Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: bleach en catala! al 3xl!

dg. 10 oct. 2010, 22:51

rukiachan25 ha escrit:
aixo pasa amb molts dobladors,no solament amb ell,aixi que jo no li veig cap problema

Precisament aquest és el problema, que només posEN una veu.

Adaptat de lo que he dit abans, a no només un doblador, si no a la majoria de per aquí.
Per tu no serà problema, per a mi és una manca de qualitat important.
Ni posen "veus" en plural, ni "s'adapten al personatge" ni a la sèrie ni res.
La sèrie i els personatges s'han d'adaptar a ells.

Res més.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: bleach en catala! al 3xl!

dl. 11 oct. 2010, 00:36

Uzu, perdona que et digui, però em fereixes l'orgull, no en tens ni puta idea, ni idea és poc.
Tu no saps el que s'ha de fer per apendre a doblar, ni mai o sabrás, al igual que mai sabrás valorar un puto doblatge.
Em toca bastant els collons que diguis això, quan ni segurament, haurás estat mai en un estudi de doblatge ni mai segurament, haurás vist ni has vist com es dobla.
Si, que és cert, que de vegades, al tenir que doblar tant a saco no queda amb la millor qualitat, però com es nota que no has doblat mai, de debò, no en tens nidea i com a professional del tema, em fereixes.

Ho sento pels tacos però ja està bé que el deixeu que sigui aixi joder.

PD: A mi tampoc m'acaba de convènçer la veu que li posen a la Inuoue però com a dobladora és bona aixi que jo diria que no li han donat el paper adient i ja està.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: bleach en catala! al 3xl!

dl. 11 oct. 2010, 01:25

Nightsirk cal aquest comentari de no tens ni puta idea ni puto doblatge, etc ? :huh:

Que jo hagi llegit (i si no m'he deixat res) l'Uzu només dona la seva opinió sobre el doblatge de Bleach que no li agraden certs personatges i ja està no? Personalment la veu de Marc Zanni m'agrada a en Zoro i Sakuragi en canvi a Ichigo no m'acaba de convèncer. Però per què et poses així?

I respecte a:

Ho sento pels tacos però ja està bé que el deixeu que sigui aixi joder.


:ein: Li obligo a canviar d'opinió?
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: bleach en catala! al 3xl!

dl. 11 oct. 2010, 02:24

És cert, m'he passat però bé, l'Uzu sap com provocar a la gent, ell és aixi.
Tornant al tema, penso que no pot opinar massa perquè no hi està involucrat en el sector i més després de dir aquestes coses com:

Uzu ha escrit:
Ni posen "veus" en plural, ni "s'adapten al personatge" ni a la sèrie ni res.
La sèrie i els personatges s'han d'adaptar a ells.


Això és algo totalment relatiu i diferent en cada doblador i no es pot generalitzar com fa ell, apart que potser està fent mal a algú i ni s'inmuta, com és la seva opinió va i la diu, ale, escla que si, si fot mal que es fotin, ell és aixi.

El que diu no és cert, més que res perquè la gent que dobla són professionals que ho farán més bé o malament, però ho són, i us podrán agradar més o menys però discriminar-los o generalitzar només fa que posar mal.

Jo, soc el primer que de certes coses les miro amb l'original, o bé perquè no tinc més remei i bé perquè vull, la qüestió no és aquesta, però, el que vull dir és que és respectable totes les opinions sempre i quan no es carreguin a altre gent com fa l'uzu indiscriminadament.

I bé, amb això ja paro, podria seguir però seria segurament inútil, entenc que costi d'entendre si no esteu en el secor, com jo segurament no pugui entendre moltes altres coses, però les respecto, o almenys ho intento.

El que vull dir, és que independentment de la sensació que pugui donar Zanni fent d'Ighigo, s'adapta bé al persotge, el que passa és que per fer papers com Goku o Sakuragi se'l "encasilla", i això per a gent que pensi com l'Uzu el perjudica (a Zanni).

No vui posar noms de més dobladors, per respecte a la seva intimitat, però podria posar mil exemples més com el del Zanni, i si no us creieu al Zanni fent d'Ighigo escolteu-lo sense mirar al personatge que fa i veureu si realment s'adapta al personatge o no, perquè una cosa és l'adaptació al personatge, l'altre és la interpretació que fa ell i la que fem nosaltres, els consumidors i finalment tenim com li queda el paper, per tant, si es parla almenys fer-ho amb coneixements.

En fi, estic trist, no m'esperava aquest comentari de l'Uzu, i ho dic, jo soc aixi.

Estic segur que entendrà que no estic enfadat, simplement, nose, com decepcionat, i només pel fet que s'ha carregat a molts dobladors o a la professió de cop. No dic que sigui una professió ni neta ni tan happy togehter com sembla però és una feina més i com a tal, mereix respecte.

Bona nit.
Imatge
 
aelin
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 28 juny 2008, 13:37
Ubicació: entre ave, autopista i molins de vent

Re: bleach en catala! al 3xl!

dl. 11 oct. 2010, 12:14

per mi en marc zanni sempre serà en ranma :) m'ha semblat estrany que no el nombressiu :/

per altra banda bleach no l'he seguit mai en japones així que em vaig adaptant bé a les veus en català, però entenc que molta gent prefereixi veure-ho en VOS i és una opció que hauria de ser present a totes les sèries. i bé, una part de raó sí que té l'uzumiya ja que moltes vegades les mateixes veus les associes a d'altres personatges i costa fer-se a la idea que són dos diferents i al final som els televidents que ens hi hem d'adaptar quan crec que no hauria de ser així....
 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: bleach en catala! al 3xl!

dl. 11 oct. 2010, 12:20

Bé, això va pel professional del món professional del doblatge professional: Nightsirk.
A toootes les acusacions que em fas, dient coses que segons tu faig o segons tu no sé: Això tu no ho saps, i ho sé força bé. No parlis sense saber.
A toootes les acusacions que fas, dient que he dit coses que no he dit: Aprèn a llegir.

Ara, alguns comentaris concrets:
Nightsirk ha escrit:
haurás estat mai en un estudi de doblatge ni mai segurament, haurás vist ni has vist com es dobla.

No, no m'interessa.
Nightsirk ha escrit:
com es nota que no has doblat mai, de debò, no en tens nidea

Ah, que cal ser doblador per a poder criticar-ho? No ho sabia, gràcies per l'aclariment. Emmerdant la professió, eh?
Nightsirk ha escrit:
i com a professional del tema, em fereixes.

Ah, que ets professional del tema... ara ho entenc tot... Emmerdant la professió, eh?
Nightsirk ha escrit:
sap com provocar a la gent, ell és aixi.

Sense comentaris... ja et retrates suficient tu sol.
Nightsirk ha escrit:
penso que no pot opinar massa perquè no hi està involucrat en el sector

Sense comentaris... ja et retrates suficient tu sol.
Nightsirk ha escrit:
Això és algo totalment relatiu i diferent en cada doblador i no es pot generalitzar com fa ell

On he generalitzat? On he dit que toooots els dobladors ho fessin? On? En sèrio, llegeix bé, luego si vols fer la pataleta la fas, però que sigui per alguna cosa real.

En fi, t'has retratat suficientment tu sol, i ja has deixat força clar el nivell de la gent """professional""" que té a dins el món del doblatge.
Al menys, has aconseguit una cosa: l'honor de ser el primer que reporto =)

p.d.: Pots respondre el que vulguis, no et contestaré si no ho fas decentment.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: bleach en catala! al 3xl!

dl. 11 oct. 2010, 12:26

Jo encara em pregunto que fas aqui, perdent el temps, quan podries estar a programes del cor o programes semblants donant guerra i el que és millor, cobrant.
Espero que t'ho plantegis perquè ho fas força bé, per sort, som alguns que ja sabem com ets i no fem els comentaris perquè quotegis totes les parts per intentar justificar-te sino que els fem perquè diem el que pensem, amb arguments més o menys convinçents i el que és més important, ho diem perquè pensem que és la "veritat", no m'invento el que et dic. Per variar, la imatge que dones és tant clara que t'he de dir que en altres foros que conec, no duraves ni 1 setmana.
Aquest foro és brutal, doncs té una paciència extrema (i se que amb mi, també, cuidado) només vull que sàpigues que podria donar-te la raó i ja està, però penso, que per respecte als altres, les coses s'han de dir, i jo respecto la teva opinió sobre els dobladors i insisteixo, algo de raó tens, però amb les teves maneres i tal i com ho dius, sembles ma mare, perds tota la raó perquè només aconsegueixes provocar disputes i per tant, intentar crear el caos quan no pots defensar els teus arguments com una persona normal.

Mira, m'alegro que hagis tornat, però si has d'anar d'aquest pal, potser que ho deixem estar, no?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

dl. 11 oct. 2010, 15:04

Nightsirk ha escrit:
i jo respecto la teva opinió sobre els dobladors i insisteixo, algo de raó tens


No pots dir que respectes la seva opinió si la primera frase es "No tens ni puta idea" i no tindra "ni puta idea" si ara li dius que te part de raó.

I Uzumiya, no cal que contestis, sino faré un paperera now. ^^ De super bon rollo :Teparta:
Imatge
 
bellagami
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 07 març 2011, 20:21

Re: bleach en catala! al 3xl!

dv. 11 març 2011, 16:04

A la Karin ( la grmana gran d l'Ichigo) la dobla al català la Elisabet Bargalló, la Nami d one piece?
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 12 març 2011, 11:53

Si, es ella.Es una habitual dels doblatges de nenes i nenes

Per cert, celebro tornar a sentir la veu d'en Xavier Fernandez en el personatge de l'Ulquirroa. Aquesta veu es una de les mes clasiques del doblatge d'anime en català.Recordo que va doblar en Robin a Musculman(mireu si en fa de temps) i en Cor Petit BDZ (la seva primera veu). Pero com mols altres van "desapareixer" dels doblatges catalans pero per sort ara l'he tornat a sentir en alguna pelicula i serie. Es una bona noticia
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: bleach en catala! al 3xl!

ds. 12 març 2011, 22:24

off topic

a en xavi tambe l'hem escoltat fa poc a nana i ha death note, fen a totes dues series un personatge que s'assemblaven molt fisicament l'un a l'altre (en takumi a nana i un de yotsuba a death note)
 
Avatar de l’usuari
Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

Re: bleach en catala! al 3xl!

dg. 13 març 2011, 19:09

El Xavier Fernández queda bé a tot arreu: dóna-li anime, dóna-li cine, dóna-li el Bugs Bunny de Looney Tunes, l'ànec Wade de Garfield, etc. També sortia a la versió de Mar i cel de 2004 en el paper de Don Carles. Últimament fins i tot s'està sentint en publicitat (últim espot de Carrefour).

Però bé, es parla de Bleach xD.
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: bleach en catala! al 3xl!

dc. 16 març 2011, 00:12

bones, algú per casualitat no sabrà fins quin capítol tenen comprat de Bleach o fins quin tenen intencions de emetre?

merci
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: bleach en catala! al 3xl!

dc. 16 març 2011, 00:16

Tenen comprats aproximadament uns 60 o 70 epis. Han comprat fins al 160 o aixi, em van comentar.
Imatge
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 20 visitants