Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 106
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 11 jul. 2010, 15:33

veig k s'han ajuntat els 2 temes, en vaig obrir 1 xk el titol no em semblava gens adequat per un canal català i i xk no estava massa actualitzat :P
Imatge
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dv. 16 jul. 2010, 20:59

heu vist el fb? http://www.facebook.com/3xlcat

quin logo + lleig!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
lizaon
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 474
Membre des de: dj. 22 oct. 2009, 15:07
Ubicació: El Park Sabaody !!!!! xD
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dv. 16 jul. 2010, 23:59

XD lleig ho es un rato xd sembla una mena de fusió de un 3 + una X, o potser es una carretera xd :lol: :profident:
espero k aneu actualitzant noticies, per cert sabeu si faran ...
Fullmetal Alchemist Brothehod? :yeah:
ImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 17 jul. 2010, 12:19

se dice que emitarán Bleach de cuantos capítulos y temporadas se compone
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dl. 19 jul. 2010, 00:58

aqui http://blogs.ccrtvi.com/espaiinternet.php?itemid=33568 diu k comença el 19 de setembre
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dv. 23 jul. 2010, 20:50

Entrevista al edito del canal 3xl

http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... e&ide=6888

sembla interessant aixo de contractar series directament al japo
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dv. 23 jul. 2010, 22:19

sembla que te intencio de portar molt anime, aixo esta be, segons a dit, te cert interes en bola de drac kai
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dv. 23 jul. 2010, 23:33

Doncs a veure si amb una mica molta de sort ens tornen a fer una de les meves sèries favorites, o al menys pel que jo recordo perque només la vaig vuere una vegada i em va impressionar. Parlo de Miracle Giants Dome-kun o com li van dir aquí, Dome: El petit geni del beisbol. Com m'agradaría que la tornessin a donar, encara tinc a la ment com entrenava la seva visió mirant la F1 i com no, el mega enemic, l'español Carlos, amb la seva pose torera, era brutal!!! Tant de bó la tornessin a donar, em farien feliç, jejeje
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 24 jul. 2010, 10:22

aqz ha escrit:
se dice que emitarán Bleach de cuantos capítulos y temporadas se compone


Disculpa pero los signos de puntuación como los puntos, comas y tal están para ser usados. Por favor ten un mínimo de respeto por la ortografía para que todos te podamos entender bien.

Respecto a lo que preguntas, podrías plantearte el buscar la información que necesitas por internet antes de usarnos a los del foro como tu Google particular.

Perdona si suena borde, pero es que no entiendo como te pones a escribir ese mensaje en el foro cuando es menos esfuerzo ir a Google y escribir "bleach wiki" y he encontrado una web donde ponía dicha información.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 24 jul. 2010, 17:25

Docs ja era hora, aviam si es recuperen algunes obres mestres emitides fa temps, com bola de drac, slam Dunk o Mazinger z. :juas:
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 24 jul. 2010, 20:19

Òndia tu, entenc que a tothom li agradin els clàssics, però ja n'hi ha prou... Ja es hora que portin material nou inèdit a Catalunya, i ja posats, a tota España.
Ja fan bé de ficar Bleach, que encara que sigui una serie eterna, els fillers no son vomitius com els de Naruto.
Nana...be, no se que dir.
Death Note, si no fos pel nombre inaudit de fanboys que hi ha pel mon, es una bona serie per portar aquí.

Però potser hagués estat més impactant que portessin series com p.e. CANAAN, Kara no Kyoukai, Fate/Stay - Night, Code geass, Tsubasa Chrnicles: Tokyo Revelations, Darker Than Black, Durarara, Gundam 00, Higashi no Eden, Madlax, Minami-ke, Noir, El Cazador de la Bruja, Tetsuwan Birdy: Decode, Tsukihime, Tears of Tiara, Shikabane Hime, To Aru Majutsu no Index, etc.
El que sí que és imperdonable es que no hagin portat Gunbuster, Gunbuster 2 ni Tengen Toppa Gurren-Lagann (I en general moltes series Gainax, ja que van portar Karekano, Eva i FLCL, per què no les altres?)

No són totes series noves, però (excepte Noir (2000) i Gunbuster (1988)) sí que són posteriors al 2000, totes en format 16:9 (excepte Gunbuster), etc. La gran majoria van orientades a un públic ben extens, dels 13-14 cap a munt, i casi totes són de temàtica atractiva per molta gent, no són tancades com p.e. Hayate no Gotoku (per gent MOLT entesa en el tema) o totes les de mahou shoujo (per nenes i adults ben rarots).

A l'entrevista que li fan al director del 3xl, es menciona la possibilitat que portin Gantz, cosa que em sembla molt bé, i espero que segueixin amb la mateixa idea (encara que Gantz es una sèrie bastant forteta, no tant com el manga...si ho fos, no s'hagués emès mai xD).

Esperem que tingui èxit i puguem gaudir de moltíssimes més series en Català!
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 24 jul. 2010, 23:11

que fiquin coses clasiques no vol dir que no fasin noves tambe
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 25 jul. 2010, 00:00

Però vejam, que porten ficant coses "clàssiques" des de fa uns 8 anys (deixant de banda One Piece). Les últimes series modernes, per dir-ho així, van ser FLCL i Tsubasa Reservoir Chronicles. I de per sí, aquestes dues ja tenien el seu temps quan les van emetre al K3.
I si emeten una sèrie antiga, que fiquin alguna que no hagin repetit dues-centes vegades, com per exemple Lamu o Maison Ikkoku que una la van fer la tira d'anys i l'altre només una vegada. Però que no sigui com abans, 4 repetides tots els dies i una nova un dia a la setmana.

Que quedi clar que no es que no m'agradin les antigues, però que ja les tinc molt vistes...
Però be, aquesta decisió, encara que és nostre, s'ha de comunicar al 3xl, de poc serveix que ho discutim aquí xP.

En qualsevol cas, visca la tornada del 3xl! Visca la TV Catalana! Visca el Doblatge en Català!
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 25 jul. 2010, 00:14

chronos02 ha escrit:
Però vejam, que porten ficant coses "clàssiques" des de fa uns 8 anys (deixant de banda One Piece). Les últimes series modernes, per dir-ho així, van ser FLCL i Tsubasa Reservoir Chronicles. I de per sí, aquestes dues ja tenien el seu temps quan les van emetre al K3.
I si emeten una sèrie antiga, que fiquin alguna que no hagin repetit dues-centes vegades, com per exemple Lamu o Maison Ikkoku que una la van fer la tira d'anys i l'altre només una vegada. Però que no sigui com abans, 4 repetides tots els dies i una nova un dia a la setmana.

Que quedi clar que no es que no m'agradin les antigues, però que ja les tinc molt vistes...
Però be, aquesta decisió, encara que és nostre, s'ha de comunicar al 3xl, de poc serveix que ho discutim aquí xP.

En qualsevol cas, visca la tornada del 3xl! Visca la TV Catalana! Visca el Doblatge en Català!


doncs jo no penso aixi, per exemple les aventures den fly faria falta tenirla en bona cualitat, nomes existeis en cualitat vhs, tambe posaria stret fighter i alguna reposicio de bola de drac (jo la tinc vista pero la gent que neix ara...) i tambe estaria molt be que fesin noves esclar, dic jo que amb un canal nou, poden fer tot el que vulguin, per aixo tenen moltes hores.
 
Avatar de l’usuari
chronos02
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dl. 17 maig 2010, 21:12

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 25 jul. 2010, 01:27

Aviam, si el que vols tu es trobar les series en bona qualitat, per share, PD i altres programes p2p es poden trobar fàcilment, i també tens l'opció de comprar els DVD's originals. Els audios potser sí que són un problema, però sempre trobaràs a gent que l'ha gravada i es poden extreure sense gaire problemes. Es fa un muntatge i punt.
En quant a Fly, TV3 la va comprar en qualitat VHS, així que encara que la tornin a emetre en TDT, la qualitat serà la mateixa, no ens fem il·lusions. Si la gent vol que s'emetin, es pèls audios i no pas per la qualitat d'imatge.
I Bola de Drac, sí, aquesta sí que l'haurien de repetir, però dubto que ho facin si estan interessats en portar KAI.
I Street Fighter no, siusplau, ja vaig haver de sofrir-la en el seu moment...

En general, que fiquin series noves, material nou, que les altres les podem comprar o agafar per aquí sempre que vulguem. El que busquem ara són més series doblades en Català.
Visiteu la llista de sèries i característiques:

Visiteu els meus projectes:

Base de dades de Blu-ray d'Anime:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 106

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 23 visitants