Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

soulhuntervx
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dl. 03 abr. 2006, 08:18
Ubicació: Planeta d'en Kaito

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 22 ago. 2012, 18:47

Yo también quiero novedades!! pero novedades, no cosas que ya esten en castellano...bueno, pueden traer algo pero no todo. Queremos series nuevas o antiguas, pero que no esten vistas. Será que hay pocas...
Y si quieren poner el anime a las tantas pues ya que pongan algo ecchii o hentai, que nunca se a visto algo asi. Os imaginais un hentai en catalán? :lol:
Imatge

Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

dv. 24 ago. 2012, 16:54

Si haguessin de posar ecchi o hentai dubto que ho posessin en un horari gaire còmode. Tots sabem que a partir de les 21:30h passa a ser horari adult, però no ens enganyem que hi ha molta canalla encara mirant la tele.
Lo més semblant però que hem vist d'aquests gèneres en català va ser DNA2 o algunes poques escenes de ranma (tot i que no recordo si hi havia censura) i poc més.
Imatge
El One Piece existeix!!

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3750
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 25 ago. 2012, 18:32

Aquest migdia he vist la peli que donaven pel super3/3XL i m'ha semblat força entretinguda. No recordo el títol però anava d'una adolescent que volia complir el seu somni i que finalment acaba agafant les forçes necessàries per tirar endavant al veure que el noi que li agrada se'n va a complir el seu tot marxant 2 mesos de casa (el noi volia aprendre l'art de fer violins).

Molt maca la peli, m'ha semblat molt entrtetinguda i el doblatge molt adequat.
Imatge

anime77
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 65
Membre des de: dj. 06 des. 2007, 22:48
Ubicació: L'espia de l'Urgell

ds. 25 ago. 2012, 19:57

Nightsirk ha escrit:
Aquest migdia he vist la peli que donaven pel super3/3XL i m'ha semblat força entretinguda. No recordo el títol però anava d'una adolescent que volia complir el seu somni i que finalment acaba agafant les forçes necessàries per tirar endavant al veure que el noi que li agrada se'n va a complir el seu tot marxant 2 mesos de casa (el noi volia aprendre l'art de fer violins).

Si aquesta peli es la de Murmuris al cor! (esta per aquí amb DD) També l'acabo de veure, i ara le buscat per tindre-la, molt recomanable ;D

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dg. 26 ago. 2012, 00:31

anime77 ha escrit:
Nightsirk ha escrit:

Si aquesta peli es la de Murmuris al cor! (esta per aquí amb DD) També l'acabo de veure, i ara le buscat per tindre-la, molt recomanable ;D

Ostres doncs ara també la buscaré que em fa ilu baixar-la per tornar-la a veure més endavant que aquestes pelis són força distretes :bleh:
Imatge

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 43
Membre des de: dl. 23 jul. 2012, 21:17

dj. 30 ago. 2012, 16:00

Raylegh ha escrit:
Si haguessin de posar ecchi o hentai dubto que ho posessin en un horari gaire còmode. Tots sabem que a partir de les 21:30h passa a ser horari adult, però no ens enganyem que hi ha molta canalla encara mirant la tele.
Lo més semblant però que hem vist d'aquests gèneres en català va ser DNA2 o algunes poques escenes de ranma (tot i que no recordo si hi havia censura) i poc més.

Bueno recordo que va haber-hi un temps que per la nit, a les 12 o així feien películes com Blue o wicket city que les vaig gravar en VHS jajaja, quins temps... o també un altre d'un samurai que no recordo bé el títol y eren tot películes amb sexe esplícit. No se perque no les tornen a donar hahahahah :lol:
Imatge

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu

dj. 06 set. 2012, 00:11

Woooh, a bleach han dit un taco, al 3xl jajajaja

Ichigo: Aquest fang funciona de puta mare, eh!
Imatge

Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu

dj. 06 set. 2012, 02:04

Nan Roig ha escrit:

Què malotes eee? ;)
Imatge

Nan Roig
Ishinchu
Ishinchu

dj. 06 set. 2012, 10:14

Nightsirk ha escrit:
Nan Roig ha escrit:

Què malotes eee? ;)

M'ha fet gracia, malgrat no era necesari dir-ho, quedava molt bé, jajajaj, i vulguis que no, crec que és un pas endavant contra la censura.
Imatge

taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 866
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

dt. 11 set. 2012, 11:17

Doncs parlant de bleach, a partir del divendres 21 tindra una nova reposicio els divendres a 2/4 de 4 on emetran cinc capitols començant per el primer.

Tambe comentar que el super3 a partir de dilluns 24 i una mica abans de les 7 del mati, emetra una nova reposicio de DETECTIU CONAN, començant per el capitol "Una escena extramadament perillosa" numeracio japones 440 - numeracio interncional 478 (recordar que l'ultim emes en catala es el 561 de la numeriacio internacional) Suposo que a partir dimarts 25 emetran dos capitols diaris començant a 2/4 de 6, cosa que faria que lultima quinzena de novembre arribessim al 561

Lupus Sigarrensis
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 656
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

dc. 12 set. 2012, 19:36

Ep gent, el Canal 3XL diu adéu. TVC reorganitza els seus Canals i el gran afectat és el Canal 3XL, els seus continguts es repartiran entre els altres canals. Segurament només ens quedarà el format web.

Font: http://www.324.cat/noticia/1886012/soci ... -televisio

taketokun
Ushinchu
Ushinchu

dc. 12 set. 2012, 20:20

Doncs jo hagues deixat el super3 / 3xl com estava i hagues fusionat el 33 amb l'esport 3, ara ja em diras on aniran les series del 3xl, a tv3 com a molt de matinada o caps de setmana, al super3 no, a l'esport3 i al 3/24 encara menys, aixi que :adeu:

Eragon
Ishinchu
Ishinchu
Membre des de: dg. 12 jul. 2009, 12:08
Ubicació: Mariejoa
Contacta:

dc. 12 set. 2012, 20:35

Be, per part tornem als origens del Canal 33. Veure'm com ho compaginen això per estructurar la programació juvenil, si en un principi l'horari del C33 serà diurn i exclusiu per documentals, viatges, oci i cultura. No seria d'extranyar veure Jet Lag, Shameless, Doctor Who, etc, a TV3 horari de tarda/nits i a la franja del Super3 (6.00 horas a 21.30 ) omplir la graella amb One Piece, Detectiu Conan, Bola de Drac i Bleach als migdies i/o a partir de les 19:00.

PD: Hi ha un part positiva de tot això, +12,4 millons d'euros que podran estalviar i enbolsar-se a diferència de la situació actual amb els 6 canals. Tot això es pot traduir en nou material en català.

taketokun
Ushinchu
Ushinchu

dc. 12 set. 2012, 20:53

Per estalviar que no comprin els drets de formula 1 i champions i llestos

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1900
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dc. 12 set. 2012, 21:13

Doncs si, tornem a la situació anterior.Espero per començar que això no signifiqui tirarnos anys sense novetats d'anime (tret de one piece i detectiu conan) com els que vam viure abans de la creació del canal 3xl.

Dit això, crec que el 3xl s'ha quedat coix.Com era d'esperar va començar fort amb noves series, i encara que pel que fa a l'anime l'aportació no ha estat molt gran, si que ho ha estat crec que jo en les series britaniques i americanes que han portat.Ara mateix penso The inbetwenners, Braking Bad, Dr. Who... i en aquest sentit jo ho he gaudit molt.De totes maneres sempre agrairem la recuperació de Bola de Drac

També s'ha de dir que els caps de setmana el canal estava mort, i que han tingut constant problemes amb la web a l'hora de pensar series etc.També que han abusat massa pel meu gust de repeticions de pelicules.

Espero que aquests diner que estalviem serveixin per alguna cosa

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants