Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Novetats TVC

dv. 25 set. 2020, 15:16

Fa uns dies varem parlar del canal per satèl·lit del Súper 3, he pogut recuperar graelles de programació de l'època per si voleu veure quina programació feien:

https://mega.nz/file/iA81BA5Z#_ICUc6wpU ... wl11kG1-Hw

Cal destacar que el canal es va emetre per Vía Digital, diversos operadors de cable (com Menta a Catalunya) i Quiero TV. L'horari era de 6:45 a 20:30, quan començava la programació de Buzz, tot i que a Quiero el canal tenia un horari més curt: De 8 a 13 durant el 2000 (a les 13 començava la programació de Buzz, abans que a la resta d'operadors i a les 18 començava Showtime Extreme fins la matinada) i de 8 a 19 durant 2001 (llavors començava la programació de Paramount Channel, mentre que a la resta d'operadors aquesta franja la ocupava Nickelodeon).
EL PDF es divideix així:

1) Juliol 99 (A partir de les 20:40, en realitat és programació de Buzz)
2-8) Setmana del 16-22/10/00 (x7 pàgines) (Versió quiero)
9-15) Setmana del 6-12/11/00 (x7 pàgines)
16-22) Setmana del 11-17/12/00 (x7 pàgines) (Versió Vía digital i cable)
23-29) Setmana del 11-17/12/00 (x7 pàgines) (Versió quiero)
30-31) Gener 2001 (x2 pàgines)
32-38) Setmana del 16-22/04/01 (x7 pàgines)
39-40) Juliol 2001 (x2 pàgines)
41-42) Agost 2001 (x2 pàgines)
43-49) Setmana del 15-21/10/01 (x7 pàgines) (Versió quiero)
50) Maig 2002
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dv. 25 set. 2020, 20:23

rexelperro ha escrit:
El problema que veo yo con One Piece es que tiene demasiados personajes, Conan al final tiene a 7 u 8 principales y unos pocos secundarios, el resto son personajes que aparecen en cada caso y luego ya no vuelven, en One Piece hablamos de 9 protagonistas y una burrada de secundarios que encima reaparecen una y otra vez por lo que acaba siendo un reparto de actores y actrices monstruoso para la situación económica de TV3

Bueno en la saga de l'illa dels tritons sería:
Tripulació del Barret de palla + Jinbe,Keimi,Pappug y Octy + (Tritons aliats + pirates tritons + antics pirates del sol (flaishback)) que són uns 9 per grup. (hi ha un flaixback del Kizaru i l'Arlong)

I a Punk Hazard ho tenen encara més fácil:

Tripulació d'en Ruffy + Law, Barbamarró i Kinnemon, Momonosuke i La Tashigi y l'Smoker + Caesar Clown, Vergo y Monet y els nens.

Crec que almenys les dues primeres sagues es poden doblar sense cap problema.
Este es el camino
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

ds. 26 set. 2020, 20:48

Bluepheasant ha escrit:
rexelperro ha escrit:
El problema que veo yo con One Piece es que tiene demasiados personajes, Conan al final tiene a 7 u 8 principales y unos pocos secundarios, el resto son personajes que aparecen en cada caso y luego ya no vuelven, en One Piece hablamos de 9 protagonistas y una burrada de secundarios que encima reaparecen una y otra vez por lo que acaba siendo un reparto de actores y actrices monstruoso para la situación económica de TV3

Bueno en la saga de l'illa dels tritons sería:
Tripulació del Barret de palla + Jinbe,Keimi,Pappug y Octy + (Tritons aliats + pirates tritons + antics pirates del sol (flaishback)) que són uns 9 per grup. (hi ha un flaixback del Kizaru i l'Arlong)

I a Punk Hazard ho tenen encara més fácil:

Tripulació d'en Ruffy + Law, Barbamarró i Kinnemon, Momonosuke i La Tashigi y l'Smoker + Caesar Clown, Vergo y Monet y els nens.

Crec que almenys les dues primeres sagues es poden doblar sense cap problema.

Son bastants mes personatges encara a cada saga xD però igualment ja son moltissims mes que a la majoria d'animes i això obviament es un problema encara mes quan sabem que tv3 no te diners...
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dj. 08 oct. 2020, 23:55

Sabia que passaria... El supossat nou 3XL... un programa que no es de TV en primer lloc i per el que es veu es de youtuber i aquestes mandangues... Es diu Mood Z i d'anime no es parla res de res... en fí, ja podem sentenciar que la TV no val 5 duros i TV3 va a pitjor amb aquesta idea estupida. Aqui el twitter.

https://twitter.com/MoodZtv3?ref_src=tw ... el-nou-3xl
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dj. 08 oct. 2020, 23:56

Acabo de veure lo del nou espai que és suposava que seria el nou 3XL i bueno... No vull jutjar res per la portada però sembla el típic programa d'instagramers que tenen tik tok de caire moralista políticament correcte/ SJW i faran entrevistes al més pur estil "dondeesta mi tab" o "Forfast".
Crec que ja es va demanar de manera ben clara que l'objectiu principal era que tornessin les sèries d'anime i no veure influencers explicant coses que no m'interesen.
Ja veurem, la cosa encara esta molt verda i potser ens donen la sorpresa amb series del 3XL de fa 8 anys.
Ender11 ha escrit:
Sabia que passaria... El supossat nou 3XL... un programa que no es de TV en primer lloc i per el que es veu es de youtuber i aquestes mandangues
No es de TV?... Menos mal por que si es asi matan la TV de un tiro.
Tirando de hemeroteca:
https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/tvist ... o/3100751/
Este es el camino
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dv. 09 oct. 2020, 06:55

Però està confirmat que aquesta merda es de lo que parlava Sanchis?
Recordem que ell va dir que estava preparant un CANAL que compartís freqüència amb el super3, no un programa, un canal que substituiria el 33 al canal super3/33.
A mes va dir que estava planejat estrenar-lo cap a finals d'anys però que amb el tema del Covid segurament fins al 2021 no hi haurà res.

Espero i desitjo que no estigui confirmat que aquesta merda es el projecte del "Super 3 Z" que va dir en Sanchis perque mare meva... si volien fer aquesta cosa que no hagués dit res, el 3xl es lo que mes es demana a Tv3 que torni i no son pocs els experts que afirmant que la seva desaparició va ser la pitjor decisió que va prendre tv3 en molt de temps afectant a l'ús del català entre els joves fins i tot... es evident que si et poses a parlar d'un espai juvenil que compartirà canal amb el super 3 TOTHOM pensi amb el 3xl, els mitjans de comunicació van parlar d'això fent referència sempre al 3xl i no han sortit a desmentir-lo... seria molt lleig que tot es quedés en aquesta cosa que només el veuran els familiars dels nois i noies que surten...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dv. 09 oct. 2020, 10:45

no nomes es aquest programa, en son 5,de moment tots online

https://www.ccma.cat/tv3/tv3-estrena-5- ... a/3050910/
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dv. 09 oct. 2020, 13:17

Es que lo pitjor es que durant aquests mesos que s'ha parlat d'aquest tema han fet moltes referencies al mític 3XL y les series que hi había.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Novetats TVC

ds. 10 oct. 2020, 14:58

rexelperro ha escrit:
Però està confirmat que aquesta merda es de lo que parlava Sanchis?
Recordem que ell va dir que estava preparant un CANAL que compartís freqüència amb el super3, no un programa, un canal que substituiria el 33 al canal super3/33.
A mes va dir que estava planejat estrenar-lo cap a finals d'anys però que amb el tema del Covid segurament fins al 2021 no hi haurà res.


Jo crec que no ho és, si no recordo volien fer 3 franges, la super 3 actual (de 0 a 13), la super 3 Z (de 14 a 17) i la del nou canal juvenil (de 18 a 30). Per tant, això podria ser una primera entrada de l'anomenat S3Z, com bé dius, fins a l'any vinent dubto que es faci el canvi (i no ho esperaria pel gener)

A primera vista, també m'ha semblat una decepció (sobretot si es l'únic que fan), però meditant, he vist que no soc el públic objectiu i m'ha recordat als reportatges de la primera època del 3xl.net, molt adients per adolescents.

Crec que està passant el mateix que quan varen crear el canal super3 fa 11 anys, que no varen dir res del projecte canal 3xl i molta gent va quedar decepcionada fins que es va fer la presentació del canal. Crec que ara callant-se el que està per venir (o almenys dir un "això no és tot") està creant de nou aquesta decepció
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

ds. 10 oct. 2020, 18:28

adriamichi ha escrit:
rexelperro ha escrit:
Però està confirmat que aquesta merda es de lo que parlava Sanchis?
Recordem que ell va dir que estava preparant un CANAL que compartís freqüència amb el super3, no un programa, un canal que substituiria el 33 al canal super3/33.
A mes va dir que estava planejat estrenar-lo cap a finals d'anys però que amb el tema del Covid segurament fins al 2021 no hi haurà res.


Jo crec que no ho és, si no recordo volien fer 3 franges, la super 3 actual (de 0 a 13), la super 3 Z (de 14 a 17) i la del nou canal juvenil (de 18 a 30). Per tant, això podria ser una primera entrada de l'anomenat S3Z, com bé dius, fins a l'any vinent dubto que es faci el canvi (i no ho esperaria pel gener)

A primera vista, també m'ha semblat una decepció (sobretot si es l'únic que fan), però meditant, he vist que no soc el públic objectiu i m'ha recordat als reportatges de la primera època del 3xl.net, molt adients per adolescents.

Crec que està passant el mateix que quan varen crear el canal super3 fa 11 anys, que no varen dir res del projecte canal 3xl i molta gent va quedar decepcionada fins que es va fer la presentació del canal. Crec que ara callant-se el que està per venir (o almenys dir un "això no és tot") està creant de nou aquesta decepció


Pero aquesta nova programació esta 100% confirmada? No he vist cap informació sobre aixó, vaig sentir parlar el supossat del "Super3 Z" pero no sabia que possarien un altre i aquesta linea de programació la veig estrany, o sigui de 0-13 (no crec que les 12 de la nit hi hagin nens desperts) programa infantil, 14-17 será juvenil i 18-? adolescent/adult?. Si es així es treiem la preocupació, per ara...
 
Avatar de l’usuari
adriamichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 174
Membre des de: dt. 13 set. 2011, 13:53

Re: Novetats TVC

ds. 10 oct. 2020, 21:02

Ender11 ha escrit:
Pero aquesta nova programació esta 100% confirmada?

No, és el que vaig entendre al seu dia jo, de la notícia del nou canal juvenil.

Ender11 ha escrit:
aquesta linea de programació la veig estrany, o sigui de 0-13 (no crec que les 12 de la nit hi hagin nens desperts) programa infantil, 14-17 será juvenil i 18-? adolescent/adult?.


Bé, em referia a franges d'edat, no horàries. A la notícia que he enllaçat parlaven de convertir el "Super 3" en "Super 3 Z" i crear un nou canal juvenil. Per tant entenc que el super3 oferirà contingut per gent entre 14 i 18, com feia abans el K3 amb el 3xl.net o el Tags.
Tota la programació de l'antic 3xl a: http://p3xl.awardspace.info/
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dl. 19 oct. 2020, 17:59

Per tindre respostes o alguna pista, algú tindrie que contcactar amb en Sanchis i que ens il·lumini si el nou canal que tenia pensat per el public jove es el Mood Z i els altres canals d'internet. Ja vaig fer un cop d'ull i l veritat es que m'avorreixo, tampoc es que duri molt, si aquest es el seu plá, no durará gens, i després diuen que perden diners i no tenen per anime, no m'extranya, malgasten diners com els espanyols amb els aeroports i l'AVE, l'anime es l'essencia dels joves o al menys al 80%, 15% pels jocs y el 5% amb alguna tonteria.

Jo el que se, es que el nom de "Club super 3 Z" es molt estrany i l'unic similar es la "Z" de "Mood Z".
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Novetats TVC

dt. 20 oct. 2020, 05:19

Ender11 ha escrit:
...i després diuen que perden diners i no tenen per anime, no m'extranya, malgasten diners com els espanyols amb els aeroports i l'AVE...

Ni que els catalans fóssim francesos. :xiulant: Si no paguéssim vacances idefinides a Waterloo i alguna cosa més, potser n'hi hauria diners per pagar epìsodis de Bleach, One Piece i algun anime més per estrenar o reemetre d'altres com ara Fly, Dome, Cinturó negre, etc... ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

dt. 20 oct. 2020, 13:45

tato25 ha escrit:
Ender11 ha escrit:
...i després diuen que perden diners i no tenen per anime, no m'extranya, malgasten diners com els espanyols amb els aeroports i l'AVE...

Ni que els catalans fóssim francesos. :xiulant: Si no paguéssim vacances idefinides a Waterloo i alguna cosa més, potser n'hi hauria diners per pagar epìsodis de Bleach, One Piece i algun anime més per estrenar o reemetre d'altres com ara Fly, Dome, Cinturó negre, etc... ;-)


Cinturo negre precisamente existen unos audios penosos, ojala lo emitieran
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dt. 20 oct. 2020, 16:35

tato25 ha escrit:
Ender11 ha escrit:
...i després diuen que perden diners i no tenen per anime, no m'extranya, malgasten diners com els espanyols amb els aeroports i l'AVE...

Ni que els catalans fóssim francesos. :xiulant: Si no paguéssim vacances idefinides a Waterloo i alguna cosa més, potser n'hi hauria diners per pagar epìsodis de Bleach, One Piece i algun anime més per estrenar o reemetre d'altres com ara Fly, Dome, Cinturó negre, etc... ;-)

Procurem no desviar al tema politicoinstitucional, és molt fàcil entra-hi sense que ens adonem compte.

Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants