Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Novetats TVC

dt. 14 maig 2019, 22:36

Bon vespre. Gràcies el facebook de Tornada 3XL, a partir d'una consulta a TV3, s'ha pogut saber que The Legend of Korra, la continuació d'Avatar: L'últim mestre de l'aire, arribarà en català. Segons diuen, s'està finalitzant el doblatge i s'hauria d'estrenar aquest any.

Enllaç: https://www.facebook.com/tornada3xl/pos ... &__tn__=-R
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Novetats TVC

dc. 15 maig 2019, 00:34

Combino els 2 fils. Bones notícies que es dobli la seqüela d'una sèrie aprofitant la remissió :juas:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dc. 15 maig 2019, 13:12

És una bona notícia, però osti tu...
Qui hagi vist la seqüela en castellà (entre els quals estic jo) ja no és cap al·licient veure-la ara, és el que jo penso però que hi farem, s'havia de fer tard o d'hora.
Encara que, si la versió en castellà no l'haguessin doblat a Barcelona, m'ho repensaria, i, ara que hi penso, faran servir el mateix elenc?
M'ha entrat la curiositat.

Salut!

PD: Ovbiament es una molt bona noticia, que "lo cortés no quita lo valiente". ;)
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 17 maig 2019, 23:19

Quan han deixat d'emetre Doraemon? Tinc entès que portava en emissió des de 1994.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dt. 04 juny 2019, 17:54

Frydivx ha escrit:
És una bona notícia, però osti tu...
Qui hagi vist la seqüela en castellà (entre els quals estic jo) ja no és cap al·licient veure-la ara, és el que jo penso però que hi farem, s'havia de fer tard o d'hora.
Encara que, si la versió en castellà no l'haguessin doblat a Barcelona, m'ho repensaria, i, ara que hi penso, faran servir el mateix elenc?
M'ha entrat la curiositat.

Salut!

PD: Ovbiament es una molt bona noticia, que "lo cortés no quita lo valiente". ;)

La serie es va doblar a Barcelona en castellá i m'agradaría que alguns personatges els doblessin els mateixos actors.
Hi ha actors de Doblatge que sempre han doblat aquí a Barna pero no en català com: Ángel de Gracia, Jordi Naro, Tasio Alonso, Susana Damas, Óscar Redondo entre d'altres.

Alguns actors del mateix elenc que sí podríen doblar en la versió en català son:
DANI ALBIAC - Mako
NÚRIA TRIFOL - Opal
MARC TORRENTS - Bolin
MARTA BARBARÁ - Kuvira
ARIADNA JIMÉNEZ - Pema
ROGER ISASI- ISASMENDI - Kai
TERESA MANRESA - Lin Beifong
JULIA CHALMETA - Toph
DAVID JENNER - Wû
CARLES LLADÓ - Wang (espero que no sigui el mateix per que ja va doblar en Sokka a la serie original)
Este es el camino
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Novetats TVC

ds. 15 juny 2019, 08:42

Loco87 ha escrit:
Sembla que a partir del dilluns 24 (Sant Joan), als vespres continuaran on ho van deixar als migdies.

De fet, el dia 24 tenim:
- Torna Doraemon a les 6h del matí.
- Una nova sèrie que es diu "els minininjes" que posen al matí i que pels noms japonesos dels títols sembla un anime.
- Migdia torna Avatar (esperem que ho enllacin amb Korra?) i tornen a emetre DConan a partir de "La casa dels aquaris".
- S'aturen Doremi i Històries dels Caçadors de Monstres, que ara no s'emetran (suposo fins setembre)
- Als vespres segueix Un Drama Total i de DConan reprenen des d'on ho van deixar als migdies cap a l'Abril.

Falta saber si això serà la programació d'estiu o només el dia 24 (que és festa), tot i que segur que serà la d'estiu.


Serà la d'estiu, si fos una cosa puntual per un dia festiu posarien pel·lis i no pas noves sèries, com ja van fer dilluns passat i han estat fent últimament. A setmana santa van estrenar la de caçadors de monstres però era diferent perquè eren més dies i a més després van continuar amb l'estrena però canviant el ritme així que tampoc és el mateix cas.

"Els Mini Ninges" no és anime, és una sèrie francesa inspirada en un videojoc del mateix nom... una sèrie inspirada en un videojoc :huh: a què em sona això?
És com Avatar o Korra que no són anime, estan inspirades en la cultura oriental però no estan pas fetes allà.
Per cert, ja feia temps que esperava que anunciessin l'estrena d'aquesta sèrie, a veure com és, de moment podem saber com sonarà: https://www.instagram.com/p/BubPWeFhwWZ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1x1h9rb02l72u

Tant de bo facin això d'enllaçar amb Korra quan acabin d'emetre Avatar, sembla que emetran al mateix ritme que al gener així que podem calcular quant de temps trigaran a emetre-la sencera, no he fet els càlculs però podria coinicidir amb la tornada de vacances i llavors seria ideal l'estrena de la nova sèrie i com que en aquesta no surten personatges d'Avatar no podran fer com amb Un drama total: Els cracs ( :plora: :censurat: )

I per cert també torna l'Inspector Gadget, però la de 2015... ja podrien posar l'original ¬¬

EDITO: Sembla que a l'estiu deixaran d'emetre pel·lis els divendres i emetran Un Drama Total (1 episodi) i El Detectiu Conan (2 episodis) com la resta de dies de la setmana, la veritat és que ho agraiexo perquè útlimament no paraven de posar les mateixes pel·lis que van emetre setmanes o mesos abans, no portaven títols de fa temps o nous doblatges de pel·lis
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dt. 02 jul. 2019, 21:47

Espero que al setembre canviin una mica la programació i ens donin alguna sorpresa, no se si Korra l'emetran al setembre i repetirán la serie original d'Avatar durant les vacances. Shin Chan no se si Ccma es que ja no la llicència per emetre per que mes o menys es va deixar d'emetre al mateix moment que Neox.

Tant debò es tornés tornés a emetre Orphen el bruixot que l'any que vé s'estrena al Japó la continuació amb gràfics i tècniques d'animació actuals. Passaría mes o menys com el que ha passat amb Detectiu Conan que va ser gràcies al suport dels fans.

https://www.youtube.com/watch?v=h8ia7FdJdFU
https://www.youtube.com/watch?v=rtJYA9io7zQ
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: Novetats TVC

dj. 04 jul. 2019, 16:56

A mi m'agradaria que tornessin a emetre Fly, però sé que no passarà.

https://youtu.be/Ve7z6mJb4n8
 
carlos25
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 144
Membre des de: dv. 06 abr. 2012, 01:16

Re: Novetats TVC

dv. 05 jul. 2019, 14:55

Fly és molt difícil que torni hi ha moltes companyies pel mig si bé la llicència la tenia o no sé si la té encara toei han participat en la producció

Enix
Fuji Television Network
Nippon Animation
Shueisha
Toei Animation

Els jocs eren de Enix actualment fusionada amb Squaresoft amb el conseqüent nom square enix.
Toei és de pitjors companyies que demana unes condicions no aptes per qualsevol tv encara que la sèrie passi molt de temps.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

dv. 05 jul. 2019, 17:16

Fly ni tant sols s'ha tornat a emetre al Japo desde fa 12 anys (2007 l'ultima re-emissio), i a sobre ni hi ha DVD en cap pais (ni al Japo), ni tampoc hi ha VHS per a comprar, nomes per a alquilar (be, actualment estan per a comprar perque els videoclubs es van desfer del material i altres ho han estat revenent), i tampoc hi ha cap web japonesa (VOD) que tingui la serie, per tant sembla una llicencia "morta", dubto que es torni a emetre mai mes...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

dg. 07 jul. 2019, 14:57

fabrebatalla18 ha escrit:
Fly ni tant sols s'ha tornat a emetre al Japo desde fa 12 anys (2007 l'ultima re-emissio), i a sobre ni hi ha DVD en cap pais (ni al Japo), ni tampoc hi ha VHS per a comprar, nomes per a alquilar (be, actualment estan per a comprar perque els videoclubs es van desfer del material i altres ho han estat revenent), i tampoc hi ha cap web japonesa (VOD) que tingui la serie, per tant sembla una llicencia "morta", dubto que es torni a emetre mai mes...


Hombre, eso de "mai mes" yo creo que es exagerar, quizas de aqui a 100 años...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dg. 07 jul. 2019, 16:18

Crec que podríen emetre la segona serie del Doctor Slump, l'ultima emisió va ser mes o menys abans de que el K3 pasés a ser l'actual Super3. (2008 aprox.) No sé si encara tenen els drets d'emisió de les pel·lícules Ghibli o de Yu yu hakusho pero en comptes de posar el Conan pel migdia y tarda ho podríen emetre per la tarda y només son 112 episodis que en 3 mesos aprox. l'acabaríen.

Serial experiments Lain es una gran sèrie pero va passar molt discretament a l'espai 3XL.

Aquesta gent de l'actual Super3 ha estat molt acomlpexada amb el tema de les recomanacions per edat (hi ha casos pitjors com el de Boing) també que amb el tema del anime pensarán que el fans actuals prefereixen veure-ho en V.OS. o que per que ho han d'emetre pel canal Super3 si ha ho veuen per internet en v.o.s. i amb el ritme d'emisió del japó, etc. Tot i que crec que ara no tant mirant com han apostat tant fort amb El Detectiu Conan fins i tot estrenant una pel·lícula als cinemes.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dg. 07 jul. 2019, 16:22

JamesJack ha escrit:
A mi m'agradaria que tornessin a emetre Fly, però sé que no passarà.

https://youtu.be/Ve7z6mJb4n8

Me gustaría que emitieran Ranma (desde 2007 que no se emite) en su versión remasterizada, pero Fly en el Super 3...
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

dg. 07 jul. 2019, 20:13

Bluepheasant ha escrit:
JamesJack ha escrit:
A mi m'agradaria que tornessin a emetre Fly, però sé que no passarà.

https://youtu.be/Ve7z6mJb4n8

Me gustaría que emitieran Ranma (desde 2007 que no se emite) en su versión remasterizada, pero Fly en el Super 3...
Imatge

Ranma al Super3? Ho veig encara mes dificil, sobretot perque fins i tot amb la moltisima censura que te encara hi ha molt contingut no apte per a nens (si, parlo de pits :v)...
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

dl. 08 jul. 2019, 00:22

Bluepheasant ha escrit:
Crec que podríen emetre la segona serie del Doctor Slump, l'ultima emisió va ser mes o menys abans de que el K3 pasés a ser l'actual Super3. (2008 aprox.) No sé si encara tenen els drets d'emisió de les pel·lícules Ghibli o de Yu yu hakusho pero en comptes de posar el Conan pel migdia y tarda ho podríen emetre per la tarda y només son 112 episodis que en 3 mesos aprox. l'acabaríen.

Serial experiments Lain es una gran sèrie pero va passar molt discretament a l'espai 3XL.

Aquesta gent de l'actual Super3 ha estat molt acomlpexada amb el tema de les recomanacions per edat (hi ha casos pitjors com el de Boing) també que amb el tema del anime pensarán que el fans actuals prefereixen veure-ho en V.OS. o que per que ho han d'emetre pel canal Super3 si ha ho veuen per internet en v.o.s. i amb el ritme d'emisió del japó, etc. Tot i que crec que ara no tant mirant com han apostat tant fort amb El Detectiu Conan fins i tot estrenant una pel·lícula als cinemes.


Coincido con lo de new dr slump

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants