposa uns diner, un cost i el que guanyen ells es amb la publicitat pq noltros no paguem res i altres coses mimagin. Per altra banda, trob que la varietat i el tipus de serie enriqueixen el canal si aconseguisen fer el 3XL en un de sol seria lostia, ja que tothom estaria content amb lo seu, pq clar no es el mateix baixarte una serie i veurerla per lordinador que veurerla a la tele.

Be aquesta es la meva opinio
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 16 juny 2011, 22:25

Jo estic d'acord amb tu, Chopper, però s'ha de reconèixer que és inviable que posin un canal separat entre el super 3 i el 3XL ja que els hi sortiria força més car, i crec que a hores d'ara el que volen evitar és tenir més gasto no afegir-ne de més.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 00:14

Per cert, que abans no ho he dit pero plats bruts sera emissio diaria de dilluns a divendres a les 22:00h, el que significa que jo no podran dir que "tota" la programacio dels divendres era anime (si amb 5 capitols repetis de one piece seguits) i que bleach tambe tindra canvis (tornarà a les 22:30? només faran un capitols a les 21:30? descansarà fins el setembre? qui sap, qui sap, podria ser que...)

I dilluns 4 de juliol comença torchwood, l'spin off de dr who, extrany ja que pensava que l'emetrian en substitucio d'aquesta. De moment tenin previst emetre les 3 primeres temporades, ja que la 4 esta a punt de començar

A més diumenge 3 de juliol per tv3 comença la segona i ultima temporada de Els Visitants, per si algu la vol veure abans que la facin pel 3xl

I per acabar, sembla que a super3 li ha agradat aixo de emetre anime a quarts de set del mati, ja que si l'altre dia van començar a emetre keroro el caps de setmana a aquesta hora, ara a partir del 30 de juny i de dilluns a divendres a doble episodi li toca el torn a tsubasa reservoir chronicles, ja trobava jo a faltar que cada estiu reemetien sakura o doremi, aquest any a tocat tsubasa

EDITO

La mare que els va parir, que callats s'ho tenien, a partir de dilluns 4 a les 21:30 ens substitucio de one piece (que de moment no sabem on va) comença SHIN CHAN, que al ser en HD (més aviat fals hd o 16/9 sd) sembla que podrien ser episodis nous o com a mínim mai emesos en catala. Per fi una bona noticia (com a mínim per a mi). Espero que el doblatge no hagi sufert gaires canvis i que inclus emetin les pelis que no s'han arribat a doblar en dvd en catala.

De moment la programacio quedaria aixi :

DILLUNSA DIVENDRES: 21:30 SHIN CHAN - 22:00 PLATS BRUTS
I a partir de les 22:25
DILLUNS: TORCHWOOD + LO CARTANYA + ARROS COVAT (SERIE REPESCADA DEL 33)
DIMARTS : PELICULA
DIMECRES: VAMPIRE DIARIES + NIP/TUCK 4TEMP
DIJOUS: BREAKING BAD + NIP/TUCK
DIVENDRES : BLEACH x 2 + COWBOY BEBOP x2
DISSABTE : APM + LITTLE BRITAIN + NAN ROIG
DIUMENGE : PELICULA + TORCHWOOD (suposo que reposicio del de diluns, pero s'harua de confirmar)

A més de dilluns a dijous al late, faran des del primer capitol Little britain.

Deixo l'enllaç de la noticia perqui vulgui veure tambe les pelis que faran: http://www.tv3.cat/actualitat/315760/Noves-series-i-grans-pel%C2%B7licules-aquest-estiu-al-canal-3XL
Continuarem informan

Doncs la programacio de dilluns es : 21:30 shin chan (pel titol sembla el primer de la serie (ei que vaig a comprar)llastima que no siguin nous) - 21:55 plats bruts - 22:20 torchwood - 23:10 lo cartanya - 23:40 arros covat x2 - 00:00 little britain - 00:35 berlin berlin - 01:00 envoltats de noies (ni idea del que es pero pel nom semblaria un anime harem) - 01:30 yu yu hakusho x2 i depres en repeteix la programacio excepte shin chan.

Suposo que la programacio a partir de les 00:00 sera o diaria o de dilluns a dijous com little britain
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 00:52

Que be que tornin a fer Shin Chan, haveure si els puc gravar tots, si no canvien l'horari com sempre. Tambe s'agraeix la de Cawboy Bebop, l'estic tornant a veure i la veritat que ja no s'en fan de series com aquesta, una llastima.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 13:58

També torna Yu Yu Hakusho.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 14:45

Dues cosetes a aclarir,

Shin chan diuen que son els capitols classics remasteritzats i que només sera serie d'estiu

One piece pasa als divendres
 
Avatar de l’usuari
itrebla
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dj. 13 gen. 2011, 20:32

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 15:32

Per tant, si One Piece passa a divendres, serà doble episodi? Havia calculat que al pas que anaven (5 capitols setmanals) arribarien al 405 a inicis/mitjans de l'estiu que ve i a partir d'allà continuar amb capítols nous; i si ara solament en fan 2 setmanals, s'allargarà moltes setmanes més. A més, dubto molt que doblin nous capítols per després de l'estiu (tant de bo m'equivoqui).
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 16:01

UF quina mala pinta té això.Amb tots els respectes.Si una serie com Shin Chan ha d'ocupar una de les millors franges del canal es que la coas esta molt pitjor del que m'esperava.A mes, tinc molts dubtes que sigui una edició remasteritzada.El que faran sera fer un pillarbox amb la versió en 4/3 que tenen i llestos, o sigui que no tindrme un format 16/9.Això ho fan amb totes les series d'anime que emten, com ho va poder ser evangelion en la serie original

La veritat es que Shin Chan fa anys em feia gracia, però vaig acabar molt fart per les contants repeticions i perque s'antepossava a tot.Que ho donin a l'estiu em sembla bé, pero no crec que calgui deixar d'emtre uns dies One Piece, perque com ha dit l'itrebla si suposem que donran nous capitols quan acabin els 405 que tenen, ara encara trigarem molt mes, i el que em sembla mes greu. A aquest pas One Piece en castellà acabarà superant el ritme català perque ja sabeu que han comprat uns 50 nous capitols, i encara que queden lluny dels nostres 405 si continuessin doblant potser ens agaafarien d'aquí a que nosaltres tornessim al 405

PD."Sensacional" l'horari de Yu Yu hakusho
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 21:41

pel qui l'interessi, la serie envoltats de noies es aquesta http://www.super3.cat/psuper3/sp3Item.jsp?idint=2734&item=programa&seccio=serie, no em sona de res pero no crec que valgui la pena
 
Avatar de l’usuari
jueghje
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 299
Membre des de: dv. 13 juny 2008, 17:35
Ubicació: Petant estacions elèctriques. Sí, vull robar l'Ou dels Records ^^

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 21 juny 2011, 21:59

Abans de començar One Piece han anunciat l'estrena de Shin-Chan. M'agrada que ho tornin a fer. Tinc la sèrie bastant oblidada i només recordo el terrible doblatge castellà...
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 22 juny 2011, 11:22

a partir de 4 julio

Yu Yu Hakusho: els defensors del més enllà
Adéu, món dels vius

Yu Yu Hakusho: els defensors del més enllà
El príncep Koenma, la prova per tornar a la vida

parece que reponen
a mi me hubiera gustado la reposición de harlock o doctor slump
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 22 juny 2011, 11:33

pues si de verdad van a emitir yuyu hakusho otra vez, grabare el audio para mi version en BLURAY k estoy haciendo asi sera el audio sera a maxima calidad posible! xD
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 22 juny 2011, 16:20

Però sabeu a quina hora donen Yu Yu Hakusho no? vale que molts tenen vances pero pasarla mes enllà de la 1 es com si no la donessin
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 22 juny 2011, 16:31

a la 1:30 xD, ami me da iwal por k lo dejare programado, y luego are el montaje, asi k no os preocupeis por los k os la perdais, aunke tampoko os perdeis nada de tantas veces k la an emitido... xD

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 46 visitants