Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 107
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 25 jul. 2010, 01:45

chronos02 ha escrit:
Aviam, si el que vols tu es trobar les series en bona qualitat, per share, PD i altres programes p2p es poden trobar fàcilment, i també tens l'opció de comprar els DVD's originals. Els audios potser sí que són un problema, però sempre trobaràs a gent que l'ha gravada i es poden extreure sense gaire problemes. Es fa un muntatge i punt.
En quant a Fly, TV3 la va comprar en qualitat VHS, així que encara que la tornin a emetre en TDT, la qualitat serà la mateixa, no ens fem il·lusions. Si la gent vol que s'emetin, es pèls audios i no pas per la qualitat d'imatge.
I Bola de Drac, sí, aquesta sí que l'haurien de repetir, però dubto que ho facin si estan interessats en portar KAI.
I Street Fighter no, siusplau, ja vaig haver de sofrir-la en el seu moment...

En general, que fiquin series noves, material nou, que les altres les podem comprar o agafar per aquí sempre que vulguem. El que busquem ara són més series doblades en Català.


no totes estan en bona cualitat, molt poques han sortit en dvd o dvdrip, pel que fa fly, si que te mes cualitat, jo no se si la tenen en vhs, que ho dubto que sigui tan dolenta la cualitat, pero no es el mateix grabaro de la tv amb un vhs de nou, i despres agafar-ho i pasaro a format digital, la perdua de cualitat es inmensa, pero be, jo crec que una cosa no treu laltre, tenen hores i hores per posar de tot, no els donaria temps a doblar tot de series noves i ficarles totes a la vegada amb tantes horas, per aixo poden fer antiges i noves.
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 25 jul. 2010, 02:34

Evidentment no dic que omplin la programació exclusivament amb series noves, seria un suïcidi econòmic xD, però que en portin, i que no es quedin només amb les tres que emetran.
I en quant a l'altre cosa que has dit, avui dia ningú agafa els TDT/TV/DVD/BDrip del propi país (en aquest cas España) per fansubejar, s'acostuma a agafar el HDTVrip del Japó, i si ja està disponible, el BDrip o DVDrip (en el cas que no hi hagi BD). La raó d'això? Ben senzilla. Els encodeijos pel's DVDs i BD que fan fora del país d'origen acostumen a ser una porqueria (Karekano p.e. era un gran M, pitjor que un VHS, molt pitjor), i ara les versions BD de Bola de Drac que fa Funimation, son els DVD escalejats a 1080i, una gran porqueria, un DVD es veu molt millor (evidentment, la versió DVD japonesa, l'americana que van treure abans, es veu MOLT pitjor xD).

Si sabessis la diferència que hi ha entre un DVD original japonés i un mateix d'un altre país, és impressionant. Sense anar més lluny, Ghost in The Shell, la primer pel·lícula, la vaig haver de comprar 4 cops, ja fos per que es veia com un trunyo o per que el DVD tenia errors de gravació. Al dia següent d'haver vist que l'última edició que vaig comprar es veia igual de malament, vaig comprar per amazon.co.jp la versió japonesa, i tu, QUINA DIFERENCIA! Com nit i dia. Posteriorment vaig comprar el BD, i encara vaig quedar més impressionat. [Ens ha de quedar una cosa ben clara, si una sèrie no ha sortit en BD al país d'origen, la versió BD que treguin a un altre país, es FALSA, o en altres paraules, el DVD escalejat a 1080i, que ve a ser el mateix que ficar el DVD dins un reproductor de BD i deixar que l'upscale el faci la pròpia màquina. Per sort, es veu que unes noves regulacions de qualitat, obliguen a algunes empreses a utilitzar el mateix encodeig que es fa al Japó, però només afecten als BD que s'hagin publicat anteriorment al Japó]

I ara em sembla que ens sestem anant off-topic, així que pararé ja xD.

Però be, conclusió, necessitem audios en Català i RAWs Japoneses.
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 25 jul. 2010, 03:34

chronos02 ha escrit:
Evidentment no dic que omplin la programació exclusivament amb series noves, seria un suïcidi econòmic xD, però que en portin, i que no es quedin només amb les tres que emetran.
I en quant a l'altre cosa que has dit, avui dia ningú agafa els TDT/TV/DVD/BDrip del propi país (en aquest cas España) per fansubejar, s'acostuma a agafar el HDTVrip del Japó, i si ja està disponible, el BDrip o DVDrip (en el cas que no hi hagi BD). La raó d'això? Ben senzilla. Els encodeijos pel's DVDs i BD que fan fora del país d'origen acostumen a ser una porqueria (Karekano p.e. era un gran M, pitjor que un VHS, molt pitjor), i ara les versions BD de Bola de Drac que fa Funimation, son els DVD escalejats a 1080i, una gran porqueria, un DVD es veu molt millor (evidentment, la versió DVD japonesa, l'americana que van treure abans, es veu MOLT pitjor xD).

Si sabessis la diferència que hi ha entre un DVD original japonés i un mateix d'un altre país, és impressionant. Sense anar més lluny, Ghost in The Shell, la primer pel·lícula, la vaig haver de comprar 4 cops, ja fos per que es veia com un trunyo o per que el DVD tenia errors de gravació. Al dia següent d'haver vist que l'última edició que vaig comprar es veia igual de malament, vaig comprar per amazon.co.jp la versió japonesa, i tu, QUINA DIFERENCIA! Com nit i dia. Posteriorment vaig comprar el BD, i encara vaig quedar més impressionat. [Ens ha de quedar una cosa ben clara, si una sèrie no ha sortit en BD al país d'origen, la versió BD que treguin a un altre país, es FALSA, o en altres paraules, el DVD escalejat a 1080i, que ve a ser el mateix que ficar el DVD dins un reproductor de BD i deixar que l'upscale el faci la pròpia màquina. Per sort, es veu que unes noves regulacions de qualitat, obliguen a algunes empreses a utilitzar el mateix encodeig que es fa al Japó, però només afecten als BD que s'hagin publicat anteriorment al Japó]

I ara em sembla que ens sestem anant off-topic, així que pararé ja xD.

Però be, conclusió, necessitem audios en Català i RAWs Japoneses.


jo ja ho se tot aixo, em referia que hi ha series antigas que no han sortit en dvd en japo, i no es poden fer montatges, per exemple fly, jo faig series de raws japonesas y americanas i tequivocas en una cosa, españa si pero america tenen molt bona cualitat el anime, i els bd de bola de drac de las pelis, no es un dvd rescalat a 1080i, per comensar el proces el van fer amb els negatius del cinema, i amb una maquina ( no menrecordo ara el nom) van remasteritzar tota la imatge, treien cosas indesitjables y milloranlo, a mes a mes, les pelicules aquestes no estan a 1080i estan a 1080p, i si veus el bd original veuras la enorma diferencia de cualitat entre el dvd i el bd de bola de drac z, amb el dvds de funimation de bdz passa el mateix, la cualitat es molt bona, encara que el color es menys real a la raw, li dona un to molt maco en color, aixo si, yo en aquest cas prefereixo las raws de japo, ja que a mes de estar en 16:9 el de funimation, a mes a mes el color no macaba de fer el pes.
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 25 jul. 2010, 04:14

Be, lo de 1080p no n'estava gaire segur, però està ben clar que no es un 1080p real, si ho fos, haguessin agafat les frames originals i les haguessin netejat i digitalitzat (tal i com han fet amb KAI al Japó). Tot això es veu molt a la qualitat final, sobretot amb series antigues como Dragon Ball. Potser sí que és millor que un DVD upscalejat, però la qualitat de recaptació dels americans no ha estat gaire bona, tal i com has mencionat tu (el color). L'altre dia hem vaig veure una de les pelis amb uns amics, i la veritat, no canviava gaire respecte del DVD J que tenim (Upscalejat pel reproductor). La pantalla (de 1080p) i el reproductor evidentment estaven connectats amb HDMI.
Espero que amb l'èxit al Japó que ha tingut KAI, editin les pelis en BD, així tindrem els originals amb la màxima qualitat possible.
(En general, i sent sincer, de Funimation no me'n refio gens ni mica, veient com han "timat" a molta gent amb publicacions com Tsubasa i Claymore en Blu-ray)

En el cas de Fly, m'estranya molt que els japonesos no l'hagin tret en DVDBOX, amb lo famosa que es la saga al Japó. Però es cert que no hi ha cap reedició en DVD ni LD ni res per l'estil. Sent així, l'única solució per això es trobar els VHS originals nous, i fer una digitalització en la primera reproducció (recordem que els VHS, cada cop que es reprodueixen, perden qualitat d'imatge). La versió que deuen tenir a TV3 deu ser un VHS també, prèviament digitalitzat (però no durant la primera reproducció), però no deixa de ser qualitat VHS. Si no fos el cas, genial tu, però tenint en compte quan es va comprar, les possibilitats son molt baixes =/. I això no només va per Fly, si no per moltes altres series antigues que no s'hagin passat a DVD ni LD al Japó.

Bé, no crec que en traguem res més de tot això fins que al 3xl no es decideixin a emetre alguna cosa antiga =P.
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Canal 3XL presenta el que será su logo definitivo

dc. 28 jul. 2010, 11:58

El 19 de septiembre comenzará con sus emisiones regulares.

El nuevo Canal 3XL, que entrará en funcionamiento el 19 de septiembre, ya tiene logo. En palabras de la directora de TVC, Mònica Terribas, "3XL nace no sólo como un canal de televisión, sino como un proyecto multiplataforma. Somos muy conscientes de que nos dirigimos a un público joven entre 16 y 25 años que tiene muchísimas inquietudes y que recibe muchos input diferentes y a toda hora. Por lo tanto, los jóvenes no están por la televisión en exclusiva, sino que consumen el audiovisual de otra manera. Eso nos ha hecho plantear el 3XL como un proyecto innovador, con un canal de televisión en catalán, la web 3xl.cat con unos espacios y contenidos exclusivos y, al mismo tiempo, todo un conjunto de actividades y acontecimientos exteriores organizados con la comunidad del 3XL."

El 3XL va mucho más allá de lo que es un canal de televisión, "es un proyecto sorprendente, interactivo, atrevido y alejado del tradicional modelo de televisión. Ofrece el entretenimiento y la diversión de un canal y de un portal, desde la vocación de servicio público en su diseño y en sus contenidos y con el firme propósito de ir más allá y ser un altavoz de los más jóvenes: aspiramos a generar un feedback y ofrecer también contenidos generados por el usuario. Los jóvenes tienen que ser los protagonistas, es su canal."

http://www.formulatv.com/noticias/15892 ... efinitivo/

Horrible!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 28 jul. 2010, 12:38

Ostres, ja podrien haver-se matat una mica més per crear el nou logotip... sembla una xarxa de carreteres senyalada en un panell d'autopista xD.

En serio, el logotip té un disseny molt sosso, i a més és en blanc i negre... Tampoc dic que el facin com abans, tot psicodèlic, però que tingui alguna cosa acolorida xP.
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 28 jul. 2010, 21:40

m'acabo de fer Beta, sort k el disseny de la web no és definitiva.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 28 jul. 2010, 21:46

ola, empodrieu dir com em puc fer beta tester?
garcies :yeah:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 28 jul. 2010, 22:40

Has d'enviar un "emilio" a 3xlweb@tv3.cat
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 28 jul. 2010, 23:05

garcies, pero aixó de "emilio" no ho he pillat ;) XD, a més no he mandat curreus en la vida XD :adeu:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dj. 29 jul. 2010, 00:54

lizaon ha escrit:
garcies, pero aixó de "emilio" no ho he pillat ;) XD, a més no he mandat curreus en la vida XD :adeu:


Un emilio es refereix a un mail o e-mail, és a dir, un correo electrònic. Si és veritat que no n'has enviat mai cap, te'n pots fer un (per exemple un Gmail), aquí t'ho explica: http://info4primaria.blogspot.com/2010_ ... chive.html i per enviar correos amb Gmail aquí també tu explica: http://info4primaria.blogspot.com/2010/ ... gmail.html

Per cert, edita la teva firma, segons les normes:

Les dimensions màximes per les firmes és de 600px (pixels) d'amplada i 150 d'alçada, i de 4 línies d'alçada si no hi ha imatge i es tracta només de text (lí­nies buides incloses).

Així que, o fas la imatge més petita, o deixes la imatge i borres les línies de text, o borres la imatge i deixes les línies de text.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dj. 29 jul. 2010, 01:29

muchas gracias, por cierto me he kitado las letras de la firma :profident:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dl. 02 ago. 2010, 14:51

Segons diues a mision tokyo, selecta a venut al 3xl 10 animes. De moment en sabem un (death note, ja k nana i bleach son de jonu).
Quins poden ser els altres:

Posibles:

Blood +
Ghost in the shell Stand Alone Complec
Ghont in the shell Stand Alone Complex Second Gig
Gunxsword
Ergoproxy
Moribito
Skullman
Devil May Cry
Reeiden
saint seiya hades
saint seiya lost canvas
Mazinger z (la nova serie)

Aquestes son les de tematica adulta que ara recordo, pero tambe prodria ser hunter x hunter (potser es més per super3) o golden boy (aquesta de matinada)

una altra opcio sera inuyasha kanketsu-hen, pero suposo que primer sortira en dvd

Tambe crec que el 3xl es fara amb els drets de les ultimes pelis de selecta, ja que quan han sortit en dvd ja porten l'audio en catala:

evangelion 1.11
evangelion 2.22 (surt a l'octubre amb catala)
sword of the stranger
sky crawlers

Haurem d'estar a l'espera
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dt. 03 ago. 2010, 03:27

taketokun ha escrit:
Segons diues a mision tokyo, selecta a venut al 3xl 10 animes. De moment en sabem un (death note, ja k nana i bleach son de jonu).
Quins poden ser els altres:

Posibles:

Blood +
Ghost in the shell Stand Alone Complec
Ghont in the shell Stand Alone Complex Second Gig
Gunxsword
Ergoproxy
Moribito
Skullman
Devil May Cry
Reeiden
saint seiya hades
saint seiya lost canvas
Mazinger z (la nova serie)

Aquestes son les de tematica adulta que ara recordo, pero tambe prodria ser hunter x hunter (potser es més per super3) o golden boy (aquesta de matinada)

una altra opcio sera inuyasha kanketsu-hen, pero suposo que primer sortira en dvd

Tambe crec que el 3xl es fara amb els drets de les ultimes pelis de selecta, ja que quan han sortit en dvd ja porten l'audio en catala:

evangelion 1.11
evangelion 2.22 (surt a l'octubre amb catala)
sword of the stranger
sky crawlers

Haurem d'estar a l'espera



10 animes? Ara és quan tindria que dir: Vengaaaaa tuuuuuuuuuuuuu!!!

Está genial perquè potser no tots als animes ens agradaran de la mateixa manera però una cosa està clara, el 3XL s'està posant les piles de nou!!!

Per mi que agafin Hunter per Hunter, Blood, Devil my cry i Mazinger Z.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dt. 03 ago. 2010, 10:57

Doncs a mi m'agradaria k fecin Full metal alchemist Brotherhood perk me la estic mirant substitulada i baig pel cap 16 i mola mogollon XD
salu2 :yeah:
ImatgeImatge
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 107

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: ackman i 9 visitants