Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 106
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Novetats TVC

ds. 08 maig 2010, 23:39

Nou canal 3xl:

El setembre del 2010, Televisió de Catalunya estrenarà el nou canal juvenil 3xl, que passarà a ocupar el lloc de l'actual 300. Serà un canal pensat específicament per al públic jove, de 13 a 24 anys, amb la intenció d'entretenir, buscant de manera directa la participació i interacció del públic al qual va dirigit: els joves.

A televisió, el canal 3xl prendrà diàriament el relleu del Canal Super3, amb el qual comparteix freqüència, des de les 21.30 i fins a les 6 del matí. Al canal es podran veure produccions referents, tant pel que fa a l'animació com a les sèries d'imatge real de gèneres tan diversos com el fantàstic, l'acció i l'humor...

Aquestes sèries s'acompanyaran de peces i espais de producció pròpia que cobriran els temes i els esdeveniments que desperten més interès dins el públic jove: música, internet, còmics, cinema, etc.

El canal 3xl es planteja com un projecte 100% multiplataforma, perquè està pensat per a una generació 100% digital. És per això que l'emissió de televisió compartirà pes i importància amb les noves plataformes de comunicació, molt especialment mòbils i internet. D'entrada, el canal 3xl tindrà un nou web, amb possibilitat de veure tot el que s'ha emès al canal en qualsevol moment i de poder formar part d'una comunitat d'usuaris pròpia. Aquesta comunitat i tota l'activitat que generarà serà un dels motors del nou 3xl.

Per potenciar el contacte directe amb els usuaris de la xarxa, durant el mes de juliol, s'obrirà la porta a cinc-cents joves perquè provin de manera exclusiva el web del 3xl. Seran, doncs, "beta testers" del canal 3xl, una iniciativa pionera pensada per construir el canal tenint molt present les opinions d'aquests joves, dels futurs membres de la comunitat del canal.

El nou 3xl serà, en definitiva, un nou canal que reforçarà el rol i la presència dels joves dins l'oferta global de TVC. El canal 3xl estarà dirigit per Dani López, i editat per Raül Tidor.




extraido de
: http://www.tv3.cat/actualitat/183859
oSkY l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 22 jul. 2013, 20:04, en total s’ha editat 4 vegades.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

ds. 08 maig 2010, 23:49

Grandíssima notícia!
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 09 maig 2010, 00:30

Esta notícia ya la había leido por el facebook de Hawkins y me parece estupenda.

Me ha sorprendido de la notícia el comentario que se ha hecho acerca de bleach, pues me soprende que la quieren doblar al catalán.

Yo la seguí hasta el epi 90 y largo y me rallé, pero reconozco que los primeros 65/70 epis estuvieron muy guapos.

No se sabe para cuando podría volver el canal, no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 09 maig 2010, 01:16

Nightsirk ha escrit:
Esta notícia ya la había leido por el facebook de Hawkins y me parece estupenda.

Me ha sorprendido de la notícia el comentario que se ha hecho acerca de bleach, pues me soprende que la quieren doblar al catalán.

Yo la seguí hasta el epi 90 y largo y me rallé, pero reconozco que los primeros 65/70 epis estuvieron muy guapos.

No se sabe para cuando podría volver el canal, no?



no se cuando volvera, habra k esperar k lo anuncion, sobre lo de bleach es normal k lo dejaras de mirar por k estabas mirandote el relleno, si no te miras el relleno te engancharas xDDD.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 09 maig 2010, 03:04

oSkY ha escrit:
Nightsirk ha escrit:
Esta notícia ya la había leido por el facebook de Hawkins y me parece estupenda.

Me ha sorprendido de la notícia el comentario que se ha hecho acerca de bleach, pues me soprende que la quieren doblar al catalán.

Yo la seguí hasta el epi 90 y largo y me rallé, pero reconozco que los primeros 65/70 epis estuvieron muy guapos.

No se sabe para cuando podría volver el canal, no?



no se cuando volvera, habra k esperar k lo anuncion, sobre lo de bleach es normal k lo dejaras de mirar por k estabas mirandote el relleno, si no te miras el relleno te engancharas xDDD.


Seh, ese relleno era malísimo, me estaba poniendo enfermo esos vampiros o lo que fueran.

Recuerdo que lo que más me molaba de Bleach era el shumpo, lo que sería como el soru en One Piece, y eso de que hubiera una clasificación en la clase segun las notas de los alumnos lo encontraba muy divertido también.

PD: Lo último que he dicho sobre las notas era broma. xD :lol:

Quizás sea más entretenido el contenido real que el relleno, pero creo que a no ser que la doblen al catalán seguiré sudando de verla. Bleach fue como una mini época que pasé con 16/17 años, y creo que esa época se cerró ya hace algun tiempo, aunque si la hicieran por tv3 quizás la volvería a iniciar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 09 maig 2010, 19:51

Y la noticia de dónde sale? porque en el enlace que hay al primer post no pone ninguna fuente...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 09 maig 2010, 20:33

Encara que no tingues aquella escencia de fa 10 anys qualsevol cosa sera millor que això del "Tags", que les poques vegadas que l'he vist, m'ha donat vergonya agena.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dg. 09 maig 2010, 21:09

Risck ha escrit:
Encara que no tingues aquella escencia de fa 10 anys qualsevol cosa sera millor que això del "Tags", que les poques vegadas que l'he vist, m'ha donat vergonya agena.



Bé, això dels TAcs és per un públic de 10 a 13 anys. Entenc que amb 24 anys et dongui vergonya perquè a mi amb 20 ja me'n dona, però si tinguessim 10-13 potser ens agradaria i tot.

PD: Hi ha una presentadora d'aquest programa que va sortir en algun epi de hospital central (mai he mirat aquesta sèrie de hospital central, pero em vaig enterar llegint per internet que hi va aparèixer) que està bonísima. xD

Em sembla que es fa dir Vicky o algo aixi.

Ojalà tornessin a fer un 3xl, que últimament l'han liat força... :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Yin
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 24 març 2010, 09:34

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dl. 10 maig 2010, 01:04

*-* Super bona notícia!! Ja sería hora, una mica d'anime per la TV!

Sincerament, lo de Bleach, tampoc m'hi aficionaria. Ho vaig aguantar fins ben començada la bona historia (cap alla el capitol 200) pero tan de relleno em mata (i aixó que em vaig veure el dels Bund y el del nou capitá), a més la historia del manga ha decaigut massa ja... Però si fessin més animes tipo Durarara!, FMA o així, curtets i amb bona história, de segur que cada día em tindríen enganxada a la TV.

Però a saber a quina hora ho faran i quan començaran, perque al igual es un 3xl.nit... més si diuen que será com Cuatrosfera, que feien els millors animes per la nit... Les tardes ja estan massa ocupades amb coses perls crios i tonteríes com el Tags.
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 12 maig 2010, 18:20

Torno a preguntar d'on surt la notícia. Jo no veig cap nota de premsa de TV3 ni res per l'estil...
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 12 maig 2010, 19:00

 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 12 maig 2010, 19:22

surreak ha escrit:


Coi, sabia que algú em diria aixó...

Has vist el meu anterior missatge? ja veig que el que ha creat aquest fil ho treu de Mision Tokyo, però els de Mision Tokyo d'on ho treuen? perquè posar una notícia així i no posar un enllaç al missatge oficial o font d'on surt la notícia es tant creïble com si jo ara em posés a dir que demà mateix començarà a emetre's Fullmetal Alchemist a TV3...
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 12 maig 2010, 20:07

Depèn de la credibilitat que li donis a Mision Tokyo.

D'altra banda, el lector de Mision Tokyo no té per què saber d'on treuen les notícies si aquests no ho especifiquen, així que faries bé de preguntar-ho directament a Mision Tokyo.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dc. 12 maig 2010, 23:57

surreak ha escrit:
Depèn de la credibilitat que li donis a Mision Tokyo.

D'altra banda, el lector de Mision Tokyo no té per què saber d'on treuen les notícies si aquests no ho especifiquen, així que faries bé de preguntar-ho directament a Mision Tokyo.


Power, si ho preguntes, diguen's algooo!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Se avecina un nuevo 3xl

dj. 13 maig 2010, 18:21

Si és veritat és molt bona noticia.
Però la veritat és que jo tampoc no me'n enfio massa, ja que és estrany que tractant-se d'això, TV3 no s'haigi pronunciat al respecte... :huh:
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 106

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants