Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 12 set. 2012, 21:34

taketokun ha escrit:
Per estalviar que no comprin els drets de formula 1 i champions i llestos


 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 12 set. 2012, 22:41

I el tv3 HD què?
Com fa uns dies demanavem series noves si ni tan sols ha aguantat el canal? Si volen audiència juvenil doncs que deixin de comprar serie xorres que NINGU mira.
M'indigna totalment el fet de que sempre siguem nosaltres els desgraciats, marginats als que foten. Es una vergonya.

Sort que només em falten 3 anys per anar a Japó i veure tot l'anime que em surti d'allà baix.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: FIL OFICIAL 3xl

dc. 12 set. 2012, 22:42

taketokun ha escrit:
Per estalviar que no comprin els drets de formula 1 i champions i llestos


una verdad como un templo
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 11:14

La diferencia es que aquests dos esports donen molta audiencia a TV3.

Ara queden alguns dubtes.Que passarà amb One Piece?queda poc per arribar al 405 i quan això pasi el canal ja no existirà.Tallaràn la serie un temps? el tornarem a veure al Super3? es la fi(de nou) de l'anime juvenil a TV3?

PD.No trobaré gens a faltar la cullonada aquesta de la Rebel·lió
Noín l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 13 set. 2012, 12:22, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 12:18

Noín ha escrit:
PD.No trobaré gens a faltar la cullonada aquesta de la Rebel·lió


Totalment d'acord. Tot i que era el moment per anar al lavabo entre capitols i series.
Imatge
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 12:38

Doncs sincerament crec que el Món 3xl tenia molt de "ganxo" i pels recursos que tenien estava molt bé. Espero (i crec) que continuïi.
 
Avatar de l’usuari
Toni Toni Chopper
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 127
Membre des de: dj. 17 març 2011, 12:56
Ubicació: Un Poble Anomenat Pànic

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 14:07

Personalment, trob un acert haver de tornar al "món antic" on una jove Bola de Drac, Dr. Slump, Ranma entre d'altres ens va enganxar. Si s'han de repartir aquestes emisions pels canals, trobaria convenient que tota la part del "super 3" anés a TV3 y que la part del 3xl tornás al 33. El 33 trob que es un canal que no te gaire contingut, i lo normal seria que compartís canal amb el 3xl igual que feia amb el K3. Amb això espero que la part del 3xl adelanti hores i comenci més prest (damunt les 7) que es quan més audiència podria guanyar ja que a la nit poques persones es posen a veure anime. Poques persones perque qui controlen el mando generalment son els pares a l'hora de sopar i aquets solen posar telediaris i pelis varies, siguem realistes, no es posen a veure dibuixos xD.

En quan a la rebel.lió aquella, encara no sé de que anava xD. Pot esser algú ho seguia, però jo personalment ho trobava un relleno innecessari.mica.
Imatge
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 16:52

http://www.firmasonline.com/peticion/no ... xl/1243?...
Avui us parlo d'una notícia que molts deveu conèixer. Es tracta de la desaparició del Canal 3XL.
La CCMA ha decidit que per ajustar els pressupostos s'ha d'eliminar el Canal 3XL, l'únic canal per a joves en català i que ofereix sèries, pel·lícules i reportatges de gran qualitat.
Com que creiem que hi ha altres maneres d'estalviar (compartir drets i emissions de la Fórmula 1 amb TVE, ajuntar el Canal 33 amb el d'Esport3 i deixar el Canal Super3/3XL com estava, etc...), una persona ha iniciat una campanya de recollida de firmes contra la decisió d'eliminar el Canal 3XL (el qual va renéixer fa dos anys per satisfer la demanda dels joves en català) i per demanar la seva continuïtat, tan necessària per promoure cultura i entreteniment en català per al sector juvenil, ja que TVC és una televisió pública i aquest és el seu deure.
Deixeu la vostra firma (és molt ràpid) i compartiu l'enllaç de la pàgina web amb tothom qui pugueu. Tots junts podrem aconseguir una fita tant important!!! Però només si hi som molts!
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 17:53

A mi em matareu ara per dir el que diré, pero es que jo a aquest canal 3xl no el vull. Un canal que comença a les 21:30 es com un canal de només 2 o 3h al dia. Ja se que més val aixo que res pero per a mi aquest canal no ha sapigut enfocar-ho a la gent juvenil. El 60-70% del temps que el canal esta en antena es fa gairebé impossible de veure per el jovent d'avui dia. Els joves anem a clase o treballem al dia seguent i moltes series son impossibles de veure, a més de que a altes hores de la nit qui mana a la TV son els grans normalment i posen altre canal. Per no dir que els caps de setmana la joventut surt i tal per les nits i no es queda a casa a veure la tele fins a les tantes.

El canal 3xl que jo conec es aquell canal que donaven al migdia per menjar i per la tarda fins a les 21, no això d'aquest dos últims anys. Tot i aixi els hi estic molt agraït per haver portat series en català que he pogut veure baixant-meles o per la pagina web del canal.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 18:07

Estic d'acord amb tu connedi. Desde el primer dia em va semblar que el gran problema del canal era l'horari, perque a l'hora de la veritat el tens limitat. Jo mateix a les 11 de la nit ja piro a dormir per poder estar ben espavilat l'endemà. Amb que hagués començat una horeta abans ja n'hauria hagut prou.

De totes maneres, que es carreguin el canal no hauria de per què suposar l'eliminació de la programació juvenil. Si saben moures bé poden dedicar una franja horaria a aquesta programació, per exemple de 20 a 21.30.No seria tant com abans pero ja seria alguna cosa, encara que personalment crec que tot s'anirà a la merda i que la programació juvenil quedarà practicamente eliminada tret d'alguna exepció (bravo pel qui ha posat Detectiu Conan als matins)

Poden fer-ho bé, i en comptes de donar hores i hores de Tom i Jerry (cal sempre donar 45 minuts??) o les no se cuantes series que té Scooby Doo, doncs poden fer un petit espai per donar series juvenils com One Piece o qualsevol altre.Si es que no cal un canal, amb un simple espai horari d'un parell d'hores, que es pot dir 3xl ,em sembla mes que suficient
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: FIL OFICIAL 3xl

dj. 13 set. 2012, 23:44

Repetiré el que ja he dit en altres llocs:

Jo he firmat però no perquè les series que emetien m'agradessin. De fet només em miro Bola de drac, OP i algun altre anime que hagin fet o puntualment algun programa que m'hagi cridat l'atenció. Firmo perquè trobo que es injust el fet que sempre haguem de pringar els mateixos però alhora exigiria que el 3xl portés series no tan xorres i més anime, llavors crec que hi hauria molta més audiència.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

ds. 15 set. 2012, 23:35

Doncs avui ha començat una serie d'anime al super3, caçadors d'elements, la fan tots els disabtes i diumenges a les 13h http://www.super3.cat/psuper3/sp3Item.jsp?idint=5910&item=programa&seccio=serie

Tambe continuen les pelis el cap de setmana i a la nota de premsa anuncien cicles de pelis de doraemon i de conan. Seran les de sempre? http://www.tv3.cat/actualitat/461720/Les-novetats-de-tardor-arriben-al-canal-Super3 De moment les de doraemon son la del regne de kibo i la setmana que ve els pirates del mar del sud

Pel que fa el 3xl, anulen l'estrena de being human uk, i reemetran el dos dimarts que queden una parell de pelis anime, akira i la noia que saltava a traves del temps. Tambe els dos divendres que queden, despres de la marato de bola de drac emetran marato bleach amb l'emissio de 4 capitols començant pel primer (o sigui que arribaran al 8, si no ho cancelen abans)
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: FIL OFICIAL 3xl

ds. 15 set. 2012, 23:44

No, si per comprar pelis del Doraemon tenen tots els diners del món.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 16 set. 2012, 00:32

els del 3xl pobrets tenen la negra, ja va dir el raul tidor que en els seus temps va desapareixer per falta de audiencia ( ja savia tornat com ara) i ara que el fan de nou amb tota la ilusio els hi tancan un altre cop (aquest cop per diners)
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 16 set. 2012, 10:30

Per audiencia sempre ha estat la mateixa en aquests 2 anys.
Imatge
El One Piece existeix!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants