Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 107
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 15 maig 2010, 04:08

Nightsirk ha escrit:
oSkY ha escrit:
gran confirmacion, eh aprovechado para cambiar el mensaje principal.



Ojalá el 3XL lo empiezen en sep y no lo demoren por causas ajenas o por cualquier otro tipo de causa extraña...



esperemos... sera el mejor regalo de cumpleaños k podria tener... xDDDDDD
 
Avatar de l’usuari
dtritus
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1073
Membre des de: dc. 29 nov. 2006, 16:34
Ubicació: Vallirana
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dt. 18 maig 2010, 13:27

peacegirl ha escrit:
el canal 3xl tindrà un nou web
x fi!

durant el mes de juliol, s'obrirà la porta a cinc-cents joves perquè provin de manera exclusiva el web del 3xl. Seran, doncs, "beta testers" del canal 3xl, una iniciativa pionera pensada per construir el canal tenint molt present les opinions d'aquests joves, dels futurs membres de la comunitat del canal.
on t'has d'apuntar per fer això?

M'uneixo a la petició... si algú sap alguna cosa sobre el tema del beta-testing que posteji. Jo mentrestant jo seguiré buscant...
 
Avatar de l’usuari
kudocat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 167
Membre des de: ds. 22 jul. 2006, 22:03
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dt. 25 maig 2010, 22:05

Jo també m'uneixo a la petició, a veure si ara al Juny fan alguna cosa oficial sobre el tema del beta-testing, espero que ho facin de manera que tothom s'hi pugui inscriure i després ja a veure com fan la selecció de 500 entre tots els inscrits.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fadrellcs
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 434
Membre des de: dt. 27 des. 2005, 13:02
Ubicació: Castelló de la plana, Zona Fadrell

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dt. 01 juny 2010, 00:32

pos quina gran noticia, pero l'hora pot ser molt roina per a tots nosaltes, perque ser per la nit o fins i tot de madrugada.

Ahora el que toca esperar es quin tipus de programacio faran, pero tot anime japones es el que tindrien que fer.

I no se si faran de nou bola de drac, o la faran KAI.

I a mi, pos m'agradaria ser un del elegits, per a provar aquest nou canal.
 
aelin
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 28 juny 2008, 13:37
Ubicació: entre ave, autopista i molins de vent

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 05 juny 2010, 13:07

http://www.3xl.cat/butlleti/

El 3xl ha desvelat més informació. L'horari serà de 21h a 6 ... i sembla que per ser betatester no s'ha de fer res més que enviar un mail amb suggerències. Ja tinc ganes de veure'n els resultats!!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 05 juny 2010, 15:56

aelin ha escrit:
http://www.3xl.cat/butlleti/

El 3xl ha desvelat més informació. L'horari serà de 21h a 6 ... i sembla que per ser betatester no s'ha de fer res més que enviar un mail amb suggerències. Ja tinc ganes de veure'n els resultats!!


Gràcies per la informació. Ja he posat la notícia a la portada de la web. :yeah:
Imatge
 
Kyuuchan
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 157
Membre des de: dc. 19 des. 2007, 20:08

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dt. 15 juny 2010, 23:52

A mi m'ha arribat un mail dient que quan estigui la web llesta me la pasarien quan començes la fase beta.

A algu tambe li han enviat?
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dt. 15 juny 2010, 23:57

Kyuushi ha escrit:
A mi m'ha arribat un mail dient que quan estigui la web llesta me la pasarien quan començes la fase beta.

A algu tambe li han enviat?


Sí a mi també m'han contestat dient això, que quan tinguesin apunt la web beta, m'informarien sobre com poguer entrar. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 16 juny 2010, 00:46

Paufiri ha escrit:
Kyuushi ha escrit:
A mi m'ha arribat un mail dient que quan estigui la web llesta me la pasarien quan començes la fase beta.

A algu tambe li han enviat?


Sí a mi també m'han contestat dient això, que quan tinguesin apunt la web beta, m'informarien sobre com poguer entrar. :yeah:


Doncs espero que ens diguis a la resta com fer-ho i aixi també poguem veure la beta.

Quines ganes de que torni el 3xl per favor. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
brujo_toni
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 879
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 18:29

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 16 juny 2010, 20:23

Bueno, llavors sembla que al final será realitat la tornada del canal 3xl, quines ganes de veure quines series faran!!!
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 16 juny 2010, 21:34

Quines creieu que podrien tornar a fer? Voleu dir que només serien de manga? Em refereixo que no estaria gens malament que fossin de Manga, per descomptat, però i si en fessin de no-manga? Vull dir de dibuixos pero no japonesos. Combinar tots dos generes estaria força be; i més encara que tenen des de les 21:00 fins les 6:00, si no canvien l'horari, es clar. Podrien fer-ne de tota mena, classics ja siguin per adolescents o no manga i no-manga (pels fans de DB, jo personalment me n'he cansat de DB però veure-ho alguna vegada no estaria malament, Street fighter, Dr Slump, Musculman, Tortugues ninja, Karate Kid, Evangelion (amb capítols sense censura), la increible brigada Shinsen), novetats, un apartat de els mes votats, etc. Les possibilitats poden ser infinites, si els del nou 3XL s'ho pensen bé es clar. ^^u
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 16 juny 2010, 21:37

brujo_toni ha escrit:
Bueno, llavors sembla que al final será realitat la tornada del canal 3xl, quines ganes de veure quines series faran!!!


Ei, Brujo Toni, quant de temps que no et veia per aqui. xDD

Sincerament ja era hora que s'adonessin de que tenen que tornar a posar un nou 3xl. El canal super 3 està bé, però per nens. ^^u
Imatge
 
CristianGil
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dv. 06 gen. 2006, 11:03

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dj. 08 jul. 2010, 14:18

a la pagina d'inici de la web tenim ja 3 de les noves series que emetran

quin nivell de moment mare meva xD
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

Al setembre, estrena del nou Canal 3XL

ds. 10 jul. 2010, 00:28

El nou canal per a joves 3XL, que substituirà la franja que ara ocupa el 300, estarà destinat específicament al públic jove d'entre 16 i 25 anys.

El Canal 3XL compartirà freqüència amb el canal Super3 i n'agafarà diàriament el relleu des de les 21.30 i fins a les 6 del matí. S'hi podran veure produccions referents, tant d'animació com d'imatge real, de gèneres tan diversos com el fantàstic, l'acció o l'humor.

Pel que fa a l'animació, algunes de les sèries que emetrà el nou Canal 3XL seran "Bleach", "Nana" o "Death Note", totes tres convertides en un autèntic referent, ja que han esdevingut sèries de culte i han generat fenòmens de fans arreu del món.

Quant a la ficció, destaquen dues produccions britàniques: "The Inbetweeners" i "Waterloo Road". Totes dues sèries estan ambientades en instituts anglesos i són dos exemples de la nova ficció britànica d'èxit dirigida a un públic jove. "Waterloo Road", des d'un punt de vista realista, i "The Inbetweeners", amb un divertit to de comèdia, tenen com a protagonistes estudiants mediocres i perdedors. A més, totes dues sèries compten amb una interessant banda sonora. Les dues produccions han tingut una gran acollida al Regne Unit i han generat comunitats de fans a internet.

Així mateix, el Canal 3XL també inclourà el cinema i la producció pròpia.

El públic al qual va dirigit el nou Canal 3XL està molt acostumat a l'ús de les noves plataformes tecnològiques, per la qual cosa el web del canal hi jugarà un paper molt important. De fet, des de l'1 de juliol, el Canal 3XL ha donat l'oportunitat a 500 joves de participar activament en la fase de creació d'aquesta nova proposta. Els joves que prenen part en aquesta iniciativa poden entrar al web en proves i testar-ne les funcionalitats abans que s'estreni oficialment. Per exemple, poden veure els primers vídeos, la nova imatge gràfica, rebre informació sobre les noves sèries o participar en un joc multiplataforma per tal de trobar el nou logo del Canal 3XL, amagat en algun lloc misteriós d'internet


L'unic desavantatge és l'horari, jo ja intentaré gravar-ho. En quant a les sèries de ficció no em sonen pas, ja buscaré algun video. Tema cinema i producció propia pinta molt bé.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Al setembre, estrena del nou Canal 3XL

ds. 10 jul. 2010, 01:22

peacegirl ha escrit:
El nou canal per a joves 3XL, que substituirà la franja que ara ocupa el 300, estarà destinat específicament al públic jove d'entre 16 i 25 anys.

El Canal 3XL compartirà freqüència amb el canal Super3 i n'agafarà diàriament el relleu des de les 21.30 i fins a les 6 del matí. S'hi podran veure produccions referents, tant d'animació com d'imatge real, de gèneres tan diversos com el fantàstic, l'acció o l'humor.

Pel que fa a l'animació, algunes de les sèries que emetrà el nou Canal 3XL seran "Bleach", "Nana" o "Death Note", totes tres convertides en un autèntic referent, ja que han esdevingut sèries de culte i han generat fenòmens de fans arreu del món.

Quant a la ficció, destaquen dues produccions britàniques: "The Inbetweeners" i "Waterloo Road". Totes dues sèries estan ambientades en instituts anglesos i són dos exemples de la nova ficció britànica d'èxit dirigida a un públic jove. "Waterloo Road", des d'un punt de vista realista, i "The Inbetweeners", amb un divertit to de comèdia, tenen com a protagonistes estudiants mediocres i perdedors. A més, totes dues sèries compten amb una interessant banda sonora. Les dues produccions han tingut una gran acollida al Regne Unit i han generat comunitats de fans a internet.

Així mateix, el Canal 3XL també inclourà el cinema i la producció pròpia.

El públic al qual va dirigit el nou Canal 3XL està molt acostumat a l'ús de les noves plataformes tecnològiques, per la qual cosa el web del canal hi jugarà un paper molt important. De fet, des de l'1 de juliol, el Canal 3XL ha donat l'oportunitat a 500 joves de participar activament en la fase de creació d'aquesta nova proposta. Els joves que prenen part en aquesta iniciativa poden entrar al web en proves i testar-ne les funcionalitats abans que s'estreni oficialment. Per exemple, poden veure els primers vídeos, la nova imatge gràfica, rebre informació sobre les noves sèries o participar en un joc multiplataforma per tal de trobar el nou logo del Canal 3XL, amagat en algun lloc misteriós d'internet


L'unic desavantatge és l'horari, jo ja intentaré gravar-ho. En quant a les sèries de ficció no em sonen pas, ja buscaré algun video. Tema cinema i producció propia pinta molt bé.


De death note ja tenen alguns epis doblats i de les altres dues ni idea. xD

Aquest 3xl entra fort, molt fort!!!!
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 107

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants