Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dl. 27 març 2017, 12:36

No està malament el doblatge, però Nuria Trífol s'em descol·loca una mica, potser una veu més adolescent hagués estat més encertat per aquest personatge.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

ds. 01 abr. 2017, 06:16

Anoteu aquesta data als vostres calendaris: 10-04-2017, començaran amb la peli 1, suposo que faran una al dia, fins la 12.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Novetats TVC

ds. 01 abr. 2017, 16:41

fabrebatalla18 ha escrit:
Anoteu aquesta data als vostres calendaris: 10-04-2017, començaran amb la peli 1, suposo que faran una al dia, fins la 12.
Imatge


Jo crec que aniran variant i potser un dia en posaran una i el següent dues. Ho dic perquè altrament no tindran prous dies per emetre les 12 pelis, crec. Fins quan dura setmana santa? Fins el 17 d'Abril(inclòs)?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dg. 02 abr. 2017, 10:51

Dimarts 11, "la 14 victima":

Podria ser que el cap de setmana emetin dues pelis, una al migdia per exemple i altra al vespre.Qui sap
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

ds. 08 abr. 2017, 12:15

Be, doncs ja esta confirmat: http://ramenparados.com/super3-estrenar ... -17-abril/

Agrairia que publiquesiu la noticia on pogueu, com mes gent s'enteri millor!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

dc. 14 juny 2017, 13:33

Segons m'han informat (no ho tinc comprobat ja que no em se els titols) el dijous 22 estrenen nous capitols de Shin Chan:
Ei, que en Kazama triomfa a la vida! / Ei, que avui ve la senyoreta a casa! / Ei, que tinc casa pròpia!
Ei, que juguem a estirar la corda! / Ei, que ens anem tranquil·lament a comprar! / Ei, que bereno amb la Nene

A banda d'aixo, sobre El Detectiu Conan emetran capitols diferents als 186 que han estat repetint en bucle, aixi que començaran amb el 187 (numeracio japonesa), i com ja sabem al juliol començara el doblatge dels 80 nous capitols (a partir del 515 numeracio japonesa).

I si tenim en conte altres series que no siguin d'animacio japonesa tenim la tornada de Gat i Gos despres de 5 anys fora d'antena, i tambe de Espies de Veritat.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dc. 14 juny 2017, 16:02

Gran tornada de Gat i Gos era genial, sobretot pel doblatge del gran Francesc Figuerola fent de gos
 
Avatar de l’usuari
roger_anime_cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 128
Membre des de: dv. 03 maig 2013, 17:29

Re: Novetats TVC

dc. 14 juny 2017, 18:23

fabrebatalla18 ha escrit:
Segons m'han informat (no ho tinc comprobat ja que no em se els titols) el dijous 22 estrenen nous capitols de Shin Chan:
Ei, que en Kazama triomfa a la vida! / Ei, que avui ve la senyoreta a casa! / Ei, que tinc casa pròpia!
Ei, que juguem a estirar la corda! / Ei, que ens anem tranquil·lament a comprar! / Ei, que bereno amb la Nene

Doncs és veritat, he buscat una mica per internet i tal i aquests encara no els han fet. El 1r, el del Kazama, segurament és el 464.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dj. 22 juny 2017, 19:57

Una notícia que en part pot nar relacionada amb els continguts del canal.A partir del 2018 TV3 no emtrá la Championbs League, es a dir que podran destinar aquells milions(no pas pocs) a altres coses
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dv. 23 juny 2017, 12:39

Noín ha escrit:
Una notícia que en part pot nar relacionada amb els continguts del canal.A partir del 2018 TV3 no emtrá la Championbs League, es a dir que podran destinar aquells milions(no pas pocs) a altres coses


Temporada 2018-2019, encara els hi queda un any, el fet s que no els hi han acceptat la proposta en la fase d’adjudicació dels drets televisius, o sigui que els de Mediapro volien més pasta.
Disposarem d'aquests diners però, no serà tant rendible com emetre la Champions que en qüestions publicitàries donen més peles.
Els drets televisius s'están tornant un sacacuartos amb el futbol, cada vegada hi han més intermediaris i el bulto és fa cada vegada més gros, també és veritat que no és de primera necessitat però hi ha una especulació que no és ni normal.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

dv. 23 juny 2017, 14:43

Frydivx ha escrit:
Disposarem d'aquests diners però, no serà tant rendible com emetre la Champions que en qüestions publicitàries donen més peles.

De poc ens serveix a nosaltres (pel tema anime) que tinguin beneficis si despres els tornen a invertir en mes futbol...
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 23 juny 2017, 15:33

No els invertiran en més futbol perque no tenen on rascar ja. El que ha passat és el que havia d'haver passat fa temps, i és que una cadena publica deixa de pagar millonades per coses així (la F1 igual) i aposti d'una vegada per producció pròpia o altres
 
Avatar de l’usuari
Killy
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dt. 02 set. 2014, 17:20
Ubicació: Pineda de Mar

Re: Novetats TVC

ds. 24 juny 2017, 13:32

Jo no els tinc totes amb mi. Si la Champions genera el public que genera (i jo soc un dels milions) i encara aixi no els arriba imagina't amb el anime. Tant de bo inverteixin aquest diner en portar coses relacionades amb anime que estiguin fora de Bola de Drac.

Aixo no va ben be aqui, pero ho deixo:
http://www.hobbyconsolas.com/noticias/s ... ano-101912

Tindrem la pel·licula de Koe no Katachi als cinemes a finals de l'any de la ma de Selecta.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Novetats TVC

ds. 24 juny 2017, 15:29

Killy ha escrit:
Aixo no va ben be aqui, pero ho deixo:
http://www.hobbyconsolas.com/noticias/s ... ano-101912

Tindrem la pel·licula de Koe no Katachi als cinemes a finals de l'any de la ma de Selecta.

Si s'estrena als cines molt posiblement tingui doblatge en catala, com ja ha passat amb altres com "your name" o "One Piece Gold", tingueu per segur que aquestes pelis fora del cine (nomes edicio DVD/BD) mai haguesin tingut doblatge en catala...
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dl. 26 juny 2017, 13:13

fabrebatalla18 ha escrit:
]
Si s'estrena als cines molt posiblement tingui doblatge en catala, com ja ha passat amb altres com "your name" o "One Piece Gold", tingueu per segur que aquestes pelis fora del cine (nomes edicio DVD/BD) mai haguesin tingut doblatge en catala...


Encara faltaria saber si "En este rincon del mundo" sortirà en català, ja que l'estrenen en VOSE aquest 30 de Juny, si surt directament en castellà en format domèstic tindrem una pel·licula d'animació japonesa estrenada en cines no doblada al català, (cosa que m'encantaria).

M'encanta que Selecta estreni pel·lis anime al cinema però hem de ser realistes, segurament no totes les pel·lis vinguin doblades al nostre idioma.


De poc ens serveix a nosaltres (pel tema anime) que tinguin beneficis si despres els tornen a invertir en mes futbol...


Quan dic beneficis no em refereixo només al econòmic si no també a visibilitat en termes televisius, si no tens programació atractiva le gent se'n va a un altre canal, així de clar.
Encara que TV3 sigui pública i no estigui obligada a obtenir beneficis ha de tenir cert ratio de visibilitat i això és més públicitat per la cadena (que és una part del pastís del seu pressupost), si no tinguéssim tot això s'hauria de invertir més diners públics dels necessaris (que en fan falta més óvbiament), o bé fer retallades pressupostaries i això si que ens afectaria a "tots".

Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants