Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 23 gen. 2011, 04:40

taketokun ha escrit:
Cada vegada entenc menys a la gent del 3xl.

Segons declaracions del responsable de anime project, l'empresa que porta fate stay night, a ramen para dos, televisio de catalunya els hi ha dit que per aquest any no els interesa la serie, ja que no encaixa a la seva cartellera :blink:


Enllaç a les declaracions?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 23 gen. 2011, 11:47

aqui http://ramenparados.blogspot.com/2008/02/ramen-podcast-de-ramen-para-dos.html més o menys l'entrevista comença a l'ultima mitja hora del programa 1x10 del 16 de gener
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 23 gen. 2011, 12:27

Uf, millor FSN la trobo taaaan soporífera...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 23 gen. 2011, 12:29

últimament sembla que no va gaire fina la part dels vídeos, l'altre dia es van descuidar de pujar el 47 de Nana, i avui pel que vegi no han penjat el de Death Note.. vV'
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 23 gen. 2011, 12:35

Sobre el video si que es veritat que s'han deixat un de nana, pero aquesta setmana van avisar que penjarien el capitols a la web despres de la seva emisio a la tele, cosa que trobo força logica, i suposo que ho fan per veure si puja una mica l'audiencia.

Per cert algu ha pogut veure per la web el capitol 89 de bleach sencer? a mi s'em talla al minu 14-15 mes o menys
 
Avatar de l’usuari
Vistor-chan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dt. 04 gen. 2011, 13:48

Re: FIL OFICIAL 3xl

dg. 23 gen. 2011, 18:22

taketokun jo si l'he pogut veure jeje :profident:
 
Mexus
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dg. 23 gen. 2011, 18:56

Re: FIL OFICIAL 3xl

dl. 24 gen. 2011, 15:38

Home el 3xl podria tornar a emtre algunes series com Trigun,Cowboy Bebop o Conan ( no el detectiu ) o les ja mencionades, abans de no fotre res o posar cualsevol merda, la veritat es que jo creia que fotrien mes anime, pero de moment ja em diran que posaran cuan sacabi Nana i Bleach...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 00:08

Doncs a partir de la setmana que ve el dilluns a mitjanit una ¿nova? serie, en aquest cas de produccio propia ( o sigui 0 euros) Porca Miseria ( que a part de ser el titol de la serie tambe podria ser l'expressio que m'ha sortit quan m'he assabentat ^^u )
 
Mexus
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dg. 23 gen. 2011, 18:56

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 00:55

Que no es carreguin el poc anime que han posat siusplau :(
Com deixin de fer series anime aquest canal durara menys....
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 01:19

Doncs fa pinta que d'anime nanai de nanai que jo de moment no m'he enterat de cap doblatge en quan a l'anime català...fuck!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Night_walker
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dg. 21 nov. 2010, 23:47

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 02:42

Doncs jo crec que sino posen anime, ja siguin series noves o alguna que ja s'hagi emes, l'audiencia del canal baixara molt, ja que per molta gent aquest nou canal 3xl era una oportunitat per veure anime en catala.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 04:56

Ami el que em molesta del 3xl es que canvien els horaris de les series continuament, arriba un punt que ja no saps quan fan les series, jo la veritat que algunes les grabava i les mirava, pero ara em surt mes a compte dercarregar-me les series, que estar mirant semanalment si faran els episodis a l'hora de la setmana anterior.

Si deixen un horari fixe com fan amb el super 3 ho mirare, pero si es com ara habeure fins quan aguanta la gent mirant el 3xl.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 09:59

Doncs si tal com diu en nightshirk no s'esta doblant res d'anime ja veig que per substituir nana tindrem una reposicio made in selecta (trigun, cowboy bebop, escaflowne,...) i per bleach doble reposicio de op . Esperem que no i que ens sorprenguin.

Per cert la primera peli de febrer es dororo una peli japnesa basada en un manga de osamu tezuka de tematica samurais, per tant o es un cicle de samurais on podrien posar la saga azumi, tigre i drac o l'ultim samurai o potser una d'adaptacions de manga a imatge real, on tambe podrien emetre ichi the killer o les de death note o inclus la triologia twenty century boys, encara que suposo que aquestes les emetran un cop acabada la serie, pero bueno tot son suposicions, i els titol que comento son els primers que m'han vingut al cap que estan llicenciats aki (deixo fora la futura gantz, o l'adaptacio de nana que no les han llicenciat, bueno gantz si la llicenciat mediatres pero per a l'any que be)
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 12:44

Jo, qualsevol cosa de doblatge d'anime en català que sàpiga com ve ja sabeu us ho comento, i sobre gener/febrer només puc que portar-vos males noticies ja que en particular, aquests dos messos són dels pitjors de l'any al haber-hi molt poca cosa per doblar (almenys en quan a anime) i encara no sabem si a Zanni li portarán més epis de Bleach o si en un futur proper tindrem més OP o si tindrem que esperar un bon temps per tenir més Luffy i cia perquè al estar tant aprop dels japos, penso que s'esperarán una miqueta per poder comprar almenys 30 episodis que sino, no val la pena.
De Nana ja no tindrem res més perquè de moment, la sèrie està parada, de Death Note anem per la meitat (un pelet més) i jo sempre m'he preguntat perque mai han provat de posar la 1 temporada de Naruto en català doblat, potser és ja una mica tard però nose, la 1 temporada va ser molt bona i poc s'ho haurien de currar perquè el doblatge fos millor que el castellà, sincerament. xd
Imatge
 
Mexus
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dg. 23 gen. 2011, 18:56

Re: FIL OFICIAL 3xl

dt. 25 gen. 2011, 15:38

A mi no m'importaria unes reposicions de trigun o algun altre.
Nana fins que no acabin el manga no es posaran a fer l'anime i amb tot aixo de la Ai Yazawa sembla que va per llarg, encara que vai llegir que ja esta tornan a treballar.
Bleach i Op ja se sap que son series que no crec que veiem coses noves fins d'aqui un temps.
Al menys aquest cop acabaran Evangelion no com fa 12 anys que ens van deixar sense els ultims 4 capitols XD.
Per el que die-ho la cosa pinta malament, tindre que tornar a buscar per internet per veure coses noves...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants