Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Novetats TVC

ds. 18 abr. 2015, 10:41

La numeració és distinta de la japonesa. Aquesta és la mateixa numeració de Neox i de ETB.

Episodis 365-408: Especials.
Episodis 409-429: Episodis JP 372-395.
ConanGal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 14 nov. 2017, 17:30, en total s’ha editat 10 vegades.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Novetats TVC

ds. 18 abr. 2015, 13:42

ConanGal ha escrit:
Episodi ???: Ei, que me'n vaig a Barcelona! (1a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (2a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (3a part).


Tot i que Luk ho va colar com un especial a un DVD (doblat al català, gallec i basc) en veritat és un episodi normal i corrent. En la numeració de Luk correspon al 494 (de fet, antena 3 el va emetre al seu dia). Donat que estan emetent els especials i pel 300 i que el darrer doblat va ser el 365, ens queda bastant de temps per veure'l per la tele en català...

Jo he fet el contrari de Conangal, posar els títols en català a l'ordre japonès, però ho he fet a Wikipedia i només per la primera setmana. Deixo l'enllaç per que l'aniré ampliant setmana a setmana (o per si algú altre ho fa).
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Novetats TVC

ds. 23 maig 2015, 12:09

adriamichi ha escrit:
ConanGal ha escrit:
Episodi ???: Ei, que me'n vaig a Barcelona! (1a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (2a part) / Ei, que me'n vaig a Barcelona! (3a part).


Tot i que Luk ho va colar com un especial a un DVD (doblat al català, gallec i basc) en veritat és un episodi normal i corrent. En la numeració de Luk correspon al 494 (de fet, antena 3 el va emetre al seu dia). Donat que estan emetent els especials i pel 300 i que el darrer doblat va ser el 365, ens queda bastant de temps per veure'l per la tele en català...

Jo he fet el contrari de Conangal, posar els títols en català a l'ordre japonès, però ho he fet a Wikipedia i només per la primera setmana. Deixo l'enllaç per que l'aniré ampliant setmana a setmana (o per si algú altre ho fa).


Si vols fer això, la numeració deu ser l'original. És a dir, l'episodi "Ei, que som a la presó! / Ei, que faig unes boles d’arròs molt bones! / Ei, que no sé si val la pena, fer tanta cua!" bé és l'episodi 364 (numeració de Luk, la meva, i per tant no cal separar els especials dels episodis corrents, com fa TV3) o bé es l'episodi 371 (l'original i, per tant, cal separar els especials dels episodis corrents).
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dg. 28 juny 2015, 18:19

Sembla que a part de continuar amb els capitols/especials nous de shin chan, tambe estrenaran algunes pelis inedites en catala:

Dissabte 27/06 15:40 Shin Chan a Ritme de Samba
Diumenge 28/06 15:40 Shin Chan i l'espasa d'or
Dissabte 04/07 15:40 Shin Chan El meu gos es la bomba
Diumenge 05/07 15:40 Shin Chan La Nuvia del futur

I amb aquestes tindriem totes les pelicules que han sortit amb dvd doblades. Només faltarien les dos que va estrenar NEOX per setmana santa : OPERACION ESPIA DE ORO y LA PRINCESA DEL ESPACIO

PD. Espero que algun hagi capturat com a minim A RITME DE SAMBA que ho no vaig poder. L'ESPASA D'OR en principi si que s'ha degut grabar
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Novetats TVC

dg. 28 juny 2015, 19:50

Que bé! Aquestes dos últimes si que són bones. No com les d'aquest cap de setmana que eres senzilletes.
Diuen que no ténen diners per a anime i ténen 4 pelis noves i 65 episodis nous de Shin Chan ¬¬
taketokun ha escrit:
Espero que algun hagi capturat com a minim A RITME DE SAMBA que ho no vaig poder. L'ESPASA D'OR en principi si que s'ha degut grabar

No et preocupis, grabades segur que estàn. Si no tenim TV3 a la carta.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dg. 28 juny 2015, 20:25

les pelis no estan al 3alacarta, pero una "web amiga" ja ha penjat el dvbrip de la d'ahir :lol:

Sobre la serie, segur que son només 65 eps? aixi deuen estar a punt d'acabar (i em sembla que tots han siguts especials d'aquells no?

Per cert, tambe s'han menjat l'ending de VINE A LA FESTA
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Novetats TVC

dg. 28 juny 2015, 21:50

taketokun ha escrit:
Sobre la serie, segur que son només 65 eps? aixi deuen estar a punt d'acabar (i em sembla que tots han siguts especials d'aquells no?


https://twitter.com/MZanni/status/603255225848307713
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dg. 28 juny 2015, 22:43

ok, a més ja m'he fixat que en conangal va posar que els especials son fins al 408, es a dir 364 emesos + 65 comprats =429 ( i anem pel 422, queden 7), o sigui 21 episodis normals i 44 especials?
 
ConanGal
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: ds. 06 ago. 2011, 16:50

Re: Novetats TVC

dl. 29 juny 2015, 10:02

S'han quedat justament a l'episodi 429 de la numeració catalana/espanyola de Luk Internacional (el 395 de la numeració japonesa), on tenen que cambiar de casa perque la seva s'ha caigut.

Per cert, s'estan estrenant episodis nous de Doraemon. Imagino qu'han doblat 52, com les altres vegades, fins l'episodi 1031.
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Novetats TVC

dg. 03 gen. 2016, 23:25

Tot i no ser un canal de TVC, aprofito aquest fil, per no crear un de nou, per dir que a partir de demà a les 18h a BTV comença la repetició de la sèrie clàssica de Doctor Slump des del primer episodi.

Sé que hi ha gent fent la release, però no sé si es necessiten àudios o pot ser que estiguin en millor qualitat (inclús pot ser que la emetin amb subtítols per a sords, tot i que la web diu que no). I bé, és una nova ocasió per gaudir-ne de la sèrie :profident:
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

dg. 03 gen. 2016, 23:28

adriamichi ha escrit:
Tot i no ser un canal de TVC, aprofito aquest fil, per no crear un de nou, per dir que a partir de demà a les 18h a BTV comença la repetició de la sèrie clàssica de Doctor Slump des del primer episodi.

Sé que hi ha gent fent la release, però no sé si es necessiten àudios o pot ser que estiguin en millor qualitat (inclús pot ser que la emetin amb subtítols per a sords, tot i que la web diu que no). I bé, és una nova ocasió per gaudir-ne de la sèrie :profident:



Ostres gracies per la noticia! doncs cuants mes audios millor, per fer la release.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dl. 13 juny 2016, 21:10

doncs a partir del 22/06 a les 14h comença l'emissio de nous capitols de shinchan

14:00 Ei que busquem casa
14:23 Ei que ens despertem a la casa nova
14:48 Ei que no sabem qui es la veina

Es extrany que en zanni no digues res.

Tambe sembla que han emes un anunci on parla de detectiu conan, pero de moment res (potser pels caps de setmana)

altres canvis son l'emissio de bola de drac al migdia i ocupant el seu lloc de les 21h faran doraemon

Sailor Moon desapareix de la programacio, com sempre passa amb les series de les 15:30h en periodes de vacances (op, inuyasha o conan tambe les treien per estiu, nadal i setmana santa en aquest horari)
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dt. 14 juny 2016, 10:47

Emetre dorameon en aquell horari és cursió. Es podrien muntar una bona graella de tarda-vespre amb doraemon, bola de drac i detectiu conan si volguessin. Pero que no falti mai l'hora de tom i jerry
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Novetats TVC

dl. 04 jul. 2016, 19:58

Potser no és el fil adequat, però sabeu si algú está fent alguna release dels nous episodis de Shin Chan? Ara mateix no ho sé veure.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Novetats TVC

dl. 04 jul. 2016, 21:49

Usopp ha escrit:
Potser no és el fil adequat, però sabeu si algú está fent alguna release dels nous episodis de Shin Chan? Ara mateix no ho sé veure.

Doncs release de shin chan en dd no hi es que jo sapiga.
Tambe la estic buscant.
Si tens molta paciencia la tens per el emule.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants